It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Cand dreapta nu ne mai ajunge

Adăugat de GeluCJ
Raportează ca șters! 127

Cand dreapta nu ne mai ajunge, folosim stanga. Mai precis, acostamentul din stanga.

20 comentarii

  1. Lasa acostamentul, ca ala e doar decorul 🙂 Manevra se numeste „triplare” (din franceza : dubler= a depasi, tripler = a depasi o masina care e deja in depasire) si, evident, e interziza de lege.

    Un dobitoc inconstient, asta e respectivul.

  2. nu prea stii ce e ala acostament,nu?

  3. Eu nu inteleg cum pot unii sa fie atat de agitati la volan, sa doreasca o depasire cu atata pasiune, sa mearga pe contrasens in stilul asta…
    Mai nenicule, am si eu masina fasneata si care prinde viteza rapid, dar daca nu pot face o depasire in siguranta, nu o fac.

    +

  4. suhaib_DE

    Gelu da depasirile facute de tine sunt corecte?In primul rand cea cu dacia de Valcea?
    ai filme foarte frumoase si foarte educative pot spune,dar totusi aici iti dau – pentru simplu fapt ca daca critici,incearca sa fi perfect,sau sa te autocritici si pe tine!Cred ca asa e corect!

    • @suhaib_DE: ai vazut partea aia cu „Zoom” din stanga sus la momentul cand depaseste loganul de VL?

  5. nu stiu camionagiul cand a pus semnalizarea dar el s-a asigurat (s-a tot asigurat si pe dreapta si pe stanga :)) ) ca nu vine din fata si da-i bice.

    pe nenea cu camionul l-a durut exact la basca ca asta face spume in spatele lui de sute de metrii sau kilometrii.

    depinzand momentul cand camionul a pus semnalul si de asigurararea soferului respectiv (imposibil de probat) unul din cei doi e cretin sigur.
    al doilea e cretin oricum, ca pe acostament mai ajung diverse mizerii naspa de tot pt anvelope si te trezesti ca faci un tete-a-queue de toata frumusetea

  6. microbuzul a facilitat o depasire, fordul a demonstrat cat de idiot poate sa fie

  7. Marius Buz

    Omul a dat semnal si a inceput manevra, basculanta la fel. Care a dat primul semnal ? Basculanta ? Atunci triplare, da. Masina de BN ? Atunci e vina basculantei. Oricum ar fi, se judeca doar fapta sau conduita soferului ?

  8. @suhaib_DE Nu e nicio problema, multumesc pentru aprecieri 🙂 Nu am pretentia ca sunt perfect / fac lucruri perfecte, am mai scris asta.

    @Kor Plusez putin, triplare din spate (pentru a fi deosebita fata de cealalta manevra, de asemenea interzisa si anume triplarea din fata). In rest, dupa cum a rulat in continuare, de acord. Era foarte grabit dl. respectiv + telefonul la ureche.

    @Ameriknu Cam la fel si eu 🙂

    @splatslv Eu sper ca am inteles 🙂 Vezi te rog si celelalte clipuri cu acelasi subiect.

    @tutorialelogan Nu pot replica nimic, asa este, desi personal n-am fortat pe nimeni sa circule pe acostament. Same old story 🙂

    @tomita Plus ca era acel TIR de la 0:57 care stationa partial pe acostament.

  9. Fordul un pic cam grabit si cu o depasire foarte riscanta dar si camionagiul un nesimtit care putea sa stea putin mai pe dreapta …

  10. parerea mea: singurul care a porcedat corect a fost cel cu duba

  11. @Marius Buz La 0:41 furgoneta se retrage pe acostament (nu sustin ca e bine, dar asa s-a intamplat) si inclin sa cred ca soferul basculantei semnalizase deja intentia de a se angaja in depasire (imi pare rau, nu se poate vedea prin Ford, dar se observa functionarea semnalizatorului la 0:42).
    Dl. cu Ford-ul nu a observat sau nu a tinut cont de asta, am scris mai sus, era foarte grabit si cu telefonul la ureche. Deci inclin sa cred ca a fortat, tripland si ajungand pe acostamentul din stanga.

  12. @Agu – doar o depasire foarte riscanta? Cum am mai spus, aia nu e depasire, e triplare.

    Hai s-o luam altfel. Sa presupunem ca camionagiul s-a lansat in depasire ignorandu-l pe cel din spate care la randul lui voia sa faca acelasi lucru. Acuma, tu daca ai fi soferul autoturismului din spate, ce-ai face? Ai zice : „al draq camionagiu, ia sa-i arat eu cine are demarajul mai tare”? Sau te-ai replia cuminte, pentru ca este o inconstienta sa intri in triplare?

    @to all – nu inteleg ce aveti cu dubitzarul. Ala, cand a vazut ce minune se petrece langa el, s-a strans cat mai mult pe dreapta, a intrat pe banda aia de siguranta ca sa faca loc tuturor si s-a rugat fierbionte sa nu fie martor la un accident. Acuma, tu ca sofer, nu mai pui roata pe banda de siguranta cand manevra ar putea evita un accident? Ba o pui, parerea mea.

  13. din pacate filmarea nu permite sa vedem exact ce e mai important, momentul in care camionul s-a angajat in depasire. legal, conducatorul fordului este oricum vinovat, triplarea fiind interzisa. putea ramane in spatele camionului si la repliere daca mai era loc il depasea si pe el, nu a fost o situatie la limita in care sa fie scos in decor de camionagiu.

  14. @meeron – dupa stiinta mea nici sa ramai in depasire nu e o idee stralucita pentru ca nu vezi nimic in fata, iar cand camionul se repliaza poti ramane brusc fata in fata cu o masina venind din sens opus si tu nu mai ai nici o optiune, pentru ca n-ai unde sa te repliezi si, mai ales, n-ai nici timpul necesar sa o faci.

    De altfel asta este si o regula, cel putin pentru mine – nu intra in depasire decat dupa cel din fatza ta care depaseste la randul lui a terminat manevra si a intrat in fatza celui depasit, altfel spus dupa ce tu ai recapatat vizibilitatea completa asupra drumului.

  15. a aparut deja la antena3 🙂

  16. @GeluCJ as zice ca ai noroc de prinzi numa’ idioti de genu pe camera, da’ avand in vedere ca circuli pe acolo des si densitatea de idioti pe strada, d-aia ii prinzi tu asa des in filmari.
    Camionul sincer nici nu avea de unde sa vada ca in spatele lui e putzica cu golfu, avand in vedere ca ala pana atunci statuse fix in curu’ camionului…oglinzile alea nu bat dupa colt, si din cate vad e un Roman amarat, nu cine stie ce noutate de Iveco sau Mercedes cu oglinzi suplimentare si in spate.

  17. Eu nu inteleg minusurile primite de GeluCJ

  18. faza zilei 🙂

  19. @elrenifico As prefera sa fie mai putin „noroc” din asta 🙂

    @wargasm Nu-i nicio problema, nu traim din ele 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!