It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Cluj-Napoca „Bandă dedicată transportului în comun” sau INCOMPETENŢĂ?

Adăugat de Q.E.D et Q.E.F.
Raportează ca șters! 19

Mi-am propus sa sharuiesc cu voi nu neaparat greselile participantilor la trafic, ci incompetenta autoritatilor.

Primul clip.

11 comentarii

  1. Eh … este Dorel. Da, zona este marcată defectuos, dar cine vrea să înțeleagă înțelege.
    Eu mă încadrez după virajul la dreapta pe b2.

    Marcajul de direcționare a fost aplicat înainte de modificarea pentru transportul în comun.
    Baliza este complet greșit amplasată acolo – nu trebuie nicio baliză acolo.

    • Q.E.D et Q.E.F.

      In prima faza era sa ma incadrez si eu pe B2. Apoi m-am gandit ca din moment ce zeci de politisti rutieri si locali si-au facut poze cu baliza la inaugurarea benzii speciale, inseamna ca baliza a fost amplasata corect si se doreste fluidizarea traficului pentru cei care vireaza dreapta de unde am virat eu. Daca timp de 9 zile marcajul si baliza n-au fost corectate desi zi de zi trece politia pe acolo (fara sa mai amintesc de inaugurare), exista doar 2 posibilitati: 1) Asa s-a dorit. 2) Politistii nu cunosc semnificatia balizei. 🙂

    • Q.E.D et Q.E.F.

      Completare: Marcajul si sagetile sunt proaspat vopsite, s-au vopsit cu o seara inainte de inaugurarea benzii speciale. Chiar treceam pe acolo si mi se parea ca ceva nu e in regula, abia a doua zi mi-am dat seama.

  2. Corect s legal ar fi cum faci tu… baliza e indicator temporar, deci bate indicatoarele permanente. Baliza te trimite sa o ocolesti prin dreapta, deci cum mergi tu e corect 🙂

    Se pare ca Dorel o da de gard peste tot … e omniprezent 😀

    • @Dorin – Balizele de pe DN76 (oradea-deva) mai intra in categoria temporare? Nu de alta dar 6 ani e ceva :)) (ignoram faptul ca 50% din ele te duce tot pe contrasens, probabil ca pana termina de reparat drumul vom merge ca in anglia pe dn76)

    • @George: intra ca sunt pe fundal galben 🙂

      6 ani oficial de la ultima incepere a reparatiilor. Merg pe drumul ala in diverse calitati de la 8 ani (cel putin cat imi amintesc eu) si iti zic ca nu il tin minte vreodata reparat adica fara gropi de ramai fara masina sau fara portiuni de ingustare cu lucrari sau semafoare. Faceam si misto ca is mai multe semafoare pe DN pana la Brad decat is in oras. 😆

    • @Dorin – Sambata am numarat vreo 13 semafoare pe 50 si ceva de km, mai punem in considerare „stramtorile” de pe poduri nesemaforizate 😀 ?

  3. se doreste fluidizarea traficului pentru cei care vireaza dreapta

    Tocmai invers. Prezența benzii de autobuz fluidizează traficul acolo.

    • Q.E.D et Q.E.F.

      Din momentul ce marcajul a fost trasat asa cum se vede in clip si baliza fiind una de dreapta, se dorea fluidizarea traficului ptr cei care vireaza la dreapta. Inteleg ce vrei sa zici dar discutam pe probe certe, nu pe ce au ei in cap 🙂 Banda de autobuz nu fluidizeaza absolut nimic. Te vei convinge in toamna, nu acum cand studentii sunt plecati si oamenii in concedii 🙂 Dar asta e o alta poveste.

      Intre timp s-a schimbat baliza de dreapta cu una de stanga :)) Amplasand baliza directionala de stanga, mijloacele de transport in comun nu mai au dreptul sa circule pe banda speciala. Trebuia pur si simplu sa se renunte la baliza cu totul, nu sa o schimbe cu una de stanga, si sa ramana doar indicatoarele „accesul interzis cu exceptia RATUC” si cel de „ocolire prin stanga”. Soferii de autobuz/troleibuz in loc sa anunte sefii, incalca indicatiile balizei, iar Biroul Rutier si functionarii din primarie au dat inca o data dovada de incompetenta. Te doare mintea cate probleme administrative ridica o simpla baliza.

    • Repet ideea baliza nu are ce cauta acolo … nici de stânga nici de drepata.

      se dorea fluidizarea traficului ptr cei care vireaza la dreapta.

      Poate faptul că semaforul autobuzelor este sincronizat cu cel pe direcția înainte ar trebui să fie argumenul suprem?

      Adică să fie un autobuz primul să stea la roșu și în spatele lui cârdul celor care fac dreapta.

      Logica benzii de acolo este una foarte simplă. Autobuzul are stație pe b1. Cât stă în stație toți stau după el. Mai departe b1 era bandă de obligatoriu la dreapta. Deci trebuia să facă de așa natură să schimbe banda până în intersecție … de regulă până în b3, ptr. că românașii făceau dreapta acolo de pe orice bandă erau.

      Nu apuca să schimbe banda … ghinion. Aștepta să facă toți dreapta … deci da, HAOS.
      Acum e foarte clar.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!