Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
31 comentarii
Nou
D4F732
A comis-o prostu exact cand trebuia , politia este chiar la colt. Priceless.
Nou
M
e politie locala, nu sunt abilitati sa sanctioneze in astfel de situatii.
Dar ce e stupid e ca soferul muta masina dupa accident.
Din ce vad doamna schiopata, deci a atins-o
Nou
dragoscj
@M, păi nu o să fie sancționat de cei de la locală. Doar că ei sunt martori beton la acest incident, așa că omul clar nu a avut ce face decât să declare la poliția rutieră tot ce s-a întâmplat, și să rămână astfel fără carnet.
Nou
ov1d1u
Dacă tot suntem la intersecția asta, cum se continuă benzile dincolo de trecerea de pietoni? Trec uneori pe acolo și habar n-am care bandă se termină și cine cui ar trebui să dea prioritate.
Nou
arg
benzile sa numara de la dreapta la stanga, banda 1 este cea de la marginea drumului.
deci, inainte de trecere avem trei benzi dupa trecere 2
masina de pe 1 se duce pe 1
masina de pe 2 se duce pe 2
masina de pe 3 schimba directia de mers si intra pe banda 2, cu semnal, asigurare, acordare de prioritate etc.
Nou
Khaymera
Ovidiu, nu trebuie decat sa te uiti la zmangalelile de pe asfalt…
Nou
ov1d1u
Zmangalelile de pe asfalt pur si simplu taie o banda in doua fix dupa trecerea de pietoni, in timp ce cele doua benzi din stanga devin una singura. Nu e niciun indicator inainte care sa indice care banda se termina acolo (sau cel putin nu l-am vazut eu), de asta am intrebat. As aprecia un raspuns care sa ajute in locul ironiilor ieftine.
Nou
cameramio
Dar ca aia de la locala opresc fix pe trecere, tocmai cand sunt oameni care traverseaza si sunt nevoiti sa ii ocoleasca !?!? Ce o fi in mintea lor?
Nou
zoom
A lovito pe trecere sper sai ia permisul.
Nou
Andrei Ciocan
Prima bandă dispare pur și simplu.
Niciodată nu circul pe ea.
Nou
arg
tu numeri benzile de la mijlocul drumui la margine?
banda 3 dispare…eu mereu ma duc pe B1 tocmai pentru ca dupa trecere marcajele ma ajuta sa merg mai departe fara batai de cap 😉
Nou
Andrei Ciocan
Da și poliția oprește…Trebuia să oprească în fața celui în cauză, nu în spatele lui pe trecere.
Nou
ionatara
Titlul este perfect. Ala din Opel pare ca loveste pietonul pe trecerea de pietoni si apoi muta masina. Ala cu Loganul se uita dupa stele, se sperie si opreste fix in mijlocul trecerii de pietoni. Politia opreste pe trecerea de pietoni. Iar banda 1 dispare…
Nou
Andrei Ciocan
Benzile le număr corect, banda 1 e la trotuar. Banda 1 dispare pur și simplu.
Nou
arg
uita-te cu atentie la marcaje.
dispare banda 3 nu 1
Nou
arg
vezi ca eu de cate ori trec pe acolo vin pe doi si nu ma intereseaza ce e pe 3, decat informativ.
Nou
aladdin
Culmea e ca singura banda la care nu sunt dubii e banda 1 care se continua, conform marcajelor, cu B1 de dupa intersectie. Logic e sa dispara B3, ar fi culmea sa dispara banda din mijloc. Dar in binecunoscutul miserupism romanesc, s-au oprit cu marcajele in trecere iar dupa, cum se descurca fiecare, 2 si 3 ar trebui sa faca fermoar.
Nou
Andrei Ciocan
Reiau, dacă ești pe banda 1 nu poți continua, cei de pe 2 se duc pe banda 1 de după zebră iar cei de pe banda 3 se duc pe banda 2 de după zebră. Numai dacă n-ai ce face și vrei să-ți zgârâi mașina forțezi de pe banda 1.
Nou
arg
oho, sa vezi ce faza lunga si claxon am.
sa vezi ce le sare volanul din mana cand vror sa intre golaneste de pe 2 pe 1 sau de pe 3 pe 2.
Nou
aladdin
Andrei, cei de pe 2 trebuie sa calce un marcaj (adica sa schimbe banda) pentru a continua pe b1. Ne uităm la clipuri diferite? Se circula conform marcajelor, nu in linie dreapta. Nu ma intereseaza obiceiurile locului, daca sunt.
Nou
aurelmarius
In mod normal, cei de pe 2 nu trebuie sa calce marcajul, insa sunt impinsi pe banda 1 de cei care vin pe 3. Logic mi se pare ca cei de pe banda 3 sa dea prioritate celor de pe 2.
Andrei Ciocan: iti garantez ca POT continua pe B1…si nici nu e nevoie de claxon…merg cu tupeu pe banda mea…majoritatea celor care trec de pe B2 pe B1 stiu ca schimb banda…personal nu prea am intampinat rezistenta din partea lor…
Nou
gogaldau
Ramai prost cand vezi cum se continua benzile alea dupa trecere…
Nou
Andrei Ciocan
Dragi colegi, eu am două priorități. Dar înainte de toate precizez că știu legea. Deci :
1) Vreau să mă deplasez din pct A în pct B dacă se poate fără să sufăr tamponări.
2) Circul așa cum se circulă pe porțiunea aceea de drum, dacă aș aplica legea risc să-mi zgârâi mașina. Știți și voi cât de greu e să-ți îndrepți tabla pe RCA – ul vinovatului, asta dacă are RCA. Scopu meu e să circule roata, nu să stau prin Service-uri.
Acolo cei de pe banda 3 se duc pe banda 2, cei de pe banda 2 sunt împinși pe banda 1 și cei de pe banda 1 o iau în freză.
A, unii dintre voi vreți să respectați legea ? Dacă sunt în fața voastră mă doare undeva de claxonul vostru, dacă sunt în spate vă las.
99 % dintre șoferi procedează așa cum s-a precizat mai sus.
Oricum puțini sunt care se încadrează pe prima bandă acolo.
m-a amuzat rau comentariul asta :))
daca faci pe ambitiosul si circuli „cum se circula” s-ar putea sa dai de unul mai ambitios ca tine care sa te juleasca putin…si in cazul asta, ghici ce?! esti vinovat! 😉 asa ca lasa prostiile, casca ochii si respecta marcajele…altfel s-ar putea sa stea altii dupa RCA-ul tau…iar tu dupa posibilitati daca n-ai CASCO 😉
Nou
arg
@ Andrei Ciocan
la RCA-ul tau exista o optiune care costa cca 50lei/an,
cu optiunea asta rca-ul tau iti da banii de reparatii si ii recupreaza ei de la cealalta firma.
Nou
arg
„A, unii dintre voi vreți să respectați legea ? Dacă sunt în fața voastră mă doare undeva de claxonul vostru, dacă sunt în spate vă las.”
cand esti in fata nu ma deranjezi, il julesti pe ala din fata mea.
problema e ce se intampla cand esti in dreptul meu.
Nou
elcraft
Marcaje imbecile (benzile), nimic de batut capul despre cum e corect, suntem in Romanistan. Solutia logica este sesizare la Administratia Strazilor, primarie, politie. Si reclamatii administrative fiindca mai mult ca sigur vor raspunde in dorul lelii peste N luni (daca vor raspunde) si nu vor face nimic.
Nou
Andrei Ciocan
Ce-am spus eu și ce ați înțeles voi.
Repet, dacă se merge după principiul ” turmă ” n-are rost să ies în evidență să arăt eu cum e legea.
Dacă e vreo excepție, deci unul care respectă legea îl las, nicio problemă.
Oricum majoritatea ( 99 % ) știu cum se circulă acolo și nu se încadrează pe prima bandă.
Majoritatea care ies din complexul comercial de acolo se încadrează direct pe banda a doua pentru că știu ce-i așteaptă după trecere.
Nou
Andrei Ciocan
Vă mai dau un exemplu, B-dul Carol intersecție cu Moșilor, sensul centru ( București ). Dacă e după lege ce-i de pe prima bandă n-au unde să se ducă pentru că banda 3 ( care cică e de stânga ) devine banda 2 de după intersecție, banda 2 devine banda 1 și banda 1 se oprește în trotuar. Inclusiv troleul / 311 trec banda 1 / banda 2 ( care devine banda 1 după intersecție ).
Hai să vă văd acum, dacă ați trecut pe acolo și ați respectat marcajele cum ați reușit să treceți de intersecție ținând banda 1.
31 comentarii
A comis-o prostu exact cand trebuia , politia este chiar la colt. Priceless.
e politie locala, nu sunt abilitati sa sanctioneze in astfel de situatii.
Dar ce e stupid e ca soferul muta masina dupa accident.
Din ce vad doamna schiopata, deci a atins-o
@M, păi nu o să fie sancționat de cei de la locală. Doar că ei sunt martori beton la acest incident, așa că omul clar nu a avut ce face decât să declare la poliția rutieră tot ce s-a întâmplat, și să rămână astfel fără carnet.
Dacă tot suntem la intersecția asta, cum se continuă benzile dincolo de trecerea de pietoni? Trec uneori pe acolo și habar n-am care bandă se termină și cine cui ar trebui să dea prioritate.
benzile sa numara de la dreapta la stanga, banda 1 este cea de la marginea drumului.
deci, inainte de trecere avem trei benzi dupa trecere 2
masina de pe 1 se duce pe 1
masina de pe 2 se duce pe 2
masina de pe 3 schimba directia de mers si intra pe banda 2, cu semnal, asigurare, acordare de prioritate etc.
Ovidiu, nu trebuie decat sa te uiti la zmangalelile de pe asfalt…
Zmangalelile de pe asfalt pur si simplu taie o banda in doua fix dupa trecerea de pietoni, in timp ce cele doua benzi din stanga devin una singura. Nu e niciun indicator inainte care sa indice care banda se termina acolo (sau cel putin nu l-am vazut eu), de asta am intrebat. As aprecia un raspuns care sa ajute in locul ironiilor ieftine.
Dar ca aia de la locala opresc fix pe trecere, tocmai cand sunt oameni care traverseaza si sunt nevoiti sa ii ocoleasca !?!? Ce o fi in mintea lor?
A lovito pe trecere sper sai ia permisul.
Prima bandă dispare pur și simplu.
Niciodată nu circul pe ea.
tu numeri benzile de la mijlocul drumui la margine?
banda 3 dispare…eu mereu ma duc pe B1 tocmai pentru ca dupa trecere marcajele ma ajuta sa merg mai departe fara batai de cap 😉
Da și poliția oprește…Trebuia să oprească în fața celui în cauză, nu în spatele lui pe trecere.
Titlul este perfect. Ala din Opel pare ca loveste pietonul pe trecerea de pietoni si apoi muta masina. Ala cu Loganul se uita dupa stele, se sperie si opreste fix in mijlocul trecerii de pietoni. Politia opreste pe trecerea de pietoni. Iar banda 1 dispare…
Benzile le număr corect, banda 1 e la trotuar. Banda 1 dispare pur și simplu.
uita-te cu atentie la marcaje.
dispare banda 3 nu 1
vezi ca eu de cate ori trec pe acolo vin pe doi si nu ma intereseaza ce e pe 3, decat informativ.
Culmea e ca singura banda la care nu sunt dubii e banda 1 care se continua, conform marcajelor, cu B1 de dupa intersectie. Logic e sa dispara B3, ar fi culmea sa dispara banda din mijloc. Dar in binecunoscutul miserupism romanesc, s-au oprit cu marcajele in trecere iar dupa, cum se descurca fiecare, 2 si 3 ar trebui sa faca fermoar.
Reiau, dacă ești pe banda 1 nu poți continua, cei de pe 2 se duc pe banda 1 de după zebră iar cei de pe banda 3 se duc pe banda 2 de după zebră. Numai dacă n-ai ce face și vrei să-ți zgârâi mașina forțezi de pe banda 1.
oho, sa vezi ce faza lunga si claxon am.
sa vezi ce le sare volanul din mana cand vror sa intre golaneste de pe 2 pe 1 sau de pe 3 pe 2.
Andrei, cei de pe 2 trebuie sa calce un marcaj (adica sa schimbe banda) pentru a continua pe b1. Ne uităm la clipuri diferite? Se circula conform marcajelor, nu in linie dreapta. Nu ma intereseaza obiceiurile locului, daca sunt.
In mod normal, cei de pe 2 nu trebuie sa calce marcajul, insa sunt impinsi pe banda 1 de cei care vin pe 3. Logic mi se pare ca cei de pe banda 3 sa dea prioritate celor de pe 2.
Andrei Ciocan: iti garantez ca POT continua pe B1…si nici nu e nevoie de claxon…merg cu tupeu pe banda mea…majoritatea celor care trec de pe B2 pe B1 stiu ca schimb banda…personal nu prea am intampinat rezistenta din partea lor…
Ramai prost cand vezi cum se continua benzile alea dupa trecere…
Dragi colegi, eu am două priorități. Dar înainte de toate precizez că știu legea. Deci :
1) Vreau să mă deplasez din pct A în pct B dacă se poate fără să sufăr tamponări.
2) Circul așa cum se circulă pe porțiunea aceea de drum, dacă aș aplica legea risc să-mi zgârâi mașina. Știți și voi cât de greu e să-ți îndrepți tabla pe RCA – ul vinovatului, asta dacă are RCA. Scopu meu e să circule roata, nu să stau prin Service-uri.
Acolo cei de pe banda 3 se duc pe banda 2, cei de pe banda 2 sunt împinși pe banda 1 și cei de pe banda 1 o iau în freză.
A, unii dintre voi vreți să respectați legea ? Dacă sunt în fața voastră mă doare undeva de claxonul vostru, dacă sunt în spate vă las.
99 % dintre șoferi procedează așa cum s-a precizat mai sus.
Oricum puțini sunt care se încadrează pe prima bandă acolo.
m-a amuzat rau comentariul asta :))
daca faci pe ambitiosul si circuli „cum se circula” s-ar putea sa dai de unul mai ambitios ca tine care sa te juleasca putin…si in cazul asta, ghici ce?! esti vinovat! 😉 asa ca lasa prostiile, casca ochii si respecta marcajele…altfel s-ar putea sa stea altii dupa RCA-ul tau…iar tu dupa posibilitati daca n-ai CASCO 😉
@ Andrei Ciocan
la RCA-ul tau exista o optiune care costa cca 50lei/an,
cu optiunea asta rca-ul tau iti da banii de reparatii si ii recupreaza ei de la cealalta firma.
„A, unii dintre voi vreți să respectați legea ? Dacă sunt în fața voastră mă doare undeva de claxonul vostru, dacă sunt în spate vă las.”
cand esti in fata nu ma deranjezi, il julesti pe ala din fata mea.
problema e ce se intampla cand esti in dreptul meu.
Marcaje imbecile (benzile), nimic de batut capul despre cum e corect, suntem in Romanistan. Solutia logica este sesizare la Administratia Strazilor, primarie, politie. Si reclamatii administrative fiindca mai mult ca sigur vor raspunde in dorul lelii peste N luni (daca vor raspunde) si nu vor face nimic.
Ce-am spus eu și ce ați înțeles voi.
Repet, dacă se merge după principiul ” turmă ” n-are rost să ies în evidență să arăt eu cum e legea.
Dacă e vreo excepție, deci unul care respectă legea îl las, nicio problemă.
Oricum majoritatea ( 99 % ) știu cum se circulă acolo și nu se încadrează pe prima bandă.
Majoritatea care ies din complexul comercial de acolo se încadrează direct pe banda a doua pentru că știu ce-i așteaptă după trecere.
Vă mai dau un exemplu, B-dul Carol intersecție cu Moșilor, sensul centru ( București ). Dacă e după lege ce-i de pe prima bandă n-au unde să se ducă pentru că banda 3 ( care cică e de stânga ) devine banda 2 de după intersecție, banda 2 devine banda 1 și banda 1 se oprește în trotuar. Inclusiv troleul / 311 trec banda 1 / banda 2 ( care devine banda 1 după intersecție ).
Hai să vă văd acum, dacă ați trecut pe acolo și ați respectat marcajele cum ați reușit să treceți de intersecție ținând banda 1.