Parca era un coleg pe aici, care a patit ceva asemanator cu cea de-a 2-a faza si a fost vinovat pentru neasigurare la schimbarea benzii.
Cel cu Toyota, clar, nu avea ce cauta pe acolo, in ambele cazuri ai procedat corect.
Nou
doctor faust
pentru oricine nu e orb benzile sunt foarte clare. pentru restul exista mastercard…
Doamna de la prima fază s-a oprit lângă mine să-mi explice că era pe banda ei.
Nou
doctor faust
vezi ca mai e un video de alaltaieri, parca, unde o doamna face stanga de pe banda de inainte si ii spune autorului ca e chior, bosorog, prost, ca aia e banda de stanga si sa se intoarca sa vada 🙂
deci nu ma mira…
si eu patesc zilnic chestia asta, pe unii ii feresc, altii se prind, inca nu m-a „corectat ” nimeni pana acum. de obicei duap ce vad camera aleg sa taca…
Nou
darrelldimebag
E evident ca ai procedat corect, intrebarea este de ce ai dubii ?
mie mi se pare evident ca nu are dubii. poate doar metaforic
Nou
arg
@ razvanbb
asa e in bucuresti
Nou
anukoi
Sunt destul de clare fazele, faptul ca unii cred ca ei au dreptate si, din pacate se si manifesta in acest sens, indiferent de ce manevre fac, este alta discutie.
Este posibil, la a doua faza, sa se intample dupa cum spune si @DNI mai sus, sa fii vinovat de neasigurare la schimbarea benzii, desi e clar ca cel cu Toyota nu avea ce cauta acolo. Dar, unii politisti judeca altfel. 🙂
Nou
Daniel017
de cand cu legile acestea de orice fel si pentru orice tip, se pare ca mereu exista unii care doresc sa le tot incalce ca ,,de aia e facute”. Acestia au doar creierul mic; si acela este saracul subdezvolvat. In rest, cutia craniana are suficient spatiu pentru a rezona cu claxonul atunci cand acesta este actionat. Ca doar acela se stie a fi actionat. Craca aia din stanga nu e functionala, e ,,decat” de decor, simetrie cu aia din dreapta. Astfel ca mereu exista ,, prosti, chiori, care nu se uita pe unde circula jmekerii”
Nou
omar
Nu stiu cum aveti curaj sa treceti pe acolo. Podul ala este intr-o stare deplorabila, are crapaturi de bagi palma in ele pana si in grinzi.
Nou
kmlia
Omar, când nu ai altă alternativă de a ajunge acasă decât o rută cu 3 km mai lungă, te”riști” pe sub pod Constanța. 😉 Nu m-aș aventura pe la Casa Presei sau Cașin în ore de vârf 🙂
În altă ordine de idei, cei care folosesc acest traseu știu că este cutumă ca intrarea sub pod sa se facă pe două benzi, marcajul fiind pentru zilele de weekend (not), când traficul e 30%. Zic.
În orele de vârf, nu poți ține seama de marcaje acolo, e imposibil. Nu mai pomenesc de cei ce vin hotărâți pe b1 și vor să intre și ei culmea, tot pe sub pod- pe b2- care conform marcajelor, devine b3. Și vor asta cu japca.
Legat tot de zona aceea, până în semaforul cu Mihalache, Grivița are 3 benzi cu care intră dincolo de intersecție. De multe ori cei care intră în intersecție de pe b1 vor ca dincolo de intersecție să ocupe b2, deoarece b1 e ocupată de cei ce dau prioritate dinspre Mihalache. E frustrant să fii împins.
Răzvan, nu avem străzi pentru câte mașini sunt, asta e clar. Uneori e mai bine să ne pliem pe obiceiurile zonei, pentru evitarea unor conflicte. Știu, legal aveai dreptate, însă Pod COnstanța este unul din punctele nevralgice ale traficului bucureștean. Dar ce spun eu aici? Cam tot Bucureștiul a devenit cel puțin dificil! 😉
Drumuri făr’ de incidente tuturor!
Nou
omar
Nu sunt prea multe masini, strazile sunt configurate gresit, semafoarele nu sunt sincronizate si prea putini agenti care sa faca ordine.
Oricum, s-a imbunatatit traficul cu mult. Am prins perioada inainte de emigrarea si concedierile masive, cand transportul in comun era mult mai slab(da, a fost si mai rau) si toata lumea meargea cu masina, cand nu existau toate podurile astea noi si strazile nu erau largite, cand in loc de marcaje erau cratere in asfalt.
Nou
florin
La Baneasa militia ro te scotea vinovat… aviz celor care intentioneaza sau fac manevre de genul asta. Argumentatia lor este ca ai obligatia sa te asiguri cand ai schimbat banda si iti spun cu seninatate ca articolul respectiv nu-i exclude pe cei care conduc neregulamentar… ei nu au creier si bun simt sa interpreteze legea in spiritul ei, ei aplica doar dupe litera.
La pod Constanta, esti acoperit legal 100… DAR in conditiile in care la orele de varf acolo se sta in coloana pe 3 randuri, nu stiu cum te-ar coafa daca toti ar circula asa. Dimineata si pe la ora 17 sunt cozi pe Buc Noi, Chitila si Grivita de aproape 1km… daca-m merge sub pod pe o singura banda ai lua coada de la Caraiman. Intr-un trafic aglomerat poate ar ajuta mai mult sa facem un efort si sa ne inghesuim putin pe 2 randuri, decat sa tinem cu dintii de regulament si dupa aia sa comentam ca pierdem timp pretios la volan.
Nou
Flat
nu inteleg de ce 2 randuri ar fi mai rapide ca unul, daca tot pe un rand se gâtuiesc undeva
din contra, efectul fermoar (si neintelegerile aferente) ar fi mai lent ca mersul normal intr-o singura coloana
Nou
arg
@florin
una e sa schimbi directia si alta e sa tai marcajele
tu crezi ca e ca la virajul la stanga cand intrii in cel ce depaseste pe partea stanga, dar nu e asa.
aici lui IF27TOY (cu care m-am intersectat si eu) i se termina banda si este obligat sa acorde prioritate celor care circula pe banda pe care vrea sa intre.
din punctul meu de vedere if27toy vine din afara drumului public si trebuie sa acorde prioritate la toate vehiculele aflate pe drumul public.
Nou
Vecinu
Se vede una bucata de administrator de drum frustrat care simte nevoia sa se indrepte impotriva firii (nu ma refer la Gabi) si sa traseze benzi aiurea. Dar din moment ce benzile is trasate in halul ala, ai perfecta dreptate.
Nou
Filip_24
Încă un exemplu de infrastructură rutieră deficitară care face greu de găsit vinovatul în cazul unei tamponări. La fel este și de exemplu în intersecția de la Piața Montreal (Hotel Pullman) către Mărăști, unde trei benzi se unesc în una singură.
Nou
arg
acolo trebuie pusa o bordura, pe care sa urce toti aia care nu vad marcajele si zic au dreptate…
:))
Trec des si pe acolo, si pe acolo. Patesc mereu,dar MEREU, exact la fel ca tine…
Nou
tomita
Tapiteti masina cu bulbar de jur imprejur si nu mai folosesti frana, doar iti vezi de drum..nu de alta dar sa nu stai la revopsit in dreptat atbla aiurea de la niste belzebuti
Nou
Sindrom
Pai nu procedezi corect. Acolo e cu cantec si-ti spun eu cum se face.
La prima problema: Pleci de la semafor de pe b1, pana in trecere te bagi pe b2 si dupa direct pe linia de tramvai cu juma de masina sa eviti gropile. Pana sub pod de duci asa, dupa te bagi langa bordura pe dreapta, si la semafor ocolesti lumea care sta sa faca stanga si te bagi in fata lor prin invaluire :)) sau daca ai treaba inainte te duci linistit. Acolo daca la orele de varf stai pe 1 banda, ai mari sanse sa te impinga la propriu cineva mai incolo.
La a 2-a problema e mai simplu: Te duci pe b2 pana la semafor si dupa te bagi in fata 🙂
Banuiesc ca se poate trata comentul meu ca un pamflet :))
24 comentarii
Autorul, de fiecare data!
N-aș merge atât de departe cu „de fiecare dată” 🙂
Parca era un coleg pe aici, care a patit ceva asemanator cu cea de-a 2-a faza si a fost vinovat pentru neasigurare la schimbarea benzii.
Cel cu Toyota, clar, nu avea ce cauta pe acolo, in ambele cazuri ai procedat corect.
pentru oricine nu e orb benzile sunt foarte clare. pentru restul exista mastercard…
Doamna de la prima fază s-a oprit lângă mine să-mi explice că era pe banda ei.
vezi ca mai e un video de alaltaieri, parca, unde o doamna face stanga de pe banda de inainte si ii spune autorului ca e chior, bosorog, prost, ca aia e banda de stanga si sa se intoarca sa vada 🙂
deci nu ma mira…
si eu patesc zilnic chestia asta, pe unii ii feresc, altii se prind, inca nu m-a „corectat ” nimeni pana acum. de obicei duap ce vad camera aleg sa taca…
E evident ca ai procedat corect, intrebarea este de ce ai dubii ?
Pentru că respectivii m-au claxonat și înjurat.
mie mi se pare evident ca nu are dubii. poate doar metaforic
@ razvanbb
asa e in bucuresti
Sunt destul de clare fazele, faptul ca unii cred ca ei au dreptate si, din pacate se si manifesta in acest sens, indiferent de ce manevre fac, este alta discutie.
Este posibil, la a doua faza, sa se intample dupa cum spune si @DNI mai sus, sa fii vinovat de neasigurare la schimbarea benzii, desi e clar ca cel cu Toyota nu avea ce cauta acolo. Dar, unii politisti judeca altfel. 🙂
de cand cu legile acestea de orice fel si pentru orice tip, se pare ca mereu exista unii care doresc sa le tot incalce ca ,,de aia e facute”. Acestia au doar creierul mic; si acela este saracul subdezvolvat. In rest, cutia craniana are suficient spatiu pentru a rezona cu claxonul atunci cand acesta este actionat. Ca doar acela se stie a fi actionat. Craca aia din stanga nu e functionala, e ,,decat” de decor, simetrie cu aia din dreapta. Astfel ca mereu exista ,, prosti, chiori, care nu se uita pe unde circula jmekerii”
Nu stiu cum aveti curaj sa treceti pe acolo. Podul ala este intr-o stare deplorabila, are crapaturi de bagi palma in ele pana si in grinzi.
Omar, când nu ai altă alternativă de a ajunge acasă decât o rută cu 3 km mai lungă, te”riști” pe sub pod Constanța. 😉 Nu m-aș aventura pe la Casa Presei sau Cașin în ore de vârf 🙂
În altă ordine de idei, cei care folosesc acest traseu știu că este cutumă ca intrarea sub pod sa se facă pe două benzi, marcajul fiind pentru zilele de weekend (not), când traficul e 30%. Zic.
În orele de vârf, nu poți ține seama de marcaje acolo, e imposibil. Nu mai pomenesc de cei ce vin hotărâți pe b1 și vor să intre și ei culmea, tot pe sub pod- pe b2- care conform marcajelor, devine b3. Și vor asta cu japca.
Legat tot de zona aceea, până în semaforul cu Mihalache, Grivița are 3 benzi cu care intră dincolo de intersecție. De multe ori cei care intră în intersecție de pe b1 vor ca dincolo de intersecție să ocupe b2, deoarece b1 e ocupată de cei ce dau prioritate dinspre Mihalache. E frustrant să fii împins.
Răzvan, nu avem străzi pentru câte mașini sunt, asta e clar. Uneori e mai bine să ne pliem pe obiceiurile zonei, pentru evitarea unor conflicte. Știu, legal aveai dreptate, însă Pod COnstanța este unul din punctele nevralgice ale traficului bucureștean. Dar ce spun eu aici? Cam tot Bucureștiul a devenit cel puțin dificil! 😉
Drumuri făr’ de incidente tuturor!
Nu sunt prea multe masini, strazile sunt configurate gresit, semafoarele nu sunt sincronizate si prea putini agenti care sa faca ordine.
Oricum, s-a imbunatatit traficul cu mult. Am prins perioada inainte de emigrarea si concedierile masive, cand transportul in comun era mult mai slab(da, a fost si mai rau) si toata lumea meargea cu masina, cand nu existau toate podurile astea noi si strazile nu erau largite, cand in loc de marcaje erau cratere in asfalt.
La Baneasa militia ro te scotea vinovat… aviz celor care intentioneaza sau fac manevre de genul asta. Argumentatia lor este ca ai obligatia sa te asiguri cand ai schimbat banda si iti spun cu seninatate ca articolul respectiv nu-i exclude pe cei care conduc neregulamentar… ei nu au creier si bun simt sa interpreteze legea in spiritul ei, ei aplica doar dupe litera.
La pod Constanta, esti acoperit legal 100… DAR in conditiile in care la orele de varf acolo se sta in coloana pe 3 randuri, nu stiu cum te-ar coafa daca toti ar circula asa. Dimineata si pe la ora 17 sunt cozi pe Buc Noi, Chitila si Grivita de aproape 1km… daca-m merge sub pod pe o singura banda ai lua coada de la Caraiman. Intr-un trafic aglomerat poate ar ajuta mai mult sa facem un efort si sa ne inghesuim putin pe 2 randuri, decat sa tinem cu dintii de regulament si dupa aia sa comentam ca pierdem timp pretios la volan.
nu inteleg de ce 2 randuri ar fi mai rapide ca unul, daca tot pe un rand se gâtuiesc undeva
din contra, efectul fermoar (si neintelegerile aferente) ar fi mai lent ca mersul normal intr-o singura coloana
@florin
una e sa schimbi directia si alta e sa tai marcajele
tu crezi ca e ca la virajul la stanga cand intrii in cel ce depaseste pe partea stanga, dar nu e asa.
aici lui IF27TOY (cu care m-am intersectat si eu) i se termina banda si este obligat sa acorde prioritate celor care circula pe banda pe care vrea sa intre.
din punctul meu de vedere if27toy vine din afara drumului public si trebuie sa acorde prioritate la toate vehiculele aflate pe drumul public.
Se vede una bucata de administrator de drum frustrat care simte nevoia sa se indrepte impotriva firii (nu ma refer la Gabi) si sa traseze benzi aiurea. Dar din moment ce benzile is trasate in halul ala, ai perfecta dreptate.
Încă un exemplu de infrastructură rutieră deficitară care face greu de găsit vinovatul în cazul unei tamponări. La fel este și de exemplu în intersecția de la Piața Montreal (Hotel Pullman) către Mărăști, unde trei benzi se unesc în una singură.
acolo trebuie pusa o bordura, pe care sa urce toti aia care nu vad marcajele si zic au dreptate…
:))
Trec des si pe acolo, si pe acolo. Patesc mereu,dar MEREU, exact la fel ca tine…
Tapiteti masina cu bulbar de jur imprejur si nu mai folosesti frana, doar iti vezi de drum..nu de alta dar sa nu stai la revopsit in dreptat atbla aiurea de la niste belzebuti
Pai nu procedezi corect. Acolo e cu cantec si-ti spun eu cum se face.
La prima problema: Pleci de la semafor de pe b1, pana in trecere te bagi pe b2 si dupa direct pe linia de tramvai cu juma de masina sa eviti gropile. Pana sub pod de duci asa, dupa te bagi langa bordura pe dreapta, si la semafor ocolesti lumea care sta sa faca stanga si te bagi in fata lor prin invaluire :)) sau daca ai treaba inainte te duci linistit. Acolo daca la orele de varf stai pe 1 banda, ai mari sanse sa te impinga la propriu cineva mai incolo.
La a 2-a problema e mai simplu: Te duci pe b2 pana la semafor si dupa te bagi in fata 🙂
Banuiesc ca se poate trata comentul meu ca un pamflet :))