Adaugă comentariu

31 comentarii
  1. A comis-o prostu exact cand trebuia , politia este chiar la colt. Priceless.

    • e politie locala, nu sunt abilitati sa sanctioneze in astfel de situatii.
      Dar ce e stupid e ca soferul muta masina dupa accident.
      Din ce vad doamna schiopata, deci a atins-o

    • @M, păi nu o să fie sancționat de cei de la locală. Doar că ei sunt martori beton la acest incident, așa că omul clar nu a avut ce face decât să declare la poliția rutieră tot ce s-a întâmplat, și să rămână astfel fără carnet.

  2. Dacă tot suntem la intersecția asta, cum se continuă benzile dincolo de trecerea de pietoni? Trec uneori pe acolo și habar n-am care bandă se termină și cine cui ar trebui să dea prioritate.

    • benzile sa numara de la dreapta la stanga, banda 1 este cea de la marginea drumului.
      deci, inainte de trecere avem trei benzi dupa trecere 2
      masina de pe 1 se duce pe 1
      masina de pe 2 se duce pe 2
      masina de pe 3 schimba directia de mers si intra pe banda 2, cu semnal, asigurare, acordare de prioritate etc.

  3. Ovidiu, nu trebuie decat sa te uiti la zmangalelile de pe asfalt…

    • Zmangalelile de pe asfalt pur si simplu taie o banda in doua fix dupa trecerea de pietoni, in timp ce cele doua benzi din stanga devin una singura. Nu e niciun indicator inainte care sa indice care banda se termina acolo (sau cel putin nu l-am vazut eu), de asta am intrebat. As aprecia un raspuns care sa ajute in locul ironiilor ieftine.

  4. Nou

    Dar ca aia de la locala opresc fix pe trecere, tocmai cand sunt oameni care traverseaza si sunt nevoiti sa ii ocoleasca !?!? Ce o fi in mintea lor?

  5. A lovito pe trecere sper sai ia permisul.

  6. Nou

    Prima bandă dispare pur și simplu.
    Niciodată nu circul pe ea.

  7. Nou

    Da și poliția oprește…Trebuia să oprească în fața celui în cauză, nu în spatele lui pe trecere.

  8. Titlul este perfect. Ala din Opel pare ca loveste pietonul pe trecerea de pietoni si apoi muta masina. Ala cu Loganul se uita dupa stele, se sperie si opreste fix in mijlocul trecerii de pietoni. Politia opreste pe trecerea de pietoni. Iar banda 1 dispare…

  9. Nou

    Benzile le număr corect, banda 1 e la trotuar. Banda 1 dispare pur și simplu.

    • uita-te cu atentie la marcaje.
      dispare banda 3 nu 1

    • vezi ca eu de cate ori trec pe acolo vin pe doi si nu ma intereseaza ce e pe 3, decat informativ.

    • Culmea e ca singura banda la care nu sunt dubii e banda 1 care se continua, conform marcajelor, cu B1 de dupa intersectie. Logic e sa dispara B3, ar fi culmea sa dispara banda din mijloc. Dar in binecunoscutul miserupism romanesc, s-au oprit cu marcajele in trecere iar dupa, cum se descurca fiecare, 2 si 3 ar trebui sa faca fermoar.

  10. Nou

    Reiau, dacă ești pe banda 1 nu poți continua, cei de pe 2 se duc pe banda 1 de după zebră iar cei de pe banda 3 se duc pe banda 2 de după zebră. Numai dacă n-ai ce face și vrei să-ți zgârâi mașina forțezi de pe banda 1.

    • oho, sa vezi ce faza lunga si claxon am.
      sa vezi ce le sare volanul din mana cand vror sa intre golaneste de pe 2 pe 1 sau de pe 3 pe 2.

    • Andrei, cei de pe 2 trebuie sa calce un marcaj (adica sa schimbe banda) pentru a continua pe b1. Ne uităm la clipuri diferite? Se circula conform marcajelor, nu in linie dreapta. Nu ma intereseaza obiceiurile locului, daca sunt.

    • Nou

      In mod normal, cei de pe 2 nu trebuie sa calce marcajul, insa sunt impinsi pe banda 1 de cei care vin pe 3. Logic mi se pare ca cei de pe banda 3 sa dea prioritate celor de pe 2.

    • Andrei Ciocan: iti garantez ca POT continua pe B1…si nici nu e nevoie de claxon…merg cu tupeu pe banda mea…majoritatea celor care trec de pe B2 pe B1 stiu ca schimb banda…personal nu prea am intampinat rezistenta din partea lor…

  11. Ramai prost cand vezi cum se continua benzile alea dupa trecere…

  12. Nou

    Dragi colegi, eu am două priorități. Dar înainte de toate precizez că știu legea. Deci :
    1) Vreau să mă deplasez din pct A în pct B dacă se poate fără să sufăr tamponări.
    2) Circul așa cum se circulă pe porțiunea aceea de drum, dacă aș aplica legea risc să-mi zgârâi mașina. Știți și voi cât de greu e să-ți îndrepți tabla pe RCA – ul vinovatului, asta dacă are RCA. Scopu meu e să circule roata, nu să stau prin Service-uri.
    Acolo cei de pe banda 3 se duc pe banda 2, cei de pe banda 2 sunt împinși pe banda 1 și cei de pe banda 1 o iau în freză.
    A, unii dintre voi vreți să respectați legea ? Dacă sunt în fața voastră mă doare undeva de claxonul vostru, dacă sunt în spate vă las.
    99 % dintre șoferi procedează așa cum s-a precizat mai sus.
    Oricum puțini sunt care se încadrează pe prima bandă acolo.

    • m-a amuzat rau comentariul asta :))
      daca faci pe ambitiosul si circuli „cum se circula” s-ar putea sa dai de unul mai ambitios ca tine care sa te juleasca putin…si in cazul asta, ghici ce?! esti vinovat! 😉 asa ca lasa prostiile, casca ochii si respecta marcajele…altfel s-ar putea sa stea altii dupa RCA-ul tau…iar tu dupa posibilitati daca n-ai CASCO 😉

    • @ Andrei Ciocan
      la RCA-ul tau exista o optiune care costa cca 50lei/an,
      cu optiunea asta rca-ul tau iti da banii de reparatii si ii recupreaza ei de la cealalta firma.

    • „A, unii dintre voi vreți să respectați legea ? Dacă sunt în fața voastră mă doare undeva de claxonul vostru, dacă sunt în spate vă las.”
      cand esti in fata nu ma deranjezi, il julesti pe ala din fata mea.
      problema e ce se intampla cand esti in dreptul meu.

  13. Marcaje imbecile (benzile), nimic de batut capul despre cum e corect, suntem in Romanistan. Solutia logica este sesizare la Administratia Strazilor, primarie, politie. Si reclamatii administrative fiindca mai mult ca sigur vor raspunde in dorul lelii peste N luni (daca vor raspunde) si nu vor face nimic.

  14. Nou

    Ce-am spus eu și ce ați înțeles voi.
    Repet, dacă se merge după principiul ” turmă ” n-are rost să ies în evidență să arăt eu cum e legea.
    Dacă e vreo excepție, deci unul care respectă legea îl las, nicio problemă.
    Oricum majoritatea ( 99 % ) știu cum se circulă acolo și nu se încadrează pe prima bandă.
    Majoritatea care ies din complexul comercial de acolo se încadrează direct pe banda a doua pentru că știu ce-i așteaptă după trecere.

    • Nou

      Vă mai dau un exemplu, B-dul Carol intersecție cu Moșilor, sensul centru ( București ). Dacă e după lege ce-i de pe prima bandă n-au unde să se ducă pentru că banda 3 ( care cică e de stânga ) devine banda 2 de după intersecție, banda 2 devine banda 1 și banda 1 se oprește în trotuar. Inclusiv troleul / 311 trec banda 1 / banda 2 ( care devine banda 1 după intersecție ).
      Hai să vă văd acum, dacă ați trecut pe acolo și ați respectat marcajele cum ați reușit să treceți de intersecție ținând banda 1.