Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
26 comentarii
Nou
Mituc
Deci stai, toti aia merg pe drum european mai incet decit un tir? Probabil ca ceic are dormeau se aflau in clio-ul care intra in scena la aproximativ 1:15.
Da, e legal sa se mearga cu, sa zicem, 30 pe european unde limita e 100, dar daca cineva:
1. merge voit mai incet decit poate un tir atunci poate ar fi mai bine sa ia un microbuz;
2. merge mai incet decit poate un tir pentru ca are o problema atunci ar trebui sa traga in prima parcare si sa-si rezolve problema.
Vezi tu, e de condamnat si tiristul aici cumva ca a depasit in toate felurile (fara sa puna in pericol traficul de pe sensul opus sau sensul lui totusi – atentie, ca el are alta viziblitate), insa cei care merg prea incet devin un pericol pasiv pe strazi prin simplul fapt ca ii forteaza pe ceilalti sa depaseasca, creaza coloane si aglomeratii locale de masini, etc. Iar cind traficul e aglomerat automat vor incepe unii sa vrea sa depaseasca, iar unii stiu doar sa apese acceleratia nu si sa faca depasiri.
omu’ merge la tahograf n-are timp de pierdut
stie traseul doar e la munca, nu la plimbare
Nou
ata2k6
Probabil ca mergea cu cat il lasa limiterul – 85 km/h sau cu cat mergea ala in fata lui.
Daca a reusit sa depaseasca coloana cu 85 la ora, imi dau seama ce viteza „stelara” avea restul coloanei, mia ales ca se vede ca oricum exista o diferenta semnificativa de viteza, nu doar 4-5 la ora.
Cum spunea si lancer, omul e la „servici”, contra-cronometru, nu e totuna sa faci 100km sau 200 in 3 ore, ca ei sunt limitati ca si timp, nu distanta de tahograf, si daca risca si le opreste ISCTRu’, le arde rau de tot.
@mccdrive – era cumva duminica?
El are un program de respectat(și de odihnă,dar și de livrare),și e limitat la viteza ,mai mult de 89-90km/h nu prinde…Nu E o munca deloc usoara… eu cu dubă am parcurs in 36 de ore 2000km cu o pauza de 9 ore(obligatorie prin lege) si 7 opriri,el trebuie sa se odihnească aproape dublul…
cu depășirea are o scuza(sa ajungă la destinatie), da cu taiatul curbelor eu zic mai degrabă ca e tantalau
@mituc ai dreptate,alta vizibilitate,dar și alte dimensiuni…o mașină are 4 m lungime,un camion 3-5ori mai lung…daca e si începător mai mare dezastrul
Nou
pinguinu nuclear
„Apai, eu pana ma apleeec… pana intind manaaa…melcul…tusti!”
Ardelenii din masinile depasite de camion au hotarat ca nu mai e cazul sa schimbe in viteza a 5-a, oricum ajungeau la destinatie peste 63 de Km.
Da, sunt ardelean.
Nou
mike
…am intalnit si eu asa ceva … precis se indeletnicea cu altceva (telefon sau alte ocupatii de cabina) … iar cand a terminat i-a dat talpa !!!
Inconstient. Am vazut dimineata la stiri tot un viteaz ca asta care a intrat frontal intr-un alt TIR si au decedat amandoi soferii. Din pacate sunt din ce in ce mai multi asemenea soferi „profesionisti” pe drumurile din Romania, care se gandesc doar la ei (vad si din comentarii o tendinta de a vorbi despre program de respectat, viteza de deplasare bla bla bla) si nu se gandesc si la viata celorlati participanti la trafic.
Nou
wargasm
O singura data m-a depasit un TIR si de atunci ma mai apuca plansul cand imi aduc aminte 😀
@edi10000 Am auzit la radio ca motivul pentru care a patruns un tir pe contrasens a fost explozia unui cauciuc.
Nou
GoguldeMetal
Nu ca zic, dar vreau sa spun…in primul rand, ma pricep la camioane mai degraba nu…plus ca, in orice alta privinta, in general, ma consider un amator…dar…dati cu ochiul la portiunea 1.40 – 1.51 din clip (si, practic, nu numai)…daca cei care tin partea camionagiului (ca are program de respectat, ca are tahograf, ca are limitator, ca are alta perspectiva, ca e de condamnat doar cumva und so weiter) nu gasesc nimic de comentat, atunci, cu scuzele de rigoare si in apaluzele publicului spectator, ma duc maine in Pipera si restitui rahatul ala de plastic … doar asa, in semn de fronda … lasati-o dracului, mai, fratilor, degeaba toata experienta voastra calculata in sute de mii de km, daca un astfel de esec al ideii de „sofer profesionist” beneficiaza de scuze de genul asta din partea voastra!
Nu am vizat, prin comentariul meu, pe toti soferii de camion/duba/tir…cunosc cativa care sunt cu adevarat profesionisti si cu care am avut ocazia sa merg la drumuri destul de lungi.
Nu stiu cat de pro e tipul asta insa modul „larg” in care abordeaza virajele cu jumatate de camion pe sensul opus la 0:09 si 0:26 (si cu masina venind spre el) ma face sa ma cam indoiesc.
Indiferent de programul de respectat pe care stim cu totii ca-l au, aglomeratia din trafic, viteza cu care circula altii de pe drum etc. permisul ala de pro se poate pierde la fel de usor ca si unul de amator pentru manevre de genul celor de la 1:41 si 2:27.
+
Nou
GoguldeMetal
Multumesc, pe aceasta cale, celui care mi-a corectat post-ul !!! Deci, multumesc ! 🙂
Ce fain sa sincronizat cu melodia de la radio la 2:25…”e linie continua” :)))
Nou
florin
„Melcii vostrii!”
Nou
jeanbart
Acuma, ce sa zic, camionagiul cu un pacat si cei din autoturisme cu mai multe.
Daca ai chef de plimbare la pas de melc, du-te nene pe strasse la promenada, nu dormi pe DN…
Nou
BucTrafic
Deci era sau nu a patra?!1
Nou
GoguldeMetal
@jeanbart, acuma, ce sa zic…gandeste-te ca, intr-o zi, mergand pe un DN, vei avea brusc, in fata, un decerebrat din asta, care nu vrea sa mearga ca melcul si care depaseste in curba, pe linie continua, cu risc urias pt. tine, care vii pe contrasens…sunt foooarte curios daca, in acel moment, vei scoate tot genul asta de perla a gandirii…un astfel de specimen ma presa din coada cu flash-uri, in zona cu restrictie de 70, in conditiile in care mergeam cam cu 80…cand am ajuns la zona cu restrictie la 100, el a continuat sa mearga cu 70…trebuia sa se duca pe strasse, la promenada, nu ?!
@BucTrafic Era a patra, apoi a cincea, dar daca nu avem de unde, nici Dumnezeu nu cere cai putere… 😀
Nou
make2013cj
eu nu am nimic cu tiristii
fiecare cu treaba lui
dar un cretin de asta era sa ma scoata de pe drum, ca ei is la program cica
si daca l-am apelat pe statie sa isi explice gestul a tacut ca porcul in papusoi
Nou
AragazCuBuleDeAer
cred ca se ocupa cu sms-urile, unii se risca si manaresc limitatoarele de viteza, la 2:26 pare ca-l evita pe gogomanul ala din fata care sigur vireaza dreapta fara semnal ca sa fie primu’ la nonstop.
Nou
Radu
Aveati macar 80 km/h?
Cred ca altcineva dormea…
Nou
iedutu
Faza cu „e limitat la 85 km/h” e pur teoretica, durează un minut sa anulezi limitatorul de viteza, la unele camioane se poate anula și în mers. Eu am mers (pe autostrada cu 3 benzi, liber cât vedeai cu ochii) cu 125km/h și mai mergea 🙂 dar bătea la ochi. Timpii de conducere legali nu au nici o legătură cu infrastructura de la noi, dar asta nu i da dreptul sa facă ce a făcut. Camioanele ăstea pot avea 400-660 cai putere, 40 de tone sau chiar mai mult, dar uneori sunt conduse de oameni iresponsabili. Spor la construit de autostrăzi, asta ca sa nu mai vedem faze asemanatoare !
26 comentarii
Deci stai, toti aia merg pe drum european mai incet decit un tir? Probabil ca ceic are dormeau se aflau in clio-ul care intra in scena la aproximativ 1:15.
Da, e legal sa se mearga cu, sa zicem, 30 pe european unde limita e 100, dar daca cineva:
1. merge voit mai incet decit poate un tir atunci poate ar fi mai bine sa ia un microbuz;
2. merge mai incet decit poate un tir pentru ca are o problema atunci ar trebui sa traga in prima parcare si sa-si rezolve problema.
Vezi tu, e de condamnat si tiristul aici cumva ca a depasit in toate felurile (fara sa puna in pericol traficul de pe sensul opus sau sensul lui totusi – atentie, ca el are alta viziblitate), insa cei care merg prea incet devin un pericol pasiv pe strazi prin simplul fapt ca ii forteaza pe ceilalti sa depaseasca, creaza coloane si aglomeratii locale de masini, etc. Iar cind traficul e aglomerat automat vor incepe unii sa vrea sa depaseasca, iar unii stiu doar sa apese acceleratia nu si sa faca depasiri.
Foarte bine spus moldovene 🙂
Nu e sanatos bai tata
omu’ merge la tahograf n-are timp de pierdut
stie traseul doar e la munca, nu la plimbare
Probabil ca mergea cu cat il lasa limiterul – 85 km/h sau cu cat mergea ala in fata lui.
Daca a reusit sa depaseasca coloana cu 85 la ora, imi dau seama ce viteza „stelara” avea restul coloanei, mia ales ca se vede ca oricum exista o diferenta semnificativa de viteza, nu doar 4-5 la ora.
Cum spunea si lancer, omul e la „servici”, contra-cronometru, nu e totuna sa faci 100km sau 200 in 3 ore, ca ei sunt limitati ca si timp, nu distanta de tahograf, si daca risca si le opreste ISCTRu’, le arde rau de tot.
@mccdrive – era cumva duminica?
El are un program de respectat(și de odihnă,dar și de livrare),și e limitat la viteza ,mai mult de 89-90km/h nu prinde…Nu E o munca deloc usoara… eu cu dubă am parcurs in 36 de ore 2000km cu o pauza de 9 ore(obligatorie prin lege) si 7 opriri,el trebuie sa se odihnească aproape dublul…
cu depășirea are o scuza(sa ajungă la destinatie), da cu taiatul curbelor eu zic mai degrabă ca e tantalau
@mituc ai dreptate,alta vizibilitate,dar și alte dimensiuni…o mașină are 4 m lungime,un camion 3-5ori mai lung…daca e si începător mai mare dezastrul
„Apai, eu pana ma apleeec… pana intind manaaa…melcul…tusti!”
Ardelenii din masinile depasite de camion au hotarat ca nu mai e cazul sa schimbe in viteza a 5-a, oricum ajungeau la destinatie peste 63 de Km.
Da, sunt ardelean.
…am intalnit si eu asa ceva … precis se indeletnicea cu altceva (telefon sau alte ocupatii de cabina) … iar cand a terminat i-a dat talpa !!!
@ata2k6 Nu, era sambata inainte de Paste.
Inconstient. Am vazut dimineata la stiri tot un viteaz ca asta care a intrat frontal intr-un alt TIR si au decedat amandoi soferii. Din pacate sunt din ce in ce mai multi asemenea soferi „profesionisti” pe drumurile din Romania, care se gandesc doar la ei (vad si din comentarii o tendinta de a vorbi despre program de respectat, viteza de deplasare bla bla bla) si nu se gandesc si la viata celorlati participanti la trafic.
O singura data m-a depasit un TIR si de atunci ma mai apuca plansul cand imi aduc aminte 😀
@edi10000 Am auzit la radio ca motivul pentru care a patruns un tir pe contrasens a fost explozia unui cauciuc.
Nu ca zic, dar vreau sa spun…in primul rand, ma pricep la camioane mai degraba nu…plus ca, in orice alta privinta, in general, ma consider un amator…dar…dati cu ochiul la portiunea 1.40 – 1.51 din clip (si, practic, nu numai)…daca cei care tin partea camionagiului (ca are program de respectat, ca are tahograf, ca are limitator, ca are alta perspectiva, ca e de condamnat doar cumva und so weiter) nu gasesc nimic de comentat, atunci, cu scuzele de rigoare si in apaluzele publicului spectator, ma duc maine in Pipera si restitui rahatul ala de plastic … doar asa, in semn de fronda … lasati-o dracului, mai, fratilor, degeaba toata experienta voastra calculata in sute de mii de km, daca un astfel de esec al ideii de „sofer profesionist” beneficiaza de scuze de genul asta din partea voastra!
Nu am vizat, prin comentariul meu, pe toti soferii de camion/duba/tir…cunosc cativa care sunt cu adevarat profesionisti si cu care am avut ocazia sa merg la drumuri destul de lungi.
Nu stiu cat de pro e tipul asta insa modul „larg” in care abordeaza virajele cu jumatate de camion pe sensul opus la 0:09 si 0:26 (si cu masina venind spre el) ma face sa ma cam indoiesc.
Indiferent de programul de respectat pe care stim cu totii ca-l au, aglomeratia din trafic, viteza cu care circula altii de pe drum etc. permisul ala de pro se poate pierde la fel de usor ca si unul de amator pentru manevre de genul celor de la 1:41 si 2:27.
+
Multumesc, pe aceasta cale, celui care mi-a corectat post-ul !!! Deci, multumesc ! 🙂
@GoguldeMetal Sa fii iubit! 😀
Ce fain sa sincronizat cu melodia de la radio la 2:25…”e linie continua” :)))
„Melcii vostrii!”
Acuma, ce sa zic, camionagiul cu un pacat si cei din autoturisme cu mai multe.
Daca ai chef de plimbare la pas de melc, du-te nene pe strasse la promenada, nu dormi pe DN…
Deci era sau nu a patra?!1
@jeanbart, acuma, ce sa zic…gandeste-te ca, intr-o zi, mergand pe un DN, vei avea brusc, in fata, un decerebrat din asta, care nu vrea sa mearga ca melcul si care depaseste in curba, pe linie continua, cu risc urias pt. tine, care vii pe contrasens…sunt foooarte curios daca, in acel moment, vei scoate tot genul asta de perla a gandirii…un astfel de specimen ma presa din coada cu flash-uri, in zona cu restrictie de 70, in conditiile in care mergeam cam cu 80…cand am ajuns la zona cu restrictie la 100, el a continuat sa mearga cu 70…trebuia sa se duca pe strasse, la promenada, nu ?!
@BucTrafic Era a patra, apoi a cincea, dar daca nu avem de unde, nici Dumnezeu nu cere cai putere… 😀
eu nu am nimic cu tiristii
fiecare cu treaba lui
dar un cretin de asta era sa ma scoata de pe drum, ca ei is la program cica
si daca l-am apelat pe statie sa isi explice gestul a tacut ca porcul in papusoi
cred ca se ocupa cu sms-urile, unii se risca si manaresc limitatoarele de viteza, la 2:26 pare ca-l evita pe gogomanul ala din fata care sigur vireaza dreapta fara semnal ca sa fie primu’ la nonstop.
Aveati macar 80 km/h?
Cred ca altcineva dormea…
Faza cu „e limitat la 85 km/h” e pur teoretica, durează un minut sa anulezi limitatorul de viteza, la unele camioane se poate anula și în mers. Eu am mers (pe autostrada cu 3 benzi, liber cât vedeai cu ochii) cu 125km/h și mai mergea 🙂 dar bătea la ochi. Timpii de conducere legali nu au nici o legătură cu infrastructura de la noi, dar asta nu i da dreptul sa facă ce a făcut. Camioanele ăstea pot avea 400-660 cai putere, 40 de tone sau chiar mai mult, dar uneori sunt conduse de oameni iresponsabili. Spor la construit de autostrăzi, asta ca sa nu mai vedem faze asemanatoare !