Camera auto 70mai Omni 360 Dash Cam, filmare 360⁰, 64GB, detectie AI miscare, GPS&ADAS, control vocal, X200

Produs din oferta Xiaomag.ro

Original price was: 1.199,00 lei.Current price is: 1.099,00 lei.

Original price was: 1.199,00 lei.Current price is: 1.099,00 lei.

Vezi detailii

23 comentarii

  1. La prima faza era sa se lase cu russian style… 😐

  2. Și la faza doi trebuia sa îl oprești, doar ca nu se mai grăbească.

  3. corneliassy

    Ei, cine a gresit? Tu ai gresit. Pentru ca ai gresit. Nu asa se apasa pe claxon. Trebuie mai delicat putin. Ca ei nu au gresit. Nu te-au incomodat cu nimic. Tu esti de vina. Conduci o masina fantoma.

    • Sunt de aceasi parere. Pai ce filmeaza el si merge cu masina regulamentar pe strada altora .. RUSINE BA !!! ia sa nu mai circuli regulamentar pe strada ..

  4. Sigur nu esti transparent ? :))
    +

  5. Ei au gresit, dar tu ai gresit mai mult ca ti-ai pus viata in pericol cand puteai sa eviti foarte usor , era vorba de 2-3 secunde de asteptare

  6. Acostamentul…

  7. ScaniaR800

    Am dat Dislike pentru ca nu sunteti atenti si va grabiti aiurea. Ce-i cu GTA V in traficul asta ?
    Hai, inapoi la scoala si la legislatie.

  8. Dar va rog, mai sustineti circulatul pe acostament. Si depasirea celor care se chinuie sa mearga pe-acolo sa va faca loc, grabitii …sufletului

  9. @alexvrg Foarte urata prima depasire (0:10). Idioti care te baga in groapa fara sa ai vreo vina 🙁
    Si ala cu autocarul, sofer „pro”, a iesit pe drum ca o cizma.
    +

  10. Ha, sa te f*ti in el de acostament! Din cauza asta se tot produc accidente pe astfel de drumuri, idiotic care se baga in depasire crezand ca cei de pe contrasens vor evita pe acostament si dastia ca tine care vad ca din fata vin masini si tot se baga in depasire, desi, in caz de accident nu e vina lor, totusi, tine de conduita preventiva!

  11. dygital2006

    Prima parte din video eu unu nu as fi urcat-o aici. Cand faci 40.000 km in 9 luni ca mine si mergi des pe E85 ti se par chestii banale…. sa vezi frica la 2 tiruri care se depasesc si tu vi pe contrasens si ala iese prea mult din sensul lui …..
    La faza a doua conduita preventiva spune sa incetinesti pana la limita evitari oricarui pericol mai ales ca se vede din timp ca iese si sa astepti inscrierea lui completa pe sensul de mers. Corect era sa nu iasa dar nu ai de unde sa sti chiar daca e cu autocarul experienta lui si modul deficitar de apreciere a distantei pe care tu o parcurgi de cand se pune el in miscare si pana ajungi in dreptul lui, dar da…. a gresit

    • intamplarea face sa merg destul de des pe e85 si mai ales noaptea. fazele cu tirurile sunt destul de dese si in video mele postate in trecut. insa in cazul de fata, cred ca a fost milimetric…
      stiu ca am partea de vina in ambele faze, de asta e si pus, poate ia careva aminte si nu face ca mine. 1 sec de neatentie si apari la ora 5 la protv.

  12. Ma abtin de la vot. Prima faza e cat de cat ok, fir-ar el de mers pe acostament si de cretini care depasesc noaptea asa. La a doua, insa, am ceva dubii. Cand vezi ca un vehicul lung ia curba in fata ta, fii sigur 100% ca nu poate s-o faca perfect pe banda. Incetinesti din reflex. Conduita preventiva si alte alea.

    • Cu toate ca, conform legii, ala cu autocarul trebuia sa se incadreze pe banda de langa ax, adica B2, nu direct pe B1.

    • @MariusGM – uneori chiar nu se poate, fizic si geometric, orice ar spune legea. Stii bine ca vehiculele lungi trebuie sa intre putin pe banda alaturata sau pe conteasens inainte de a face un viraj de 90 de grade, si nici asa nu reusesc imediat sa se incadreze perfect pe banda. nu e un secret, si orice instructor auto ne invata asta la cursuri.

      Si, nu, legea nu te obliga sa te incadrezi pe o banda anume cand faci un viraj. Legea te obliga doar sa dai prioritate celor de pe celelalte benzi. Dar, repet, putina intelegere fata de cei care conduc vehicule lungi nu strica.

    • Acolo putea sa se incadreze pe B2 fara probleme! Stiu treaba cu masinile lungi. Si in sensuri giratorii ii las pe ei sa-si faca manevra.

    • @MariusGMG.
      De dragul discutiei:
      „Conform legii [cel care vireaza la stanga] trebuie sa se incadreze”
      1. pe banda 1
      2. „pe banda de langa ax”
      Eu stiu ca varianta coreta e pe banda 1.Te rog sa fact o trimitere la articolul corespunzator de lege….

    • Tot de dragul discutiei: cum adica sa te duci pe B1?!? Pai daca faci la stanga si drumul pe care intri are 6 benzi pe sens tu tai celelalte 5 bnzi ca sa ajungi pe B1? Pe B1 trebuie sa te incadrezi cand faci la dreapta!

  13. Inca n-am gasit articolul e lege care sa-mi zica sa ma incardrez pe banda de langa ax. (decat daca sunt marcaje de ghidare). Dar stiu ca exista unul care ma obliga sa merg pe banda 1 cand aceasta este libera.
    Chiar daca sunt N benzi te incatrezi pe prima banda libera.
    Mai mult daca cineva de pe banda N-1 semnalizeaza stanga sa intre pe banda N are prioritate ( culmea: prioritate de senmal 😛 ).
    Exista o logica la treaba asta: este de evitat devansarea prin dreapta a vehiculelor lente (si sunt lente ca nu au o banda speciala de accelerare acolo unde nu au marcaje de ghidare a benzilor).

    • In fine, in lege nu e specificata clar aceasta manevra, ca si circulatia in sens giratoriu. Dar eu am invatat in scoala ca asa e bine si mi se pare logic. Faci la stanga, te incadrezi pe banda de langa ax apoi schimbi benzile pana pe B1.
      Faza cu prioritatea de pe N-1 nu stiu de unde ai scos-o?!? Ne dai articolul de lege?

    • E modul meu de a interpreta legea:
      Daca faci stanga pe o sosea goala si te incadrezi pe prima bada nu incalci nici un articol de lege si nu incurci pe nimeni( caruia ar trebui sa-i dedezi prioritatea).
      Daca faci stanga pe o sosea goala si te incadrezi pe banda de linga ax (acolo unde nu sunt marcaje de ghidaj!) incalci regula care spune ca trebuie sa mergi pe banda 1.
      Daca faci stanga si te incadrezi pe banda N unde cineva vrea sa schimbe banda, tu esti vinovat ca n-ai cedat trecerea pe cand celalalt este vinovat ca nu s-a asigurat la shimbarea directiei de mers: el primeste ameda, tu platesti daunele si ramai fara carnet. In schimb nu te incomodezi pe nimeni daca faci stanga pe nada N, acolo unde banda N-1 este ocupata de alte vehicule care isi pastreaa banda.
      HG1391: Art. 101 – Când drumul are două sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele se conduc pe banda situată lângă acostament sau bordură. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stânga, dacă banda de circulaţie utilizată este ocupată, cu obligaţia de a reveni pe banda din dreapta atunci când acest lucru este posibil.
      OUG Art. 54. (1) Conducătorul de vehicul care execută o manevră de schimbare a direcţiei de mers, de ieşire dintr-un rând de vehicule staţionate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o altă bandă de circulaţie sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmează să efectueze o întoarcere ori să meargă cu spatele este obligat să semnalizeze din timp şi să se asigure că o poate face fără să perturbe circulaţia sau să pună în pericol siguranţa celorlalţi participanţi la trafic.

      Cred ca e de ajuns…

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.