It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Cioc-boc…

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 75

O doamnă în vârstă merge pe tot drumul… dacă m-aș fi prins, m-aș fi așteptat… așa mi-a pliat oglinda. Nu am zis nimic, nu mai era nimic de zis.

Apoi o domnișoară consideră că e OK direct pe banda a 3-a… nu a fost, deloc. S-a încheiat cu amiabilă. Vor urma și imagini cu daunele.

Fun fact după faza a 2-a: aveam 2 triunghiuri în mașină, am pus unul din ele cam la 20-30m în spate… a fost agățat de un BMW de Bulgaria, a rămas doar unghi; am pus celălalt triunghi, a fost luat cu totul de un Mercedes, tot cazan, tot de Bulgaria, în ce părea a fi radiator, pentru că l-a luat, a lăsat de acolo o dară mare de lichid și a plecat cu el înfipt în grilă, doar câteva cioburi rămânând dovada că a existat acolo un triunghi. Așteptarea după platforma s-a făcut cu primul triunghi, fără o latură din el.

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/cioc/#comment-471962
  • https://www trafictube ro/cioc/#comments
  • https://www trafictube ro/cioc/#comment-471820

113 comentarii

  1. Daniel017

    Cam tare mergi

  2. E ceva in neregula cu camera ta. Cred ca ai obiectiv cu unghi mai mic decat majoritatea sau nu imi pot explica ce, dar de fiecare data cand ma uit la filmarile tale mi se pare ca mergi cu 100km/h in localitate. Cand vad distantele de franare realizez ca nu aveai viteza, dar din filmare pare mereu ca zbori…
    Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat. Esti OK? Airbaguri sarite?

  3. (not)fun fact : era culmea ca dupa toate astea, sa vina politia sa iti dea amenda ca nu ai cele 2 triunghiuri :)), eventual ca de ce nu ai altele 2 de rezerva la cele 2 obligatorii :))
    Glumesc – sper sa nu aiba nimeni parte de asemenea ineptii.
    Apropos: daunele?

  4. compas_64374

    O sa mai ai parte de astfel de accidente. Nu ai deloc conduita preventiva. Ala pe care l-ai lovit s-a bagat ca musca in lapte pe banda ta fara sa se asigure ori cu japca. Insa si tu ai accelerat in continuare in loc sa franezi preventiv. trece un pieto pe rosu strada pe trecere. Ce faci, intri in el ca era pe rosu?? Da, era vinovat ca era rosu, dar trebuie sa incetinesti ca doar nu o sa il calci. Asa si in situatia ta, ce faci te urci pe el??? Dupa tine, da, te urci pe el. Eu iti prevad multe alte accidente. Si din cate stiu nu este primul pe care il postezi pe trafictube

    • Cam asta am zis si eu dupa ce am vazut clipul. Din experienta iti zic, 0 accidente la activ, cand o vedeam pe duduia ca iese din dreapta, cam de atunci incepeam sa franez pana ma asiguram ca nu imi vine fix in fata. Puteai sa te restori sau sa patesti mai rau, dar nah fiecare se joaca cu viata lui cum crede. Mai multa grija zic si eu.

    • Are conduita asta pentru ca are camera si o masina la care nu tine. E un fel de vanator de greseli.

  5. Probabil aveai ceva de reparat pe fata, altfel accidentul era foarte evitabil.

  6. Nu mi-ar placea sa te intalnesc in trafic.
    Ambele „accidente” au fost premeditate.
    Nasol. Romania inca mai are de invatat la capitolul civilizatie

    • La prima faza, adevarul este ca el a premeditat ca celalalt sa se urce pe el. La fel si la a doua, tot el a premeditat ca aia sa taie 3 benzi ca oaia pe camp.
      Mno…ce ti-e si cu romanii astia: daca lasi pe idiotul care nu semnalizeaza sau care taie linia continua sare ca ars ca de ce autorul il lasa pe idiot. Cand sa intampla un accident, tot el e de vina ca de ce nu o evitat si nu l-o lasat pe idiot!

  7. Conducere defensiva zero. Nu-ti iubesti masina.

  8. Cu fiecare comentariu mi se confirmă niște convingeri.

    Hai să lămuresc una-alta:
    1. Aveam 60 în bord, Waze zicea 55-57. Viteza a fost relativ constantă. O fi ceva de la cameră, dar nu era amendabil.

    2. Domnișoara locuiește în zonă, o mai văzusem de multe ori pe acolo, nu a făcut niciodată manevra asta. Nici nu mă așteptam, pentru că știe că poate merge la stânga și de pe B2 mai în față. Reacția pare târzie că nu m-am așteptat. Dacă era o mașină „străină” probabil că încetineam, sau dacă mergea mai convinsă, gen m-am băgat, apoi o calc era posibil să fie evitat accidentul.

    3. Nu aveam nimic de reparat. Și țin la mașină, că dacă nu aș ține aș fi schimbat-o deja. Also, dacă un pieton ar fi trecut pe roșu brusc în fața mea aș încerca să îl ocolesc, dar dacă nu poate fi evitat o să îl lovesc, că 100% din oameni. Ce analogie de căcat.

    • Reactia nu pare tarzie, este tarzie. Cam toate accidentele se intampla „ca nu te-ai asteptat” si atunci e importanta reactia. Daca mergi dupa cum „te-ai astepta” probabil ca ai face accident in fiecare zi (cel putin in Romania).

    • Te oftici degeaba, te apropiai de semafor fara sa incetinesti iar timpul de reactie.. eu cred ca trebuie sa te uiti de cateva ori la clip si poate incepi sa iti sai seama ca ar fi mai bine sa mergi putin mai incet pentru binele tau si al masinii.

    • 1. Golful pe langa care ai trecut mergea cu 30? Sa fim seriosi
      2. Explicatie inutila si irelevanta

      Ma bucur ca sunt oameni pe aici care nu-ti dau apa la moara, poate inveti si tu ceva din patania asta. Desi e putin probabil 🙁

    • Daniel017

      Din păcate nu știi decât sa jignesti…una peste alta o știai pe tipa și știai tu cum merge ea. Nostradamusule, ai greșit profeția baiatule …

    • @Wrd: logică te depășește… cum poate oricine să se aștepte la ceva la care nu se așteaptă?

      Dacă vreau să fac accident în fiecare zi pot, fără să fie vina mea, dar nu fac pentru că evit.

      @cokaine1: era verde semaforul…tu încetinești la verde?

      dvl03: da, golful mergea cu 30. Tocmai lăsase pe cineva și încă butona telefonul și se uită prin mașină. Oricum îmi dau seama cât te duce capul dacă e irelevant că aia circula zilnic pe acolo și nu a făcut niciodată încadrarea asta… probabil e și irelevant că avea cedează trecerea, dar e foarte relevant că tu crezi că eu aveam altă viteza decât cea pe care o aveam.

    • Rebound11, nu stiu de ce logica vorbesti. Ideea era ca asta se intampla daca mergi dupa cum te astepti tu, pe cand in realitate lucrurile stau altfel, dupa cum ai putut constata si singur 🙂

    • RebounD11 Era galben si se facea rosu, alta intrebare.
      „Reacția pare târzie că nu m-am așteptat.” ma face sa cred ca nu stii ce inseamna condus preventiv.
      E ok, dupa ce mai pocnesti cativa in stilul asta inveti 🙂

    • @Wrd: normal ca nu stii de ce logica vorbesc ca nu o ai, realitatea o sa o primesti intr-un comentariu mai jos.

      @cokaine1: galben s-a facut in momentul in care am inceput sa franez si sa claxonez… coincidenta face ca oglinda sa mascheze semaforul (care era verde), lucru de care m-am prins acuma si nu reeditez doar pt asta.

    • Din momentul cand faci curba pe Ripensia si pana la momentul impactului sunt 15 secunde. Google maps zice ca sunt si 300 de metrii, deci o viteza medie de 72km/h. Fara sa tinem cont de peroada de accelerare si franare.
      Probabil bordul si waze-ul fac parte din statul paralel si vor sa crezi altceva.
      Lasand gluma la oparte, probabil aveai cat ai zis in momentul impactului, dupa franare.

    • 1. Metri*

      2. La 60 la ora la impact eram cu airbagul în meclă. Ca să nu zic că îmi era mașina împachetată.

    • 60 la ora in momentul impactului cu un obiect stationar, da, erai cu airbagul in mecla.
      60 la ora in momentul impactului cu un obiect ce vine din sens opus directiei tale de mers cel putin cu aceiasi viteza, nu, nu erai cu airbagul in mecla, erai cu airbagul in plamani.
      60 la ora in momentul impactului cu un obiect ce se deplaseaza pe aceiasi directie cu tine, cu un 40 de km la ora sa zicem si in accelerare, nu, nu se deschide airbagul.
      Dar sa zicem ca am gresit eu, ca da, circulai regulamentar.

      PS: mersi de corectare. My bad. Metrii pacii. 😀

    • Aia nu o ajuns la 40 la ora nici după impact… tocmai ridicase piciorul de pe frâna în momentul impactului era aproape pe loc.

      Nu are rost să intru în detalii despre energiile dintr-un impact, dar dacă ar fi cum zici tu eram cu airbagul în față. Am avut în 2014 un accident la ~30 la ora el și 0 la ora eu… daunele au fost mai mari… mașina lui era mai mare și am fost proiectat în mașina din față care o luat daună totală. De la 72 la ora nu aveam cum să cobor așa de jos viteza să am daune așa de mici.

  9. ok, raspunsul tau e ca o confirmare pentru ce-am scris anterior! numai bine 🙂 !

    • Numai bine si tie, eroule de tastatura 🙂

    • Cu siguranta nu-mi doresc sa fiu erou in trafic, nici tu n-ar trebui! Cred ca de fapt aici e problema. Si ca sa ne descretim fruntile, singurul erou de tastatura de aici pare sa fii chair tu – adica uite cate comentarii ai adunat la o singura poastare! 🙂
      Ai luat problema asta un pic cam personal, nu-i pare nimanui bine ca ai patit asta, nici femeii aleia macar, ca de-aia se numeste culpa dar daca primesti acelasi sfat/parere de la mai multi oameni il poti accepta sau ignora ca un om matur sau poti sari de fund in sus cu jigniri ( si nu vb de cazul meu aici ) ca un copil rasfatat de 13 ani. Seara buna!

    • dvl03: când sunt acuzat că făcut accidentul intenționat, normal că o iau personal. Când sunt luat la împins vagoane că „preventiv”, că „agresiv” de oameni care nu mă cunosc, deși am nenumărate clipuri care arată cum conduc cu bune și cu rele normal că o iau personal. Când mi se spune că mă comport cumva doar pentru că am cameră, normal că o iau personal.

      Când mi se spune că era evitabil de către cineva care nu a fost acolo, care are toate informațiile și știe cum se comportă o cameră video ce pot să îi fac ăluia? Evident nu pot să îi schimb părerea, dar îmi spun partea mea. La fel cum fiecare e liber să creadă ce vrea, e și dreptul meu să cred ce vreau despre fiecare be baza a ce scoate pe … tastatura.

      Și ca să fie clar, sunt convins că nimeni cu nici o mașină la viteza mea (reală nu închipuită) ar fi putut evita în condițiile date.

    • RebounD11 Pe dracu nu putea nimeni. Daca incetineai putin cand ai vazut ca se baga? Asa preventiv. Ti-a trecut prin cap?
      Cum ziceam, dupa ce mai patesti de cateva ori o sa iti vina mintea.

  10. m am uitat de 10 ori si tot nu inteleg decat ca ai vrut sa intri in ea- asta la a doua faza – sau stai pe telefon si n ai vazut o, nu imi explic
    la prima faza din 2 benzi se fac trei – tu care stii zona vii ca berbecul de pe prima pe a doua crezand ca aia o sa faca stanga – e uite ca nu face – de ce ai avea prioritate fata de cel din stanga ?

    au dreptate , am mai vz clipuri , conduita preventiva zero , e banda mea , dau inainte – de curiozitate , o repari in regie proprie sau in service ?

    • Esti cam praf ! :)) Cum adica de ce are prioritate? Pai e pe banda lui :)) nu schimba banda … :)) banda pe care era s-a largit ,s-au facut 2 benzi isi alege pe care merge !! Cea din stanga nu are prioritate pt ca trebuie sa treaca peste linia dintre benzi ! Vrei un desen ??

    • Service, legat de curiozitate… restul o sa fie maijos un raspuns.

      @catalinp: B1 devine B2, B2 devine B3, B1 apare acolo, se vad destul de clar marcajele pe clip… e totusi 4K 🙂

  11. He rebound,
    Ceea ce scriem noi aici nu cere raspunsuri. E reactia la stilul tau.
    Asa se vede. Stii cum e aia ca daca 2 zic ca esti beat trebe sa mergi la culcare.
    Chiar daca n-ai baut, asta e parerea, inseamna ca asa te comporti. Tu poti tine seama de parere sau nu.
    Condusul unei masini, cred ca si in Romania a trecut de stadiul: „mama ce-a gresit ala, tu-l in plamani!”
    Trebuie sa fii in stare si pregatit sa-i feresti TU greseala si nu sa i-o amplifici. Eu, si nu numai eu, cred ca toti de pe-aici, inclusiv tu, puteai evita accidentele, ai ales a n-o faci.
    Eu, in comparatie cu tine care-ti doresti sa mergem pe la Poarta Sf Petru, iti doresc ca tu sa nu ai parte d-astia ca tine in trafic.
    In rest, numai bine.

    • Nu va doresc nimic, am spus ca daca se intampla nu ma afecteaza nici cum (oricum e irelevant ca moderatorii sunt zelosi se pare), sper doar sa dispara pareristii si sa se inteleaga ceva din clipurile astea, nu sa se discute pana ajunge autorul vinovat, mai ales cand nu e.

      Numai bine si tie… mai ales ca se pare ca putini au vazut si inteles 🙂

  12. LOL… Sunt pe site-ul asta cam de aceeasi vreme ca si tine, adica aproximativ de cand s-a deschis, si vad ca nu ti-ai schimbat deloc stilul de condus.

    Asa de curiozitate, cate accidente ai avut din 2013 pana astazi?

  13. La ce stil de condus ai din ce se vede pe filmari ..la mai mare ! Esti bun 😉

    Golful NU mergea cu 30 :)) Ai ajuns in dreptul lui dupa 10 secunde de cand era deja in mers!

    Daca tu ii dai tare observand cum iese meganul …e clar ca ai ceva la mansarda si esti un pericol public !!

    • Avea 30, crezi bine, nu crezi iara bine, eu aveam 55 pe GPS, si am dovada pentru asta, care e la dosarul de dauna, tocmai sa nu le vina idei sa se apuce sa dea culpa comuna pe motiv de viteza (stiu cazuri) sa mai pierd timp si cu asta.

      Nu ii dadeam tare, mergeam constant. Din nou, e treaba ta ce crezi. Mai incolo o sa vina un comentariu cu nste explicati, oate iti schimba parerea, poate nu, ma doare-n cot.

  14. cred ca banda a doua se largeste , se face o a treia pt stanga – m am saturat de expresii ca esti praf ca aia ca aia
    da , fa un desen sa inteleg , am oglinda pliata si nu vad bine

    • Cred ca te referi la prima faza.. Daca opresti filmarea la 0:28, se vede cum B2 ramane la fel de lata (si se transforma in B3) si B1 se largeste. Problema e ca mai demult configuratia benzilor era asa https://goo.gl/maps/ifeXDBddNoZBMvtr6 si multi conduc din amintiri.

  15. doctor faust

    Deci, RebounD11, concluziile sunt doua, mari si late.

    Ori esti prost ca-i lasi, ori esti prost ca intri in ei (si n-ai reflexe, n-ai vazut, n-ai draci, n-ai laci).
    Aia nu-s de vina nicicum. Practic orice autor de TT trebuie sa fie cumva prost – de-aia nu postez.
    Ba ca-i lasa si de-aia se invata, ba ca intra in ei si nu conduce preventiv, ba c-ai avut niste viteza masurata cu radaru’ din pipu*a, pardon, pupila…

    • Am ajuns sa fiu de acord cu tine… cred ca ii cea mai dureroasa chestie din tot accidentul asta. Si nu glumesc.

    • RebounD11: :)))))
      Glumesti, nu glumesti… tot funny e afirmatia. Dar imi pare rau ca ai avut parte de un asemenea eveniment.
      @doctor faust: tot ce ai zis, plus inca o chestie: RebounD11 (si Romania – conform spuselor lui Tsunami) nu stie nici ce e nici „civilizatia”, bine ca e foarte civilizat sa nu acorzi prioritate, si apoi sa tai 3 benzi…

    • „Dar imi pare rau ca ai avut parte de un asemenea eveniment.”
      Si mie… pe de alta parte am avut parte de 5 masini de schimb deocamdata, de la 3 producatori din 2 clase si de 3 feluri de caroserii, toate noi, toate pe banii asigurarii celeilalte, toate cu dotari aproape complete. A fost o buna ocazie de test-drive pentru o masina noua 😆

      Cat despre Tsunami, el se lauda ca a trecut de nu stiu cate ori pe rosu pe aici, de aia nu il mai iau in serios… nu de alta dar sa te iei de altii cu preventia si dupa sa zici ca ai trecut de X ori pe rosu e cel putin ipocrit.

    • RebounD11: inseamna ca Tsunami e cel din bancul cu meseriasul care trece doar pe rosu linistit, fiindca „el e meserias”, dar la verde opreste, sa nu vina alt meserias (asta inseamna preventie!) 😀

      Deci si tu te gandesti incet-incet sa schimbi masina? 🙂 Ca si a mea imbatraneste tot mai mult. La ce concluzii ai ajuns dupa drive-test-ul fortat? Chestii care ti-au placut sau displacut la anumite modele? Ceva clar de evitat?

  16. AngelDust

    @doctor faust de departe cel mai bun comentariu.

    RebounD11 Esti prea calm , mult prea calm.Multa sanatate iti doresc.

    • Merci! Nu am avut nici un motiv sa ma enervez… ma enervez doar cand e vorba de nesimtire si comentat dupa ce ca nu cunoaste regulile. Altfel, nu am motiv.

  17. Dupa opinia unora, tot cel care este nevinovat este de fapt vinovat.

    De unde stiti voi cati km face autorul intr-o zi cu masina? De unde trageti voi concluzia ca nu are un stil de condus preventiv, doar dupa o faza sau doua? De unde stiti voi ca, poate, in acea zi a evitat 100 de dobitoci, iar in acel moment nu s-a mai putut? De unde, clarvazatorilor? Sunteti o adunatura de soferi perfecti si intelectuali care mergeti absolut toti dupa litera legii si aveti o preventie ireprosabila, nu-i asa? VOI chiar sunteti seriosi cand il luati pe autor la chestii de 3 lei?

    Subscriu la ce a zis @doctor faust.

    • „Dupa opinia unora, tot cel care este nevinovat este de fapt vinovat. „
      Da. Intotdeauna. De aia suntem unde suntem. 🙁

  18. ZegheTank

    Din pacate uitandu-ma la filmare pe amandoua idioatele le puteai evita. La Volvo la felul cum statea pe banda deja ma asteptam sa-ti sara pe banda. Pacat…

    • Cheia la ce ai zis e „uitandu-ma pe filmare”… da recunosc ca prima, nu am observat-o cum merge, aveam programare la medic si putea sa fie ceva grav, nu prea eram in mod „studiu de trafic”, eram in mod evitat daca apare ceva. Daca semnaliza o lasam in fata ca stiam ce vrea… am pus pe clip totusi sa vada si altii ca e un pic important sa vezi si tii minte ce fac cei din jurul tau mai ales cat sunt in jurul tau. La a 2-a e mai complexa treaba. 🙂

  19. Imi place cum toti ati fi evitat accidentul din fata calculatorului………..
    De unde ati scos-o ca nu a avut viteza de ractie? In momentul in care rotile de la Megan au intrat pe banda lui, el a franat si a si claxonat. Domnisoara pare ca vrea sa se incadreze pe B2, iar apoi trage putin spre stanga (pe B3). De unde sa te astepti la asa ceva? Sau voi franati la toti care ii vedeti ca intra in drumul principal, ca voi deja va ganditi ca ei vor intra pe B3 in loc de B1 sau B2? Sau voi toti mergeti cu 30 km/h si franati la fiecare musca care o vedeti :)):)):))………..vai de voi soferi de weekend………….

    • Daniel017

      Când vezi ca domnișoara intra in drumul principal ca cu tirul, crede-ma ca frânezi. Moral, legal, regulamentar, aia trb sa se încadreze pe prima banda. De aici sa îți dai seama ca e pe alta planeta. Măcar ești atent , reduci viteza…nu o calci. Dar fiecare cum considera . Pana la urma , indiferent de parerea fiecăruia, accidentul S-a produs . Important e sa eviti pe cât posibil . Nu poți evita, te gândești de ce nu ai evitat. Te gândești și tot nu poți evita, asta e . Caz încheiat. Referitor la ce spunea Swizzer ca de unde știe lumea ca nu are el un stil de condus preventiv.. simplu: din clipurile lui. Ok, are dreptate in majoritatea cazurilor sa zicem . Dar mori cu dreptatea in mână.

    • Ce-mi place asta cu soferi de weekend. Care e norma ca sa nu fii sofer de weekend? 10km pe zi, 20, 50 ? Conteaza si orasul? Bai baieti, nu toata lumea e obligata sa lucreze in livrari si taxi, nici macar sa mergem cu masina la munca ( unii o pot considera saracie, altii comportament eco, altii poate fac miscare, iar altii poate stau la 1km de locul de munca ). Plus ca rolul acestui site, din cate am inteles, nu e sa vedem care e mai vinovat decat altul, ci sa vedem ( cei mai soferi de weekend dintre noi ) cat de periculoase fi anumite situatii. Exemplul de mai sus mi se pare perfect. Daca 2 incepatori au inteles ceva din el, e perfect.

    • Unul care s-a prins… semn bun 🙂

  20. La secunda 18, bălălaul din doamnă scoate prima data capul la iveala (taie banda fără nicio apăsare). Ar fi trebuit ca tu să remarci asta, sa ți se decalnșeze bălălău alert. Mai încolo, unde ți-a pliat oglinda, doar s-a întămplat din nou. Dacă „citești” anumite semne, poți evita multe căcaturi.

    • Asa-i, dar aveam altceva pe cap si mergeam in mod reactiv nu evitant 🙂

      Am postat cu tot ce a facut tanti ca am vazut pe filmare si mi s-a parut important sa vada altii ca e bine sa tii minte comportamentul celor din jurul tau cat timp sunt in jurul tau macar. Puteam la fel de bine sa pun doar atingerea si sa o fac in toate felurile pe tanti in descriere (ca la fata locului nu am zis nimic 🙂

  21. Aloo meseriasilor, stop cadru la 00:59, rotile domnisoarei sunt virate pentru incadrarea pe B2, impactul a fost dupa 2 sec ,despre ce vorbim aici?

  22. De ce amiabila?

    • De ce nu? E mai rapid si nu am avut nimic cu domnisoara, din contra, aia mai ii lipsea un atac grav de panica cand ii zic fara nici un motiv ca mergem la politie.

  23. miron_hyp

    La faza accidentului amandoi ati fost de Cascadorii Rasului. Cu reflexele tale in Bucuresti nu ai scapa nelovit minim o data pe ora. Cat despre duduie, hai sa zicem ca i se pare OK sa se bage direct pe banda a 3-a, de ce a mai si oprit inainte de accident? Avea banda goala in fata.

    • „La faza accidentului amandoi ati fost de Cascadorii Rasului. Cu reflexele tale in Bucuresti nu ai scapa nelovit minim o data pe ora. „
      Imediat vine demonstratia ca am reflexe bune… nu m aintereseaza ca o aprobi sau nu, dar crede-ma cand zic ca sunt dispus sa fc pariu cu tine ca am reflexe mai bune ca tine.

      ” Cat despre duduie, hai sa zicem ca i se pare OK sa se bage direct pe banda a 3-a, de ce a mai si oprit inainte de accident? Avea banda goala in fata.”
      S-a speriat de claxon… si din pacate nu s-a bagat chiar direct pe B3… ca era alta poveste (potential mai grava, dar cunoscandu-ma probabil ca era fara poc).

  24. Ionut1984

    Ohoo cate comentarii :))))))))))) Si singurul vinovat e Rebound. Nah comentariile astea sunt din partea unor soferi care conduc ca oile in trafic si vor sa fie evitati de ceilalti. Sa dea Domnul intr-o zi sa vina cineva destept la CNAIR si la primarii sa monteze camere peste tot, sa vezi atunci futai cu amenzi pentru toate cacaturile pe care le faceti in trafic.

    • Nu a zis nimeni ca „vinovat” e Rebound, ci doar ca accidentele puteau fi evitate. Cel putin in Bucuresti, si se pare ca si in Timisoara, daca conduci 100% corect nu apuci mai mult de 2-3 intersectii cu masina intreaga. Daca vrei s-o revopsesti/repari e ok sa procedezi ca in clip, altfel mai putin.

      Nu ai de unde sti cum conduc cei care comenteaza deci lasa generalizarile.

    • Sunt camere… sunt degeaba. La fel si radarele fixe din oras.

    • @Wrd: doar s-a insinuat, nu ati zis direct, cat despre evitabilitate, e usor din fata monitorului, e si mai usor cand nu te duce capu’ ca nu pierzi timpul gandind 🙂

    • Cine a insinuat, treaba lui, tu ii pui pe toti in aceeasi oala. Bineinteles, comentariile „pozitive” apartin oamenilor inteligenti (cam 5%) si le multumesti, restul sunt imbecili.
      Legatura cu gandirea iar nu o vad, probabil o incercare de a jigni mai subtila. Probabil ai niste probleme, nu stiu daca cele medicale sau si altele, si de asta reactionezi asa. Pana la urma fiecare are viteza lui de reactie, dictata si de conditia fizica si mentala din momentul respectiv. Atat s-a putut in cazul tau, nu e cazul sa jignesti pe toata lumea (desi cred ca toata lumea stie ca asta iti e obiceiul).

  25. 1. Aia n-a fost de reflex. Ia imaginati-va voi ca in loc de masina Rebound conducea o motocicleta. Ce ziceti? Evita sau nu? Putea sau nu sa evite?
    2. Reflexele NU sunt bune. Ele sunt reflexe, nu sunt gandite. Nu stii, nu poti controla daca un reflex te salveaza sau te omoara. Eu asa-mi masor performanta. La numarul de reflexe care s-au intamplat intr-un an. La un reflex e deja prea mult. Un sofer bun trebuie sa fie in stare sa prevada, si atunci nu mai e reflex

    • Va rog eu, gata cu imaginatia si cu daca si cu parca… gata si cu intelectualii de fotoliu, dar cred ca vreau prea multe.

  26. Fara suparare dar conduci prost si agresiv. Ai senzatia ca soseaua este proprietatea ta si ca tu trebuie sa-i pedepsesti pe cei care gresesc sau indraznesc sa ti se bage in fata.
    Prioritatea se acorda, nu se ia. Mai clar: daca cineva nu iti acorda prioritate nu ti-o iei tu cu japca.
    Ambele faze puteau fi prevenite, evitate, si tu stii asta. La ambele faze ai fortat lucrurile in loc sa incerci sa le previi. Claxonul il folosesti nu pentru a avertiza, asa cum scrie la regulament, ci pentru a certa.
    Sofer bun este acela care reuseste sa-i evite pe cei care gresesc. Nu e deloc cazul tau.
    Poate esti foarte tinar si reusesti sa-ti corectezi stilul, altfel nu iti prevad un viitor linistit.

    • „Fara suparare dar conduci prost si agresiv. Ai senzatia ca soseaua este proprietatea ta si ca tu trebuie sa-i pedepsesti pe cei care gresesc sau indraznesc sa ti se bage in fata.”
      E cu suparare, ca tragi concluzii imbecile dintr-un singur clip din 250+ de pe site.

      „Ambele faze puteau fi prevenite, evitate, si tu stii asta.”
      Prima da, am scris deja despre ea, a doua sigur nu vezi mai jos de ce.

      „Claxonul il folosesti nu pentru a avertiza, asa cum scrie la regulament, ci pentru a certa.”
      Deci dupa tine trebuia sa claxonez cand? Deloc? Te rog citeste regulamentul si spune-mi cand am folosit claxonul sa cert…

      „Sofer bun este acela care reuseste sa-i evite pe cei care gresesc. Nu e deloc cazul tau.”
      Am evitari foarte multe, deja postate… uite pentru tine si alti imbecili un exemplu: https://www.trafictube.ro/idioti-dedicatie/ (la secunda 0:14 incepe faza) si mai sunt, doar trebuie sa cauti inainte de a trage concluzii personale.

      „Poate esti foarte tinar si reusesti sa-ti corectezi stilul, altfel nu iti prevad un viitor linistit.”
      O, Nostradamus, mai bine vezi ceva numere la loto, poate asa o sa te lase sexul cu grija altora, zic si eu 🙂

  27. Rebound imi plac filmuletele tale foarte mult…si esti simpatic…dar iti spun cu mana pe inima toate situatiile in care ai facut accident le intalnesc in fiecare zi in Bucuresti…si multe altele…..cred ca as face cel putin un accident pe zi daca nu as conduce preventiv…nu ca as fi eu mare sofer…Cheers!

    • In toate situatiile in general (am dat lista mai sus cu accidente) sau astea 2 in particular? Nu de alta dar primul am fost de acord ca era evitabil, am scris despre asta, iar al 2-lea, doar din fata monitorului. 🙂

    • Salut,
      Astea doua plus inca vreo 3 din lista ta :). Te-am tinut minte de cand l-ai postat pe cel cu Porsche-ul care ti-a taiat fata. O sa incerc sa salvez toate fazele de rahat pe care le evit in fiecare zi, sa vedem daca mai sta in picioare partea cu … „doar din fata monitorului” 🙂

    • Acolo eram cu soarele in ochi si ocoleam canale… daca m-a tinut minte doar de la clipul ala, mai ai de recuperat un pic.

      Cat despre evitari, am mult prea multe pentru cat de putin timp si chef am pentru editari. De o vreme am ales sa pun doar ce parea mai important sau ce m-o suparat la un moment dat si am tinut minte.

      Partea cu „doar din fata monitorului” sta in picioare intotdeauna. Nu neg ca ai fost in situatii similare, dar sunt abslu convins ca e alta perspectia ce filmeaza camera cu ce vede soferul si ca similar e una, identic e alta.

  28. In primul rand, daunele:
    https://i.imgur.com/3x8AOUN.jpg
    https://i.imgur.com/9KZDjMm.jpg
    https://i.imgur.com/CU9oq4F.jpg
    https://i.imgur.com/p7SHWS6.jpg
    https://i.imgur.com/ZcZ4vhh.jpg
    + 2 bielete, o planetara, scutul motor, incuietoarea si grila la capota si protectiile de noroi de la roti… si geometria distruca (directia a supravietuit se pare, dar va fi testata… pentru siguranta, caseta de directie e in cererea de despagubire). Jantele sunt inca la reconditionat, dar am 2 rezerve si un set de 16 (fara cauciucuri din pacate) pe care le pot folosi.

    In al 2-lea rand evitabilitatea. La primul accident e clara si am scris deja: am postat ca sa inteleaga altii de ce e bine sa tii minte comportamentul celor din jurul tau in trafic. Eu mergeam de la un doctor la altul pentru o investigatie ce putea indica ceva grav… eram un pic abatut, in mod reactiv, nu preventiv.

    La al 2-lea, aici e alta poveste. Cei ce insinuati ca am lovit-o intentionat sunteti imbecili si nu are rost sa mai cititi. Pentru cei cu radar in ochii si simt al dreptatii multi-lateral si prost dezvoltat, sa vedem faptele:
    – obisnuitele: camera are o alta pozitie in parbriz decat ochii mei, e cu unghi larg deci indeparteaza etc. etc.
    – aveam viteza constanta, dovedibil, de 55 la ora (60 in bord), dovedibil
    – Ce urmeaza e sirul evenimentelor care partial a mai fost exprimat de altii:
    1. Apare in cadru la 0:57… eu pe B3 pe drumul cu prioritate, ea iesind de pe straduta din dreapta.
    2. La 0:59 99,(9)% din planeta (deci toti care nu sunt Nostradamus, nu cei de canapea) ar considera-o incadrata pe banda 2.
    3. La 1:00 calca pe banda 3, in aceeasi secunda franez si claxonez (ia de aici reflexe) si trag un pic stanga poate se retrage pe B2 si am loc langa.
    4. La 1:01 e impactul.

    Cuplati asta la o obisnuinta de a o vedea iesind de acolo pe B1 sau pe B2 in functie de trafic si stiindu-i traseul pe bucata asta, pentru a amplifica surpriza ca vine pe B3. Daca dupa astea inca considerati evitabil incidentul, e dreptul vostru, asa cum e dreptul meu sa va consider imbecili.

    P.S.: Pentru ca s-a vehiculat scenariul cu pietonul care trece pe rosu, intreb aici: cat de repede traverseaza un pieton 3 benzi? Cat de mare e pietonul si implicit greu de evitat? Va zic eu, e mult mai usor sa vezi din timp un pieton care trece pe rosu sau sa il eviti decat o masina care taie benzile… si daca nu poate fi evitat din motive de trafic sau din motive de ajutor din partea lui (sarit dintre masini, de dupa stalp, tufis etc.) intrebarea corecta e cine ofera consiliere psihologica si cine plateste daunele dupa, nu de ce l-am calcat.

    P.P.S.: Tot la capitolul situatii ipotetice, pentru cei care o dau cu preventia, oare voi cand intrati pe autostrada va opriti inainte de a intra pe banda de accelerare sa va asigurati? Am vazut si de astia, din comentarii pareti genul 🙂

    • Mă bucur mult (pentru toţi cei care nu te vor mai intâlni o vreme în trafic). In al doilea rând, nu mai jigni. Pretinzi că ştii regulile grupului dar le ignori. Am să rog administratorii să-ţi şteagă toate postările în care foloseşti un limbaj jignitor. Nu mai fă pe nimeni imbecil, nu cred că eşti psiholog.

    • Hmmm, pagubele sunt mai mici decat ma asteptam. Ma asteptam la airbaguri sarite si botul masinii praf. Stii cum e, bine ca nu ai patit tu nimic, masina se repara! Cred ca daca nu trageai stanga spre bordura si o loveai mai in plin, iesea ceva mai urat.
      Incearca sa ignori comentarii care vorbesc despre viteze de reactie supra-omenesti si previziuni gen „Nostradamus”. Genul asta de comentarii vor exista oriunde pe internet. 🙂
      Si nu te supara pe mine, te rog, dar incearca sa ramai mai temperat in comentariile tale. Stiu ca ti-a sarit mustarul citind anumite ineptii, dar multa lume ti-a sarit in cap din cauza atitudinii „combatante” din comentarii. Si eu am aceeasi „problema”, si incerc sa ma temperez, stai linistit! 🙂

    • Patratel: nu jignesc, îmi spun părerea… așa cum unii mă acuză că am lovit intenționat sau alte imbecilități așa am voie și eu să îi consider imbecili.

      Cât despre neintalnitul meu in trafic, țeapă, am mașină de schimb.

    • cosmindaniel12: Sincer m-am saturat un pic de temperare. Pot fi diplomat, dar temperarea asta a dus la niște lucruri urâte în timp și am văzut că încep să se rezolve cu o atitudine corectă dar fermă… fără să fiu nevoit să accept toate rahaturile.

      Daunele sunt mici că viteza nu a fost mare, exact ce spuneam. Nu se pune problema de airbaguri sărite… făceau mai multă daună șoferilor decât accidentul.

    • Ti-am scris printre primele comentarii ca mereu ma pacaleste camera ta. Nu am spus-o cu rautate sau ca vreo critica, chiar ma pacaleste. De aia mi-era teama ca s-a lasat cu airbaguri pocnite.
      Poate citea si restul lumii comentariul meu si cadeau putin pe ganduri, dar n-a fost cazul.
      Patratel: sa te bucuri de necazul unui om spune multe despre tine, nu despre el!

    • cosmindaniel12: am văzut comentariul, am răspuns parcă la el… nu am considerat nimic greșit cu el. Și eu când văd la cineva un clip cu viteză aparent mare încerc să îmi dau seama dacă e sau nu ceva de condamnat, dar de acolo până la a întoarce vina sau alte „păreri” e cale lungă.

  29. Nu zic nu, e nasol sa stai cu masina in service din cauza unor dobitoci care nu stiu/nu vor sa se asigure.
    Dar parca te si unge putin pe suflet cand vezi ca le-o da cineva din cand.
    Spor la vanatoare.

    • Nu vânez nimic.

    • RebounD11 stiu ca nu vanezi, ca altfel ai face cel putin un accident pe saptamana.
      Am citit demult o stire cu un sofer de autobuz rus care era „vanator”. Uneori mi-as dori sa vad vreo suta de „vanatori” prin Bucuresti. Sa ii „vaneze” pe toti cei ce fenteaza coloanele si cauzeaza traficul asta infect. Cred ca le-as plati benzina… :))

  30. RebounD11
    Faza 2 seamana foarte mult cu cea de aici https://www.trafictube.ro/shorts-ajunge-drumul/ . Sincer, cand tot drumul e liber, nu inteleg aceste traiectorii aberante, direct catre banda a treia.
    Probabil ca si in cazul meu, daca o loveam pe doamna de BV, as fi avut parte de aceleasi comentarii legate de preventie, intentie etc.
    Drumuri bune si spor la reparat !

  31. Intrebare pt. autor; cand exista acces concurential la banda doi intre doua masini aflate pe banda unu, respectiv trei, cine are prioritate? De precizat ca niciuna dintre masini nu semnalizeaza.

    • Și cam ce are a face întrebarea aceasta cu filmarea ???

    • T.C. Te doare mintea cum interpreteaza unii legislatia! :))))

    • Reset sper doar ca n-ai permis de conducere. Stii tu ceva, dar nu face obiectul, cum s-ar zice 🙂

    • Evident cel de pe banda 3… dar dacă tu crezi că se aplică asta la prima fază, vorba englezului: you have a problem my friend.

    • @All, atat autorul cat si volvoul de pe banda 3 conduc ca pe camp.
      cosmindaniel12, as fi curios sa vad cum interpretezi tu prima faza din clip.
      dvl03, replica ta e un cliseu care denota lipsa de imaginatie, nu comentez mai mult.
      @ReboundD11, there is an elephant in the room.

    • Art. 106 – (1) Pe un drum public prevăzut cu minimum trei benzi pe sens, când conducătorii a două autovehicule circulă în aceeaşi direcţie, dar pe benzi diferite şi intenţionează să se înscrie pe banda libera dintre ei, cel care circulă pe banda din dreapta este obligat să permită celui care vine din stânga să ocupe acea bandă.

      Sunt câteva diferențe între articolul de lege și filmare.

    • Reset: la prima faza am stat intre marcajele benzii mele de la secunda 0 a clipului. La a 2-a am semnalizat fiecare schimbare de banda pana am ajuns pe B3. Te rog eu, pana nu trimitem comentariile la locul lor (adica gunoi) explica ce vrei sa zici prin „conduc ca pe camp”.

  32. n-am comentat de ani de zile… da asa stil de condus… cred ca o sa mai vedem filmulete cu tine… „-„

    • Ținând cont câte camere îs in Timișoara și încă nu am apărut în niciun filmuleț decât ale mele eu zic că sunt slabe șansele 🙂

  33. Ce mai face lonjeronul drept? Mai e drept 😆 ?

    • Neatins… astept sa intre banii sa ridic masina din service. Pana atunci, pe banii asigurarii ma dau cu masina de schimb 😀

  34. RebounD11 In prima faza incidentul putea fi evitat, in a doua la fel. Daca mai aveam cumva si-un al treilea incident filmat cu siguranta si acela putea fi evitat cu usurinta 😆
    0:58-0:59 Mi se pare mie sau dra a virat la dreapta cu semnalizarea stanga in functiune (care se opreste apoi)?
    +
    P.S. Sper sa se rezolve cat mai repede masina lovita. Triunghiurile decedate trebuie inlocuite, dar sper sa nu mai fie nevoie de ele in viitor.

    • Era stopul de frana 🙁 Si da, ai dreptate, absolut toate incidentele puteau fi evitate, si sunt sigur ca intelegi ce vreau sa zic 🙂

      „Triunghiurile decedate trebuie inlocuite, dar sper sa nu mai fie nevoie de ele in viitor.”
      Au fost inlocuite, ca altfel nu trece ITPu’ 😀

  35. Tot ce am spus despre tine mi s-a confirmat intre timp. Stii, educatia e ca erectia: daca o ai se vede.
    La tine nu se vede nimic in sensul asta. N.am vazut pe nimeni sa te jigneasca pe acest forum.
    In schimb tu sustii ca e dreptul (!?) tau sa faci idiot si imbecil pe oricine vrei tu.
    De asta si faci accidente, lipsa de educatie, lipsa de respect pentru ceilalti duc la acest comportament iresponsabil (si) la volan.
    Mai esti si mincinos (sa ma mir?), sustii ca nu aveai viteza, ca Golful pe care il depasesti rapid cu citeva secunde inainte de accident mergea foarte incet, bla , bla. Pai sa vedem ca unii am mai facut si ceva scoala:
    ai circulat in Timisoara pe strada F.C. Ripensia de la intersectia cu Eroilor de la Tisa pina la intersectia cu str.Socrate de unde a iesit Renault-ul in care ai intrat. 280m in 14 secunde. Ai circulat cu peste 72 Km/h!!! Si de asta, in afara de faptul ca conduci prost, n.ai putut evita o masina pe care o vezi de la peste 60m ca iese de pe o strada laterala. Culmea, o lovesti in spate.
    Partea proasta e ca din cele intimplate nu ai invatat nimic. Fiecare intimplare e o scoala, dar de unii scoala nu se prinde nicicum.

    • „N.am vazut pe nimeni sa te jigneasca pe acest forum.”
      Daca vrei iti recomand un oftalmolog…

      „In schimb tu sustii ca e dreptul (!?) tau sa faci idiot si imbecil pe oricine vrei tu.”
      Cam este… la fel cum e al fiecaruia sa ma faca cum crede el. Diferenta vor fi argumentele. Nu sunt genul care umbla cu rahaturi, si nici nu sunt sensibil. Satul, putin, sensibil, nu. Cand am fost prost am recunoscut si am corectat… chiar si pe acest site. Niciodata nu am sustinut ca sunt perfect, dar intotdeauna am stiut cand am gresit.

      „Mai esti si mincinos (sa ma mir?), sustii ca nu aveai viteza, ca Golful pe care il depasesti rapid cu citeva secunde inainte de accident mergea foarte incet, bla , bla. Pai sa vedem ca unii am mai facut si ceva scoala:
      ai circulat in Timisoara pe strada F.C. Ripensia de la intersectia cu Eroilor de la Tisa pina la intersectia cu str.Socrate de unde a iesit Renault-ul in care ai intrat. 280m in 14 secunde. Ai circulat cu peste 72 Km/h!!! „

      In primul rand, tehnic, Renault-ul a intrat in mine.
      In al 2-lea rand, nu sunt mincinos, dar ma bucur ca stii sa folosesti liniarul din Google Maps. E usor de pe canapea nu-i asa? E foarte usor, mai ales cand esti in lumea ta 🙂 Daca ai lua exact punctele de unde porneste filmarea si cel la care incep sa franez (si ar iesi sub 250m), iar secundele (timpul) le-ai rotunji in sus sa fie 15 ai vedea ca viteza medie e undeva sub 60 km/h… dar, no, nu am facut asta decat cu agentul constatator care incerca sa ma scoata vinovat cand a venit sa vada masina. Chiar crezi ca daca era vreo urma de posibilitate sa scoata asta culpa comuna (mai ales ca am completat amiabila nu era Politia implicata) nu incerca?

      „Si de asta, in afara de faptul ca conduci prost, n.ai putut evita o masina pe care o vezi de la peste 60m ca iese de pe o strada laterala.”
      Mergand pe B3, cand vezi pe cineva oprit la intersectie el/ea avand cedeaza trecerea, tu incetinesti? Franezi? daca sare ala in fata? Iti zic de acuma ca duci o viata stresanta si se vede.Cred ca esti cel mai iubit de pe autostrada cand treci pe langa o intrare pe B2.

      „Culmea, o lovesti in spate.”
      SI uite asa orice farama de credibilitate mai aveai, ai dat cu mucii in ciorba… daca am lovit-o in spate, cum rahat de aripa mea dreapta e lovita si doar aripa dreapta si doar pe dreapta. Te pomenesti ca mergand pe drum drept am intors brusc masina 90 de grade la stanga si am lovit-o in spate cu lateralul? Genial… cum de nu m-am gandt la asta. (Apropo, asta o spus si ea imediat dupa ce am completat amiabila)

      „Partea proasta e ca din cele intimplate nu ai invatat nimic. Fiecare intimplare e o scoala, dar de unii scoala nu se prinde nicicum.”
      Am invatat multe… uite, de exemplu am invatat ca nu e productiv sa educi prostii, dar e terapeutic 🙂

      P.S.: Care folositi Waze, cam ce viteza (sau interval) indica aici? (aproximativ de la secunda 0:58 in clip) – asta e una din capturile de la dosar… cu date personale editate.

    • RebounD11 , cu ultima fraza ma cam superi: „P.S.: Care folositi Waze, cam ce viteza (sau interval) indica aici? (aproximativ de la secunda 0:58 in clip) – asta e una din capturile de la dosar… cu date personale editate.”
      Stii bine ca aia nu este viteza, ci avertismentul ca ai depasit limita de viteza. Avertisment care poate fi configurat in meniu sa apara cand depasesti limita de viteza cu 0 sau cu 20 km/h. La mine apare cand depasesc cu 10km/h.
      Stii bine ca avertismentul ala apare pentru 1-2 secunde, dupa care iti indica viteza reala cu cifre rosii, si limita de viteza ceva mai mica. Dar ai facut captura de ecran fix cand se vedea avertismentul, si nu viteza reala, iar clip-ul editat are taiata partea de jos, in care se vede telefonul.
      Nu ma intereseaza ce viteza aveai, si tot d-soara este vinovata, dar nu ne insulta inteligenta asa… In ochii mei picai mai bine daca spuneai „da, aveam 70-80” decat cu captura asta facuta fix cand iti apare avertismentul in Waze si nu se mai vede viteza raportata de Waze…

    • cosmindaniel12: habar nu am ce ii cu avertisment si ce nu ii cu avertisment. La mine setarile sunt implicite, Waze l-am folosit de 3 ori in viata mea si nu am intrat in setari nici macar de curiozitate. Nu o mers pe telefoanele mele decat de foarte curand si am zis sa vad cat de util e la evitat ambuteiaje (e util daca nu stii orasul).

      Nu am insultat inteligenta nimanui. Am observat ca destul de repede daca continui sa accelerez se mua avertismentul ala mic langa viteza si viteza se face rosie pe fond negru cand depasesc limita. Cum il vezi in screenshot era si mai devreme… pot sa mai pun screenshoturi de pe toata strada, daca vrei sa nu insult inteligenta nimanui, dar viteza arata la fel de la un punct incolo.

      Mi-a aparut acum cateva zile la 56 la ora. Pe vremea cand foloseam iGo ca navigatie ma avertiza imediat ca am depasit viteza, si am setat-o eu la +10 cand ma enerva Ioana. Waze nu vorbeste, nu am avut ce sa setez.

  36. Incercarile tale de a dilata timpul si a contracta spatiul sint de tot risul. Vezi, desi te deranjeaza, asta e avantajul tehnicii de azi, avem computere, avem internet, avem harti online si nu mai poti sa vinzi ce gogosi vrei tu. Chiar daca impingem toate erorile de masura in favoarea ta viteza ta medie nu scade mult sub 70 km/h. Poate 65 km/h. Dar asta e viteza MEDIE si e foarte rau pentru ca tu intri pe Ripensia dupa un viraj de 90 grade la dreapta si la inceput in prima portiune ai o viteza mult mai mica. Asta inseamna ca ulterior ai o viteza PESTE viteza medie. Pentru cine nu stie Aleea Ripensia taie in doua un campus universitar , sint camine studentesti pe ambele parti, si are la inceput un semn cu restrictie de 30 km/h. Tie insa ti se pare foarte potrivit sa mergi cu peste 70 km/h pe acolo.

    Si da, ai intrat cu coltul fata dreapta al masinii tale in coltul stinga spate al Renault. Care Renault mergea in fata ta si pe care tu il ajungi din urma pentru ca mergi cu o viteza mult mai mare.
    Tu nu esti lovit doar lateral. Urmele de coliziune la masina ta incep cu farul si semnalizatorul dreapta si continua cu aripa, etc. Iar incerci sa mistifici lucrurile. Foarte tehnic ai intrat in Renault. :-))

    Ti-ai pus vreodata intrebarea de ce ai facut tu accidentul si nu Golful de Bucuresti care mergea in fata ta? Pentru ca Renaultul ala a aparut si in fata lui ba chiar de la o distanta mai mica pentru ca Golful era nu doar inaintea ta ci si cu o banda mai aproape caci circula pe B2 si nu pe B3 ca tine. In plus chiar si in momentul impactului Renault e mai mult pe B2 decit pe B3. Si cu toate astea nu il loveste ala cu Golful ci tu!

    Pentru ca ala e sofer si tu nu.

    • Hai sa o luam punctual:
      1. Daca tu imi arati 5 masini pe zi care circula pe Ripensia cu 30 la ora avand verde si drum liber in fata le mananc.
      2. Accidentul s-a intamplat dupa intersectia cu Socrate, unde se termina si interdictia de 30 la ora, deci e irelevanta limita.
      3. Nu am avut 70 nici o secunda, sunt dispus sa fac test poligraf in care sa sustin ca nu am avut peste 60 a ora in bord, pot sa fie mama hartilor online daca cei care le folosesc habar nu au notiuni elementare de aritmetica. Pot sa intru in detalii, dar mi-e ca iti sangereaza creierul.
      4. Ca sa vezi cat esti de prost, si daca o loveam in plin in spate (numar de inmatriculare in numar de inmatriculare) nu aveam eu nici o vina. Vezi acordarea de prioritate si definitia ei in legislatie si poate e destepti. Altfel, semnalizatorul e pe lateralul masinii, de fapt e pe colt. A picat pentru ca s-a rupt prinderea de pe lateral, cea din fata e intacta, nu ca ar conta, iar semnalizatorul functiona. Farul s-a spart pe interior, nu pe exterior, pentru ca a fost comprimat de aripa. Capota e neatinsa, aripa a intrat in grila si a deformat incuietoarea de la capota… rahat roata dreapta fata mi-era rotita din lateral… daca acuma imi zici ca si roata ii in fata masinii, esti irecuperabil.
      5. Golful de Bucuresti era la 5 lungimi de masina in spate in momentul impactului butonand telefonul mergand agale cu 30 (hai 40 poate, dar nu cred) la ora. Poate intra si el aici si confirma, dar nu a franat si probabil a ridicat capul din telefon de 2 ori de cand o plecat de pe loc: o data cand o schimbat banda si inca o data cand o auzit impactul. Oricum l-a durut in cur si o plecat fara sa intrebe daca suntem ok. Vezi la secunda 0:59, care ii mai aproape de Meganeu’ de pe B2, eu sau el?

      Nu mistific nimic, clipul e exact cum il vezi. Daca alegi sa ma iei cu preventia si sa faci pe radarul, aleg si eu sa te consider imbecil. Daca incerci si sa ma scoti vnovat esti pur si simplu idiot.

  37. pacat, pentru un filmulet ai reusit sa-ti faci de lucru, am vazut si restul videoclipurilor, esti cam justitiar asa, iti place intriga, circul toata ziua prin oras, e plin de prosti, dar n-am reactiile astea de frustrare…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!