Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB

Produs din oferta Xiaomag.ro

699,00 lei

699,00 lei

Vezi detailii

Cocalarus infectus cu BMW

Adăugat de HamuTraffic
Raportează ca șters! 127

Aceeasi smecherasi, purtatori de BMW, care au impresia ca orasul li se cuvine, iar legea este facuta pentru fraieri, „cocalarus infectus” avand si tupeul sa intrebe care este problema daca vine de pe banda din stanga + un claxon inainte pentru ca na, eu l-am incomodat pe el.

57 comentarii

  1. Strict dpdv legal:
    Exista indicator care sa arate ca banda pe care era el era de obligatoriu la stanga?
    In caz contrar, avea tot dreptul sa mearga si el inainte de pe b2, pt ca indicatorul de sub semafor nu este de obligare, el doar stabileste pe ce directie isi produce efectele.

    • Permis ? Ai ? Sau doar asa esti amator de filmulete ?

      Ai 2 benzi si doua semafoare. Unul pentru stanga, altul pentru dreapta si inainte. Hai proceseaza acum si vezi ce iese.

    • Patrick Alex

      corect….dar eu zic ca daca e semafor de stanga sau dreapta e si banda strict de stanga sau dreapta…poate gresesc 🙂

      dpdv legal….lipsesc si marcajele marcajele de pe asfalt….probabil s-au sters sau s-a asfaltat de curand….in mod sigur erau trasate sageti ca cele de sub semafor si pe asfalt 🙂

    • Eu din ce stiu, daca semafoarele sunt la fel de multe ca numarul se benzi, povestea e clara, sunt ca niste sageti pe jos.

    • @Kspic.
      Da, am permis, dar sunt si amator de filmulete.

      Art. 49, Regulament de punere in aplicare a codului rutier

      Pe lampile de culoare rosie sau verde ale semafoarelor pot fi aplicate sageti de culoare neagra care indica directiile de deplasare corespunzatoare acestora. in acest caz interdictia sau permisiunea de trecere impusa de semnalul luminos este limitata la directia sau directiile indicate prin aceste sageti. Aceeasi semnificatie o au si sagetile aplicate pe panourile aditionale ce insotesc, la partea inferioara, semafoarele. Sageata pentru mersul inainte are varful in sus.

      Asadar, sagetile aplicate pe lampa sau sub semafor, doar arata directia de deplasare asupra careia semaforul isi produce efectul, nicidecum nu e un marcaj de obligare.

      Asadar poti sa ai 2 benzi, cu urmatoarea configuratie:
      Marcaj rutier/indicator: B1 cu obligatoriu inainte, B2 cu obligatoriu inainte sau la stanga,
      Semafor: pentru directia inainte, altul pentru directia „la stanga”.

      Intr o asemenea situatie, te poti deplasa pe directia inainte chiar de pe B2, atunci cand semaforul pt directia inainte arata culoarea verde.

      In filmarea de mai sus, nu se vede niciun marcaj, de aia am intrebat de indicator. Faptul ca era odata marcaj si s a sters, echivaleaza in caz de accident cu lipsa marcajului de obligare. Si in consecinta, bmw ul putea merge linistit pe directia inainte. Eventuala discutie poate sa poarte asupra cine trebuia sa acorde prioritate cui, dat fiind ca dupa intersectie exista o singura banda pe sens.

      Autorul i a reprosat ca si a continuat deplasarea inainte, de pe o eventuala B2, obligatoriu la stanga, situatie inexistenta in lipsa unui indicator.

    • HamuTraffic

      esti dilau? nu vezi ca am zoom-at pe indicator? vorbesti sa te afli in treaba

    • Ai dat zoom pe panoul aditional, ala nu e indicator. Stiu, chestie de finete, dar nu lipsita de importanta juridica.
      Pana cand o sa intelegi ce am vrut sa spun, retine asta: panoul de sub indicator nu te obliga sa urmezi directia respectiva, decat daca ai un indicator rutier de presemnalizare a benzilor sau marcajul aferent. Pentru ca doar alea sunt indicatoare/marcaje de obligare. Ce ai aratat tu, e panoul de sub semafor si are rolul de a indica aplicabilitatea limitata a semaforului.

    • @S369 cu teoria copy paste stai bine,dar cu practica…ai permis? circuli des? ai vazut pe undeva unde sunt doar 2 benzi + semafor pt inainte si semafor pt la stanga, ca banda a2a sa fie de inainte si la stanga ?? :)) adica daca eu merg inainte stau pe b2 cu verde la stanga, dar eu astept verde pt inainte,iar cel din spatele meu care vrea sa faca stanga asteapta sa trec eu pe verde inainte ,eventual cand e rosu la stanga!

      se vede f clar pe filmare ca un semafor este pentru inainte si dreapta, iar celalalt DOAR pentru la stanga !! fiind 2 benzi orice om normal la cap care nu scormoneste in rahat considera ca b1 este pentru inainte sau dreapta, iar b2 este doar pentru stanga !

      Acolo conform marcajului este o singura banda pentru inainte dupa intersectie! Cel cu bmw putea sa mearga inainte, asa cum zici tu, dar nu claxonand pe cineva care nu si-a schimbat directia de mers de langa bordura !

      cel cu bmw trebuia sa mearga inainte tinand drept de volan. crezi ca avea loc ? nu 😉 de asta s-a dus spre b1 si l-a claxonat pe cel care a filmat pt ca nu l-a lasat !

      da, sagetile de pe semafor arata pt ce directie este acel semafor. ca sa tii directia de pe semafor trebuie sa tii si banda corespunzatoare . cand exista semafor pentru o anumita directie exista si banda speciala pt aceea directie 😉 ghinion s-a sters marcajul ! ok ..perfect de acord cu tine , nu mai e marcaj fiecare face ce vrea, merge pe unde vrea :)) totusi…de ce cel cu bmw nu si-a pastrat directia de mers fix inainte si a simtit nevoia sa traga spre dreapta???

    • Da, Cataline, de 9 ani jumatate si conduc aproape zilnic.
      Da, am vazut situatia descrisa de tine, daca imi dai o adresa de mail, iti dau si poza.(nu stiu cum se pune aici)
      Daca o sa citesti comentariile mele inca o data, o sa observi ca am atras atentia asupra faptului ca b2 nu era de obligatoriu stanga. Discutia ar putea porni abia dupa intersectie, pe tema” cine are prioritate, cand ramane o singura banda.” Dar situatia de la semafor e atat de simpla: nu exista marcaj de obligare, nu exista indicator, atunci b2 e banda de inainte sau la stanga. -specific inca o data ca panoul de sub semafor nu e un indicator de obligare-

    • strict dpdv legal sunt atatia kkti care ignora marcajul de pe jos cand acesta exista, incat nu cred ca are rost sa pui in discutie cazurile cand acesta lipseste.
      tot dpdv legal si baietii care stationau pe b1 putea sa-si continue deplasarea catre stanga… de aia suntem unde suntem, ca am pierdut si ultima farama de bun simt in interpretarea legilor.

    • Stii cum e, practic are omu dreptate. Fara un indicator care presemnalizeaza benziile sau macar niste marcaje nu prea te obliga nimeni nimic. Dar totusi, eu nu am vazut in viata mea un semafor dedicat virajului la stanga, fara sa fie si o banda speciala.

    • Sergiu A.

      Observ că nu ești doar un troller și chiar crezi că sunt necesare și marcajele… problema e nu ar mai avea nici o logică semafoarele alea acolo dacă de pe banda 2 te poți deplasa și înainte, deoarece după cum bine observi când pentru stânga semaforul este verde, pentru înainte este roșul. Dacă venea unu în spatele bmw-ului care vroia să meargă la stânga, realizai că defapt el s-a încadrat prost.

    • @Sergiu A
      Intelege ca eu doar explicam ca in cazul unui eventual accident, cum nu exista marcaj sau indicator de obligare, nu s ar fi putut sustine ca bmw ul a mers inainte de pe b2-obligatoriu la stanga. Atat timp cat nu exista asemenea mijloace de semnalizare rutiera, nu conteaza ca „au fost odata” sau ca „nu ar avea logica semafoarele alea acolo”.

      Atat timp cat nu ai marcaj sau indicator de obligare, te poti deplasa pe directia inainte de pe orice banda, chiar daca ai semafor cu panou aditional. Pentru motivele aratate mai sus.

    • S369 ia uita-te soferule la secunda 42 pe banda 2 de pe contrasens. Acolo ai dovada ca esti post (cel al Craciunului) de bubui. O sa apari si tu pe TT, sunt convins.

    • @Mistocle
      „Uita te pe contrasens sa vezi pe ce fel de banda te afli tu”, si spui ca eu sunt prost? Sa fii sanatos si sa ai bafta in viata:))

    • Greu sunteti de cap sa mor eu. Parca vorbiti turceste :)) . Omu nu contesta incadrarea celui cu BMW. Stie si S369 ca cel cu BMW’u e un cocalar. S369 contesta doar faptul ca benzile nu sunt semnalizate si in caz de accident ramane foarte mult loc ptr interpretari.

      @Mistocle bravo frate, uitete-te pe contrasens ca sa vezi cum trebuia sa te incadrezi, probabil tu te uiti daca era verde in oglinda asa-i? dupa ce treci de intersectie nu? Si mai si jignesti lumea.

      Fratilor, luati urmatorul scenariu: daca ati lua amenda pentru parcare ilegala, fara sa fie un semn de fata, nu ati contesta amenda? Ar trebui sa visam toti ce semne ar trebui sa fie ?
      OK, sa zicem, ptr siguranta ta, ar fi bine sa ai macar un strop de intuitie, dar cand o sa fie de rezolvat ceva prin instante cine credeti ca tine cont de intuitia ta?

    • Chiar si in lipsa sagetilor, a marcajelor si a semnelor de circulatie de presemnalizare, daca, dupa intersectie, din doua benzi ramane doar una, prioritate are cel de pe b1, pentru ca banda lui se presupune ca se continua dupa intersectie. E un articol de lege care spune ca in lipsa benzilor trasate si a marcajelor de obligare, circulatia se desfasoara in siruri de vehicule. Cel care e langa bordura, va continua langa bordura. Si are prioritate, ca si cum ar merge pe o banda trasata.
      Asta ca sa nu mai speculati despre cine ar fi fost de vina in caz de accident.

    • 5369 : desi e greu de aceeptat se pare ca ai dreptate referitor la faza de mai sus , si daca e sa o luam legal se pare ca soferul bmwului nu gresise decat cu marlania 🙁

    • @Bigmoon – si totusi se pare ca nu. Citeste cu atentie comentariile.

    • ing.tudor

      S369, foarte buna observatia din start-up. Dupa incadrarea efectuata din timp si conform indicatoarelor de preselectare si ale marcajelor, ori in cazul de fata lipsa lor, la intersectie raman semafoarele si incadrarile pe oricare banda inainte. Drumuri bune in continuare sa ai!

    • Intersectia din video:

      Nu stiu de cand e poza de la Google. Poate s-au sters marcajele intre timp. Oricum, la cat de tupeist era, cred ca e localnic si cred ca stia ce face.

    • @ing.tudor – daca ai fi citit cu atentie comentariile, ai fi vazut ca @S369 si-a schimbat putin opinia. Deci comentariul tau cade aiurea. Evident nu ai dreptate 🙂

    • ing.tudor

      Drumuri bune si tie Kor 🙂

    • @Ducu TT
      Ref: http://www.trafictube.ro/cocalarus-infectus/#comment-400034

      Nu e chiar asa intotdeauna. Cred ca stii intersectia asta : )

      Cand semaforul e verde pentru inainte, dar rosu pentru stanga si nu e nimeni care asteapta pe B2 ca si autoutilitara din imaginea GM, cineva de pe B2 poate continua inainte sau nu? 🙂
      P.S. In plus fata de imaginea de mai sus, exista marcaje de delimitare a benzilor.

  2. Daca nu-i zgariati, sa planga cand baga mana-n buzunar dupa franciza nu o sa invete niciodata nimic si o sa aiba acelasi comportament.
    Ala care mi-a luat mie fata de pe randul din stanga ca sa vireze dreapta nu avea bani sa plateasca amenda in 48h, 250ron… conducea un S-classe si era ingrozit de ce o sa-i spuna lu’ tacsu (la 24-25 de ani). Multi tarani in masini de lux care daca-i scuturi de picioare i cad monezi de 50 bani. La benzinaria unde alimentez e plin de „valori” din astea care baga motorina de 50ron.

    • ungadrian

      seria 5 bmw am vazut cand a bagat benzina de 25 ron(nu era si pe gpl) ,eu cu mizeria de logan bag 100-150 depinde , despre ce vorbim aici ? am 2 „ghertoi ” vecini ,au bemwe si fac cheta pentru o punga de cips uri .exemple sunt foarte multe, DAR nesimtirea din ziua de azi te lasa fara cuvinte

    • vorbim despre consum mic undeva la 5 la suta 🙂 de ex eu pun de 100 ron si am consum in oras de 7.2 motor 2.0 😉

      nu are treaba motorina pusa in rezervor cu caracterul omului … tu pui mult la logan ca iti consuma mult dar asta nu te face nici prost si nici destept cum nici sarac si nici bogat 😉

  3. am un var, e sarac lipit pamantului, mai repara cate o masina acasa si scoate de-o ciorba. baga in loganu lui 50 ron zilnic !!!!! ZILNIC. altii baga in bmw-uri 50 ron la saptamana si aia daca ies in oras cu muierea ca sa dea 28642659283732 de ture prin centru sa-i vada lumea. cat despre filmulet, e clara treaba nu trebuie sa mai vb aiurea. 2 benzi, 2 semafoare iar ceafa lata a facut ce face si ce stie el mai bine, sfidare si tupeu

    • @arusoaei – Cum saracia e lipit pamantului daca baga zilnic de 50 de lei? 10 foi lunar in combustibil, eu nu mai vad sarac aici… sarac e ala care baga 50 de lei intr-o luna…

  4. Atata timp cat dupa trecerea intersectiei nu mai sunt 2 benzi S369 greseste in citirea si interpretarea articolului de lege. Daca ar fi fost tot 2 benzi ar fi putut merge in continuare pe banda lui ori sa faca la stanga. In cazul de fata nu poate asadar are obligatoriu stanga chiar daca nu are marcaj de preselectie trasat pe jos.

  5. Hai ca ma amuz, zau!
    Bai nene, daca semafoarele sunt decalate… cum sa zici ca poti face ce manevra vrei?
    Pokemonul cu BMW a blocat pe oricine vroia sa vireze la stanga, pentru ca nu s-a incadrat corespunzator pentru directia de mers dorita = ILEGAL
    PUNCT!
    + indubitabil :))

    • Daca ai avea si un citat din lege care sa arate exact ilegalitatea, ar fi perfect. Faptul ca ar fi de bun simt/logic sa nu ocupi banda, asta e corect, dar nu poti sa pretinzi ca e ilegal. Cel putin conform legislatiei noastre, dupa cum a explicat si @S369. La fel de adevarat este ca administratorul drumului a facut o treaba „excelenta” in intersectia respectiva.

    • @anukoi – exista un articol de lege care stipuleaza ca, in lipsa benzilor trasate si a marcajelor de obligare, circulatia se desfasoara pe siruri de vehicule. In cazul de mai sus e simplu: cine e langa bordura, continua langa bordura, cine e pe sirul din stanga trebuie sa semnalizeze, sa se asigure, si sa dea prioritate celor din sirul din dreapta lui daca, dintr-un motiv sau altul, vrea, sau trebuie (cazul de mai sus), sa intre in sirul din dreapta. Cauta singur articolul, daca nu nu ai citit cu atentie legea pana acum.

    • @Kor Eu nu ma refeream la ce se intampla dupa intersectie, ci doar la asta: „Pokemonul cu BMW a blocat pe oricine vroia sa vireze la stanga, pentru ca nu s-a incadrat corespunzator pentru directia de mers dorita = ILEGAL”. Pana in dreptul semafoarelor exista marcaje, deci circulatia se desfasoara pe benzi. Benzile nu au marcaje de indicare a directiei de mers, deci cel cu BMW nu prea poate fi acuzat de „ILEGALITATE”, poate doar de lipsa de bun simt. Eu incerc sa citesc legea cu foarte mare atentie, dar cred ca trebuie sa citesti si tu mai cu atentie comentariile. 🙂

  6. Lucianian

    S369 are dreptate. Din punct de vedere legal, nu exista indicatoare care sa marcheaza obligativitatea celui cu bmw sa faca stanga.
    Va luati aiurea de el. A explicat cat se poate de corect.

    • @Lucianian Si atunci, dupa intersectie ramanand doar o banda, cine are prioritate?

    • exact !

      @Lucianian dupa tine incadrarea celui cu bmw este corecta ??? Daca tu vroiai sa faci stanga…pe unde faceai ??

    • S369 are dreptate in acea privinta. S-ar mai putea aplica si aia cu alocarea benzilor intr-o intersectie, insa in cazul de fata daca nu stii ca drumul pe directia inainte are o singura banda e cam greu sa faci alocarea B1 pentru dreapta si inainte si B2 pentru stinga si inainte.
      Sint sigur ca cei responsabili de marcarea drumului in zona taxeaza mustele care depasesc viteza (vai!!) legala.

    • @Cristy
      Cand dupa intersectie ramane o singura banda, are prioritate cel de pe B2.

      Art. 106 Regulament punere in aplicare cod rutier
      (2)Pe drumul public cu mai multe benzi, conducatorii de autovehicule care circula pe o banda care se sfarseste, pentru a continua deplasarea pe banda din stanga trebuie sa permita trecerea vehiculelor care circula pe acea banda.

      Eu zic ca scopul site ului e sa invatam din greseli, iar asta nu se poate face daca fiecare considera ca are dreptate, fara sa arunce un ochi pe 2 (!) legi: codul rutier si regulamentul de punere in aplicare.

      Evident ca in intersectia aia B2 trebuie sa fie obligatoriu stanga, dar in caz de litigiu, crede ma ca nu conteaza deloc „cum ar fi trebuit sa fie”, ci cum era situatia la momentul accidentului. Si anume, de pe b2 se putea merge pe directia inainte. N am de gand sa pornesc o discutie despre daca bmw ul ar fi avut prioritate pt ca b1 si b2 se trasnformau, intr o singura banda.
      Dar e mai usor sa nu stim legea, apoi sa scuipam politia si instanta.

      @CatalinP
      Incadrarea e legala, dar de neam prost. Iar politia si instanta sanctioneaza incalcarea legii, nu ca esti marlan.

    • @S369 – e clar ca nu intelegi legea. In fata celui de pe b1 drumul nu se sfarseste, ci continua in linie dreapta. Articolul ala de lege pe care il invoci vine ca nuca in perete.
      Nici cel de pe b1 nu are vreun marcaj sau vreun semn care sa-i spuna ca banda lui se sfarseste. In plus, o vede bine mersi cum se continua in fata lui.

      In aces caz, provocat in principal de neglijenta autoritatilor, se aplica un alt articol de lege, care spune ca in lipsa benzilor si a marcajelor circulatia se desfasoara in siruri de vehicule. Asta inseamna ca sirul care mergea pe langa bordura, merge in continuare pe langa bordura. Cei din sirul din stanga, care vad ca dupa intersectie nu-si pot continua drumul, altfel ar intra pe contrasens, trebuie sa semnalizeze, sa se asigure si sa astepte sa fie lasati sa intre pe singura banda ramasa. Si nu au niciun fel de prioritate. In caz de poc, cei de pe b2 platesc tot, fara discutie.

      Te las pe tine sa cauti si sa descoperi acest articol. Ca pe un pokemon, da? 🙂

    • @Kor
      Nu a fost nevoie sa caut in lege, ca pe pokemoni, pt ca mi am amintit de art ala. Ai dreptate, ca sa fi fost incident art 106 ar fi trebuit ca b1 sa se suprime efectiv, printr un obstacol. Dar in cazul de mai sus e aplicabil art de care zici tu.

      Poate unii au inteles ca panoul ala de sub semafor nu te obliga niciodata sa urmezi directia respectiva, eu mi am amintit de art de care ai spus tu, site ul si a atins scopul :). Ce misto cand se argumenteaza cu legea in mana, nu cu „taci ca esti prost.”

    • @S369 – departe de mine gandul sa fac prost pe cineva fara motiv. Dar si prostia e relativa. Si eu am fost prost in cateva randuri, si mi-am asumat prostia.
      In ceea ce priveste strict clipul de mai sus, eu nu am acuzat incadrarea la semafor a celui cu BMW – in lipsa semnelor si marcajelor, cat incercarea lui de a forta intrarea pe o banda, sau un sir, care nu era a lui.
      In plus, sunt convins ca omul stia foarte bine cum e intersectia si pe vremea cand era marcata. Si nu era prina data cand facea manevra asta.
      In fond, noi vorbim academic de cum se circula cand marcajele lipsesc, iar el circula oricum ignorand marcajele. Si o va face la fel si daca maine se vopseste intersectia aia.

  7. Niciunul, nici altul nu are dreptate.
    @danverab ai punctat foarte bine situatia in sine.
    Urmatoarea imagine indica faptul ca poti merge si inainte in cazul in care ambele au culoarea verde desi in situatia respectiva am vazut ca se merge inainte si de pe b2 chiar daca e rosu si nu ai masina oprita care sa astepte virajul spre stanga.

    • sagetile cred ca sunt destul de clare si arata de pe care banda este corect sa mergi inainte ! ca vezi tu ca se merge si inainte daca e banda libera..foarte bine, sa se mearga, dar nu sa fie claxonat cel care merge regulamentar de pe banda cu indicator inainte pt ca de el nu ar avea loc celalalt 😉

    • Ah, tocmai am vazut ca e o alta strada cea din link-ul de pe google maps… nu e cea din clip chiar daca situatia poate semana putin.

    • Da, situatia e asemanatoare doar ca in cazul „cocalarului” acesta nu mai are banda sa continue directia pe care a ales-o ceea ce il face vinovat in caz de eveniment.
      @catalinp; nu, nu este sicanat acela care sta si vireaza stanga pentru ca incadrarea e corecta pentru directia dorita.

    • @D-one – pai unde „inainte” sa merga cel de pe b2, daca dupa intersectie „inainte” ar insemna pemtru el sa intre pe contrasens? Dupa intersectie ramane o singura banda, din doua, deci prioritate are cel de pe b1. E asa de greu de inteles?

    • @Kor : e lesne de inteles ca e vorba despre o alta intersectie, daca deschideai bine ochii poate iti dadeai si tu seama 🙂

    • Pai eu vorbeam de situatia din clip, iar tu te-ai apucat sa dai exempu o cu totul alta intersectie.
      N-ar fi bai, dar folosindu-te de un exemplu diferit, te-ai apucat sa spui ca nimeni nu are dreptate.
      Pai ce facem aici? Amestecam mere cu pere si sustinem ca am obtinut bulion? Cine nu deschide bine ochii inainte de a scrie ceva?

    • @Kor ; chiar tu nu ii deschizi bine, sau esti genul care vede doar ce ii covine si se agata de asta pana la capat… am subliniat ideea ca @danverab are dreptate, doar ca probabil tu te-ai ofticat dc ti-am zis ca nu ai dreptate desi nu m-am referit la tine.
      Nu stiu cu ce argumente imi spui ca nu am inteles situatia din moment ce eu iti dau un contraexemplu in care „cocalarul” s-a si regasit.

    • @D-one – ok. Am inteles. Fiecare vorbeam de altceva, si eu am inteles gresit. Vina mea.
      Nu, in general nu ma oftic. Sunt calm de felul meu. Incerc de multe ori chiar si sa ma pun in pielea celuilalt, atat cat pot 🙂
      Pace. A fost o neintelegere, si in mare parte, mi se datoreaza mie.
      Drumuri bune, iti doresc! 🙂

  8. Art. 100. (1) Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:
    3. nerespectarea semnificaţiei indicatoarelor şi marcajelor de obligare;
    daca mergi inainte de pe banda de stanga, pe principiul ca ai verde pentru inainte te-ai incadrat perfect

    In intersectia asta imi face o deosebita placere sa schimb pe b3, cu semnal dupa intersectie, imediat cum s-a terminat partea hasurata… sa vezi spume pe ei. https://goo.gl/cfFID4

  9. Bravoooo! Placut +++

    Ce-i drept si eu tot BMW am si cand fac ce ai facut si tu, detest persoane de genul si nu-i suport, sa vezi atunci ce fata fac :)) rar dar foarte rar se enerveaza sau dau claxon, mai mult sunt surprinsi, sau se asteapta de la mine sa am reactii de genul, nu-mi pot explica. Foarte bine inca o data. Bravo. Plus

  10. @HamuTraffic 0:35 Ma asteptam ca cel cu BMW-ul sa ia fata Loganului, dar a pierdut startul 🙂 +

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.