It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

CCCP style – POC LIVE

Adăugat de Ursul Grizonat
Raportează ca șters! 381

Cum facerea de bine nu rămâne nepedepsita, na ca unii făcură trosc, poc, in fata mea.
Toata lumea teafara, doar niste vopsea sarita si un spoiler spart. Fara airbag-uri, fără cioburi de sticla.
Bre oameni buni, cada opreste unul pe o banda, nu te duci ca dementul pe lângă el, o lași moale.
Habar nu am ce cauta cel pocnit rămas acolo. Zicea vroia sa schimbe banda. Era coplesit de numarul de masini. La fel, foarte bine putea sa fie in pana.
Geana: urmeaza trecere de pietoni.
Eu sunt mai precaut pe zona de când intamplarea cu http://www.trafictube.ro/atentie-jur/

Sunet fara muzica, fara motoare https://soundcloud.com/ursul-grizonat/m-am-bagat

Pai nu ca era sa intru in alta parte, tot din cauza asta, ca apus cineva frana si m-am bagat repede sa nu intru….

Ce mai caută lumea:
  • poc cccp style
  • cccp style
  • fac mistou de politie pe autostrada

102 comentarii

  1. tu il apostrofezi pe ala care merge pe dreptul lui?! in loc sa il iei pe ciobanul care taie drumul ca la el in curte?! trol over 9000

  2. @tomita Sa-ti explic de de ? Conduita preventiva iti spune sa bagi talpa pe langa unii proiti cad oricand se poate deschide o usa sau poate sa apara un pieton ratacit sau un caine ratacit.
    Ala a recunoscut singur ca a schimbat banda (like a boss) ca era sa intre in altii.
    Hai, scoate-ma de vina.

  3. Ce cu Fordul trebuia sa se asigure si el. Frumoasa intentia ta dar uite ca asa ii faci mai rau, el a considerat ca te-ai asigurat tu pentru el. Somn usor.

  4. @Eddie Cel cu Fordul spunea ca s-a asigurta. Astalat cu Suzuki a venit cam tare, ca era sa intre in altul.
    O sa dorm linistit, pentru ca putea sa-si continue drumul pe B2 si sa treaca pe B1 mai in lung, cupa o asigurare temeinica.

  5. @Ursul Grizonat Iese la polish, cum zicea cineva pe-aici 🙂 +

  6. „O sa dorm linistit, pentru ca putea sa-si continue drumul pe B2 si sa treaca pe B1 mai in lung, cupa o asigurare temeinica.” — Exact! Asa era si normal. Asta e o practica des intalnita in Bucuresti*: te lasa unul pe o banda si tu treci peste 3, eventual si peste linie continua.

    * si in Rusia.

  7. Nu sunt singurul care si-a dus mana la cap dupa ce a facut accident. 🙂

  8. @GeluCJ Cand i-am spus omului ca masina a mai fost lovita in acelai loc, cica nu se poate….avea chit pe ea in dujmanie. Fordul iese la polish, cu celalalt e mai nasol.
    Daca stau sa ma gandesc bine aripa fata plastic, spoiler pus alte chitzicaratzuri o galagie de bani.

  9. Da, mai bine nu-l lasai dar l-ai lasat ca asa e frumos sa se ajute oamenii in trafic. El trebuia sa se asigure cind a trecut de pe 2 pe 1 asa cum s-a asigurat cind a trecut si de pe 3 pe 2. Cumva tipic pentru Bx lovers cu x>=2 sa creada ca nu mai poate veni nimeni pe B1.

    Inteleg cum te simti, m-as simti la fel, dar dormi linistit ca daca nu se busea in fata ta atunci se busea alta data in fata altcuiva.

  10. Chiar ca russian style, parca e tras la xerox din clipurile de la rusi (pot sa zic ca cele mai multe accidente din clipurile de la rusi de pe YT se petrec in conditii asemanatoare). Urata postura si in care ai fost pus tu 🙁
    +

  11. Ce distanta @Ursule? Facerea de bine e … aia. Dormi linistit ca nu e vina ta, e in intregime a celui cu Fordul.

    Din B3 in B1 si parcare, iar noi ii gasim scuze. Nici vorba, si il mai si apostrofezi pe cel in postura de „victima”. Foarte urat din partea ta. Iar faptul ca a ramas in pana in mijlocul drumului nu-l scutea de asigurare, mai ales la traversarea a 2 benzi.

  12. @MihaiS Sorry, dar ala de veni pe B1 veni taaare. Cand treci pe lanaga niset masini oprite nu o faci cu a 3-a si 2000 rpm.
    S-a vazut si aici pe site unul de a evitat un berbec iesit dintre aia opriti si s-a pupat cu cosuriel de gunoi.

  13. daca tu imi explici cum s-a asigurat ala taind in unghi de 45 grade 2 benzi atunci esti tare…. in loc sa-l certi pe adevaratul bou te iei de cine nu trebuie…. ca sa-ti fac un clasament al vinovatiei, ordinea este boul, ursul, soferul de pe banda 1.

  14. Nu ii caut scuze celui cu Ford-ul, dar si soferul din Suzuki e un mare dobitoc. Cand ai o masina oprita in stanga sau in dreapta ta, fara avarii, fara nimic, nu o depasesti ca nebunul, opresti paralel cu ea, deoarece din fata ei pot aparea pietoni, animale, sau chiar masini, cazul de fata.

  15. „Eram singur pe banda asta”. asta a zis pocnitorul.

  16. Aici se vede diferenta dintre un sofer bun si unu care doar circula regulamentar. Daca in locul celui cu Suzuki era unu cu viziune in trafic isi dadea seama ca tu te-ai oprit cu un motiv si putea sa evite accidentul.

  17. @Ursul Grizonat Si cum s-a finalizat pana la urma?

  18. Daca tot l-ai luat pe ala la p… care circula regulamentar , de ce nu te-ai uitat tu in oglinda inainte sa il lasi pe ala cu Fordu sa treaca ? Sa ii spui daca se poate baga sau nu .. Tu iei apararea hotului aici :)))

  19. @GeluCj I-am invitat frumos pe trotuar ca stateau ca popandaii pe asfalt numa sa nu-i pupe vreunul, aveau formulare de amiabila, pasnic si cu calm. Au sunat nevestele, spunandu-le ca intrazie un pic „la spalatorie”, am lasat un contact si am plecat. Asta dupa ce am strans ceva resturi de pe jos si i-am explicat celui cu Suzuki ca atunci cand colegii de pe o banda alaturata sunt opriti sau incetinesc nu are motiv de galop pentru ca pieton, pentru ca unul sau mai multi caini. Si nici celalat sa vina de pe 3 pe 1. Din 6.

  20. Eu sunt cu +. Cand cel din fata ta sau de pe banda alaturata opreste aparent fara motiv, faci si tu din reflex la fel. Nu-l depasesti si nu-l devansezi in viteza, pentru ca e posibil ca el sa fi vazut ceva ce tie iti scapa. @Ursul n-are absolut nicio vina, nu-i inteleg pe cei cu minusuri.

  21. @Kor N-a fost cu sange, n-am mai sunat un prieten sa vina cu EPA si sa alerge cu el la spital.

    @Morfinox E una din zilele in care regret ca nu am camera si in spate. Nu era nici Umbra din Umbra pe B1.Ala a venit lansat dupca ce a zis ca-i face pe jmecherii opriti. Azi dimienata am vazut un clip cu un carucior in mijlocul drumului. Daca era unul, nebun sau nu in carucior, ce era de facut ? Tocana ?

  22. Nu cred asta cu mai bine nu-l lasai, ii dai optiuni fie se baga si se asigura fie refuza si asteapta sau in cazul de fata intra doar pe banda si apoi cand se poate si are vizibilitate trece pe cealalta …daca sprintezi din amintiri sau la ghici e ruleta ruseasca si de aici poate trage invatatura. Baga-te! nu inseamna m-am asigurat eu pentru tine! Iar cel cu gipanu poate invata si el lectia ca daca cel de langa tine franeaza, franezi si tu si maresti atentia. Nu e prima oara cand vad ca franeaza cei de pe banda de alaturi si tasneste unul cu tupeu sa faca stanga. Si sa zicem ca nu ai de ales …te bagi usor.

  23. @Urusule , eu spun ceea ce am vazut .. Daca spui ca ala care a intrat in Ford circula de maniera asta , este altceva atunci

  24. ionescu liviu

    Aşa îşi dau întâlnire 2 covrigari. Şi s-au şi pupat când au făcut cunoştinţă.

  25. mariusikk

    @Ursul parerea mea aici e o vina legala a celui lovit.
    Dar, este si o vina impartita in 3, una legala 2 de ordin moral.
    Vina legala e indicutabila.
    Vina morala:
    -din partea ta, daca tot lasi pe cineva arunci un ochi si in oglinda in directia in care inainteaza el pentru a face un bine pana la capat, sunt cazuri (nu si aici) cand nu exista vizibilitate, cel putin eu unul asa procedez
    -din partea celui de pe b1, pentru ca trebuia sa vada si el ca esti oprit si trebuia sa isi puna un semn de intrebare sau macar sa reduca viteza.

  26. @Ursul Grizonat, inteleg de ce l-ai certat pe cel cu Suzuki. Lipsa totala in ceea ce priveste condusul preventiv. Dar este 100% vina celui cu Ford K. Nu poti, cel putin in „rondul” ala, sa te bagi ca un berbec. Nu te poti baza pe ceilalti soferi oricat de binevoitori ar fi. Este o greseala de „doamna”.
    Ma uit la clipurile cu accidente de la rusi de multi ani, si daca am invatat ceva de la salbaticii aia, este ca nu te poti increde in ceva pana nu vezi cu ochii tai. Poate sa fie si mama cea care imi face semn sa trec. Nu ma bag. Poate pare stupid pentru unii, dar sunt foarte educative acele filmulete de la rusi.

  27. @mariusikk Dacai citeai cu atentie, constati ca B1 era libera la momentul T-1. Si de cand trebuei sa ma asigur eu pentru altii ? Asa gandesc si pietonii care se arunca pe trecere. Se asigura soferul, ma vede ala.

    Banda 1 ? Libeeer !
    http://www.trafictube.ro/audi-a6-vs-panou-indicator-2/

  28. Ionut Craciun, YT zice:

    „ha ha…. daca tipa unu la mine sa imi spuna ca dc nu am pastrat distanta il f**** in gura direct. nu ma lua cu conduita preventiva. urat ca tu l-ai criticat pe ala care avea drumul lui….. moral tu esti vinovat:)) dar oricum sigur dormi la ora asta deci nu ti-am stricat si mai rau proasta dispozitie de dupa accident;)”

  29. Haideti sa fim seriosi. Chiar daca teoretic putea incetini cel care a lovit pentru ca tu erai oprit pe B2, nici nu era obligat sa o faca in vreun fel. Nu e ca si cum avea trecere de pietoni si tu te oprisesi sa acorzi prioritate cuiva si deci si el de pe B1 trebuia.

    Daca tu ai vrut sa faci o fapta buna, el nu e obligat in aceeasi masura sa o faca. Eu incetinesc, pentru ca asa imi este reflexul si maniera de om cumsecade, dar nu poti sa te astepti sa faca toti asa. E ca si cum te-ai opri sa lasi pe cineva sa iasa de pe o strada laturalnica facand stanga, cand din sensul opus tot vin masini. Il lasi doar cand e liber si pe sensul celalalt, altfel ceilalti nu sunt obligati sa vada ei ce faci tu si sa renunte si ei la prioritate just like that.

    Intotdeauna cand sunt lasat sa fac stanga de pe un drum cu 2 benzi, inaintez incet si uitandu-ma fix la cei de pe B1 sa vad daca ma lasa si ei sau nu. Uneori ma lasa, alteori stau si astept mult si bine, facandu-l pe cel de pe B2 care a vrut sa ma ajute, sa astepte nejustificativ de mult, dar asta e. Nu sunt obligati sa opreasca ca sa ma lase. Si sunt multe accidente de genul asta.

    Dar niciodata nu poti spune ca cel de pe B1 a fost vinovat legal de ceva in cazul descris de mine sau acesta. Nu ai cum. Ca a fost el prea racer sau smecher sau neprevazator, este altceva, dar legal, nu vad cum poate fi vinovat de ceva in cazul de fata.

    + pentru clip pentru ca este o invatatura de minte:
    1) faptele bune se fac doar in anumite conditii: a zis cineva mai sus, nu o faci pe drumuri unde se circula repede, dn-uri, creand tu situatii neplacute (nu este cazul de fata totusi)
    2) cand esti pierdut in spatiu asa de rau, cu atat mai mult trebuie sa belesti ochii cand faci ceva, si nu tai benzile asa niciodata
    3) cand e oprit cineva sau incetineste, incetineste si tu sau macar fii pregatit cu piciorul pe frana, pentru ca nu se stie din ce cauza s-a oprit lumea

  30. @georgyc & all Ascultați ce zice ala : Pai nu ca era sa intru in alta parte, tot din cauza asta, ca apus cineva frana si m-am bagat repede sa nu intru….

    Când recunoști ca ai schimbat banda ca sa nu intri înseamnă ca nu ai păstrat distanta. Punct !

    • Rondolfini

      Omul se referea la alt caz, ce i s-a intamplat alta data, nu la cazul asta.

  31. @ ursu ai luat atatea minusuri de zici ca tu ai facut accidentul 🙂 astea deja sunt subtilitati, n-ai cu cine. la fel ca ala cu fordka, sunt o gramada de soferici din astia pe acolo care se opresc complet ca sa schimbe o banda. la ce naiba te opresti, ai 300m sa intri in banda fara sa te opresti ca prostu-n drum !!!

  32. mariusikk

    @Ursul chill nu te acuza nimeni de nimic.
    Intre obligatie si datorie morala e o diferenta. Am zis doar ca puteai sa faci binele complet, nu ca trebuia sa te asiguri tu pentru el.

  33. Vinovat moral este si Ursul,in rest nu are nicio vina,a vrut sa faca o fapta buna,insa idiotul NR 1 este cel cu Fiatul,esti lasat bagate,dar bagate usor ca nu se stie daca si banda 1 e atenta la ce manevre faci tu,o iei usurel asa pina esti sigur ca te vede si cel din banda 1,insa cel din banda 1 ce sa mai vada daca venea cu viteza si l-a evitat pe Urs,s-a dus ghiule in prostalaul cu Fiat,preventie nu a avut niciunul dintre cei 2 implicati,doar bun simt Ursul si punct.
    +

  34. Putem spune ca Ursul a oprit sa-l lase p-ala sa treaca pt ca n-a vrut sa riste o eventuala situatie neplacuta cand ar fi trecut pe langa el. Sa fim seriosi, acel Ford Ka s-a oprit ca o mamaliga iar daca a ajuns in acea situatie, ar fi putut sa-l zgarie pe Urs cand ar fi trecut pe langa el sau ceva de genul asta.

    In fine, l-a lasat p-ala sa treaca pt ca bloca banda 2. Care e problema ?
    Problema este ca mandarina aia nu s-a asigurat si a plecat ca o mamaliga, vazand doar intrarea in parcare sau ce spanac e acolo.
    Despre cel cu SUV nu pot spune decat ca nu are conduita preventiva sau s-a obisnuit sa fie ferit de altii pt ca e mare si cu magazia in spate.
    E la mintea cocosului sa incetinesti cand il vezi p-ala din fata ta, de pe alta banda, ca incetineste sau opreste.

    Da, sa zicem ca Ursul a mers putin prea departe cand a inceput sa-l traga de guler pe cel cu SUV. Aia e, legal stim cine e vinovatul si stiu si baietii cu ochi albastrii, nu sustine nimeni altceva.
    Dar pana la a-l acuza pe Urs ca din cauza lui s-a produs accidentul e cale lunga.

  35. In situatia de aglomeratie de asta pe mai multe benzi cred ca trebuie sa te asiguri si tu cand vrei sa lasi pe cineva… In plus, din ce vad, parca tipul voia sa intre in lateral , nu sa continue drumul inainte, de aia a taiat benzile asa… Toate astea nu ii scuza insa neasigurarea, iar cel care l-a lovit are conduita preventiva zero. De fapt, cam toti din clipul asta nu prea au conduita preventiva, in situatia data.

  36. Am puteri.. preiau controlul asupra mintilor oamenilor si-i fac sa se buseasca pentru rating pe Trafictube. Hai s-o aud si p’asata..
    Hai sa aud ca de ce eram pe 2. Eram pe 2 sin 6, poa vroiam sa ajung pe 4, pe 5. Chiar nu conteaza.

    @Golby Tu vezi tastatura ? Eu sa ma asigur pentru altul ? Eu imprudent ?
    Ala Ka si rou era pe 3 probabil. Trtebuia sa continue pe 2 si gata.
    Eiu incerc sa desconestionez locul, sa debloches, Io e de vina.

  37. Mai lăsaţi-o moartă cu vina morală, împărţită în trei, alinierea planetelor sau alte prostii.
    Fordul nu s-a asigurat, game over.

    Nici ăla de pe B1 n-a avut viteză mare. Dar nu s-a aşteptat să-i sară maşina în faţă.

    Când e trafic mai lejer, aşa, nu sunteţi bară la bară, nu are nici un rost să te dai bunul samaritean ca să faci compilaţie de traffictube. Găseşti tot felul de dobitoci care nu ştiu să se asigure. Era şi noapte. Dacă ăla cu Fordul spune că n-a văzut nişte faruri venind, să se ducă să-şi refacă vizita medicală.

  38. Facerea de bine e fwtere de mama. Statea pe loc si cand se elibera facea manevra.

  39. Singurul vinovat e ala cu fordul! tu l-ai lasat ( frumos din partea ta) sa se bage in fata ta, nicidecum sa taie 2 benzi deodata, nu mai poti fi raspunzator daca a dorit sa ajunga de pe banda 3 pe banda 1 direct. Naspa..

  40. Tu sa te asiguri pentru altii?… Nu te obliga nimeni, dar nimeni nu te obliga sa opresti cand ai prioritate, nimeni nu te obliga sa decongestionezi. Nimeni nu zice ca accidentul s-a produs din vina ta. Ce am zis e ca daca vrei sa faci ceva, orice, te asiguri. Chiar si cand lasi pe cineva sa intre pe banda din bunatatea inimii. Eu cand conduc, plec de la premisa ca nu toti se asigura asa cum poate o fac eu. In locul tau nu sunt asa de sigur ca as fi oprit sa il las sa intre, asta am vrut sa zic. Am mai fost in situatii din astea, nu zic din inchipuiri.

  41. Nu conteaza de unde venea ala cu Suzuki sau cat de tare venea sau daca el era la momentul T intr-un anumit punct. Cel cu Fordul este vinovat pentru neasigurare la schimbarea directiei de mers. Chiar daca cineva te lasa sa patrunzi pe o banda, nu tai trumul de-a curmezisul si treci ca Voda prin loboda fara sa te asiguri.

  42. Pare ca multi nu au inteles ce a zis Ursu’, cand el a oprit sa-l lase pe celalalt pe B1 nu era nimeni (cel cu Suzuki era pe B2, in spatele ursului).

    Probabil cel cu Fordul a vazut asta (ca B1 e libera) si a tasnit, insa, din cauza alinierii planetelor, cel cu Suzuki (probabil surprins de faptul ca cei din fata s-au oprit) a schimbat brusc si el banda (B2->B1, adica a depasit pe dreapta, sic!) si… poc.

    t1

    De vina e alinierea planetelor. (legal, cel care a intrat primul pe B1 (in film nu prea se vede) avea prioritate)

  43. Such talent @ carco 😀

    Momentul T2:
    T2

  44. Pai domnilor, cand il vezi pe cel de pe banda 2 ca incetineste/franeaza la ce te astepti ? Parerea mea este ca cel de pe b1 a gresit flagrant. A venit ca berbecu’ ! Cat despre cel lovit… era la mintea cocosului ca obligatoriu ar fi trebuit sa se uite in dreapta.
    In rest, cu autori morali si alte alea, sa fim seriosi… Daca in locul Ka-ului era, sa zicem, un caine, un pieton inconstient sa un klingonian !?

  45. Clar vinovat cel cu Forda Ka, insa din cauza astora care da prioritate unuia care nu are se intampla multe lucruri. Intradevar si cel care vine de pe B1 ar fi trebuit sa se gandeasca ca nu ai oprit degeaba…..dar sa fim serios…..de ce nu te opresti si pe autostrada sa ii dai voie unuia care vine de pe banda de incadrare sa il lasi sa intre? Stiu caz in care nu i s-a dat permisul de conducere pentru ca a acordat prioritate altui autovehicul care nu avea prioritate.

    @pug cum poti spune ca a gresit flagrant cand el s-a mutat pe o banda libera fara sa „stanjeneasca” pe cineva. Dupa parerea mea nu conteaza ca ala s-a mutat pe b1 cu 5m in urma sau cu 50m. Clar nu trebuie sa opresti asa ca vrei tu sa fi bunul samaritean si sa il lasi pe ala sa treaca punand in pericol viata altora. Cu atat mai mult daca a fost in spatele lui….sa zica mersi ca l-a evitat si nu l-a pupat in cur.

  46. Am impresia ca unii va uitati la alt filmulet.
    Judecand strict dupa ce se vede, Ursul nu si-ar fi putut continua drumul pe banda 2 din cauza celui cu Ka. Ce atat incolo si incoace ?!

    Ar fi avut de ales sa faca o romaneasca si sa treaca pe banda 1 in scurt, pentru a-l depasi pe cel cu Ka, caz in care daca venea altul precum cel cu Suzuki iesea fix la fel. Poate poc din trei atunci…
    Sau depasea legal, prin stanga, caz in care Ursul tot trebuia sa se opreasca aproape de cel cu Ka, sa stea cu semnalul pus si sa treaca cand era loc. Caz in care ar fi fost acelasi filmulet doar cu alta descriere… pt ca ala cu Ka ar fi vazut ca s-a oprit Ursul si ar fi sarit iar in fata celui cu Suzuki.

    Ori, varianta 3, isi tinea banda si trecea pe langa cel cu Ka de nu avea loc o coala din hartie intre ei, ca sa nu intre pe banda 1. Caz in care intra Ursul in belea cu nepastrarea unei distante de siguranta fata de cel depasit.

  47. @Roby2007
    FLAGRÁNT adj. 1. v. indiscutabil. 2. v. clar.
    FLAGRÁNT, -Ă, flagranți, -te, adj. Care sare în ochi; izbitor, evident.

    Ce este greu de inteles ? S-a mutat de pe o banda pe alta pentru a-l „smecheri” pe cel care a franat. Repet ce am spus si mai sus, cel cu Ka-ul indiscutabil a gresit, dar daca masina ar fi fost in pana si era impinsa, ori poate era vreun pieton „ametit” sau vreu caine ?
    Idee este ca atunci cand cel din fata franeza, mai ales pe b2 (!), nu te repezi ca berbecu sa-l depasesti.

  48. @Mihaela
    Mersi frumos! :*

  49. Mi se intampla frecvent ca unii oameni cu intentii bune sa ma invite sa fac chestii asemanatoare. Daca nu am vizibilitate 100% aspra tuturor benzilor, ii refuz cu multumirile de vigoare.

  50. place comentariile. nu-i bine daca il lasi, nu-i bine daca nu-l lasi 🙂

  51. Iuda, pai nu asa e bine? Ceva cu divergentele nasc progres sau asa ceva 😛

  52. @Ursul Grizonat:
    Ionut Craciun, YT zice:

    Apropo de discutia ta cu respectivul de pe YT, cat de troll sa fii sa ii zici sa puna comment pe TT cand el are contu’ suspendat si si-o sters toate clipurile postate 😆

    ++ pentru mistou’ (intentionat sau nu)!

  53. data viitoare poate se mai gandeste inainte sa sara peste 3 benzi ca sa intre intr-o parcare sau ce o fi acolo…ii lua cateva minute sa inconjoare academia si sa intre fara sa incurce pe toata lumea…

  54. romanicus

    Un singur vinovat. Ala lovitul. Nu exista niciun alt vinovat. Moral, imoral sau amoral.

  55. Dupa atatia ani de trafictube, inca se voteaza atitudinea/vinovatia celui ce filmeaza… (altfel nu inteleg de ce acest film ar lua minus cand e un film perfect pentru trafictube, din care se pot invata multe)

  56. @Carco Misto grafica. Multumesc. Dor ca ala cu Suzuki a venit mai din spate de undeva, se nu i pupe pe altii.
    Am pus clipul ca lumea sa invete, nu sa ma taxeze pe mine pentru o reactie la cald sau sa ma acuze.

    Dupa atatia ani nu stiu cati si-au dat sama ca am pus filme si pe alte conturi.
    Multumesc pe aceasta cale complicilor, pe care nu-i numesc. Stau sa ma gandesc daca sa le reditez cu alte masti. 🙂 Haterii e haterii si asa o sa crape. D’aia era misto cu thumb down doar pentru cei inregistrati.

  57. Ah, pretenu Craciun Ion. De ce n-o mai intra pe la noi ? :))

  58. Nu inteleg de ce s-au dat aproape 100 de minusuri…
    Sarind peste acest aspect, ursule 1000000 de plusuri si ai ramas fara cuvinte la final heh 😀

  59. Un sofer ca la carte nu facea accident, caci acela conduce preventiv si nu e la curse pe strazi, dar totusi, nenea cu Fordul a taiat drumul fara grija. Pic de asigurare nu exista.
    Eu cu atat mai mult sa fiu prins in ipostaza lui m-as benocla sa nu vina vreun vijelios. Am vazut prea multe filme rusesti sa nu stiu ce urmeaza. Si parca sunt mai linistit sa nu am treburi cu jegurile de la asiguratori, service-uri si alte alea.

  60. deci nu inteleg, pt toata treaba asta e de vina ursu? oameni buni, mai trageti aer in piept, ca sunteti aproape de sufocare cu nervii.

    2 tantalai: unul care zice ca daca il lasa ala de pe b2(desi nu avea de ales, era deja in mijlocul drumului) si nu se mai asigura temeinic(cand s-o fi uitat nu o fi fost nimeni pe b1) si alt destept care vede ca in fata pe b2 incetinesc masinile si trece repede pe b1 ca sa ii depaseasca nfs-style, fara sa incetineasca macar.
    la o astfel de manevra(ca recunosc ca am mai facut si eu) eu circul incetinind si cu piciorul pe frana si cu ideea ca poate imi sare cineva in fata. cand faci raliu macar sa fii pregatit.

    si multi comentatori care ma uimesc. e de vina iohanis ca a vandut copii in 90, ce o mai dam cotita.

  61. Adica acum e ilegal sa schimbi si banda? Cum sa dati vina pe cel care a lovit? Nu ma intereseaza din ce motive a ajuns el pe B1, ca era pe B1 de 1000 km sau doar de 100 m, evitand masinile de pe B2. El era pe B1, era dreptul lui sa fie acolo si sa aiba prioritate. Acum trebuie sa fim atenti si ce fac cei din spatele nostru, cu cat timp inainte au schimbat benzile?

    Moral poate daca mergea mai bine, poate daca incetinea, poate daca nu-i dadea Dumnezeu 2 maini si 2 picioare, nu se intampla asta, dar putin conteaza asta.

    Pur si simplu nu-i acelasi lucrul asta ca in cazul unei treceri de pietoni in fata careia au oprit masinile de pe mai multe benzi, si el mai cu mot nu s-a gandit de ce opresc fraierii aia.

    Vreti sa-mi spuneti ca daca careva de pe B2 opreste/incetineste, nu pot presupune ca vrea sa faca stanga, si daca B1 e liber, n-am voie sa trec pe acolo, ci trebuie sa opresc si eu in linie cu ei, pe un drum liber si prioritar? Chiar nu puteti vedea si din alte perspective lucrurile astea?

    N-am dat vina pe Ursul deloc. Nici n-am dat minus pentru ca orice clip, mai ales astea, poate ajuta pe cativa sa invete cate ceva, dar totusi, sa dai vina pe respectivul, mi se pare ciudat. Vinovatul a fost doar cel lovit, si atat.

  62. @georgyc – Eu iti garantez ca cei doi au schimbat benzile in acelasi, iar daca ar fi sa ne luam dupa codul rutier: semnalizare+asigurare 25 metri nu se intampla ceea ce se vede in clip.

  63. Încă dinaintea impactului îți dai seama ce șoferi sunt cei doi. Cel cu Ford-ul un încurcă-lume lent în gesturi și decizii, iar cel cu Suzuki un racer wannabe care se grăbea să prindă Suleyman. Ăla cu Ford-ul și-a furat-o din două motive:

    1. Voia să intre în curtea de pe dreapta traversând practic drumul acela de 6 benzi, manevră periculoasă și încurcătoare pentru restul mașinilor.

    2. Nu s-a asigurat; Suzuki-ul nu mergea atât de tare încât să nu îl poți vedea, indiferent de când schimbase banda.

  64. Eu sper ca nu toti cei care comentati aici aveti permise, ca daca nu e asa, e grav rau!!!
    -„sa te asiguri pentru ala in oglinda pe banda 1”—> serios?
    -„sa te bagi, de ce l-ai lasat”—>ca era deja pe banda 2 si daca se izbea in mine? De ce sa stau cu masina in service?
    -„Stiu caz in care nu i s-a dat permisul de conducere pentru ca a acordat prioritate altui autovehicul care nu avea prioritate”.—-> sa mori tu?! atunci aluia care i-a luat permisul bine a facut-o, nu stie legislatie rutiera, deci e idiot!
    -„sa zica mersi ca l-a evitat si nu l-a pupat in cur”—> daca il pupa in cur, era ala ce il pupa vinovat, ca nu a pastrat distanta

  65. minusurile sunt pentru reactia lui de a-l certa tocmai pe cel care e cel mai putin vinovat dintre cei 3….

  66. @mrs82cv Daca ai stii cat departeaza camera ….
    Asta e, eu raman cu minusurile,voi cu lectia. Daca a fost invatata. Daca nu, zic ce a zis @pug
    Pai domnilor, cand il vezi pe cel de pe banda 2 ca incetineste/franeaza la ce te astepti ? Parerea mea este ca cel de pe b1 a gresit flagrant. A venit ca berbecu’ ! Cat despre cel lovit… era la mintea cocosului ca obligatoriu ar fi trebuit sa se uite in dreapta.
    In rest, cu autori morali si alte alea, sa fim seriosi… Daca in locul Ka-ului era, sa zicem, un caine, un pieton inconstient sa un klingonian !?

    Zic eu acum: un sofer bun e ala care nu ajunge sa faca „dibacii” tragand brusc de volan.
    Si ala cu Fiat16 sau SX4 ce ma-sa de masina/SUV era a recunoscut ca tras de volan sa nul pupe pe altul . De ce ? Pentru ca viteza si pentru ca neatent.
    A fost dibaci? Nu !
    Ala cu Suzuki a fost exact ca un motoclilist care fuge printre masinile oprite si paleste un pieton care traverseaza neregulamentar.

    @Roby2007 Viata cui a fost pusa in pericol ? Cand intalnesti un obstacol si opresti pui in pericol viata cuiva ? Cand permiti degajarea unei masini defecte pui viata cuiva in pericol ?

    https://soundcloud.com/ursul-grizonat/alta-postprocesare

  67. 1) Cica este race wannabe dar el abia avea 20-30 km/h din ce vad pe camera
    2) Voi cand aveti accident sunteti sigur ca nu deveniti un pic pierduti si puteti spune prostii? Parca nu ne incredeam in povesti ci doar ce se vede pe camera. Eu vad o persoana pe B1, care mergea drept, deci era pe B1 de cativa metri. De cati? Nu stiu. Ai camera pe spate sa vedem daca erau mai multi de 25m inainte sa schimbe banda? Daca a dat semnal frumos? Sau avem o filmare cu el schimband brusc directia ca sa nu intre in tine sau in cei din spatele tau? Nu, atunci lasati-ma cu asigurarile ca ala e un racer.

    Deci voi spuneti ca ala e vinovat ca a schimbat o banda, nu ala care a taiat benzile si n-a acordat prioritate. Am ajuns rau de tot daca se insista pe chestia asta aici, tocmai pe acest site. Pacat.

    a) Data viitoare cand ma mai lasa unul de pe B2 sa fac stanga peste 2 benzi, si intra cel de pe B1 in mine, o sa zic ca el e vinovat, ca n-a anticipat de ce opreste ala de pe B2, ca sa lase pe unul fara prioritate sa taie benzile?
    b) Sau cand o sa intersectie cu 2 benzi, eu de pe B1 pentru inainte, o sa ma opresc in rand cu ceilalti de pe B2 opriti ca sa faca stanga, ca nah, cine stie de ce s-au oprit aia, poate sa lase o baba sa treaca strada pe unde nu trebuie sau trece vreun caine?

    Daca as pune un clip cu chestiile astea, chiar mi-ati da plus? N-ati sari in capul meu ca am facut asa ceva si ca l-am pus pe saracul din cazul a), sa stea prin service cu masina pentru accidentul cauzat de mine? Sau ati da vina tot pe cel de pe B1, vazand voi ca ala a schimbat banda cine stie cand pe B1?

    O sa tin minte astea. Mersi Ursule pentru sfaturile bune pe care le dai. Eu m-am oprit aici ca vad ca nu va auziti ce spuneti.

  68. mihaibzgica

    Zona Razoare, supranumita si zona crepusculara cu o amenajare idiotica de cand au inceput metroul. Cand este aglomerat, un sofer cu putina experienta si indemanare se pierde instant acolo… Eu venind de pe Panduri, ca sa intru pe Timisoara trebuie sa ma intretai de doua ori cu soferi care vor in alta directie (90%). De cele mai multe ori varianta cea mai simpla e da-i cu tupeu si spera ca cel cu care te intersectezi nu alege aceeasi tactica.

  69. Trafic.AG

    Nu ca sunt eu soferul anului , dar cand vad un urs in trafic , mai ales pe banda 2 clar nu accelerez , in cel mai easy caz scot telefonul sa-l filmez.

  70. Las si eu un comentariu, nu ca sa ma contrazic cu cineva, ci pentru a-mi exprima parerea 🙂 E evident a cui e vina din punct de vedere legal. Dar la fel de evident este ca soferul „nevinovat” implicat in accident, nu e un sofer bun, nu stie sa anticipeze miscarile din fata, nu stie ca e periculos sa mergi mult mai tare decat vehiculele de pe celelalte benzi. Si toate aceste lucruri au dus la accident. Eu sunt de acord cu faptul ca Ursul i-a atras atentia si m-am convins de el in momentul in care a spus ca el era tot pe banda 2, dar a schimbat banda pe B1 ca sa nu mai opreasca… deci vezi masini oprite in fata, dar tu schimbi banda in scurt si depasesti. Nu e logic ca procedand astfel risti sa faci accident, pentru ca masinile oprite nu stateau acolo degeaba?

    Asadar, chiar daca legea spune ca e nevinovat, soferul care venea pe B1 a contribuit si el destul de mult la producerea acestui accident.

  71. Asemenea manevre nu se fac. uitati-va ce deranj produce in trafic, cate masini franeaza, cate fac manevre de evitare. Asta pentru ca are el treaba acolo si trebuie sa taie 3+ benzi in conditii de trafic intens.

  72. nu stiu de ce atatea minusuri la faza asta .
    omu ala a dat semnal s-a asigurat iar ursu la lasat sa intre ca nu stia ce problema are omu… e un gest pe care rar il vezi in bucuresti probabil de asta sunt minusurile ca marea parte mergeti la nesimtire si nu lasa-ti pe nimeni care da semnal sa se bage nici cand se merge cu viteza redusa.
    Problema apare cand omu ala vrea sa treca pe urmatoarea banda .. nu se mai asigura. E vina lui si numai a lui.
    In niste comentarii ati scris numai prostii. mai puneti mana pe legislatie ca m-a luat durerea de cap citind pe aici… si daca sunteti pe trafictube banuiesc ca aveti permis… si asta ma ingrijoreaza.

  73. Stau si ma minunez de atata gargara pe 3 lucruri simple si evidente:
    1. @Ursul n-are nicio vina. L-a lasat pe cel din fata sa schimbe banda. N-avea de unde sa stie ca ala vrea de pe b3 direct pe b1.
    2. Vinovatul principal e cel care nu s-a asigurat taind 2 benzi dintr-singura miscare.
    3. Cel care a venit din spate are doar o bila neagra pentru lipsa de conduita preventiva. Daca accidentul s-ar fi intamplat in Germania sau Belgia, sau Olanda, sau Spania, sau… ei bine, grabitul din spate si-ar fi luat si el partea de vina si de amenda conform legilor de acolo.

    Acum integeti cu totii de ce in tarile cu apa calda este interzisa pana si devansarea pe dreapta, nu numai depasirea?

  74. stimati conducatori auto, Ursul nu are nici o vina. Ce fac eu diferit in situatii de genul e sa sting faza scurta, sa il ajut pe om sa se asigure mai bine. Vina apartine celui cu Ford ca nu s-a asigurat suficient si a nenorocitului care vine pe B1. Cum, frate, sa nu incetinesti cand vezi ca pe B2 se sta? Putea fi un om beat, un om batran, copil etc. Tu vii ca boul ca ai prioritate? Cei care ganditi asa, nu cred ca aveti mai mult de 10000 de km condusi.

  75. io ma minunez de unele comentarii de aici dar si la unele din postarea pe blogul lui zoso.

  76. @georgyc – special pentru tin ma repet, ca te vaz mai agitat. Sa nu faci chestia asta in West, ca ti-o furi. Adica: daca esti pe b1 sa treci in tromba pe langa cel incetinit sau oprit pe b2. Cu exceptiile de rigoare, bineinteles, adica atunci cand cel de pe b2 semnalizeaza stanga la intersectie sau traficul e aglomerat si se circula aproape bara la bara pe toate benzile. Altfel, repet: in tarile civilizate nu ai voie sa devansezi pe dreapta, nici macar fara sa schimbi banda, pe langa un vehicul care circula pe banda din stanga ta. La noi nu e asa, dar eu incerc mai tot timpul sa respect regula asta si la noi. In special cand vad ca cel de langa mine a incetinit aparent fara motiv.

  77. @Kor, Mituc TKS.

    Cand ziceam ca e trecere si ca trebuie sa casti ochii …. ca sunt io nebun.
    na de aici fresh ! http://www.trafictube.ro/doua-trecere/

    Despre conduita preventiva am bagat pe blog. E o carte pe care am gasit-o prin casa. Sfaturile bune n-au omorat pe nimeni.

  78. @Ursule, pai de ce imi zici mie? Io am tinut de la inceput cu ursul 🙂 daca mai stii bancul… 🙂

  79. The Missle

    Cu parere de rau iti zic: singurul care a oprit acolo ca PROSTU’ ai fost tu. Daca te lovea pe tine in spate era bine? iesea vinovat tot el ca ai oprit tu ca PROSTU in mijlocul dumului, de-aia nui support eu pe cei ca tine in traffic…niste PROSTANI. Apropo eu in locul cui cu Suzuki te carpeam rau de tot….si u facem nico amiabila, si mergeam la Politie cu tine de gat…tu esti autorul accidentului bolovane. Stai acasa, moare lumea din cauza ta.

  80. @TheMissle. Ai privilegiul de a-ti vedea comentariul online. Daca erai atent, constatai ca domnul cu SX4 nu era in spatele meu. Daca ma pocnesti ai garantat un dosar penal. Daca ma ameninti, iar nu e bine si nici frumos. Poti sa constati ca am franat frumos, usor, nu ca disperatul. Imi parea rau ca nu ai vazut clipul mai devreme.
    Rog colegii sa nu-ti modifice comentariul, astfel incat opinia ta sa fie vizibila. Ca in orice chestie democratica, ai dreptul la replica asigurat.

    @KorZic si eu si ma minunez.
    Acum am afat ca e si la Zoso pe blog
    Ma minunez si de ce vad acolo. Ma astept ca maine dimineata la 6:01 sa navaleasca mascatii in barlog. 🙂

  81. iti faci bocceluta sau cauti in sifonier fularul burberry 🙂

  82. @Ursul Grizonat Dorinta iti va fi respectata 😉

  83. Eu n-am zis niciodata ca Ursul este vinovat de ceva. Am zis ca cel care a fost pe B1 trebuia sa fie mai atent, dar de asemenea ca nu are nici o vina nici legala si aproape nici morala ca ala i-a sarit direct perpendicular in fata, plus ca nu avea super mare viteza. Sunt sigur 100% ca ati facut asta de atatea ori, dar acum repede sariti pe ala, doar pentru ca s-a intamplat sa fie si un accident din cauza manevrei lui.

    Dar o tot dati inainte ca vinovat e ala ca n-a condus preventiv de zici ca sunteti comunistii de dinainte, cand daca loveai din spate erai intotdeauna de vina pentru ca n-ai condus preventiv, nu conta ca ala din fata a dat cu spatele in tine cat stateai pe loc. Asa si voi acum, daca a fost poc => condus nepreventiv. Din perspectiva voastra nu se poate face niciodata poc daca conduceti preventiv. Uite ca uneori stelele se aliniaza impotriva voastra.

    Orice accident poate fi evitat daca cauti nod in papura, dar pana la a da vina pe cel care a condus cu viteza mica (daca-mi demonstrati mie ca avea viteza de 100 km/h, atunci da, era racer), pe banda lui (ca a schimbat-o cu 30 sau 500 m inainte, nu ma intereseaza) unde avea prioritate, lovind pe cineva in locul ala si fiind in pozitia aia (deci cel accidentat era perpendicular pe banda lui), atunci eu imi predau carnetul si va las pe voi sa opriti de fiecare data cand incetineste cate unul pe alta banda cu a voastra.

    Voi asta faceti sa inteleaga din toate chestiile astea, si unii slabi de inger o sa inceapa sa creada ca e ok sa treaca ca pe camp peste benzi, ca o sa existe oameni care-i scot nevinovati, certandu-i si pedepsindu-i mai mult pe aia care sunt nevinovati. Pentru ca eu n-am auzit nici un Urs certand pe ala care s-a dus perpendicular peste 3 benzi. Dar deh, voi stiti mai bine.

    @Kor: Ai zis ca ai condus in Instanbul. Ia zi-mi tu mie cum e cu regula devansarii pe dreapta avand in vedere ca acolo sunt 4 benzi si 7 randuri de masini de n-ai loc nici sa arunci un ac? M-ati omorat cu tarile civilizate. Esti in Romania, respectati legile din Romania va rog. Ca nu ma intereseaza pe mine cat condus pe aceste strazi, ca in Germania ploua cu galeata. Sau de ce ai pus clip cu tine dand cu spatele mai mult de 50 m si iesind si intr-o intersectie, in nu stiu ce tara? Nu aveai loc sa intorci? Mai conteaza avand in vedere ca era ilegal asta la fel cum e ilegal si cu devansarea? Deci numai doar ce doriti voi in acest moment vreti sa vedeti, nu toata imaginea de ansamblu.

    Sunt curios daca-mi ziceai aceeasi chestie daca erau invers benzile, si deci nu mai era devansare pe dreapta, ci pur si simplu ala fiind pe B3 loveste pe careva care face stanga perpendicular peste 3 benzi.

    Sau spuneti de condus preventiv cand voi puneti clipuri cum va faceti singuri dreptate si unde sunteti laudati si va laudati intre voi pentru asa ceva, cand uneori manevrele pe care le faceti pentru asa ceva nu sunt tocmai legale sau la limita incurcarii traficului. Mi se pare asa ironic ca sunteti asa vehement impotriva acestui sarman de pe B1 care s-a trezit certat ca circula pe strada dupa ce a avut un accident de parca nu avea destule probleme deja.

    Da, sunt agitat cand vad asemenea lucruri: cei vinovati sunt lasati in pace, cei nevinovati sunt certati ca sunt autori morali si ca n-au avut un glob de cristal (de unde stiti voi ca n-a incetinit si el preventiv de la 50 la 30 sau ceva, dar n-a fost totusi de ajuns, nu stiu). Eu ma dezabonez totusi de la acest clip, ca vad ca nu puteti vedea deloc problema si din alte perspective. Si repet a 100a oara: nu dau vina deloc pe Ursul prin faptul ca l-a lasat pe ala sa faca dreapta, ca si eu fac la fel cand se poate, dar dau vina pe el pentru comentariile care le-a facut si live si aici, si dau vina si pe voi restul care-l tot scoateti vinovat pe cel de pe B1, de parca voi ati reusit intotdeauna sa evitati toti idiotii de pe strazi.

  84. Uite de ce se merge mai tare pe B1, pentru ca pe B2 se doarme, a fost greu la birou cu mailurile din India si Marea Britanie
    https://www.youtube.com/watch?v=glmF2scgTgo&feature=youtu.be

  85. Sunt curios de ce atatea persoane au dat minus..? ce nu lea placut in acest clip?

  86. @wargasm Comparam mere cu pere. Pe Vacarescu e una. Dara aici in zona la Razoare arata-mi cu cat timp inainte te misti de pe 1 pe N ca sa ajungi spre Razoare-Drumul Sarii, Drumul Taberei. (benzile 4-5). Ala cu Fordul sta catazar pe refugiu de 1 an. Bronx.
    Acolo unde e actiune amergi pe 1 doar daca cobori in Grozavesti sau te bagi in curte la institutiile alea.

    @georgyc Nu l-am lasat sa faca dreapta. L-am lasat sa intre pe B2. Ce a facut, se vede.

  87. @georgyc – scrii mult si spui putin. Ar fi trebuit sa conduci mai mult si atunci ai fi inteles cum e sa fii concis. In Istanbul? Ma faci sa rad… Acolo nu se respecta nicio regula de circulatie, dar, culmea, acolo asa ceva se intampla mai rar. Si da, nu ma intereseaza opinia unuia ca tine care spune ca nu il intereseaza clipurile mele. Nu te intereseaza, nu te uita. N-am contract cu tine sa-ti fac clipuri pe plac… By the way, ale tale pe unde sunt? Sau nu-ti poti monta camera la tricicleta? 🙂

  88. galadragos

    Nu stau sa citesc absolut toate comentariile de mai sus, dar …

    @Ursul Grizonat eu stiu foarte bine cat departeaza camera, dar incurca lume ala nu trebuia lasat sa intre pe strada unde a vrut sa intre, mai ales ca avea timp si spatiu sa intre pe urmatoarea strada la dreapta.

    Daca ar fi sa gasim autorii morali, pai in primul rand este Primaria Bucuresti impreuna cu toate firmele si persoanele implicate in organizarea santierului de la Razoare. La cat de alambicata este intersectia nu au mai tras macar o mana de vopsea de la inceputul lucrarilor !

    Nu inteleg de ce te certi cu ei, chiar daca presupunem ca ala cu Suzuki-ul a depasit pe dreapta.

    Ford-ul e de vina dpdv legal 100%.

    Sunt curios daca cei implicati in incident au invatat ceva din el (si ma refer la toti 3).

  89. Presupuneri si comentarii rautacioase si presupuneri iar (cand am zis ca nu ma intereseaza clipurile tale?).

    Dar vazand ca bagi cuvinte in gura mea si-ti place sa vorbesti in felul ala cu mine, atunci imi pare chiar rau ca mi-ai stricat imaginea care o aveam despre tine (una buna, asta ca sa nu mai faci presupuneri eronate in continuare).

    Daca zici ca nu spun nimic atunci nu pot decat sa va doresc in continuare spor la discutii si sa continuati cu asa sfaturi bune.

  90. @georgyc – adevarul nu se confunda intotdeauna cu dreptatea. N-am zis-o eu, cauta singur sa vezi cine a scris acest mare adevar. Care nu e drept, dar e adevarat. 🙂 Legile sunt pentru oameni, nu invers. Orice ar scrie la lege, mult mai important e sa circulam in asa fel incat sa nu ne ciocnim unii de altii. Asta am invatat in Istanbul, sau Palermo, daca tot te-ai legat de clipurile mele. Nu e o pleadorie pentru incalcarea legii, nici pe departe. E un apel pentru conduita preventiva. Atat. Daca as fi circulat ca berbecul in Istanbul sau Palermo, as fi ajuns la Urgente, probabil.

    Chiar nu te inteleg. Pe de o parte ne reprosezi ca „ne facem singuri dreptate”, cand nu-i lasam pe nesimtiti sa faca ce vor pentru ca ne taie banda , pe de alta parte il aperi pe cel care s-a dus, in „dreptul lui”, cum zici tu, pe b1 fara sa se gandeasca ca se intampla ceva pe celelalte benzi. Make up your mind, friend. Ori iti aperi banda, ori nu.

  91. @galadragos Nu cred ca abem acelasi tip de camera. Ala cu SX4 a recunoscut ca a depsit pe dreapta. Ai marturia audio acolo. E cu timestamp si alte porcarii embedded ? Eu nu ma joc ! Hai spune ce trebuia sa fac. Deseneaza in cuvinte daca desenele colegilor de mai sus nu au fost clare. Dreptul la replica e garantat de statut, nu se cenzureaza nimic la raspunsul tau. Bine fara nasoale.

    Desenez iar: m-am luat de SX4 pentru ca arecunoscut ca a schimbat banda aprid sa nu-l pupe pe altul. Close call la pupat este egal cu distanta naspa.
    D’aia l-am certat,avand in vedere delcaratia lui. Daca asta nu se inteleg,asta e !
    Si revin la conuita preventiva. Nu sunt singurulnebun care militeaza pentru asta. ordul a fost imprevizibil. Sa zicem . A trebuit sa opresc ca sa nu pocnesc masina mea.
    SX4 dca avea 1 gram de conduita preventiva la pachet intra la benuieli si oprea pana in botul meu. Pentru ca : copil, caine, betiv, nebun ! El a vrut jmeker. Fail ! Si al lasat suufiecnt de lung sa se vada cat de violent am franat.

  92. @Kor Tocmai, voi va faceti singuri dreptate si nu conduceti preventiv (repet, NU conduceti preventiv) atunci cand vedeti ca cineva vrea sa se bage in fata voastra, caz in care voi accelerati in loc sa incetiniti si sa-i lasati. Atunci vedeti clar ce intentii are cineva si totusi nu aplicati acelasi sfat pe care l-ati dat omului acesta de pe B1 care n-a vazut exact ca vrea careva sa-i taie calea, ci doar ca s-a oprit cineva pe B2 (daca-mi spuneti mie ca n-ati trecut niciodata pe langa cineva oprit pe langa alta banda, ma faceti sa va caut clipuri unde aveti zeci de astfel de faze).

    Deci nu stiu daca eu sunt cel care se contrazice. Poate tocmai, ca eu nu incerc deloc sa-mi apar propriile greseli pe care le postez pe aici, sunt in mai masura sa comentez din exterior, obiectiv, lucrurile.

    Dar in fine, daca eu ma contrazic, cand tocmai, zic acelasi lucru, ca nici asta de pe B1 n-a condus preventiv cum nici voi nu o faceti cand faceti pe justitiarii, atunci e clar ca cineva de aici nu intelege cuvantul „contrazice”.

    Singura mea idee era ca a fost atata tam-tam si a fost ceartat cel de pe B1 incat zici ca e vina lui ca s-a trezit ca merge pe strada pe unde are prioritate, iar cel vinovat n-are nici pe naiba. Dar da, Ursul nu doarme bine la noapte din cauza aluia de merge normal dar n-a fost preventiv, nu aluia care face numai prostii. Voi mereu cand filmati oameni care incalca legea va injurati pe voi ca n-ati condus preventiv sau pe ei ca fac prostii?

    D-aia a luat Ursul minus la clip, pentru aceasta reactie, nu pentru ca l-a lasat pe ala. Si eu l-as fi lasat pe ala, si toti ti-au zis acelasi lucru.

    @Ursul: Daca tu crezi ca dupa ce a avut un accident, ala a putut sa fie 100% calm si sa nu se fastaceasca, atunci e clar. A spus ca a schimbat banda, dar apoi a si spus ca: „eram mult in spate eu”.

    Ai camera pe spate sa vezi cat de din scurt a schimbat banda? Daca a schimbat banda cu 100m inainte, deci avea distanta de siguranta, tot el era certat? Parca nu comentam lucruri care nu se vedeau pe camera? Dar e normal, tot eu sunt cel care se contrazice, nu voi care spuneti chestiile astea pe alte clipuri.

    Imposibil cum autorii nu-si vad propriile greseli (nu de soferie, ci de comportament 100% de sfant, si crezand ca nimeni altcineva nu conduce prudent, si ca niciodata nu se poate intampla un accident daca conduci preventiv).

    Si am mai intrebat o data, dar mi se spune ca spun nimic: ce viteza avea cel de pe B1? Inainte de accident cu 5 secunde si in mometul accidentului de-l faceti racer? Si apoi sa-mi spuneti cum ati calculat viteza avand in vedere ca nu-l vedeti pe camera decat o fractiune de secunda in timp ce frana. Intrebarea 2: unde scrie in legislatie ca a facut devansare pe dreapta cand el pur si simplu mergea pe B1? Intrebare 3: de ce va legati mereu de B2 lovers, dar apoi cand o faceti voi, spuneti ca n-ai cum sa mergi doar pe B1 in orase, ca faci stanga peste 1 sau 3 intersectii (chiar tu Kor ai avut asa clip pe langa Dambovita de comentai cat de tare merg cei de pe B1,B2, tu fiind pe B3, si facand stanga abia peste 3 intersectii)?

    Dar nu, numai pentru voi se aplica legile si lucrurile pe care le spuneti, pentru altii nu, altii n-au voie sa aiba circumstante atenuante, hai sa-i dam foc celui de pe B1 ca n-a condus preventiv.

    Daca cel de pe B1 evita accidentul dand dreapta de volan si intra intr-un stalp, nefiind atingere intre cele 2 masini, ce mai ziceati? Nu va era mila de el, si ii spuneati ca mai bine intra in el? Ca asa avem clipuri pe aici d-ale voastre, zicand ca mai bine nu dai de volan, ca atunci iti repari singur masina incercand sa eviti prosti. Tot eu ma contrazic, nu?

    In fine, iar am scris mult si n-o sa va dati seama de dovezile pe care le aduc si de ironiile lucrurilor pe care le militati aici.

  93. @georgyc Multumim de parere. MAi ai puti nsi-l faci pe Gheorghita Mateut. Geana la mine. Am stat acolo 10 minute dupa accident. La negocieri sa nu se aprinda rau. Puteam sa pelc bine mersi. Am vorbt cu amandoi. KA cica sa vin matror la politie. Nenea, ai ramas fara carnet, neacordare. Dupa care am revenit la cel cu SX4. Rxplicat desenat, etc. El a recunosct de n+1 ori ca a schimbat banda undeva in spate, dar repede.
    O sa incerc sa fac un transcript.

    Eu raman la a mea, subliniata si de Mituc. Geana ca nu franeaza unii de pomana.

  94. Ursule nu ar fi ramas fara permis, i-ar fi dat amenda pentru neasigurare la schimbarea de banda, adica vreo 2-3 puncte.

  95. Art. 6. În sensul prezentei ordonanţe de urgenţă, expresiile şi termenii de mai jos au următorul înţeles:

    1. acordare a priorităţii – obligaţia oricărui participant la trafic de a nu-şi continua deplasarea sau de a nu efectua orice altă manevră, dacă prin acestea îi obligă pe ceilalţi participanţi la trafic care au prioritate de trecere să-şi modifice brusc direcţia sau viteza de deplasare ori să oprească;

    (3) Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile săvârşirea de către conducătorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier sau tramvai a următoarelor fapte:

    a) nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depăşirea sau trecerea la culoarea roşie a semaforului, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulaţie din care a rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale;

    Art. 108. (1) Săvârşirea de către conducătorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier sau tramvai a uneia sau mai multor contravenţii atrage, pe lângă sancţiunea amenzii, şi aplicarea unui număr de puncte de penalizare, după cum urmează:

    3 puncte de penalizare pentru săvârşirea următoarelor fapte:
    3. nerespectarea regulilor privind manevra de întoarcere, mersul înapoi, schimbarea benzii de circulaţie sau a direcţiei de mers, dacă prin aceasta s-a produs un accident din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale;

    Penrtu mers pe 3 cand 1 e libera erau 2 pucnte, dar pentru capoc, nu a acordat prioritate, deci 3.

    BTW are careva cont pe politisti.ro ? Sa vedem ce zic si distinsii domni de acolo ?

  96. Ursule 🙂 :
    https://www.youtube.com/watch?v=JaD-7jPBGOc
    Nu s-a lasat cu suspendare de permis ci doar cu o amenda rahitica de 180 de lei… sunt 3 benzi, la stanga sunt tot 3 benzi, deci daca esti pe b2 si vrei sa mergi pe unde m-am dus eu vei avea de semnalizat si asteptat.

  97. @georgyc – ai o viziune pur personala a conceptelor de „conducere preventiva” si „a-ti face singur dreptate”. In general nici unul dintre noi nu e absurd. Daca pot sa nu las un nesimtit, nu-l las. Dar sunt cazuri in care apreciez ca nu am pozitie sau n-are rost. In toate cazurile primeaza siguranta. Niciodata n-am intrat intr-un dobitoc, chiar daca aveam tot dreptul de pe lume s-o fac. Dimpotriva, m-am ferit de toti dobitocii, chiar daca asta a insemnat sa renunt la drepturile mele. In clipurile mele sunt amestecate ambele situatii.

    Iar conducerea preventiva e un concept care n-are nicio legatura cu dreptatea sau nedreptatea. Iar intentia (cazul celor care depasesc coloana la semafor) si neatentia (cazul clipului de mai sus) sunt si ele doua lucruri diferite, care trebuie tratate diferit.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!