la prima faza meriti minus, la a doua plus si la a treia iara minus. fa media 🙂
Nou
Cristyanov
Beleste ochii in plm ca vineeee Bo$$u! Penibil ..Minus pentru prima si ultima faza.
Nou
brutus
Explicații:
1. Prima fază – așa cum este și în video, am crezut inițial că traversează și intră pe câmp. În perioada aceea, erau camioane, care cărau baloți. De aceea nu am frânat de la început. Apoi, fiind cu un camion (sau orice alt autovehicul), nu îți da dreptul să intri pe drum fără asigurare.
În plus, deși nu pot dovedi, în spatele meu mai era doar o dubița, apoi liber, cel puțin câțiva km.
2. A doua fază – încă mai aștept comentarii. Probabil că tot eu sunt penibil, prost, retardar, pentru că circulam pe banda mea.
3. A treia fază – în toate cazurile, atunci când am posibilitatea, fac loc celor de pe sens opus să depășească un obstacol. Nici mie nu îmi convine să frânez, atunci când putem trece ambele autovehicule.
În această situație aveam un alt autoturism pe partea dreaptă care staționa. Și din păcate nu prea am fost capabil să aproximez exact dacă acesta staționa sau ieșea din parcare.
Bă’ explicații, fii atent: la prima fază nu doar că nu reduci viteza când îți apare un obstacol la orizont, dar te duci tare și frânezi târziu, să arăți tu că ești p*** satului cu mașină tare și că ai prioritate și că frână și claxon, că p*** mea, la tine s-a inventat motoru’ șmecher și frâna și claxonu’. La a doua fază ai puțină dreptate, da’ tiristu’ depășea un p*** verde cu SUV care NU AVEA CHEF să meargă mai repede. Tiristul are program, termen de livrare, chesti de care pe voi, ‘neprofesioniștii’ vă doare la p***, da vreți benzină/motorină în rezervoare și haleu la stomăcel zilnic… și la trei nu înțeleg ce p*** mea vrei, omul ți-a dat bliț să-i faci loc, că frânezi și pleci mai ușor decât el.
A, vrei o țară ca afară? Păi afară nu mă claxonează nimeni nici dacă blochez un drum cinci minute ca să intru într-o curte, mă’ m******e! Nu circulă nimeni cu 100 km/h acolo unde e posibil să-i iasă camioane sau tractoare în față și nu merge nici un câcat cu SUV cu 60 km/h doar pentru că așa are el chef.
Nou
Pinzariu Teodor
La prima faza erai la mai bine de 250m de el cand si-a inceput manevra. Dupa logica ta ala nu mai iesea veci de acolo.
la a doua faza, camionul nu avea girofar cu lumina rosie?
Semnalizarea rutieră
Art. 32
(1) Semnalele speciale de avertizare luminoase sunt emise intermitent de dispozitivele de iluminare montate pe autovehicule şi au următoarele semnificaţii:
a) lumina roşie obligă participanţii la trafic să oprească în direcţia de mers cât mai aproape de marginea drumului;
15 comentarii
la prima faza meriti minus, la a doua plus si la a treia iara minus. fa media 🙂
Beleste ochii in plm ca vineeee Bo$$u! Penibil ..Minus pentru prima si ultima faza.
Explicații:
1. Prima fază – așa cum este și în video, am crezut inițial că traversează și intră pe câmp. În perioada aceea, erau camioane, care cărau baloți. De aceea nu am frânat de la început. Apoi, fiind cu un camion (sau orice alt autovehicul), nu îți da dreptul să intri pe drum fără asigurare.
În plus, deși nu pot dovedi, în spatele meu mai era doar o dubița, apoi liber, cel puțin câțiva km.
2. A doua fază – încă mai aștept comentarii. Probabil că tot eu sunt penibil, prost, retardar, pentru că circulam pe banda mea.
3. A treia fază – în toate cazurile, atunci când am posibilitatea, fac loc celor de pe sens opus să depășească un obstacol. Nici mie nu îmi convine să frânez, atunci când putem trece ambele autovehicule.
În această situație aveam un alt autoturism pe partea dreaptă care staționa. Și din păcate nu prea am fost capabil să aproximez exact dacă acesta staționa sau ieșea din parcare.
Bă’ explicații, fii atent: la prima fază nu doar că nu reduci viteza când îți apare un obstacol la orizont, dar te duci tare și frânezi târziu, să arăți tu că ești p*** satului cu mașină tare și că ai prioritate și că frână și claxon, că p*** mea, la tine s-a inventat motoru’ șmecher și frâna și claxonu’. La a doua fază ai puțină dreptate, da’ tiristu’ depășea un p*** verde cu SUV care NU AVEA CHEF să meargă mai repede. Tiristul are program, termen de livrare, chesti de care pe voi, ‘neprofesioniștii’ vă doare la p***, da vreți benzină/motorină în rezervoare și haleu la stomăcel zilnic… și la trei nu înțeleg ce p*** mea vrei, omul ți-a dat bliț să-i faci loc, că frânezi și pleci mai ușor decât el.
A, vrei o țară ca afară? Păi afară nu mă claxonează nimeni nici dacă blochez un drum cinci minute ca să intru într-o curte, mă’ m******e! Nu circulă nimeni cu 100 km/h acolo unde e posibil să-i iasă camioane sau tractoare în față și nu merge nici un câcat cu SUV cu 60 km/h doar pentru că așa are el chef.
La prima faza erai la mai bine de 250m de el cand si-a inceput manevra. Dupa logica ta ala nu mai iesea veci de acolo.
minus clar la prima faza.
Esti slab.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=CvPdgkD5LA8#t=28
la a doua faza, camionul nu avea girofar cu lumina rosie?
Semnalizarea rutieră
Art. 32
(1) Semnalele speciale de avertizare luminoase sunt emise intermitent de dispozitivele de iluminare montate pe autovehicule şi au următoarele semnificaţii:
a) lumina roşie obligă participanţii la trafic să oprească în direcţia de mers cât mai aproape de marginea drumului;
Daca tot cauti in legislatie, vezi si cine are drept sa aibe lumina rosie. Gen 😉
Camionul avea lumini galbene de atentionare (cisterna cu materiale inflamabile)
pompierii si politia.. am crezut ca poate fi o masina a pompierilor.
acum pe un alt monitor imi par si mie galbene.. 🙂
mare +, eu sunt mare si se feresc altii de mine. probabil cei care au dat minus ar face la fel
Minus, incearca si tu sa conduci un tir si mai vorbim. Sa vedem daca iti convine sa stai 5 minute ca sa iesi din curte.
Te agiți cam mult…
Te cam agiti(ca mine),dar hai pe drumul tm-lipova sa vezi sport extrem si camioane pe contrasens!