Iata si cel mai neinspirat, ca sa nu zic pro*t comentariu!
Nou
vasco
La sfarsit se aude un claxon. Daca-i ala care raspunde abia atunci e geniu.
Nou
mishu88
Păi asta m-a deranjat și a demonstrat încă o dată cât de arogant poate fi.
Nou
Eric
@Robert:
Culpă comună…? La intersecția cu trenul…? Ma zi-ne moșule din astea, că măcar eu tare m-am distrat 😄
Acuma pe bune, chiar dacă prin absurd ar fi cum zici tu – știi care e epitaful biciclistul căruia nu i-a acordat prioritate tirul, dar el tot a intrat in intersecție?
„Dar eu aveam prioritate!”
Cam așa și în cazul de față. Cel puțin eu, în situația „mașină vs tren”, pariez pe tren… în 10 cazuri din 10… Cine era de vină etc. contează mai puțin când a doua zi scrie în ziar „si-a pierdut viața fiind acroșat de personalul de Cacica”…
Nou
Euro Driver King
Soferul are indicatoare rutiere: Stop si Trecere la nivel de cale ferata fara bariera. Are oblicatia sa opreasca si sa se asigure. Si apoi poate trece. Daca trenul il lovea , soferul era vinovat.
9 comentarii
A incurcat cu ceva? Oricum daca se loveau era culpa comuna ca erau pe camp nu pe drum public!
Normal că a încurcat. A comis o ilegalitate. Este un drum public, este strada Ion Luca Caragiale.
Daca acolo e un semn STOP, care NU e pentru tren, de ce ar fi fost culpa comuna? DOAMNEEE!!!
Chiar vorbești serios?
Iata si cel mai neinspirat, ca sa nu zic pro*t comentariu!
La sfarsit se aude un claxon. Daca-i ala care raspunde abia atunci e geniu.
Păi asta m-a deranjat și a demonstrat încă o dată cât de arogant poate fi.
@Robert:
Culpă comună…? La intersecția cu trenul…? Ma zi-ne moșule din astea, că măcar eu tare m-am distrat 😄
Acuma pe bune, chiar dacă prin absurd ar fi cum zici tu – știi care e epitaful biciclistul căruia nu i-a acordat prioritate tirul, dar el tot a intrat in intersecție?
„Dar eu aveam prioritate!”
Cam așa și în cazul de față. Cel puțin eu, în situația „mașină vs tren”, pariez pe tren… în 10 cazuri din 10… Cine era de vină etc. contează mai puțin când a doua zi scrie în ziar „si-a pierdut viața fiind acroșat de personalul de Cacica”…
Soferul are indicatoare rutiere: Stop si Trecere la nivel de cale ferata fara bariera. Are oblicatia sa opreasca si sa se asigure. Si apoi poate trece. Daca trenul il lovea , soferul era vinovat.