Adaugă comentariu

40 comentarii
  1. da nu te`ai fi dat sa ii lasi sa depaseasca … ce trafic mai fluidizezi daca stai calare pe banda aia ? stiu ca e acostament, ca nu se circula pe el, dar toata lumea il foloseste si datorita acelui acostament se merge bine pe e85.. daca ar merge toti ca tine ar fi plin de accidente .. si acum sa curga cu minus nu ?

    R: Nu stiu cum iti dai seama cum am condus eu un drum de 6 ore in 2 minute cat tine clipul asta , fii te rog mai rezervat in a da verdicte

  2. la 1:46 nu crapai daca te dadeai juma de metru mai la dreapta

    R: Muream deoarece m-a sicanat din spate si am asteptat sa ma depaseasca regulamentar insa nu am crezut ca o face asa aproape … asta e

  3. mi`am dat seama din clipul postat de tine.. in tot clipul esti pe banda, ma indoiesc ca ai mers altfel din moment ce s`au enervat atatia soferi in doar 2 minute.. nu vreau sa imi imaginez cum a fost in 6 ore… am dat verdict pe baza clipului postat de tine, nu pe baza imaginatiei mele. o zi buna !

  4. 1:46 – ma refeream la faza cand veneau aia de pe contrasens, nu cand ai fost depasit

  5. Sunt tras in dreapta , uita-te atent la marcajele longitudinale …

  6. Domnilor, ii platiti voi amenda lui JaLeTe daca il opreste garcea ca v-a facut voua liber mergand pe acostament?
    Pe idea asta, si pe A2, daca vine unul pe B1 si se grabeste, eu zic sa mergem pe banda de urgenta, nu de alta, dar sa fim domni, sa fluidizam traficul.

    Here, have a banana.

  7. @JaLeTe si daca erai tras pe dreapta de ce claxonai cu atat patima ?

    @b19rrx ce treaba ar fi de s ar da macar o amenda pentru circulatia pe acostament

    JaLeTe: Eeee si cu tine acuma …

  8. Pentru a respecta legea, trebuie sa te ajute si infrastructura. Cat timp lumea se poate misca mai bine cu mersul pe acostament, asa se va merge. Opriti-va cu gandirea asta de 2 lei cu acostamentul. Mai periculos e ce faci tu.

  9. Unii de pe aici vad ca s-au nascut pe acostament. Frate , scrie undeva ca aia e banda? Daca nu vreau sa ma dau eu pe acostament, care e problema? Respect legile de circulatie, ce **** mea? Imi risc eu portofelul sa incalc regulile de circulatie ca aveti voi limbrici? Si daca prind pe cineva ca circula cu viteza mica, asta e frate, astept, si cand prind momentul il depasesc regulamentar.

  10. Nu inteleg care este problema unora in legatura cu ceilalti soferi care nu circula pe acostament atata timp cat circula regulamentar si se incadreaza in limitele de viteza legale.
    @s0me1, clar, e mai periculos sa mergi pe banda ta decat sa depasesti pe partea dreapta pe acostament…serios?!

  11. @ala_micu, yonut_a, s0me1
    acostamentul nu e pentru circulat si aici ar trebui sa se termine orice discutie pe tema asta. Aia nu-i banda de circulat, n-au ce sa caute masinile acolo, la fel cum n-au ce sa caute masinile pe banda de urgenta. E mai periculos sa mergi pe acostament, care se poate ingusta fara avertisment, poate sa aiba pe margine gropi sau pur si simplu sa lipseasca asfaltul. E acostament, nu banda de circulatie.

    BONUS: https://www.trafictube.ro/politia-rutiera-circulatia-acostament/

    S-a discutat de o mie de ori, dar tot mai sunt fani ai acostamentului.

  12. @JaLeTe De acord cu tine, dar te rugam sa razpunzi la cei care au scris prin postare normala, nu in comentariul lor, ca nu vor fi instiintati de raspuns. Cred ca ti-a mai spus cineva. Sau poate confund…

    @s0me1 Pentru a respecta legea nu ai nevoie de nimic altceva decat de putin respect si bunavointa. Ne-am saturat sa va tot auzim cu pretextele astea „cum sa respecti legea daca nu ai infrastructura, daca ploua, daca mi-a zis in horoscop?” Pai daca nu-ti convine infrastructura tarii in care locuiesti, muta-te unde e numai lapte si miere! Nu o sa va ducem dorul. 🙂
    Voi trebuie sa intelegeti ca noi (cei care circulam pe singura banda de circulatie) avem DREPTUL, nu numai obligatia de a respecta legea si voi nu aveti decat sa ne depasiti si prin sant daca doriti.

  13. @ala_micu, dar pe ce banda ar trebui sa stea? eu vad doar o singura banda de mers pe sens…

  14. Sa ne relaxam putin si sa facem un exercitiu de imaginatie.

    A fost o data ca niciodata, un sofer cu mult bun simt care trebuia sa faca drumul Bacau-Bucuresti-Bacau zilnic, in interes de serviciu.
    Bineinteles, asta era varianta oficiala pe care o repeta sotiei de fiecare data cand pleca la drum.
    Realitatea insa era ca omul nostru se ducea la Bucuresti pentru…pariuri sportive.
    Dar sa nu divagam.
    Omul nostru, cu mult bun simt, ca asa fusese crescut, de fiecare daca cand era claxonat indelung si primea multiple flash-uri, in special noaptea, tragea un pic dreapta, pe acostament, pentru a permite partenerilor de trafic mai sus mentionati si bine intentionati sa il depaseasca.
    Si a vazut el ca era bine.
    Insa cum ulciorul nu merge de multe ori la apa, intr-o zi, pe inserat, fu tras pe dreapta de o intreaga forta politieneasca a unei comune. Un politist cu calul sau.
    Pe cand omul se oprea si isi zicea cu naduf ca iar nu mai are bani sa bage la pariuri, soferii care pana atunci il claxonasera si ii dadusera flash-uri isi ziceau si ei, insa nu cu naduf: „- Uite-l si pe fraieru’ asta. L-a luat garcea. Muahahaha” in timp ce treceau pe langa el. (cu 30 Km/h mai putin decat viteza legala)
    De atunci, se zice ca omul nostru nu s-a mai dat din fata nimenui pe B85.
    Si a trait fericit pana l-a prins nevasta ca arunca banii pe fereastra.
    The End.

    Acum, exercitiul: te grabesti si vrei ca cel din fata ta sa se dea pe dreapta, pe acostament, eventual il convingi cu sunete puternice de …claxon si lumini puternice de…xenon.
    Intamplarea face ca omul, care s-a dat pe acostament pentru a-ti pemite tie sa il depasesti mai facil, sa fie oprit de politie, bineinteles pentru incalcarea legislatiei privitoare la mersul pe acostament.

    Ce iti trece prin minte?
    a.Te simti vinovat, cat de putin, ca l-ai ars la buzunar pe om?
    b.Nici nu te gandesti ca din cauza ta, indirect, l-ai ars la buzunar pe om?
    c.Razi de fraier ca a fost ars la buzunar in timp ce tu ai ajuns in fata lui? Si te simti bine.
    d.Te simti foarte vinovat, te opresti imediat si incerci sa explici ofiterului de politie ca cel putin, partial din vina ta omul s-a dat la o parte.

    Cine raspunde D este descalificat din prima si trebuie sa stea la colt 5 minute.

    Q: Ce face omul cat asteapta sa se incalzeasca apa pentru o baie fierbinte?
    R: Abereaza pe TT

    Gata, ma duc la dus.

  15. @b19rrx imi place ca tot o sustii cu amenda pentru circulatie pe acostament, Ai patit sau care e faza ? Ca eu nu am auzit niciodata asa ceva.

    @Sabotor nu sustin ciculatia pe acostament insa la faza de la 1:46 el insista sa stea pe banda desi cei de pe contrasens navaleau peste el.

  16. @yonut_a
    nu stiu la ce filmulet te uiti tu, da’ eu il vad tras serios pe dreapta.

  17. Si atunci de ce atatea claxoane vehemente ?

  18. Q: Ce face omul cat asteapta sa se incalzeasca apa pentru o baie fierbinte?

    Dupa lungimea comentariului incep sa ma intreb unde locuiesti… Cand eram in chirie legat la sistemu’ de incalzire si apa calda stateam maxim 2-3 minute… pe centrala intre 10 si 30 de secunde 🙂

    P.S.: Exista si posibilitatea sa dactilografiezi foarte repede. 😀

  19. @yonut_a
    poate pentru ca melteni si din seria bizonilor?

  20. Nu , nu … Incearca sa-i faci si un desen , o schita …

  21. @@yonut_a, la 1:46, de ce navaleau cei de pe contrasens pe el? Pentru ca acostament din seria depasiri.

  22. Legea e pentru toti, iar depasirile pe acel drum se fac pe stanga.
    Cei ce se grabesc se pot trezi la 4 dimineata sau asteapta pana ce se va construi o autostrada :).

    @yonut_a, cei ce „navaleau” faceau o depasire neregulamentara, si e posibil ca intr-o zi sa omoare pe cineva sau sa fie omorati din cauza prostiei lor (e mai rau de primul caz).

  23. Dupa latimea soselei as zice ca e cam de genul Comarnic imediat cum cobori muntele. O banda foarte lata pe sens. Cred ca ar fi mult mai util sa traseze soseaua ca in zona aceea… Cei linistiti ar sta cat mai in dreapta, agitatii ar depasi pe stanga cat de cat in siguranta si s-ar termina foiletonul cu acostamentul…

  24. Am vazut nspe mcvuri de politie si masini cu MAI circuland pe acostament. F*CK IT !
    Sa luati amenda pt acostament acolo e ca si cum ai lua pt cauciuri murdare dupa ce ai trecut printr-o balta.

  25. ba da pentru ce sunt sagetiile alea din dreapta la 1:55 ?

  26. @DTS: exista o posibilitate ca zona aia sa fie folosita ca banda de accelerare. Sunt dispus sa fac pariu ca e mai inainte de zona din clip o intersectie cu un alt drum.

  27. mai degraba sa ii atentioneze pe soferii care o ard pe acostament ca se termina. La fel e si la 0:20 inainte de trecerea de pietoni.

  28. Mai greseste omul, mai invata, insa unii, sunt eu de parere, ar trebui privati de dreptul de conducere definitiv.
    Cand ti se spune ca asa este legea si tu o tii pe a ta ca blah blah F*CK IT si „nu am vazut pe cineva sa fie amendat pentru asta”, serios, gandeste-te la un control la mansarda.
    Pe acelasi ton ne putem gandi ca daca multi trec pe rosu si nu sunt amendati (in ultimul timp foarte multi), F*CK IT. Toata lumea pe rosu, repejor, sa fluidizam traficul.

    Mai glumim, mai ne balacarim, dar deja o dam in serioase.
    Din alea bune de Balaceanca.
    Trageti aer in piept, relaxati-va si cititi un raspuns abilitat:
    https://www.trafictube.ro/politia-rutiera-circulatia-acostament/

  29. Eu zic sa cadem de acord, sa facem un tag nou, dedicat subiectului.
    Acostamentisti e bine ? Ca distrusi suna cam urat. Sunt soferi slabi, cara nu au apucat sa faca in viata lor depasiri adevarate. Nu magarisme d’astea cu „Da-te ba ca vine Io” si pressing, flegme, etc.
    Dusteristul de la minutul 1 m-a uns la suflet. A depasit frumos si i-a dat senzatii tari melteanului.

  30. Fac drumu asta foarte des si am o regula simpla:

    – daca vine unu din spate cu flashuri de la mama naibii nu ma dau nici de-al dracu, daca vad ca sta cuminte in spatele meu, eventual da un semnal stanga, ma dau pe acostament.

    Pe e85 o sa fie mereu asa… tre sa ai un ritm constant :))

  31. semnalizari din poola, nu se mai poarta.. si nici nu consuma mult curent o semnalizare, dupa cum a facut cineva un ditamai articolul in care calcula exact undeva la 0.03 bani / semnalizare

  32. Nou

    daca vrei sa afli cati retardati intra pe tt, incarci un film impotriva mersului pe acostament. Si numeri minusurile. (acum imi pare rau ca doar cei cu cont pot da minusuri, dar daca citesti comentariile te poti lamuri).

  33. Atitudinea asta naiva de „adolescenta virgina” am avut-o si eu in primele 4-5 drumuri (parcurse pe E85 si E583). Pana mi-am dat seama ca pe langa nervii pe care ii provoc celor din jur (incepator fiind mai mergeam si cu 90), mai sunt si nervii mei afectati.
    Acostamentul pe E85 NU-ti permite sa-l folosesti integral. Pe alocuri e denivelat si nu este suficient de lat pentru a-l folosi exclusiv. Dar daca poti sa mergi jumate pe el si jumate pe banda cand faci loc pentru depasire altora… De ce sa nu oferi optiunea unei depasiri in siguranta cand o poti face? Te deranjeaza cu ceva daca iei marcajul ala intre roti? Trebuie sa reduci viteza sau e vreun pericol pe dreapta? In situatia in care e unul avariat pe marginea drumului, de cele mai multe ori NU are loc integral e acostament. Te dai jos la el si ii impingi masina in sant. Dar daca ai o avarie pe un drum cu o banda pe sens si acostament de 10cm, ce faci? Tragi pe dreapta, te dai jos din masina si o impingi in sant?
    Incapatanarea asta face rau tuturor. Cu exceptia clasicilor bizoni posesori de BMW si SUV care vin cu flash-uri de la 1km si se baga si in depasiri la limita (lucru ce se intampla pe orice categorie de drum), traficul pe E85 mi se pare unul fara probleme. Se merge FOARTE bine. Nu-mi imaginez cum se pot petrece accidente pe un astfell de drum, decat din nesimtire sau prostie.
    Sugerase cineva intr-un alt post alternarea pe distante de 2-3 km a marcajelor cu 2 benzi pe un sens si 1 banda pe celalalt. Mi se pare o solutie buna care sa satisfaca si virginele.
    Statistic, o cauza importanta a accidentelor rutiere cu victime este depasirea. Daca putem realiza depasiri in conditii de siguranta, de ce sa nu o facem?

    Inainte sa dati minusul – sunt tipul de sofer (din pacate de Bucuresti) care nu foloseste NICIODATA linia de tramvai pentru incadrare la semafor. Nici daca intarzii la serviciu. In ultimii 6 ani am facut destul de des E85-ul si am avut parte si de peripetii care sa tina de incadrarea pe benzi (banda). Dar asta pentru ca cei care le cauzau aveau ochelari de cal. Folosesc partial acostamentul, dar NICIODATA nu-l folosesc pentru depasire pe dreapta. Mi se pare cea mai periculoasa manevra pe care o poti face.

    @JaleTe lucrez intr-un domeniu plin de regulamente, reglementari, legi etc. Stiu ce inseamna sa le respecti. Totusi ele mai pot fi si interpretate spre binele tuturor. Asa cum legea este aplicata de un judecator si nu de catre un calculator, la fel si masinile sunt (cel putin deocamdata) conduse de oameni. Modul de interpretare iti apartine.
    Promit sa nu te apostrofez daca te intalnesc pe E85 🙂 . Din fericire sunt putini cei ca tine. Dar lasa-ne pe noi cei care circulam ilegal si pe acostament, sa construim un trafic fluent si cu muuult mai putine pericole.

    PS: sunt mai nou pe site…a semnalat/postat cineva ca ar fi primit vreo amenda ca a mers pe acostament?

  34. Stiu sa ma adaptez conditiilor , fii sigur ca nu am stat pe tot drumul de 400 km sa ma cert cu toti , mai ales ca ma enervez destul de repede.
    Eu am prezentat doar cateva exemple de dobitoci.
    Cand imi vin in spate cu flash-uri si claxoane sau cand ii vad din fata ca se baga in depasire cu jumate de masina pe banda mea astfel incat ma obliga(ma obliga in sensul ca poate avea loc un accident daca nu cedez) sa imi schimb directia de mers ” MA APUCA TOATII BOALILI ” – Cine MM esti tu sa faci asta ?
    Zicea cineva ca il respecta pe cel cu Dusterul din clip ca a facut depasirea pe stanga … da a facut depasirea pe stanga dupa ce i-am scos mana pe geam si i-am aratat sa ma depaseasca pe stanga ca tot imi dadea flash-uri.
    Si asa mai departe …

  35. @JaLeTe Legat de descrierea clipului, never say never 🙂 si sunt de acord ca va fi un permanent subiect de discutie 🙂
    P.S. Aici + 🙂

  36. Teoria acostamentistilor: Daca n-avem infrastructura si daca asa fac toti, e corect si asa trebuie facut.

    O sa rezulta din asta teoria ilegalistilor: Daca n-avem infrastructura, hai sa trecem pe rosu, sa calcam linii continue, sa depasim viteza maxima, sa …

    Si uite asa ajungem sa ne intrebam de ce pana mea mai exista un Cod Rutier. Uite d-aia, pentru niste fraieri ca cei care-l respecta (da, suntem fraieri, ca doar noi nu ne grabim, doar ailalti).

    Teoria 2: Noi „este” grabiti. In loc sa ne gestionam mai bine timpul, incalcam legea. Maine poimaine trecem si pe rosu, sa vezi atunci de cat timp liber ne facem rost. Putem pune si de-un tenis de picior la destinatie, ca o sa ajungem prea devreme atunci.

    Pur si simplu e trist cand vezi ce gandire au unii. Si intotdeauna cand se pune un alt clip cu acostament, mereu apare altcineva nou care comenteaza. Deci nu sunt aceeasi 3-5 insi care vor sa mearga pe acostament, sunt mereu altii si altii si deci muuuuuulti. Sa ne fereasca Dumnezeu, ce trend descrescator exista.

    + pentru clip.

    Ah, era sa uit. Citez din spusele lui @ala_micu: „ma indoiesc ca ai mers altfel din moment ce s`au enervat atatia soferi in doar 2 minute.. nu vreau sa imi imaginez cum a fost in 6 ore

    Tu crezi ca a fost depasit pe acostament de 10 insi in 2 minute, deci in restul de 5 ore si 58 de minute a mai fost depasit de inca 1.790 de masini care au mers pe acostament? Cum le scot unii pe gura fix asa fara gandire hahaha. Pacat.

  37. Eu nu inteleg cum draq poti sa ai pe acostament sageti de terminare a benzii(@0:17)?!? Cine naiba a proiectat drumul ala trebuie neaparat dat afara

  38. Cum a mai scris cineva intr-un comentariu … marcajele alea sunt pentru cei care au folosit in mod legal acostamentul gen : iesire din curte ( ca nu poti sa zbori ) , defectiuni tehnice , etc.
    Marcajul reprezinta mai mult o banda/zona de accelerare ca sa stii tu ca nu poti sa ramai acolo la infinit si ca e timpul sa te incadrezi pe banda de circulatie , nu sa continui pe acostament.
    Asa gandesc eu …