It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Cat pe ce…

Adăugat de MariusGMG
Raportează ca șters! 79

Isi gaseste omul frigiderul plin acasa!
Frana ce se aude cred ca e a lui. Sigur a vrut sa intre repede si l-am luat prin surprindere! 😀

27 comentarii

  1. Pai amandoi ati fost luati prin surprindere!! trebuia sa te cam astepti la berbeci de genul ala si sa fi redus viteza cat de cat.

    • De obicei trec mai repede pe acolo. 😀 45km/h nu cred ca e o viteza asa mare!

    • Uitandu-ma la clip ma gandeam: „Hai sa vad al catelea comentariu zice ceva de preventiv”.
      Am avut noroc, a fost chiar primul :))

    • Asa e! Oricum, eu n-am vazut un clip de-al lui dar la comentarii e primul! 😀

  2. Masina e de la Tess Industrie SA,aia care fac elemente de caroserie aftermarket Dacia Logan, esapamente multimarca, scuturi motor multimarca,etc.Asigurare la Euroins.Soferii lor,precum taximetristii.Jocul lor preferat in trafic:un fel de ruleta ruseasca.Aici,apasatul pe tragaci a fost intrarea lui la noroc,numai ca glontul,tu adica,erai deja plecat pe teava.
    Niste spanuri,nema asigurare,nema preventie.

  3. Daca conduceai preventiv si stateai acasa nu se mai intampla nimic 😆

    • COOOORETC! Foarte bine zis! Perfect de acord cu tine! De fapt, daca stau si ma gandesc mai bine, cred ca era mai OK daca nu-mi luam permis, nu-mi luam masina! 😀

    • Preventiv insemna sa mergi cu un 30 km/h in acea intersectie si iti spun eu ca nu mai erai luat prin surprindere!! dar na….experienta o capeti in timp ce aduni cati mai multi km la activ.

    • Si asa crezi tu ca am doar vreo 2, 3 km la activ?!?

    • oo DA!!!! prin chestii de genul asta iti dai seama de experienta unui sofer!!!

    • Mda! Imi place parerea ta! 😀
      Aia 2, 3 km i-am facut in vreo 15 ani de permis, vreo 8 drumuri Iasi-Paris, vreo 5 Iasi-Roma (la astea inclusiv circulatul cu masina prin aceste 2 capitale), stau in Iasi si am socrii in Rm. Valcea la care ajung de cel putin 5 ori pe an, fac intre 10 si 40 km pe zi prin Iasi, cel putin odata pe an Iasi-Oradea, etc, etc. In tot acesti ani n-am avut nici un accident din cauza mea, nici macar nu am atins o alta masina, pieton, etc. Nu am nici o amenda la regimul rutier. Din cauza altora am fost lovit de 3 ori in spate.
      P.S. ca sa nu zici ca merg incet sau legal sau cum vrei tu sa zici, am totusi o masina cu vreo 125CP si am statie CB pe masina!
      Iar experienta se vede chiar in clip prin manevra facuta cu succes!

    • mno!! nu-mi place ca n-ai zis nimic de Austria!! sau de Ciocile strapazdanu!! apreciez scoaterea in evidenta a statiei CB si a celor 125 CP NIce!! COntinua sa mergi cu cat vrei prin intersecti , vezi ca s-ar putea pe viitor sa nu mai poti evita cu SUCCES!! idiotenia altora!!!

      Mai citeste totusi si codul ala rutier sa vezi ce obligatii ai cand traversezi o intersectie!!

    • D4F732, este datoria celui care nu are prioritate sa se asigure, nu a celui care are prioritate. Evident toti au obligatia de a circula cu prudenta, fie ca se afla pe drumul cu prioritate sau pe cel fara, si in cazul de fata eu nu vad nici o imprudenta a celui care inregistreaza, doar o asigurare mai putin temeinica a celuii incadrat la stinga pe banda de pe sensul opus, pentru ca daca se asigura ar fi vazut ca exista masini pe B2 (3 fiind cea de linga ax) care vin spre el.

    • @D4F732 – eu zic sa citesti tu legea ca esti intr-o eroare totala. Aia este o intersectie dirijata si semaforizata unde nu esti obligat sa reduci viteza la 30km/h.
      Am mai citit comentarii de ale tale pe aici si de fiecare data ai ceva impotriva celui ce posteaza.
      Imi pun o foarte mare intrebare: Macar ai permis?!?
      Uite ce scrie la lege:
      Art. 123 – Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depăşească 30 km/h, în localităţi, sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii:
      a) la trecerea prin intersecţiile cu circulaţie nedirijată;
      b) în curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau în care vizibilitatea este mai mică de 50 m;
      d) la trecerea pe lângă grupuri organizate, coloane militare sau cortegii, indiferent dacă acestea se află în mers sau staţionează pe partea carosabilă a drumurilor cu o singură bandă de circulaţie pe sens;
      e) la trecerea pe lângă animale care sunt conduse pe partea carosabilă sau pe acostament;
      f) când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheaţă, zăpadă bătătorită, mâzgă sau piatră cubică umedă;
      g) pe drumuri cu denivelări, semnalizate ca atare;
      h) în zona de acţiune a indicatorului de avertizare „Copii” în intervalul orar 0700 – 2200 precum şi a indicatorului „Accident”;
      i) la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare şi marcaje, când drumul public are cel mult o bandă pe sens, iar pietonii aflaţi pe trotuar, în imediata apropiere a părţii carosabile, intenţionează să se angajeze în traversare;
      j) la schimbarea direcţiei de mers prin viraje;
      k) când vizibilitatea este sub 100 de m în condiţii de ceaţă, ploi torenţiale, ninsori abundente.

      P.S. Da, am circulat cu masina si prin Viena, Nurnberg, Milano, Treviso-Mestre-Venetia, Munchen, Budapesta, coasta Normandiei si mai sunt! In Romania aproape toate orasele mari si mijlocii. Mai vrei sa-ti enumar?
      Probabil pentru ca nu circul preventiv n-am avut nici un accident in 15 ani!!

      P.S.1 – da, am vazut ca ai cateva clipuri. Sigur tu esti la volan? 😀

      LE – am vrut sa vad si eu un clip, doua de la tine dar… vad ca sunt sterse clipurile! De ce? Ti-a interzis cel care a filmat sa le mai pui pe TT si sa le stergi? Pentru ca eu sunt convins ca nu ai permis! 😀

    • NU ma baiatule le-am sters pentru ca asa am vrut eu!!! oricum pe acest site numai postez absolut nimic din moment ce nu mi sa da voie sa dau si – atunci cand consider eu ca este cazul!!!

      propo eu n-am zis absolut nimic de intersectiile nedirijate sau alte balarii , ti-am zis doar ca era cazul sa reduci viteza la un civilizat 30 km/h !!!IN toate intersectiile se reduce viteza !!

    • Mai citeste legea baietica! Daca tot ma iei cu „mai baiatule”! Ti-am pus si citat din lege! Doar in intersectiile nedirijate se reduce la 30km/h. Vino cu articol in care zice ce zici tu si recunosc greseala!
      In alta ordine de idei sa te vad cum mergi tu cu 30km/h in intersectiile dirijate si semaforizate din Bucuresti, in P. Unirii, in P. Victoriei, etc. E semafor desteptule!
      Hai pa ca ma plictisesti si esti varza!
      Noapte buna!

    • Baietel , eu am rabdare si vreau sa-ti explic ce puteai tu sa faci mai bine in cazul ala , nu-ti face tu griji de permisul meu , eu vreau sa te fac sa intelegi un alt aspect in conducerea ta , hai sa-ti spun de sfanta „conduita preventiva”, ca vad ca-ti lipseste si nu esti singurul!! , la inceput si eu procedam ca tine !!

      CONDUITA PREVENTIVA

      Comportamentul rutier care asigură prevenirea accidentelor, prin anticiparea şi evitarea acţiunilor incorecte ale partenerilor de drum, precum şi adaptarea vitezei de deplasare la condiţiile meteo-rutiere specifice;

      EU in locul tau reduceam la un 30 km/h de indata ce observam prima masina din coloana oprita in intersectie , aia trebuia sa-ti dea putin de gandit ! Domne daca sare vreun berbec prin fata aluia , eu mai am timp sa evit accidentul ? si asa numai erai luat prin surprindere , c-ai reusit sa eviti s-a datorat in mare parte si acelui berbec pentru ca te-a observat in ultima clipa si a pus si el frana altfel tu intrai direct in el cu toata frana ta si cu toate reflexele tale!!

    • Du-te intai si fa o scoala de soferi, ia permis si apoi vino cu sfaturi rutiere!
      Chiar ma simt magulit ca ma faci baietel la cei peste 45 ani ai mei.
      Problema la tine ca folosesti acest apelativ ca si atac la persoana. Asa fac unele persoane, cand nu mai au replica apeleaza la injurii, atacuri la persoana, se dau mai superioare, etc.
      Sper sa se autosesizeze un admin!

    • Inca ceva , incearca atunci cand esti la volan sa te gandesti la ce faci in momentul ala , nu sa-ti zburde mintea in alta parte , NU-ti vreau raul ca iti spun de ceva ce stii si tu ca trebuia sa aplici chiar daca-i intersectie de BUcuresti !! Am circulat si prin Bucale de n ori si stiu prea bine jungla urbana la care esti supus de fiecare data cand te urci la volan in acest oras , tocmai din acest motiv ar trebui sa aplici conduita preventiva la mare arta!! O seara buna!!

      Nu stii ce inseamna atacuri la persoana!!

      Pai m-ai luat cu : daca am permis , ti-am raspuns cu aceeasi moneda!!! nu suporti comentariile care nu-ti plac atunci numai comenta!!

    • @D4F732
      Ref: http://www.trafictube.ro/cat-pe-ce-4/#comment-413915
      IN toate intersectiile se reduce viteza

      Daca ar fi asa, coloane de vehicule care au verde la semafor si s-ar deplasa cu 10-20-30 km/h la ora prin intersectii ar distruge orice fluiditate a traficului.

      Obligatia reducerii vitezei intr-o intersectie este valabila pentru intersectiile nedirijate cum a fost scris mai sus sau in alte cazuri cum ar fi de exemplu:
      http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art53
      Art. 53 – (1) Când semnalul de culoare galbenă apare după semnalul de culoare verde, conducătorul vehiculului care se apropie de intersecţie nu trebuie să treacă de locurile prevăzute la art. 52 alin. (2), cu excepţia situaţiei în care, la apariţia semnalului, se află atât de aproape de acele locuri, încât nu ar mai putea opri vehiculul în condiţii de siguranţă.
      (2) Semnalul de culoare galbenă intermitent permite trecerea, conducătorul de vehicul fiind obligat să circule cu viteză redusă, să respecte semnificaţia semnalizării rutiere şi a regulilor de circulaţie aplicabile în acel loc
      .”

      In schimb valabila pentru dubistul grabit s-o taie la stanga este urmatoarea:
      http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art56
      Art. 56. La apropierea de o intersecţie conducătorul de vehicul trebuie să circule cu o viteză care să îi permită oprirea, pentru a acorda prioritate de trecere participanţilor la trafic care au acest drept.

      Aici autorul circula intr-o intersectie dirijata, avea verde la semafor, n-a exagerat cu viteza (era sub cea maxima legala), avea prioritate de trecere, insa daca vine un neatent care nu acorda prioritate si insista sa intre-n tine, poti fi oricat de preventiv, tot se intampla accidentul.

    • Corect !!!! n-am ce zice aici , m-ai dat gata la faza asta!! dar daca faceau un poc sa vezi atunci trafic fluidizat ce faceau ei doi!!!!

    • Deh… daca drobul de sare cadea…
      Stau si ma gandesc serios daca sa stau acasa azi sau sa ma duc la aeroclub ca am de facut un zbor. Oare cu ce vieza sa decolez? Cred ca nu voi da prea mult gaz, daca se trezeste o cioara sa intre in fata mea? 😀

    • Zbor placut !!.

    • @D4F732 Imi pare rau, intentia mea nu era asta. Nimeni nu zice sa nu conduci preventiv, insa conducerea asta preventiva asa cum ii spune si denumirea are rolul de a preveni pe cat posibil producerea unui incident sau accident in trafic insa nu poate elimina de tot acest risc.

      Hai sa nu mai exageram oricand si oricum cu conducerea asta preventiva. Daca totusi se ajungea din nefericire la un (mic) poc cine era vinovat si platea oalele sparte: autorul ca „nu a condus preventiv” sau celalalt care baga rapid botul la inaintare fara sa se asigure suficient si sa acorde prioritate de trecere?

  4. @MariusGMG Te-a „acoperit” duba care astepta la 0:08-0:10, dar tot se mai putea vedea ceva prin geamurile celor doi din fata. In orice caz, a fost destul de-aproape de poc.
    +

    • E destul de ciudata intersectia aia. E o intersectie in cruce dar cele doua strazi din stanga si din dreapta nu sunt chiar aliniate: https://www.google.ro/maps/@47.1343735,27.5724476,19z?hl=ro
      Intradevar, poate vedeam ceva prin geamurile celor opriti. Dar stii cum e – te uiti in mai multe parti cand esti in intersectie. De exemplu stiam sigur ca B1 e libera si de aia am facut acea manevra. Plus ca pe camera se vede si pe deasupra masinilor. Dar camera e montata in partea de sus a parbrizului, ochii mei fiind cu vreo 15 cm mai jos. Acea crapatura in parbriz se situeaza de fapt deasupra ochilor si nu ma incomodeaza la condus. Am vrut sa schimb parbrizul dar am zis ca mai bine astept primavara. Si asa l-am spart la un drum facut iarna trecuta cand a sarit o piatra din materialul antiderapant dat de cei de la CNADR! 🙁

    • @MariusGMG Cand am zis ca se putea vedea ceva prin geamuri m-am gandit la el, care trebuia s-o lase mai usor, mai ales ca avea obturata vizibilitatea de cei trei care asteptau acolo si putea veni oricine fara sa-l vada prea bine.
      Daca el ar fi condus putin mai preventiv, asa cum spune dl @D4F732 😀 , incidentul se putea evita usor.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!