Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
20 comentarii
Nou
vasco
Ultima faza-i grozava. Pun pariu ca ala i-a injurat si pe cei care au coboarat din tramvai. Pai asa ca oile? Pe trecere baaa…..:)
Nou
2011Ascanio
La ultima faza este statie? Nu vad indicator, nu vad nici macar semnalizare la tramvai. Ca cel aratat e nesimtit ealtceva. Dar daca eram in locul tau si nu cunosteam orasul cum mi-as fi dat seama ca este statie?
@2011Ascanio – Se vede destul de clar semnul de statie. Si tramvaiul ce vrei sa semnalizeze?
Dar chiar si asa: vezi tramvaiul oprit, vezi usile deschise, vezi calatori coborand, nu-ti trebuie indicator. Indicatorul poate fi mascat, sau rupt… Sau, fiind noapte (si era noapte), nu-l zaresti din prima. In plus, cazul de fata, vezi o masina in fata ta care a oprit in spatele tramvaiului. Reflexul corect acesta trebuie sa fie: sa opresti si tu.
Nou
2011Ascanio
Unde sevede ca eu nu-l vad. Vad inainte de intersectie una referitoare la trecere, una de oprire interzisa, dupa trecere ceva indicator de orientare si mai departe drum cu prioritate si trecere de pietoni. Dar cum ca ar fi statie nu. Si din cate stiu, oprirea in statie se semnalizeaza cu semnal dreapta. Cel putin in Cluj asa opreau tramvaiele in statiile fara refugiu. Altfel de unde sa stiu ce intentie are? Ciudat ca la plecare da semnal stanga.
Este. Chiar in intersectie. Sub semnul de trecere pentru pietoni. Nu mai despica firul in patru. Soferul ala habar n-avea si habar n-are ca trebuie sa opreasca cand tramvaiul ajunge in statia care nu e prevazuta cu refugiu si apuca sa deshida usile. Tramvaiul era de mult oprit, cu usile deschise si cu pasageri urcand si coborand cand soferul ala netot m-a depasit pe dreapta si era sa intre printre ei. Da-o draq de treaba, nu mai sustine tot felul de trollerii de astea fara substanta. Si tramvaiul semnalizeaza stanga pentru ca face stanga in intersectie.
Nou
mortekay
La faza cu doamna in alb.Ea isi facea defragmentarea partitiei ca urma o parcare cu spatele si trebuia sa i vina inspiratia.Tu o iei cu faze de verde intermitent. Esti neserios 😀
Nou
rebely
A 2 banda pe A2 dus-intors Bucuresti-Fundulea a devenit un dezastru.
Nou
2011Ascanio
Nu am despicat. Am mentionat de la inceput ca soferul din masina dilmata e prost. Tu nu te-ai oprit de dragul de a pierde vremea. Am atras atentia ca oprirea in statie se face obligatoriu semnalizand (in clipul tau lipseste) si ca nici pana acum nu vad indicator de statie … Eu, strain de orasul tau nu am de unde ghici de ce imi opreste tramvaiul in drum si deschide usile. Daca eram in locul tau, probabil mi-as fi continuat drumul (probabil pana as fi observat indicatorul de care spui ca exista). Semnalizarea opririi in statie (si plecarea) este o obligatiea vatmanului.
Nou
Zamolxes
Asa stiu si eu, ca tramvaiul trebuie sasemnalizeze dreapta cand opreste in statie fara refugiu
Nou
galadragos
Hala Traian, zona crepusculara! Ar trebui sa o traversezi venind dinspre Foisor inspre bulevardul Unirii, sau invers, ca sa ai parte de senzatii mai tari.
Slalomul la 90km/h face bine la consum, mergi cu a 5-a.
Meh, ca a semnalizat, ca n-a semnalizat, chiar nu conteaza. Eu stiam ca e statie, ok. Dar e un interval destul de mare de timp in care oricine venind din spatele meu sa vada tramvaiul oprit , eu oprit in spate, usile deschise si pasagerii. In plus, unde se grabea omul ala? Semaforul era pe rosu cand facea manevra. Ce castiga? Cat castiga? 10 metri? 20? 50? Mor cand ii vad pe unii ca risca si se grabesc sa castige 1 secunda sau doua, si mai tarziu le pierd si pe alea, impreuna cu minute bune, cum a facut ala cu slalomul pe Splaiul Unirii… Creiere de creta.
Nou
Andrelinio
– La minutul 3:13 -> Ma mir ca .. era un culoar pentru facut stanga ( nu de pe straduta din dreapta )
– La minutul 5:20 -> Iar e culoar. Ma mir ca .. astia blocheaza tot
P.S: Ti-am dat un ” + „
Nou
roL
In alte tari sunt semafoare inaintea statiilor de tramvai si cand e tramvaiul in statie e rosu … la noi le e greu sa puna.
Bai nene… eu nu inteleg ce naiba se intampla in ultimele zile in Bucuresti (sau poate nu numai).. e incredibil… parca au iesit toti carnatii la volan…si nu cred ca mi se pare mie ca s-a schimbat ceva…. la ora 2 pm traficul blocat si plin de cimpanzei…
Tin sa-i dau dreptate lui @ascanio, nu pt ca e din CJ, ci pt ca in aceeasi dilema m-as fi aflat si eu daca as fi fost prima masina, cum erai tu. Problema asta merita despicata, nu cel care depaseste, ilegal si pe tine, si tramvaiul, dar nu mai este cazul. Ar trebui doar semnalizata mai bine acea statie 😛
@johnchr -asa e. Trebuie sa fii de doua ori mai atent zilele astea si sa inarmezi cu multa rabdare.
@MihaiS -ai dreptate. In general in Bucuresti semnele care indica o statie a unui mijloc de transport in comun sunt bicisnice, facute din saracie, si amplasate in capatul din fata al statiei, pe ce stalp se nimereste, daca nu cumva pe primul copac. Daca esti in prima masina din spatele tramvaiului si nu esti din zona ti-e destul de greu, mai ales noaptea, sa-ti dai seama ca e o statie acolo. Si nu ma refer numai la tramvaie… Ar trebui presemnalizate statiile astea vizibil.
Dar asta nu-l scuza cu nimic pe grabitul ala fara minte si cu permisul luat numai el stie cum. Era vizibil si de pe luna ca tramvaiul oprise in statie acolo. Eu am o masina joasa, destul de ingusta, cu parbiz mare si hatchback maricel, deci nu-i obturam vizibilitatea.
Nou
KoKo
Dupa numar de inmatriculare ala cu mini van de ct era rrom(fer) 😀 +
Nou
georgyc
Zicea @2011Ascanio bine ce zicea, dar nu s-a exprimat clar sa se inteleaga. El a spus ca cel pe care l-ai filmat tu, de a vrut sa te depaseasca, clar a gresit. Si mai spunea ca daca era in locul tau, prima masina, nu ar fi oprit. Si nici eu sincer. Hai sa ne uitam pe clip:
1) 5:37 avem una bucata tramvai care inca se deplaseaza, fara semnal dreapta. In acelasi timp, tu ai loc in fata sa te duci pana la prima masina, dar franezi si mergi in spatele tramvaiului.
2) 5:47 tramvaiul inca nu semnalizeaza, si INCA e in deplasare.
In toate aceste secunde tu nu-l depasesti, ci stai in curul lui. Dar asta doar pentru ca stii ca este statie.
3) Pe la 5:41 abia se vad niste pietoni in capatul din fata al tramvaiului dar eu de unde sa stiu ca aia vor sa urce, si nu sa trece strada cum trec de obicei pietonii haotic?
4) 5:48 se opreste tramvaiul de tot, tot fara semnalizare, si se deschid primele usi. Abia in acest moment stii clar ca este statie si trebuie sa te opresti in spatele tramvaiului.
Deci asta cred ca zicea Asciano si MihaiS: e foarte greu sa iti dai seama, noaptea, intr-un oras nou, cu un tramvai care inca se deplaseaza incet, care nu semnalizeaza dreapta, ca e statie. Aveai 10 secunde timp berechet sa depasesti tramvaiul daca nu stiai ca e statie, pentru ca nu e nimic care sa-ti indice ca exista una. Tramvaiul putea foarte usor sa incetineasca pentru ca-i era blocata linia putin mai incolo. Problema expusa de ei era doar cu privire la tine, ca prima masina in urma tramvaiului, nu a idiotului.
Si eu in orasul meu, stiind ca-s statii, incetinesc din timp pentru ca sigur sunt pietoni tonti care pleaca dinainte de a veni/opri tramvaiul, in asteptare pe mijlocul benzii, dar condusul [strong]nu ar trebui sa fie facut pe experiente si cunostinte anterioare ci pe ce este prezent in momentul respectiv pe drum (indicatoare, marcaje, semnalizari, etc) si pe regulile generale de circulatie.
Si DA, nici in Ploiesti n-am vazut vreodata vreun tramvai care nu semnalizeaza dreapta inainte de o statie fara alveola. Iti da si tie de inteles ce face si ce urmeaza. Probabil Bucurestiul e mai cu mot in frunte, nu stiu.
@mihaibzgica – mda… Ceva mai incolo era gata sa zic ceva despre un papuc care tinea ata b2-ul, dar in curand am fost si eu nevoit sa trec pe b2 pentru vreo 2-3 km, pentru ca se indesisera gropile pe b1 si riscam sa o iau pe coaja…
20 comentarii
Ultima faza-i grozava. Pun pariu ca ala i-a injurat si pe cei care au coboarat din tramvai. Pai asa ca oile? Pe trecere baaa…..:)
La ultima faza este statie? Nu vad indicator, nu vad nici macar semnalizare la tramvai. Ca cel aratat e nesimtit ealtceva. Dar daca eram in locul tau si nu cunosteam orasul cum mi-as fi dat seama ca este statie?
@2011Ascanio – Se vede destul de clar semnul de statie. Si tramvaiul ce vrei sa semnalizeze?
Dar chiar si asa: vezi tramvaiul oprit, vezi usile deschise, vezi calatori coborand, nu-ti trebuie indicator. Indicatorul poate fi mascat, sau rupt… Sau, fiind noapte (si era noapte), nu-l zaresti din prima. In plus, cazul de fata, vezi o masina in fata ta care a oprit in spatele tramvaiului. Reflexul corect acesta trebuie sa fie: sa opresti si tu.
Unde sevede ca eu nu-l vad. Vad inainte de intersectie una referitoare la trecere, una de oprire interzisa, dupa trecere ceva indicator de orientare si mai departe drum cu prioritate si trecere de pietoni. Dar cum ca ar fi statie nu. Si din cate stiu, oprirea in statie se semnalizeaza cu semnal dreapta. Cel putin in Cluj asa opreau tramvaiele in statiile fara refugiu. Altfel de unde sa stiu ce intentie are? Ciudat ca la plecare da semnal stanga.
Este. Chiar in intersectie. Sub semnul de trecere pentru pietoni. Nu mai despica firul in patru. Soferul ala habar n-avea si habar n-are ca trebuie sa opreasca cand tramvaiul ajunge in statia care nu e prevazuta cu refugiu si apuca sa deshida usile. Tramvaiul era de mult oprit, cu usile deschise si cu pasageri urcand si coborand cand soferul ala netot m-a depasit pe dreapta si era sa intre printre ei. Da-o draq de treaba, nu mai sustine tot felul de trollerii de astea fara substanta. Si tramvaiul semnalizeaza stanga pentru ca face stanga in intersectie.
La faza cu doamna in alb.Ea isi facea defragmentarea partitiei ca urma o parcare cu spatele si trebuia sa i vina inspiratia.Tu o iei cu faze de verde intermitent. Esti neserios 😀
A 2 banda pe A2 dus-intors Bucuresti-Fundulea a devenit un dezastru.
Nu am despicat. Am mentionat de la inceput ca soferul din masina dilmata e prost. Tu nu te-ai oprit de dragul de a pierde vremea. Am atras atentia ca oprirea in statie se face obligatoriu semnalizand (in clipul tau lipseste) si ca nici pana acum nu vad indicator de statie … Eu, strain de orasul tau nu am de unde ghici de ce imi opreste tramvaiul in drum si deschide usile. Daca eram in locul tau, probabil mi-as fi continuat drumul (probabil pana as fi observat indicatorul de care spui ca exista). Semnalizarea opririi in statie (si plecarea) este o obligatiea vatmanului.
Asa stiu si eu, ca tramvaiul trebuie sasemnalizeze dreapta cand opreste in statie fara refugiu
Hala Traian, zona crepusculara! Ar trebui sa o traversezi venind dinspre Foisor inspre bulevardul Unirii, sau invers, ca sa ai parte de senzatii mai tari.
Slalomul la 90km/h face bine la consum, mergi cu a 5-a.
Meh, ca a semnalizat, ca n-a semnalizat, chiar nu conteaza. Eu stiam ca e statie, ok. Dar e un interval destul de mare de timp in care oricine venind din spatele meu sa vada tramvaiul oprit , eu oprit in spate, usile deschise si pasagerii. In plus, unde se grabea omul ala? Semaforul era pe rosu cand facea manevra. Ce castiga? Cat castiga? 10 metri? 20? 50? Mor cand ii vad pe unii ca risca si se grabesc sa castige 1 secunda sau doua, si mai tarziu le pierd si pe alea, impreuna cu minute bune, cum a facut ala cu slalomul pe Splaiul Unirii… Creiere de creta.
– La minutul 3:13 -> Ma mir ca .. era un culoar pentru facut stanga ( nu de pe straduta din dreapta )
– La minutul 5:20 -> Iar e culoar. Ma mir ca .. astia blocheaza tot
P.S: Ti-am dat un ” + „
In alte tari sunt semafoare inaintea statiilor de tramvai si cand e tramvaiul in statie e rosu … la noi le e greu sa puna.
Bai nene… eu nu inteleg ce naiba se intampla in ultimele zile in Bucuresti (sau poate nu numai).. e incredibil… parca au iesit toti carnatii la volan…si nu cred ca mi se pare mie ca s-a schimbat ceva…. la ora 2 pm traficul blocat si plin de cimpanzei…
Tin sa-i dau dreptate lui @ascanio, nu pt ca e din CJ, ci pt ca in aceeasi dilema m-as fi aflat si eu daca as fi fost prima masina, cum erai tu. Problema asta merita despicata, nu cel care depaseste, ilegal si pe tine, si tramvaiul, dar nu mai este cazul. Ar trebui doar semnalizata mai bine acea statie 😛
@johnchr -asa e. Trebuie sa fii de doua ori mai atent zilele astea si sa inarmezi cu multa rabdare.
@MihaiS -ai dreptate. In general in Bucuresti semnele care indica o statie a unui mijloc de transport in comun sunt bicisnice, facute din saracie, si amplasate in capatul din fata al statiei, pe ce stalp se nimereste, daca nu cumva pe primul copac. Daca esti in prima masina din spatele tramvaiului si nu esti din zona ti-e destul de greu, mai ales noaptea, sa-ti dai seama ca e o statie acolo. Si nu ma refer numai la tramvaie… Ar trebui presemnalizate statiile astea vizibil.
Dar asta nu-l scuza cu nimic pe grabitul ala fara minte si cu permisul luat numai el stie cum. Era vizibil si de pe luna ca tramvaiul oprise in statie acolo. Eu am o masina joasa, destul de ingusta, cu parbiz mare si hatchback maricel, deci nu-i obturam vizibilitatea.
Dupa numar de inmatriculare ala cu mini van de ct era rrom(fer) 😀 +
Zicea @2011Ascanio bine ce zicea, dar nu s-a exprimat clar sa se inteleaga. El a spus ca cel pe care l-ai filmat tu, de a vrut sa te depaseasca, clar a gresit. Si mai spunea ca daca era in locul tau, prima masina, nu ar fi oprit. Si nici eu sincer. Hai sa ne uitam pe clip:
1) 5:37 avem una bucata tramvai care inca se deplaseaza, fara semnal dreapta. In acelasi timp, tu ai loc in fata sa te duci pana la prima masina, dar franezi si mergi in spatele tramvaiului.
2) 5:47 tramvaiul inca nu semnalizeaza, si INCA e in deplasare.
In toate aceste secunde tu nu-l depasesti, ci stai in curul lui. Dar asta doar pentru ca stii ca este statie.
3) Pe la 5:41 abia se vad niste pietoni in capatul din fata al tramvaiului dar eu de unde sa stiu ca aia vor sa urce, si nu sa trece strada cum trec de obicei pietonii haotic?
4) 5:48 se opreste tramvaiul de tot, tot fara semnalizare, si se deschid primele usi. Abia in acest moment stii clar ca este statie si trebuie sa te opresti in spatele tramvaiului.
Deci asta cred ca zicea Asciano si MihaiS: e foarte greu sa iti dai seama, noaptea, intr-un oras nou, cu un tramvai care inca se deplaseaza incet, care nu semnalizeaza dreapta, ca e statie. Aveai 10 secunde timp berechet sa depasesti tramvaiul daca nu stiai ca e statie, pentru ca nu e nimic care sa-ti indice ca exista una. Tramvaiul putea foarte usor sa incetineasca pentru ca-i era blocata linia putin mai incolo. Problema expusa de ei era doar cu privire la tine, ca prima masina in urma tramvaiului, nu a idiotului.
Si eu in orasul meu, stiind ca-s statii, incetinesc din timp pentru ca sigur sunt pietoni tonti care pleaca dinainte de a veni/opri tramvaiul, in asteptare pe mijlocul benzii, dar condusul [strong]nu ar trebui sa fie facut pe experiente si cunostinte anterioare ci pe ce este prezent in momentul respectiv pe drum (indicatoare, marcaje, semnalizari, etc) si pe regulile generale de circulatie.
Si DA, nici in Ploiesti n-am vazut vreodata vreun tramvai care nu semnalizeaza dreapta inainte de o statie fara alveola. Iti da si tie de inteles ce face si ce urmeaza. Probabil Bucurestiul e mai cu mot in frunte, nu stiu.
alea sunt gropi pe A2 la 4:34 ? Asa mari?!?
@mihaibzgica – mda… Ceva mai incolo era gata sa zic ceva despre un papuc care tinea ata b2-ul, dar in curand am fost si eu nevoit sa trec pe b2 pentru vreo 2-3 km, pentru ca se indesisera gropile pe b1 si riscam sa o iau pe coaja…