În ţările civilizate, şoferii de autocare pun mai presus viaţa pasagerilor. Asta înseamnă condus încet şi „bătrâneşte”. În România, şoferii circulă pe unde au ei chef şi adesea uită că sunt responsabili pentru câteva zeci de vieţi.
Explicatia e urmatoarea: in general, se evita bana 1 caci se blocheaza foarte des, unele masini sunt stationate jumatate in afara si jumatate pe banda 1, iar masina mare are nevoie de mult spatiu sa ocoleasca iar la fiecare blocaj cei din spate nu prea ii lasa sa se intercaleze frumos pe 2 si sa revina pe 1.
Iar aici, pe banda 2 se merge destul de incet pentru cum vrea soferul de autobuz sa mearga, el vede mult mai in fata decat cel din masina care a filmat si dupa cum s-a vazut a avut dreptate, s-a luat imediat dupa autobuz, caci banda 2 de cacarisise.
Dupa ce s-a trecut de cei care mergeau cam incet pe 2, soferul de autobuz s-a repliat pe 2.
A mers foarte ok si aici nici vorba de pus ceva in pericol. Pur si simplu a mers mai repede ca altii si vedea ca banda 2 e proasta la un moment dat, a vrut sa-i devanseze pe unii.
Sugerez ca mai ales cei care filmeaza in mod constant traficul si au o experienta semnificativa in numar de km sa faca macar categoria C, fiindca alfel vor intelege totul apoi.
Nou
Vlad
Nu nene… se foloseste banda 1. Banda 2 e pentru depasit, iar banda 3, la fel, pentru depasit. Exceptand cazul in care urmeaza sa faci stanga, nu ai ce cauta sa circuli pe banda a 3-a.
Poate ar fi fost mai buna o filmare cu autocarele / camioanele care depasesc pe autostrada, desi este plina de semne care interzica masinilor „mari” sa depaseasca.
in tarile civilizate autocarele, camioane, etc. nu au voie pe banda 3. Sunt obligati sa mearga pe 1 si pe 2 doar cand depasesc. Dar aici este romania tara unde orice este posibil.
Nou
WhyNoT
Din pacate, pentru cei care sunt soferi amatori, e foarte greu sa inteleaga meseria de sofer profesionist. De foarte multe ori, se circula nejustificat de incet, iar soferii profesionisti, au un grafic de parcurs, intr-un anumit timp … (nu putem sta in drum, cum fac altii : „ziua trece, noi cu drag muncim”) si un anumit numar de ore de condus pe zi.
P.S. 1. De dormit, preferam sa dormim acasa …. nu pe drum!
2. E greu sa fim intelesi cateodata, dar n-avem incotro.
6 comentarii
Explicatia e urmatoarea: in general, se evita bana 1 caci se blocheaza foarte des, unele masini sunt stationate jumatate in afara si jumatate pe banda 1, iar masina mare are nevoie de mult spatiu sa ocoleasca iar la fiecare blocaj cei din spate nu prea ii lasa sa se intercaleze frumos pe 2 si sa revina pe 1.
Iar aici, pe banda 2 se merge destul de incet pentru cum vrea soferul de autobuz sa mearga, el vede mult mai in fata decat cel din masina care a filmat si dupa cum s-a vazut a avut dreptate, s-a luat imediat dupa autobuz, caci banda 2 de cacarisise.
Dupa ce s-a trecut de cei care mergeau cam incet pe 2, soferul de autobuz s-a repliat pe 2.
A mers foarte ok si aici nici vorba de pus ceva in pericol. Pur si simplu a mers mai repede ca altii si vedea ca banda 2 e proasta la un moment dat, a vrut sa-i devanseze pe unii.
Sugerez ca mai ales cei care filmeaza in mod constant traficul si au o experienta semnificativa in numar de km sa faca macar categoria C, fiindca alfel vor intelege totul apoi.
Nu nene… se foloseste banda 1. Banda 2 e pentru depasit, iar banda 3, la fel, pentru depasit. Exceptand cazul in care urmeaza sa faci stanga, nu ai ce cauta sa circuli pe banda a 3-a.
Poate ar fi fost mai buna o filmare cu autocarele / camioanele care depasesc pe autostrada, desi este plina de semne care interzica masinilor „mari” sa depaseasca.
Vlade, condu una mare si mai vorbim.
in tarile civilizate autocarele, camioane, etc. nu au voie pe banda 3. Sunt obligati sa mearga pe 1 si pe 2 doar cand depasesc. Dar aici este romania tara unde orice este posibil.
Din pacate, pentru cei care sunt soferi amatori, e foarte greu sa inteleaga meseria de sofer profesionist. De foarte multe ori, se circula nejustificat de incet, iar soferii profesionisti, au un grafic de parcurs, intr-un anumit timp … (nu putem sta in drum, cum fac altii : „ziua trece, noi cu drag muncim”) si un anumit numar de ore de condus pe zi.
P.S. 1. De dormit, preferam sa dormim acasa …. nu pe drum!
2. E greu sa fim intelesi cateodata, dar n-avem incotro.