Adaugă comentariu

45 comentarii
  1. Nou

    Unu ca dubistu ala, merita legat de calorifer si hranit cu chiftele cu prastia…… nesimtirea lui intrece orice limita.

  2. ai stat cam aiurea la faza cu dubistu’, nici asa nici altminteri. ori te lipeai de microbuzu din fata si nu mai avea ce sa faca nu cred ca mai avea curaj sa mai traga de volan, ori lasai un spatiu suficient incat sa incapa cretinu, nu trebuia sa stai in paralel cu el in dreptul remorcii, era usor de ghicict ce-o sa se intample.

  3. Nu mai spui nimic pentru ca nu mai ai ce. +.
    Un sfat mic da jos ventuza aia care este deasupra suportului de telefon ca incurca la fimare.

  4. Ce e trist e faptul ca ei cred ca tu esti ala nesimtit si nestiutor de reguli de circulatie

  5. @Prodan Remus N-ai prea ai ce le face astora. Politia se implica doar daca se lasa cu accident. Daca ei prefera sa circule pe acostament, macar sa se abtina de-a le face altora fel de fel de „semne” si in niciun caz sa nu incerce sa-i scoata de pe drum.

    @Nazgul Ai perfecta dreptate in legatura cu acea ventuza. Imi cer scuze pentru asta, dar trecand la Vico-TF2+ am facut niste teste comparative cu vechiul Kodak Zx1 (care statea in suportul de telefon). Din pacate, am parcurs si cateva sute de km asa, astfel incat va rog sa-mi acordati circumstante atenuante pentru clipul acesta si … inca vreo doua-trei care urmeaza 🙂 Dupa aceea, va disparea din cadru 🙂 Multumesc.

    @MBo De acord. Si asta e trist, mai ales ca ei au impresia ca noi suntem cei care circula prost, ocupand nejustificat „banda a doua”. Odata am dat coborat geamul pasagerului si-am atras atentia celui care circula pe acostament ca nu e in regula. Stii care a fost raspunsul (putin adaptat sa nu intru la moderare :))?: „Vezi-ti tu de treaba ta, nu te f**e grija altora!” De atunci am renuntat la bunul samaritean.

  6. Nou

    Of of … 🙁 sunt multi si mi-e teama ca prea curand nimic nu o sa se schimbe . Parca vad ca…. acum circula pe acostament iar cand prinde doua benzi sta lipit pe B2 la consum.

  7. @audstele01 Stii si tu foarte bine care e situatia acolo in Floresti. Nici pe Cluj-Dej, de multe ori, nu e diferita 🙁

  8. @ma Pastram o distanta de siguranta relativ constanta fata de cel din fata. Dupa primele „semne”, cred ca la fel ar fi procedat cu trasul de volan. Era mai rau daca in momentul acela eram mai aproape de cel din fata. Si ca sa fim putin mai corecti, el a ales sa circule aproape in paralel cu mine, nu invers. Eu eram pe partea carosabila, el nu 😉

  9. @GeluCJ Am inteles ratiunea ta, dar eu personal pentru siguranta mea si a celor din masina, as fi ramas mai in spate

  10. Si eu zic la fel ori dadeai talpa ori stateai in urma lui ..in parael cu el nu numai ca e riscant (stii ca ce urmeaza ..e iminent dar ignori ca doar tu iti tii banda ta) dar ies aceste sicane in care fiecare presupune ca este stresat de celalalt (dubistu poate zicea …tu nu vezi cat is de is mare plus remorca?) cand in fapt doar unu face sicane si altu merge la risc ….Dar sa trecem peste asta …patit si eu sa ajung pe contrasens ptr ca cel din paralel cu mine a dat de obstacol si singura optiune fezabila era sa traga de volan …ceea ce a si facut …situatia e insa nasolica daca ai pe cineva in spate lipit si atunci nici tu nu prea ai cum sa pui frana destul (cel din spate stresat de situatie va sta lipit ca sa depaseasca) …in concluzie lasa-i sa se duca …poate au intalnire cu un obstacol pe acostament sau poate vor sa ii traga remorca pe camp intr-o curba daca iese nitel cu o roata de pe asfalt

  11. Nou

    astia cu duba sunt obositi de aia care fac Italia,il vad mereu vineri si sambata prin Torino.Incuiati rau !!!!!

  12. Nou

    @GeluCJ stiu… ziceam si eu asa 🙂 eu n-am nimic cu nimeni, nu ma enerveaza soferii care gresesc, suntem oameni… dar ma enerveaza cei care gresesc intentionat, forteaza unele situatii iar apoi tot ei sunt cu gura pe sus.

  13. da’ ce putem sa le facem….daca nu au fost batuti de mici….acum degeaba ii luam la bastonase ca nu isi dau seama care-i baiu

  14. Nou

    Daca nu il lasai, prostul era in stare sa intre in marcajele alea sau ce era pe maginea drumului….( sau sa intre peste tine).l..Bai nene Doamne ce nenorocit oparit la fund…Ce mentalitate de om bolnav.( cred ca examenul psihologic si l-a luat pe bani)

  15. N-am norocul sa dau si eu peste un asa specimen sa-mi fac aripa dreapta, desi circul zilnic pe acel drum…

  16. @Gabi_CJ: pentru portiera stanga fata ce situatie recomanzi?

    PS: glumesc, evident 🙂

  17. @ghitaCJ: mai in gluma, mai in serios, recomand aceasta zona :)) https://maps.google.ro/maps?hl=ro&ll=46.778116,23.619883&spn=0.000726,0.001206&t=h&z=20
    Mai mereu dai peste un destept care merge paralel cu tine pe zona hasurata si se iti taie fata

  18. @Gabi_CJ: nu-mi dau seama bine de pe Google Maps, despre intersectia asta e vorba?
    https://www.trafictube.ro/wp-content/uploads/2013/06/accident-mihali-intre-lacuri.png
    🙂

  19. Da. Fugi maine dimineata si da vreo 2 ture ca te rezolva imediat baietii 🙂

  20. Nou

    1. ala e un dobitoc.
    2. doar un sfat: trebuia sa te feresti de el dupa primul „incident”
    votat cu +

  21. @RaduZ Admit ca era si asta o varianta.

    @negrutzz Nu prea era unde sa-i dai talpa :), iar de stat dupa el e un fel de-a spune pentru ca era undeva in fata-dreapta pe acostament. Daca ar fi manifestat dorinta sa revina la o circulatie normala pe banda, inainte de a da nas in nas cu obstacolele si a fi fortat sa o faca, probabil ca l-as fi lasat.

    @dan danel Obositi-neobositi, dar sunt si agresivi. Asta e mai rau, pentru ca sunt in stare sa te scoata de pe drum, cu multa durere in banana.

    @Prodan Remus Si pe mine. Consider ca daca ai gresit, iti ceri scuze, apoi ciocul mic si joc de glezna. Dar si prost si cu gura mare, deja e cam mult.

    @padre Niciodata nu e prea tarziu, dar … ce anume oare i-ar mai putea trezi la realitate? Poate o pauza de conducere.

    @Eddiemcstanley Nu intra el in marcaje. Mai repede si mai usor tragea de volan sper mine. Si asta probabil pentru ca stia ca ma voi feri, ceea ce de fapt s-a si intamplat.

    @Gabi_CJ Imposibil asa ceva. Pe drumul acela, sau pe Cluj-Dej sigur vei gasi vreo ocazie 🙂 Hmm … frumoasa intersectia Calea Dorobantilor – T. Mihali, nu? 🙂

    @bobsacamano
    1. Confirm;
    2. Sper ca asta am si facut in final. Daca nu, probabil ca-mi remodela putin partea din fata. Sa nu uitam ca era destul de lung cu remorca aceea dupa el.

  22. @GeluCJ o pauza luuuunga si bine-meritata….eventual ar trebui sa ia in considerare retragerea din aceasta activitate….au devenit o povara pentru altii( noi)

  23. Nu era o solutie sa stea mai aproape de cel din fata. Acolo deja se iesea din localitate, era alt regim de viteza si in plus, nu avea vizibilitate din cauza masinii din fata, mai inalta – intai se si vede ca franeaza, apoi apare obstacolul in peisaj. Cat despre maimutoi, n-are cineva o duba mai mare sa-l trimitem la zoo ?
    …. Are, dar merge cu ea dupa shaorma 😀

  24. Nou

    @GeluCJ: tu circulai regulamentar, dar nu inteleg de ce te-ai incapatanat sa stai langa el, mai ales dupa prima fata…erai intr-o pozitie ce se putea transforma in „mori cu dreptatea in mana”…multa minte nu avea iar daca iti dadea un branci pe contrasens putea iesi rau pentru tine.
    sustin educarea idiotilor atat timp prin manevre nu pui in pericol viata cuiva si nu te dai jos din masina 🙂
    data viitoare fii mai zen, da-i o injuratura si lasa-l in legea lui 😀

  25. @Ruhestand Ce se putea face era eventual sa merg mult, mult mai in spate fata de el. Cu remorca cu tot era destul de lung si atunci ramanea o distanta exagerat de mare fata de masina din fata, avand in vedere ca nu intentiona sa revina pe banda de circulatie normala. Se vede asta si la sfarsit, cand dupa ce-a trecut de autocar, desi era liber in fata, tot pe acostament s-a dus sa circule (2:51). Atata stie, atata face.

    In plus, precizez din nou. Deoarece pe acostament se stationeaza, raportarea se face fata de vehiculele aflate in mers. Deci el circula aproape in paralel cu mine si nu invers 🙂
    Mai este un aspect aici. Cel putin in Floresti, se putea intampla sa circule o vreme pe acostament si apoi sa se opreasca undeva, sau sa vireze pe o strada la dreapta. Unii mai fac asa.

  26. Nou

    @GeluCJ: nu mi-o lua in nume de rau…n-am zis ca ai vreo vina, dar daca tu nu te gandesti la siguranta ta, n-ai cum sa ceri sa se gandeasca altii (mai ales specimene ca asta)
    cat despre „ramanea o distanta exagerat de mare fata de masina din fata”, nu vad unde era problema. trebuie sa pastrezi o distanta minima de siguranta; nu scrie nicaieri ca e si o distanta maxima pe care ai voie s-o ai…parerea mea 🙂

  27. @Ruhestand Nu e nicio problema, iti inteleg bunele intentii 🙂 M-am referit la o distanta mare in sensul de inutila, deoarece nu dorea sa circule pe banda normala. Distanta optima este aceea in care poti opri inainte de impact in cca 2 sec. 🙂

    Daca toti care suntem in coloana pe banda normala am circula la astfel de distante, doar pentru ca cineva se incapataneaza sa fie smecher pe acostament si poate-poate la un moment dat reintra pe banda (not), s-ar intinde coloana de la iesirea din Floresti pana la intrarea in Cluj 🙁

  28. @GeluCJ, tin sa te felicit pt noua achizitie, 🙂 nu stiu cand ai luat-o ca eu acuma vad primul clip cu inscriptia. Sa o stapanesti sanatos fara incidente 😛

  29. Camera veche probabil n-ar fi surprins actiunea 🙂

  30. @flaviii.cj.bh Multumesc frumos 🙂 Ai dreptate, este primul clip postat care contine secvente inregistrate cu noua camera. E o mare diferenta fata de „batranul” Kodak Zx1 (care ramane in rezerva pana „moare” de tot :)) Mai putin de doua saptamani 🙂

    @ghitaCJ Foarte corect. Lucreaza cu un unghi larg de 160 grade si poate surprinde imagini pe care cealalta nu reusea. Se observa asta in zoom-urile facute 🙂

    @ics Nu m-am uitat 🙂 Probabil ca nu, sunt alte lucruri mai interesante. Poate e mai bine asa, decat sa ma tot injure unii dobi pe-acolo 🙂

  31. @Paul Albu (FB) Buna observatia! Raspunsul la 2:56 : „It’s different. It’s better” 😀

  32. Un carnat cu remorca, domnule! Doar un carnat cu remorca… :))
    +

  33. @Ameriknu Punand la socoteala si remorca, rezulta un carnat destul de lung 🙂

  34. In sensul giratoriu din Floresti, pe directia de mers filmata de tine, majoritatea fac stanga. De aceea, daca mergi inainte si la ora de varf pierzi foarte mult timp. In sens sunt doua benzi normale. Si eu merg pe acostament acolo si apoi in sens pe prima banda si mentin banda la iesirea din sens. Nu deranjeaza pe nimeni. Doar pe cei care vor sa se dea „cocosi” sau pe cei care intra in sens si trec de pe banda a doua pe banda intai practic traversand sensul giratoriu drept.
    Florestiul are o mare problema: are 40.000 de locuitori si o singura strada. Si inainte sa va mai indignati ca sunt unii care circula pe acostament faceti un calcul simplu: in fiecare dimineata coloana de masini care merge cu 20 la ora in conditiile in care jumatate din masini sunt pe acostament are doi kilometri. Cat ar avea daca nu ar circula nimeni pe acostament? Cat ar dura sa strabati Florestiul de la un capat la altul? Asa dureaza „doar” 20 – 30 de minute. Pana cand nu o sa se deschida si al doilea drum catre Cluj nu exista alta solutie daca vrei sa ajungi undeva.

    • @majorusa: mai taie. Nu poate sa fie comuna cu 40.000 de locuitori. 🙂 Daca avea 40.000 de locuitori era municipiu 😛
      http://www.floresticluj.ro/2010/07/comuna.html are 14.000 de locuitori (incluzand satele componente).

      Si ca idee de logica: daca o sticla e larga spre fund si ingusta la gura tranzitul se face la fel ca printr-un borcan care are aceeasi deschidere?
      Cam aia e problema pt care se creeaza ambuteiajele, dar logica catorva e ca si a ta. Ei cred ca daca latesc in zonele unde se poate vor trece mai repede. Nu. Efectul e fix invers pentru ca atunci cand trebuie sa circuli pe o singura banda pe sens cei care in mod normal ar fi circulat cu maximul vitezei admise trebuie sa reduca sa permita reintrarea in trafic a celorlalti.
      Toti merg pe acolo ca si cand sunt 2 benzi, dar cand devine o singura banda pe sens (opriri regulamentare, obstacole, lipsa spatiu) s-a creat blocajul pentru ca se intalnesc 2 masini unde nu are loc decat una. Si secunda cu secunda, multiplicat cu numarul masinilor care circula ilegal pe acostament uite asa o traversare care ar trebui sa dureze mai putin cu o viteza constanta, mergand in coloana se transforma in ambuteiaj.

      Tu ala care ai venit pe acostament ai fost doar smecher si contravenient. Tu ai trecut, dar cei din spatele tau care circula regulamentar vor intarzia cu durata necesara tie de a reintra in banda acolo unde nu mai poti circula pe acostament. A ta si a celorlati care fac precum tine.

      Pe romaneste, fie damigeana cat de incapatoare, daca are gura stramta tot atata va curge prin ea.

      Sau ca sa explic si altfel, tu esti dintre cei care la un magazin face si un al doilea rand, fentandu-i pe cei care stau cu bun simt, desi este o singura casa si o singura vanzatoare care poate servi doar un singur client in acelasi timp.

  35. @ics
    Datele referitoare la populatie pe care le ai tu sunt gresite. La recensamantul din 2011 au fost 21900 de locuitori dar sunt si altii care nu figureaza in Floresti dar locuiesc acolo.
    Poti sa mergi tu cat vrei de corect pentru ca de pe strazile laterale tot vor iesi masini care merg pe acostament.
    Traversare cu viteza constanta nu exista decat in romanele SF. Te invit sa stai o saptamana in Floresti si mai vorbim dupa aceea.
    Eu, acela care am venit pe acostament, am creat un loc pentru tine sa mergi in coloana. Eu nu te-am deranjat pe tine care mergeai regulamentar ci doar te-am ajutat sa mergi mai repede. Probleme apar atunci cand asa zisi „corecti” au ceva de demonstrat. Si atunci ii las sa aiba dreptate pentru ca scopul meu este sa ajung intreg acasa.
    Nu vreau sa ma cert cu cineva, nu cred ca vreun contributor de pe trafictube este fara pata in ceea ce priveste condusul. Respect opiniile dar uneori regulile pot functiona doar in teorie.
    Evident ca ceea ce a facut cel cu duba este o golanie si nu are legatura cu mersul civilizat pe acostament in Floresti.
    Ah si sa nu uit, majoritatea celor care merg corect, la iesirea din Floresti spre Cluj raman pe banda a doua.
    Cam atat. Din punctul meu de vedere subiectul este incheiat.

  36. @majorusa Imi pare rau ca trebuie sa scriu aceste randuri, mai ales ca am vazut unele clipuri de-ale tale, le-am apreciat pozitiv si mi-am format o alta parere despre modul in care privesti circulatia in Cluj si zonele limitrofe. Insa consider ca un raspuns la comentariile de mai sus este absolut necesar.

    1. In anumite perioade trec destul de des prin Floresti, in functie de drumurile pe care le am. Nu folosesc acostamentul, nici macar la orele de varf, nici macar atunci cand se merge intr-o coloana lunga de km, e.g. duminica dupa-amiaza cand lumea revine in Cluj din weekend (stii tu foarte bine despre ce este vorba). Daca pentru tine asta inseamna sa fiu „cocos„, sau „corect care are ceva de demonstrat„, atunci asa sa fie. Am vazut de nenumarate ori pe acesti „fluidizatori”, cei care procedeaza ca tine in ideea de a-mi asigura mie un loc in coloana (WTF?), circuland in paralel pe acostament. N-am nevoie de locul acela, pot sa mi-l gasesc singur foarte usor.
    In plus, cine pe cine pacaleste aici? Te rog, nu ne lua de prosti ca nu suntem. „Asigurarea” asta a locului tine pana la primul obstacol de pe acostament, cand se transforma intr-o intrare fortata pe banda normala de circulatie, cu ocuparea unui loc in coloana. Deci „fluidizatorul” care circula pe acostament isi asigura lui un timp mai redus de circulatie + un loc in fata in coloana, „facandu-i” pe restul.

    2. Scrii ca „in sens sunt doua benzi normale.” Da, asa este, incerca sa-ti si explici de ce. In niciun caz pentru ca smecherii care „fac” toata coloana, sa ma inghesuie pe mine sau pe altii care circula normal acolo. Daca nu stii, iti pot explica eu, sau @ics, sau altcineva.
    Chiar daca in sens sunt doua benzi, intrarea in sensul giratoriu venind dinspre Cluj, sau invers venind de la Gilau, se face pe o singura banda amice. Deci care este aceea „prima banda si mentin banda la iesirea din sens” pe care o folosesti?
    Iti spun eu. Este banda pe care vin normal eu sau altii, care suntem stransi cu usa si fortati sa va lasam sa intrati cu tupeu, care pierdem timp sa intre unul cate unul un „acostamentist” din asta ca tine, asa cum a facut si dobi acela cu Fiat-ul la 0:48. Degeaba claxon, dobi nici nu se uita, ba inca imi face si „semne de prietenie” gentlemanul.

    Fa un stop-cadru la 0:45-0:46 si uita-te cu atentie la liniile acelea continue incercuite cu verde si incalcate cu mult tupeu de cei care procedeaza ca tine pe-acolo si forteaza intrarea in sensul giratoriu. Ce spun ele? Ce spun marcajele de pe jos, care intre timp s-au mai sters, dar sunt vizibile in GM? http://goo.gl/maps/J6u64

    Cand/daca vor fi doua benzi de circulatie in Floresti, in loc de una + acostament consolidat poate vom discuta altfel. Pana atunci aceasta este situatia. Pe banda se circula, pe acostament nu.

    P.S. Ca idee, am trecut de mult de faza de „contributor de pe trafictube„. Cam de trei ani, timp suficient sa vad multe.

  37. pt dubist din ala merita jante din ala ca in james bond, sau ca in filmele cu care de lupta romane care au atasate diverse obiecte contondente care taie din rotile inamicilor.

  38. @tomita Daca face o pana, poate se mai lumineaza si el si realizeaza de fapt la ce este bun acostamentul 😀

  39. *applause*
    Cand o imagine nu face cat o mie de cuvinte, dar e bine-venita 🙂
    http://i.imgur.com/gsxesrb.jpg

Vezi si...