Părerea mea este că în curbă depășirea este interzisă, indiferent de marcaj.
Nou
cbr
Deja nu mai conteaza semnele, aici e vorba de cat de constient e fiecare cand e la volan!
Nou
gunnar
triunghiul ala cu chenar rosu cu semnul de curba se vede clar
Nou
emo_hool
Depinde si ce curba. Exista curbe largi, cu vizibilitate foarte mare, si au linie continua, am intalnit si curbe cu 0(zero) vizibilitate in care linia e discontinua.
Dar clar, soferul e de vina, vizibilitatea e buna in curba aia, vedea ca-i vine din fata, nu trebuia sa intre, mai ales ca era vorba de depasirea unei coloane.
Deci, SOFERUL E VINOVAT si IRESPONSABIL, cu tot cum bemveu lui.
Nou
Lucian
Nu am vazut semnul „depasirea interzisa”. Din cate stiu eu ordinea e ceva de genu: politist, semafoare, semne de circulatie, marcaje pe jos, prioritate de dreapta.
Un prieten a spus o chestie destul de interesanta: daca nu iti este interzis atunci iti este permis. Nu ii interzicea nimeni sa faca depasirea.
Nou
jun3or
@Lucian bine zis…soferul bmw-ului se face vinovat doar pt faptul ca nu s-a asigurat corespunzator,zic eu.
Şoferul e de vină că nu s-a asigurat. Dar şi soferul care filma s-a băgat imediat să depăşească, deşi apăreau nişte panouri mari galbene de atenţionare mai în faţă. În cazul de faţă chiar nu văd rostul, cât de mult timp a câştigat, că imediat au încetinit toţi. Când vezi mai multe maşini în faţă pe banda ta, aproape în coloană, nu înţeleg ce te mănâncă în cur să depăşeşti?? Din astea pote rezulta accidente, chiar merită?
@ Golby: Spre deosebire de soferul bmw-ului eu am avut vizibilitate pentru ca, camera este montata pe mijlocul masinii si dupa acel BMW veneam tocmai de la P Neamt ,model 535 :). Panourile galbene atentionau lucrari la un pod unde se circula pe o singura banda si prioritatea este pentru sensul pe care mergeam eu . Intradevar nu am castigat mult timp dar a fost unul din putinele momente in care nu mai venea nimic din fata si ma saturasem sa merg cu 49.9 .
Nou
gunnar
curba aia n-are vizibilitate incat sa poti depasi 2 masini deodata, iar ala cu loganul care da semnal dreapta e un bou ca tot pe mijlocul drumului o tine
condusul preventiv presupune sa nu depasesti niciodata in curba, indiferent ca e sau nu visibilitate sau pe jos sunt trase picatzele in loc de dunga continua.
eu sunt curios, daca era accident, politia ce spunea? pai nene, cine dracu te pune sa depasesti in curba semnalizata? sau ai facut bine ca ai intrat in depasire, curba e cu vizibilitate, doar ca n-ai avut noroc. data viitoare sa-i dai blana mai din timp.
Nou
pinguinu nuclear
soferul de pe bmw e un bou, iar cel de pe logan – un bou cu tzatze.
Nou
stiffy
Chiar daca nu se intelege mare lucru, eu as interpreta altfel reactia loganului… a vrut sa iasa din coloana si sa depaseasca, a vazut ca vine masina din fata si a estimat ca n-are timp, dupa care a dat semnal si a renuntat la manevra. De altfel si el si bmw-ul pandeau opel-ul si mergeau cat mai in stanga.
Deci acolo unde logan nu poate, bmw 535 reuseste „la mustata”.
Nou
s
Nu-i nimeni de vina pt ca nu s-a intamplat nimic. In schimb, daca se ciocneau, persoana cu BMW-ul era vinovata clar. Chiar daca este depasirea permisa, daca te bagi aiurea si faci poc normal ca esti vinovat. Intrebarea mea este: daca ar fi fost linie continua se mai baga stimabilul in depasire? Eu cred ca da 🙂
Nu are de ce sa fie linie continua acolo. Mi se pare o curba foarte larga, cu vizibilitate, marcata corespunzator. Deci in concluzie manevra facuta de meseriasul cu bemveu este legala. Sau mai bine zis era legala pana in momentu cand a depasit fara sa se asigure ca din sens opus nu vine nimic… Dar asa e cu tuciurii astia cu bemveuri, strada e a lor intotdeauna. Aratau la stiri prin weekend vreo 4 accidente in tara, dintre care ghiciti ce? In 3 din ele erau implicate masini bmw. Oare de ce?!
14 comentarii
Părerea mea este că în curbă depășirea este interzisă, indiferent de marcaj.
Deja nu mai conteaza semnele, aici e vorba de cat de constient e fiecare cand e la volan!
triunghiul ala cu chenar rosu cu semnul de curba se vede clar
Depinde si ce curba. Exista curbe largi, cu vizibilitate foarte mare, si au linie continua, am intalnit si curbe cu 0(zero) vizibilitate in care linia e discontinua.
Dar clar, soferul e de vina, vizibilitatea e buna in curba aia, vedea ca-i vine din fata, nu trebuia sa intre, mai ales ca era vorba de depasirea unei coloane.
Deci, SOFERUL E VINOVAT si IRESPONSABIL, cu tot cum bemveu lui.
Nu am vazut semnul „depasirea interzisa”. Din cate stiu eu ordinea e ceva de genu: politist, semafoare, semne de circulatie, marcaje pe jos, prioritate de dreapta.
Un prieten a spus o chestie destul de interesanta: daca nu iti este interzis atunci iti este permis. Nu ii interzicea nimeni sa faca depasirea.
@Lucian bine zis…soferul bmw-ului se face vinovat doar pt faptul ca nu s-a asigurat corespunzator,zic eu.
La secunda 22 se vede ca Loganul i-a facut semn ca poate depasi (semnalizare dreapta), poate BMW s-a bazat si pe asta.
Probabil nu e pusa linie continua pentru ca daca depasesti doar o masina ai vizibilitate buna, dar la mai multe masini mai greu…
Şoferul e de vină că nu s-a asigurat. Dar şi soferul care filma s-a băgat imediat să depăşească, deşi apăreau nişte panouri mari galbene de atenţionare mai în faţă. În cazul de faţă chiar nu văd rostul, cât de mult timp a câştigat, că imediat au încetinit toţi. Când vezi mai multe maşini în faţă pe banda ta, aproape în coloană, nu înţeleg ce te mănâncă în cur să depăşeşti?? Din astea pote rezulta accidente, chiar merită?
@ Golby: Spre deosebire de soferul bmw-ului eu am avut vizibilitate pentru ca, camera este montata pe mijlocul masinii si dupa acel BMW veneam tocmai de la P Neamt ,model 535 :). Panourile galbene atentionau lucrari la un pod unde se circula pe o singura banda si prioritatea este pentru sensul pe care mergeam eu . Intradevar nu am castigat mult timp dar a fost unul din putinele momente in care nu mai venea nimic din fata si ma saturasem sa merg cu 49.9 .
curba aia n-are vizibilitate incat sa poti depasi 2 masini deodata, iar ala cu loganul care da semnal dreapta e un bou ca tot pe mijlocul drumului o tine
condusul preventiv presupune sa nu depasesti niciodata in curba, indiferent ca e sau nu visibilitate sau pe jos sunt trase picatzele in loc de dunga continua.
eu sunt curios, daca era accident, politia ce spunea? pai nene, cine dracu te pune sa depasesti in curba semnalizata? sau ai facut bine ca ai intrat in depasire, curba e cu vizibilitate, doar ca n-ai avut noroc. data viitoare sa-i dai blana mai din timp.
soferul de pe bmw e un bou, iar cel de pe logan – un bou cu tzatze.
Chiar daca nu se intelege mare lucru, eu as interpreta altfel reactia loganului… a vrut sa iasa din coloana si sa depaseasca, a vazut ca vine masina din fata si a estimat ca n-are timp, dupa care a dat semnal si a renuntat la manevra. De altfel si el si bmw-ul pandeau opel-ul si mergeau cat mai in stanga.
Deci acolo unde logan nu poate, bmw 535 reuseste „la mustata”.
Nu-i nimeni de vina pt ca nu s-a intamplat nimic. In schimb, daca se ciocneau, persoana cu BMW-ul era vinovata clar. Chiar daca este depasirea permisa, daca te bagi aiurea si faci poc normal ca esti vinovat. Intrebarea mea este: daca ar fi fost linie continua se mai baga stimabilul in depasire? Eu cred ca da 🙂
Nu are de ce sa fie linie continua acolo. Mi se pare o curba foarte larga, cu vizibilitate, marcata corespunzator. Deci in concluzie manevra facuta de meseriasul cu bemveu este legala. Sau mai bine zis era legala pana in momentu cand a depasit fara sa se asigure ca din sens opus nu vine nimic… Dar asa e cu tuciurii astia cu bemveuri, strada e a lor intotdeauna. Aratau la stiri prin weekend vreo 4 accidente in tara, dintre care ghiciti ce? In 3 din ele erau implicate masini bmw. Oare de ce?!