Camera auto DDPAI MINI Dash Camera 1080P

Produs din oferta Xiaomag.ro

219,00 lei

219,00 lei

Vezi detailii

34 comentarii

  1. teddycarebears

    deoarece nu este niciun accident (ceea ce e f important si face diferenta), cel cu Ford il blocheaza pe cel cu VW sa faca la stanga, doar pentru ca asa vrea muschiul lui … putea sa treaca, VW s-a asigurat, a oprit pe linie, dar cand vrei sa iti umfli muschii poti sa o faci si cu masina pe contrasens atat timp cat nu vine TIR-ul / trenul / tancul / orice altceva cu T de la tupeu de cocalar …..

  2. Din ce vad eu, zic că cel cu Ford este „vinovatul” – Golful semnalizează de pe la sec. 6-7, Fordul intra în depășire de pe la sec. 9. În momentul ăsta, văzându-l pe cel cu Golf și semnalizarea acestuia, ar fi trebuit să se replieze (nu mai cunosc exact legea în România, dar asa mi s-ar părea logic – deși n-aș paria că legile sunt întotdeauna logice… 😁)

    • Nu există așa ceva.
      Nu scrie nicăieri că trebuie să te repliezi.

    • Verbatim nu, însă cred ca implicit se poate ajunge și la concluzia asta. Golful semnaliza, deci ar fi trebuit sa fie depășit prin dreapta; teoretic el nu avea de ce sa se mai asigure din spate… Dar na, teoria și practica sunt de multe ori lucruri distincte…
      După cum spuneam, nu pretind să dețin dreptatea absolută – doar o părere 🙂

    • Contează care dinte autovehicule a inițiat primul manevra. Din dinamica accidentului se poate deduce (uneori foarte simplu) care dintre autovehicule începuse manevra, concret, care pe care a acroșat. Am câteva exemple de judecători care au aplicat legea exact așa și au declarat vinovat pe cel care virează la stânga:
      http://www.rolii.ro/hotarari/58a2c20ee490096814002120
      http://www.rolii.ro/hotarari/58a2dfc2e49009f833000580
      http://www.rolii.ro/hotarari/58ef2282e490095c8a000046

      Și cazuri unde vinovat e cel care depășea:
      http://www.rolii.ro/hotarari/589c82b9e49009381a000824
      http://www.rolii.ro/hotarari/59798403e490098c17000185

    • Păi bun – și nu semnalizarea se consideră inițierea manevrei?

    • @all Este interpretabil , voi spuneți ca nu scrie nicăieri ca nu ai voie , deși legea este definita la singular când se refera la autovehicul in cazul depășirilor . Cat știu si cei ce aplica legea s-a văzut recent la acel giratoriu .

    • @claussit este o definiție abstractă, căreia unii îi dau o interpretare greșită pentru că este enunțată la singular.
      Să analizăm mai pe îndelete:
      Art. 45. (1) Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul …
      (2) …
      (3) Atunci când prin manevra de depăşire se trece peste axa care separă sensurile de circulaţie, conducătorii de vehicule trebuie să se asigure că din sens opus nu se apropie un vehicul

      Pe aceeași logică (la singular) dacă se apropie două vehicule atunci nu se aplică 45 (3) deci pot depăși, nu?

      Totuși în lege mai sunt câteva articole cu privire la depășire:
      Art. 120 descriere cazurile când este interzisă depășirea vehiculelor (DA, LA PLURAL de această dată).
      Ce se înțelege de aici? Că exceptând cazurile descrise în acel articol, depășirea vehiculelor este permisă. Nu?

      @Eric, în caz că nu e accident, nu interesează pe nimeni. În caz de accident, cum demonstrezi? Instanța analizează într-un final dinamica accidentului, cum am arătat mai sus.

    • T.C. – dinamica accidentului mi se pare identică cu descrierea din al patrulea link pus de tine (unde vinovat a ieșit cel care depășea)…

    • Citez: „…soferul … era obligat sa astepte si sa nu se angajeze in efectuarea depasirii in conditiile in care in fata sa se afla un autoturism ce oprise ori era in proces de franare, de reducere succesiva a vitezei de deplasare…”

  3. De vina este cel cu Golf-ul, deoarece nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers.

    • 50% corect . Cate mașini ai voie sa depășești fără sa te repliezi conform legislației din RO ?Cu inca 50% vina si avem cupla comuna

    • @claussit, sincer, nu stiu sa existe asa lege la noi. Nu spun ca nu e, spun doar ca nu stiu eu.

    • @claussit asteptam articolul din lege care stipuleaza ce spui tu; fiindca sunt aporape sigur ca nu exista asta ceva.

    • @claussit Conform legislatiei din Ro nu scrie că dupa ce este depasita masina din fata trebuie repliere 😉 100% vinovat soferul din Golf

    • FORD-ul este de vina:
      ART 45
      (2) Conducatorul vehiculului care se angajeaza in depasire trebuie sa se asigure ca vehiculul care circula in fata sau in spatele lui nu a initiat o asemenea manevra.

    • @ Cel cu Golf-ul nu depaseste ci vireaza stanga deci nu il poti scoate vinovat pe cel cu Ford-ul pe acest articol

    • Poti sa depasesti si 20 de masini dintr-o data, nu exista nici o reglementare in acest sens. E o aberatie ce spui tu acolo.

    • (5) Depasirea se efectueaza numai pe partea stanga a vehiculului depasit. Tramvaiul sau vehiculul al carui conducator a semnalizat intentia si s-a incadrat corespunzator parasirii sensului de mers spre stanga se depaseste prin partea dreapta.

  4. Nimeni nu e de vină, au stat la o discuție.

  5. In intersectiile dirijate este permisă depasirea, daca s-ar fi produs un accident singurul vinovat ar fi fost soferul din Golf pentru neasigurare la schimbarea directiei de mers

    • 1. Intersecția de fata NU este dirijata deci conform „Reguli de circulație | Regulament”

      (1) Se interzice depășirea vehiculelor:
      a) în intersecții cu circulația nedirijată;

    • Alex: straduta pe care vrea sa intre cel cu VW are STOP… e dirijata.

    • RebounD11 tot odata legea spune:

      „sa se asigure ca acela care il urmeaza sau il preceda nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau fara a stanjeni circulatia din sens opus;”

      Golful incepuse deja manevra, masina din care se filmeaza oprise din aceasta cauza iar cel in Ford a depasit doua masini simultan iar legea mai spune:

      Se interzice depăşirea vehiculelor: În locul unde s-a format o coloană de vehicule în aşteptarea, dacă prin aceasta se intră pe sensul opus de circulaţie;

    • Alex: sa depasesti mai multe masini fara sa revii pe banda dupa fiecare e perfect legal daca toate masinile sunt depasite legal… iar aia cu coloana in asteptare nu are nici o treaba cu ce e in clip.

      Vezi aici parerea mea.

  6. Cred ca s-ar da culpa comuna: unul nu s-a asigurat (VW) alalalt a depasit pe stanga pe cineva care trebuia depasit pe dreapta (Ford). Daca ar fi dupa mine, cu filmarea asta, as da pe cel cu Fiesta vinovat in caz de accident… desi am vazut accidente similare chiar pe acest site in care cel mai nesimtit si idiot a fost dat nevinovat de politie (cine se aseamana se aduna as zice) 🙂

  7. Golful vinovat 100%, neasigurare la schimbarea directiei de mers

    • Din fericire Golful s-a asigurat de bombardieri. Eu as pedepsi 100% nesimtirea, dar probsabil ca ar iesi culpa comuna, am pus mai sus articolul care stipuleaza cum se depasesc masinile corect incadrate si care-si semnalizeaza intentia de a vira la stanga. Imi aduc aminte ca au fost si decizii ale instantei care au pedepsit bombardierii in situatii de genul.
      Dar ca sa raspund si la intrebarea din titlu: ala de Constanta :D.

  8. Cine poate să -mi răspundă și mie la următoarea întrebare?

    Ce înseamnă, într-o intersecție, să te încadrezi pentru o anumită direcție de deplasare?

    • Cred că art. 107 din Regulament îți răspunde la întrebarea asta:

      (2) La intersecţiile fără marcaje de delimitare a benzilor, conducătorii vehiculelor ocupa în mers, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie, următoarele poziţii:

      a) rândul de lângă bordura sau acostament, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre dreapta;
      b) rândul de lângă axa drumului sau de lângă marcajul de separare a sensurilor, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre stânga. Când circulaţia se desfăşoară pe drumuri cu sens unic, conducătorii de vehicule care intenţionează să vireze la stânga sunt obligaţi să ocupe rândul de lângă bordura sau acostamentul din partea stânga;
      c) oricare dintre rânduri, cei care vor să meargă înainte.

    • Deci putem spune vă încadrare se referă strict la banda de circulație? Când nu sunt benzi este vorba de poziții raportate la axul și marginea drumului?

    • As spune 50-50 tocmai pentru „incadrarea” golfului. Sunt tot mai multi soferi care se lasa dreapta ca mai apoi sa vireze stanga (in cazul de fata merge pe mijloc)…si golful daca statea langa axul drumului poate fiesta nu depasea.

  9. Finalizarea aici .. in clip avem linie continua si cel din spate vine peste linia continua….
    https://stirileprotv.ro/divers/accident-violent-pe-drumul-targoviste-si-sinaia-trei-oameni-au-ajuns-la-spital.html

  10. Clar vinovat Ford-ul. Golf-ul a initiat primul manevra, pe langa asta, cel cu Ford-ul nici macar nu a semnalizat.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.