It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Compilatie trafic (Bucuresti/Braila)

Adăugat de rossi46_br
Raportează ca șters! 32

O compilatie cu mai multe neplaceri din trafic din ultima saptamana.

3 comentarii

  1. furia rosie turbo

    Pentru ultima faza am ascultat cu casti ca sa-mi dau seama daca ai dat sau nu semnal,si nu am auzit ca ai fi dat,dar daca ai facut-o nu ti se aplica asta:
    Art 45
    alin.1 din OUG depasirea este manevra prin care un vehicul trece inaintea altui vehicul ori pe langa un obstacol,aflat pe acelasi semns de circulatie,prin schimbarea directiei de mers si iesirea de pe banda de circulatie sau din sirul de vehicule care s-a aflat initial.
    alin.2 din OUG:
    a)Sa se asigure ca acela care il urmeaza sau il precede nu a initiat o manevra de depasire sau nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau stanjeni circulatia din sens opus.
    b) sa semnalizeze intentia de efectuare a depasirii;(cu cel putin 50 m in localitati si 100 m in afara localitatilor inainte de a incepe efectiv manevra de depasire).

    mai poate fi adus in discutie Art 54 ali 1 si 2 din OUG si Art 116 alin.1 din R.privind reguli referitoare la manevre.
    Corect ar fi fost (daca nu ai dat semnal)sa astepti ca skoda sa-si incheie manevra si pe urma sa treci si tu.Din ce ne arati in momentul in care tu ai inceput sa schimbi benzile Skoda de ja avea semnal.Skoda trebuie sa acorde prioritate celui cu Fiesta atat.
    Si ca sa fiu si mai carcotas,citeste si articolele despre folosirea claxonului.
    Art. 113
    (1) Mijloacele de avertizare sonora trebuie folosite de la o distanta de cel putin 25 m fata de cei carora li se adreseaza, pe o durata de timp care sa asigure perceperea semnalului si fara sa-i determine pe acestia la manevre ce pot pune in pericol siguranta circulatiei.
    (2) Semnalizarea cu mijloacele de avertizare sonora nu poate fi folosita in zonele de actiune a indicatorului „Claxonarea interzisa”.
    (3) Se excepteaza de la prevederile alin. (2):
    a) conducatorii autovehiculelor cu regim de circulatie prioritara cand se deplaseaza in actiuni de interventii sau in misiuni care au caracter de urgenta;
    b) conducatorii autovehiculelor care folosesc acest semnal pentru evitarea unui pericol imediat.

  2. rossi46_br

    In mod normal, as fi claxonat inainte sa execute manevra, pentru atentionare. Dar clar nu ma asteptam la asta si m-am concentrat doar sa evit si sa franez.
    Intr-adevar, nu am semnalizat, in schimb eram pe banda cand el a executat manevra si ar fi trebuit sa se asigure. Greseala era amandurora, in schimb, in cazul in care ne atingeam, vina ar fi fost a celui care nu a acordat prioritate (cel putin asta ar fi constatat un politist). In orice caz, manevra de schimbare a benzilor am facut-o cu ceva distanta pana in locul in care Skoda a oprit.
    Acum cativa ani am avut parte de un accident asemanator, masina mea fiind in locul skodei. O dacie m-a depasit cand vroiam sa virez la stanga si a intrat in mine (venind din spate cu viteza). La politie, am fost eu vinovat ca nu am acordat prioritate.

  3. furia rosie turbo

    Te cred,pentru ca e foarte greu de dovedit cine a dat semnal inainte sau dupa,fara martori sau filmare.Parerea mea este ca trebuia sa reduci si sa maresti atentia,era de intuit,ce urmeaza.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!