O groaza de ametiti dar nici tu nu ajuti 🙂 la 2:27 ai taiat fix cand ti-ai bagat urat in fata celui de CT probabil sa-l deranjezi putin iar la 1:26 esti pe B2, 1:28 esti pe B1, 1:30 esti inapoi pe B2 :))
Acolo in curba aia la 1.26 e un capac de canalizare in debleu si oricum nu se circula pe 2 benzi din cauza celor stationati vesnic la umbra indicatorului, fie inainte de curba fie dupa.
O groaza de ametiti dar nici tu nu ajuti 🙂 la 2:27 ai taiat fix cand ti-ai bagat urat in fata celui de CT probabil sa-l deranjezi putin iar la 1:26 esti pe B2, 1:28 esti pe B1, 1:30 esti inapoi pe B2 :))
Acolo in curba aia la 1.26 e un capac de canalizare in debleu si oricum nu se circula pe 2 benzi din cauza celor stationati vesnic la umbra indicatorului, fie inainte de curba fie dupa.