Adaugă comentariu

9 comentarii
  1. „Pe DN2, aproape se produce un carambol din cauza celor care evita o Dacie oprita pe avarii.” – pentru apostolii circulatiei pe acostament: daca toata lumea circula regulamentar nimeni nu avea nici un fel de emotie.

  2. @tetele Ce s-a intamplat de fapt mai exact la ultima faza?

  3. In legatura cu Dacia, daca s-ar renunta la circulatul pe acostament nu s-ar mai produce situatii de genul asta, acostamentul NU este banda de circulatie.

    + pentru video.

  4. @GeluCJ: pe banda de urgenta era oprita Dacia, asa ca cei care circulau pe acolo au trebuit sa se „retraga” pe banda normala de circulatie. Cand din 2 benzi faci una singura, normal, toata lumea franeaza ca sa se poata intercala. Ceea ce de la 100+ km/h e mai greu 🙂

    ML-ul s-a speriat de mine si a intrat pe contrasens ca sa nu intru in el din spate.

  5. „pe banda de urgenta era oprita Dacia” – ceea ce e bine.
    cei care circulau pe acolo” – sunt atatea cuvinte cenzurabile care imi trec prin cap cu care as inlocui acel cei.

  6. @Thomas +1 😆

    @tetele Inseamna c-au fost mai multi, daca zici „cei care …” 🙁 , nu numai camionul alb din planul departat, care a continuat si mai departe sa circule tot pe acosatment. Unii nu se vor invata minte niciodata, poate numai daca provoaca un accident, iar atunci e prea tarziu pentru regrete.

    Legat de remarca lui @Thomas, am observat ca cei care stationeaza din cauza unei pene pe acostament, isi instaleaza si triunghiurile reflectorizante (nu ma refer la cel din clip si poza 😀 , ci la cele adevarate) cum a fost aici: https://www.trafictube.ro/n-de-la-nu-2/ 1:56-2:09.

    Bine fac, desi nu sunt obligati legal si nici triunghiul respectiv nu este un zid de beton care sa le ofere protectie impotriva acostamentistilor de zi/noapte, insa macar le ofera o sansa in plus sa nu fie loviti.

    https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art156
    Art. 156 – (1) Dacă un autovehicul sau o remorcă a rămas în pană pe partea carosabilă a drumului şi nu pot fi deplasate în afara acesteia, conducătorul autovehiculului este obligat să pună în funcţiune luminile de avarie şi să instaleze triunghiurile reflectorizante.
    (2) Triunghiurile reflectorizante se instalează în faţa şi în spatele vehiculului, pe aceeaşi bandă de circulaţie, la o distanţă de cel puţin 30 m de acesta, astfel încât să poată fi observate din timp de către participanţii la trafic care se apropie. […]
    „.

    N.B. Acostamentul consolidat, desi e o parte a platformei drumului, nu este si o parte a … partii carosabile!

  7. @pinguinu nuclear: pai cum crezi ca eram echipat pentru condus? 😀 Dar doar chilotii au fost afectati.

Vezi si...