It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Colecţie de idioţi #11

Adăugat de zoso
Raportează ca șters! 65

Un băiet care nu se asigură, o dubă parcată pe trecere, un prost cu toyota fără lumini, un nene parcat aiurea şi o tanti care pune frână aiurea, să nu îşi strice maşina.

29 comentarii

  1. La trecere peste calea ferata, daca nu o cunosc, sau daca nu mai sunt altii in fata mea sa vad cum si daca sar, si eu franez. Era sa raman fara roti si sa trec mai departe ca Fred Flinstone, intr-una dinasta „amenajata pentru trecutul lin”, care parea sa nu fie chiar completa.

    • @stai-acolo: şi de aia ai dat minus, că nu te gândeşti să te uiţi la maşina din faţă cum se comportă când trece pârleazul? 🙂

  2. DinTraficCulese

    Cu ce mergeai la faza cu duba parcata aiurea si masina renault ? :)) sunetul e comic

  3. (?) n-am dat minus!

    Thumb UP from stai-acolo on Colecţie de idioţi #11

    2012-04-30 08:36:15

  4. deci la 1:00 tu ai intrat pe contrasens doar sa-i faci flashuri aluia din sens opus ?

  5. tu esti mai rau decat cum l-ai facut pe ala cu luminile stinse, tocmai ca exista si ciumpalaci ca acela trebuie sa te asiguri…iar daca ai intrat pe contrasens doar sa ii dai flashuri no comment

  6. In privinta mersului cu luminile de intalnire si ziua sunt perfect de acord,iar ca UE a aprobat o lege ca toate masinile sa fie echipate obligatoriu cu lumini de zi(daylight) sunt iar total de acord.
    La ultima faza,cea cu trecerea la nivel peste calea ferata,nu stiu unde a fost si cine a gresit,ca sincer nu m-am prins de faza,putine sunt trecerile la nivel cu liniile de tren,tramvai,care poti trece mai tare,in rest risti sa-ti sara amortizoarele prin capota.
    +

  7. + pt limbaj ca am ras „haidi fai odataaaaaaa” :))

  8. 1:02 de ce te mai obosesti?..la fiecare 2 km gasesti unul fara lumini si ai mari sanse sa nici nu priceapa.
    1:46 – 1:55 nu ai semnalizat , de ce? –

  9. daca treci cu 150 nici nu simti calea ferata (din experienta)

  10. la cam toate fazele te agiti poate si eu o fac dar nu ma filmez ,nici eu nu merg mai frumos fug de fraieri ,incepatori si soferii de duminica dar la ultima faza te-ai intrecut pe sine cu BMW si cu asa zisa dama dupa sunet masina ta mergea cam la blana sa se tina dupa asa zisa dama cu BMW ,nu stiu ce masina ai dar este cum mult inferioara BMW-ului asa ca invata sa respecti anumite marci .

  11. Comentariul lui gelica75 e superb.
    @vali, cum iți permiți tu să te ții după un BMW cu Reno-ul tău(mult inferior)? Învață să respecți anumite mărci. 😀

  12. gelica, el are megane sedan 1.9d, cum scrie sub titlu deasupra clipului…dar cred ca la calea ferata tipa la aia din Renault Symbol (cred) din fata bmwului

  13. Dar ce se intampla, Zoso pe bicicleta ? +

  14. Bãi ce înseamnã prostia aia de la minutul 1? Cum asa intrii tu pe contrasens, ca sã ce? Sã atentionezi pe ãla cã nu are luminile aprinse? Sau ca sã îl depãsesti pe cel din fatã? Nu poti sã spui cã nu l-ai vãzut, e imposibil, Ai nostrii pãrinti cum procedau acum 10 ani?
    Rãmân la pãrerea cã manevra a fost intentionatã, In plus, din câte stiu eu, doar in România si Ungaria e legea asta cu luminile aprinse, In Germania, Franta, samd, nu este.
    Dupã pãrerea mea ar trebuii sã fie la alegerea persoanei dacã vrea sã aprindã luminile sau nu.
    Nu mai exagerati cu prostiile astea, umpleti youtube’ul si vimeo’ cu movies degeaba.

    • @gAnY:

      – de ce s-a impus aprinderea luminilor pe DN-uri? ca să ii vezi? ai noştri părinţi acum 10 ani circulau cu jumătate din viteza noastră.
      – da, ar trebui să fie opţională aprinderea luminilor. la fel cum a fost la tine invăţarea limbii române.

  15. Si rãspunsul la întrebare unde este? In comentariul meu anterior, vroiam sã îti atrag atentia la manevra care ai efectuat-o, e genul de manevrã care te face sã te consider un frustrat.
    Chiar te admiram pentru ce scrii pe blog, de curând îti dãdusem subscribe si pe twitter, nu ti-am comentat nici un clip în sensul negativ, nu am nimic impotriva manierei tale de a conduce, dar aici ai exagerat mult.

    Referitor la limba românã, am plecat de la vârsta de 11 ani din România, din 2003, si da, la mine limba românã a devenit pentru mine optionalã, nu învãt Contabilitate si Drept Social de 6 ani de zile ca sã mã întorc in România.

  16. cumpara-ti ochelari, „tanti” avea pe cineva in fata.

  17. pe tanti am vazut-o duminica la cetatea poenari arges, deci era cam obosita…….

  18. Lasa masina, ar trebui sa ramai la bicicleta.

  19. Total de acord cu dana, mergi mai bine pe bicicleta decat cu masina, de exemplu nu ai invatat sa semnalizezi cand schimbi benzile

  20. HAHAHAHA!! GELICA! Am avut o zi de tot cacatu’, da’ comentariul tau a reusit sa ma faca sa uit de toate necazurile! Te rog eu mult sa mai comentezi si pe la alte filmari, nu stii cand are omu’ nevoie de o doza de buna dispozitie!
    P.S.: mai am si un Tico, ar trebui sa invat sa respect Loganu’?

  21. Voturile negative ar trebui sa te puna pe ganduri sa te determine sa-ti reevaluezi stilul de conducere pe drumurile publice.

  22. @gany:

    citez:

    * din câte stiu eu, doar in România si Ungaria e legea asta cu luminile aprinse, In Germania, Franta, samd, nu este.
    R: e clar că n-ai ieșit din țară. sunt în germania și e OBLIGATORIU să folosești luminile în afara localității. idem FR (am fost în 2008 acolo). chiar și în SUA (în 2006 când am fost eu) erau puse panouri pe marginea drumului să se aprindă luminile de drum.

    * Dupã pãrerea mea ar trebuii sã fie la alegerea persoanei dacã vrea sã aprindã luminile sau nu.
    R: părere cum nu se poate mai proastă. multe mașini au o culoare care se pierde ușor în fundal și sunt mai greu vizibile în cazul unei depășiri. luminile aprinse ușurează muuuuult aprecierea distanței și a vitezei de deplasare a mașinii care se apropie din sens opus

  23. mannes, ai fost în Franta în 2008, eu locuiesc din 2003 si NU ESTE OBLIGATORIU.

    Sau:

    Nombre : 2 couleurs blanche porté 30 m Lorsque la visibilité est réduite Vous devez utiliser vos feux de croisement : dès la tombée de la nuit en règle générale, lorsque la chaussée n’est pas suffisamment éclairée quand il y a risque d’éblouir les autres usagers (à la place des feux de route) quand la visibilité est réduite ou inférieure à 150 m, de jour comme de nuit (brouillard, pluie, neige) .

    feux de position : feux de code. Tu peux les allumer en ville le jour ou la nuit.
    feux de croisement : phare. Tu dois les allumer la nuit en ville ou sur la route.

    Google it 😉

    Dacã te lauzi cã ai fost în Franta, înainte sã intrii în orice tunel nu ai panoul sã aprinzi luminile?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!