It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Cand prietena iti spune ca e singura acasa

Adăugat de cipoc
44

🙂

PS: intamplator, majoritatea masinilor vizate in acest filmulet sunt bmw-uri…
LE: ca vad ca sunteti mai preocupati de benzi decat de ideea filmului, se vede (la fazele 1,3,4) ca ma repliez de pe 3 pe 2 dupa ce trece „nebunul”). O sa las pe viitor filmuletele mai lungi sa vedeti ca nu-i chiar asa. C-o sa fie un filmulet de cinci minute in loc de două e partea a doua.

Ce mai caută lumea:
  • cand prietena este singura acasa
  • cand prietena ta spune ca e singura acasa
  • prietena singura

16 comentarii

  1. Sudsemnatu

    ai un plus de la mine dar ca o observatie..iti place tare banda 2

  2. In afara de aia care te-au depasit pe linie continua si trecere de pietoni, nu prea inteleg cu ce te-au suparat soferii din film. Mai degraba deranjezi tu ca dormi pe banda 2/3.

    • nu m-au suparat, doamne fereste:)
      Si ca sa stii, daca sunt pe banda trei cu siguranta nu am 30 la ora
      si sa-mi fie iertat daca 80-90 km/h nu este o viteza prea mare pentru circulatia in oras

  3. Nu se grabeau ca prietena-i acasa…se grabeau va a venit erectia anuala pe nepusa masa.
    VasileB…nu deranjau;..pana nu intrau intr-o masina mai lenta…derapau intr-o curba ceva…si stateau frumos langa Huidu si plangeau ca ei n-au vrut sa se intample asta…

  4. Vreo 5 idioti, dar la foarte multe faze stai cu 30 la ora pe B2/B3 iar cei care te depasesc sunt convins ca nu au viteza mai mare ca cea legala. Si inca cativa care nu vad cu ce or gresit.

    • iti zic eu sigur ca nu e 30. Dar na, poate stii tu mai bine

    • Nu am comentat motivul pentru care ai ajuns pe B2/B3 si e evident ca nu te repliezi cand vezi ca vine cineva pe banda aia.

      Hai sa iau doar prima faza ca exemplu:
      – intre secunda 4 si secunda 7 treci pe langa 4 linii intrerupte si 3 spatii intre acestea.
      – in oras o linie de aia are 3m si spatiul intre ele 6m deci ~30m in 3 secunde. Asta da ~10m/s sau ~36km/h.
      – in urmatoarele 2 secunde BMW-ul care te depaseste face aproximativ aceeasi distanta ca si tine in cele 3 secunde de mai sus deci merge de 1.5x mai repede, adica ~54km/h.

      Rotunjund in sus, sa zicem ca tu mergeai cu 40 (deci corect nu e 30) si el mergea cu 60… Nu vad nici o problema in situatia aia.

      Mai sunt si alte faze similare, dar cred ca un singur exemplu e suficient.

    • daca tot calculezi, ia vezi un pic cat face bmw-ul intre doi stalpi de curent: din ce-am masurat eu cam 50 m in 3 secunde sau 75 m in 5 secunde. Dar poate merge legal si eu prea incet (la prima faza dadusem prioritate la pietoni cu vreo 30 metri mai in urma). Eram pe banda aia pentru ca banda doi nu exista si pe banda unu se sugruma traficul si e prost asfaltat

    • 1. Nu stiu distanta intre 2 stalpi de curent, pe cand dimensiunea liniilor de l amaracaje e standardizata si exista normativ pentru ea.
      2. Nu stiu nici unde e locatia si nici nu ma intereseaza ca sa ma apuc sa masor pe Google Earth/Maps.
      3. 50m in 3 secunde sau 75m in 5 secunde sunt ambele sub 60 la ora… nu ii greu de calculat.
      4. Repet: nu conteaza de ce si cum ai ajuns tu pe banda respectiva… nu aia am comentat, doar am constatat ca nu e nimic iesit din comun sau ilegal la situatia aia si nu numai la aia.

    • NU conteaza ca mergi la limita legala 59km/h in localitate la restrictie de 50. Daca B1 e libera, mergi pe B1. NICIUNDE NU scrie ca poti merge pe b2 daca ai maxima viteza legala pentru acel sector de drum, doar daca banda 1 e ocupata sau depasesti.

  5. Banuesc ca stii ca nu conteaza cu ce viteza mergi, ca oricum trebuie sa te dai jos de pe B3/2. Si eu trec mai tare de astia ca tine, adormitii sunt de obicei slabi intr-ale sofatului, nu e bine sa stai langa ei.

    • Daca am ajuns acolo am ajuns pentru ca unii dorm pe benzi si ma voi replia cand nu este niciun pericol. Ce-ar fi insemnat sa fi facut asta cand veneau idiotii lansati?

  6. Ca tot vorbim de benzile 1, 2 (3) prin oras… Am incercat de multe ori sa merg pe banda 1 si nu pe 2. Efecte: gropi, masini parcate, trafic lent pentru ca multi fac dreapta la anumite intersectii, troleibuze, pietoni care ies de dupa masini parcate, usi deschise de cei din masinile parcate, iesiri din parcare fara asigurare etc. Dupa cateva tentative din astea care au dus la pendulari continue intre b1 si b2, din motivele enuntate mai sus, am renuntat. Sigur, daca pot, nu incurc traficul, ma trag pe banda 1 cand e cazul, dar in rest mai bine pastrezi o banda decat sa pendulezi. Nu suntem pe autobanda, suntem in oras. In plus, pe traseele mele obisnuite deja stiu pe de rost semafoarele si naravurile generale. Asa ca, in destul de multe situatii (nu zic ca neaparat in cele din clip) e mai sigur sa alegi o banda si sa mergi pe ea, anticipand traficul, semafoarele si fara frane bruste si timpi de pole position, pentru ca viteza mare in oras rareori te duce mai repede la destinatie (poate noaptea, daca semafoarele sunt pe galben intermitent). Stresul generat de traficul infernal din orase devine tot mai mare, inteleg. De aceea eu personal evit deplasarea cu masina prin oras pe cat posibil. Si sunt oleaca mai putin stresat 🙂

  7. 1:42 tzt ztztztztzz pietoni pe trecere. I-ai observat macar sau ai fost cu ochii dupa schumi’?

    • Acum pe filmare da, atunci nu stiu sa-ti zic ca nu-mi amintesc. Eu opream lejer daca era, ceilalti doi sigur nu

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!