Adaugă comentariu

49 comentarii
  1. Daca tu nu franai erau sanse mari sa faceti poc si sa ajungeti in sant !

    • Nou

      si dac-ajungeati in sant erau mari sanse sa fie ok – ca si soferul de la miorita tocmai a fost achitat.
      vorba aia, nu cunoastem derularea procesului deci nu putem lua de buna decat concluzia instantei – si anume ca omu’ nu s-a asigurat…

      asa si asta, iti palea una intentionat cand trecea de tine, te facea muci, si apoi iesea ca nu s-a asigurat la revenirea pe banda sau ceva. protejati-va singuri ca legea doarme 😉

  2. Nou

    toti kktziii se „grabesc” si apoi au ore de pierdut cu frane, sicane, amenintari, dat jos, etc.
    acest gen de mizerii de oameni ar trebui lipsiti de privilegiul de a conduce autovehicule pe viata. problem solved

  3. Majoritatea nu inteleg ca nu sunt 2 benzi. E o banda cu acostament. Daca mergi pe acostament e ca si cum mergi pe autostrada pe banda de urgenta. De aia dau flashuri babuinii.

    • Nou

      Când sunteți depasit: să circulaţi cât mai aproape de marginea din dreapta a carosabilului sau a benzii pe care vă deplasaţi.
      Acostament – fâsia laterala cuprinsa între limita partii carosabile si marginea platformei drumului;
      Parte carosabilă (a unei străzi, a unei șosele) = parte a unei șosele sau străzi rezervată circulației vehiculelor.
      A nu se confunda acostament consolidat cu carosabil asfaltat.
      Acolo nu e acostament (linie continua de delimitare) , dar nici banda neavând lățimea corespunzătoare și nu vad de ce sa nu se folosească ca retragere pentru cei ce sunt depășiți. Amenda nu da nimeni la retrageri. Nervii vad ca sunt plăcere prin traficul din estul Europei.

    • @ing.tudor, nea Tudorică, partea carosabilă e aia de pământ și pietriș. Pe acolo trebuie să meargă ăștia care n-au habar că trebuie dată blană pe europeană. Ei nu pot înțelege că acolo e o bandă jumate și că încape toată lumea. Ce nebuni!!! E loc pentru toți! /s

    • @ing.tudor

      „Acolo nu e acostament”???

      Poftim!
      Art. 80 – (1) Marcajele de delimitare a părţii carosabile sunt amplasate în lungul drumului, se execută la limita din dreapta a părţii carosabile în sensul de mers, cu excepţia autostrăzilor şi a drumurilor expres, unde marcajul se aplică şi pe partea stângă, lângă mijlocul fizic de separare a sensurilor de circulaţie. Aceste marcaje pot fi cu linie continuă sau discontinuă simplă.

      Vrei explicatie si mai precisa?
      Poftim!
      1.6 Linia îngustă discontinuă, lungimea hasurilor fiind de trei ori mai mare decît intervalele dintre acestea:
      a) avertizează despre apropierea de marcajul 1.1.1 a) și 1.1.1 b) sau de marcajul 1.11 a) care separă fluxurile de transport în sensuri opuse sau în același sens;
      b) separă benzile de circulație (cu lățime sporită – 3,75 m) ale carosabilului de acostamentul (cu lățime sporită – 1,8 m) , la care imbrăcămintea este identică cu îmbrăcămintea carosabilului, se aplică pe sectoarele de drum din afara localităților.

  4. Ce mare branza daca-l lasai sa treaca din prima?

    • Este. Observa ca in momentul in care idiotul trece pe langa el si se da autorul pe acostament E LIBER IN SENSUL OPUS SI LINIE DISCONTINUA, nu putea sa faca depasirea regulamentar? Sunt satul de cretini ca ala care au impresia ca is 2 benzi si trebuie sa te dai din calea lor. Idioti care au luat permisul pe memorarea chestionarelor.

    • Nou

      Adică respecta obligația de a merge cât mai în dreapta atunci când e depășit. Dacă grabitul nu a semnalizat intenția de depășire din timp, (cred ca deloc), atunci tot trebuia preventiv sa meargă spre dreapta.

    • Nou

      poate dai un replay la video si vezi despre ce e vorba. dobitocul imi dadea flash-uri sa ma dau din calea lui. pe acostament, unde e interzisa circulatia autovehiculelor!!

    • Ce mare branza daca nu da flashuri pentru a se da pe singura banda REGULAMENTARA si sa-l depaseasca atunci cand e posibilitate pe contrasens?? Mergi tu pe 1m jumate de banda !

    • Chiar nu îi înțeleg pe ăștia care se enervează cu jumătatea de bandă acostament de urgență de dat mai la o parte pe dreapta din calea celor care chiar au mașini și știu să conducă. Putea să o dea pe iarbă puțin, să-l lase să treacă, mai ales că nu venea nimic din față. Și mai și înjură… /s

  5. Nou

    De ce ar fi acostament „banda” aia din dreapta?

    • De ce nu e banda 1 banda de urgenta de pe autostrada? Deci total 3 benzi?

    • Nou

      pentru ca nu are latimea necesara pentru a fi considerata banda de circulatie si pe deasupra mai e si interzisa circulatia pe acostament, domnule inginer!

    • @ing.tudor chiar asa praf esti? Banda aia e cu 1m mai ingusta decat banda regulamentara !

    • Nou

      E ciudat doar. Trebuia linie continua, chiar nu înțeleg. Diferenţa de lăţime dintre banda și acostament ul consolidat (respectiv 1 metru) nu permite, în lipsa unei delimitări vizibile şi neîndoielnice, perceperea acostamentului respectiv ca nefiind destinat circulaţiei autovehiculelor.

    • @ing.tudor, Ei, acostament… auzi la ei, știu să scrie în franceză. Pe acolo trebuie să circule ăia cu căruțe și biciclete care merg cu 100 km/h și nu știu să se dea din fața adevăraților șoferi. Mofturi. Ce ți-e o bandă, ce ți-e jumate de bandă. Tot bandă e. /s

    • ‘De ce ar fi acostament „banda” aia din dreapta?’

      Pentru ca fix asta este , acostament , deoarece nu are latimea necesara pentru a fi considerata banda de circulatie.
      Legat de video . De obicei cand merg pe acolo si vine cate un meserias din asta , ma mut cat pot de mult in dreapta pe acostament si il las sa se duca . Stiu ca nu este legal din partea mea , dar decat se te certi sau mai rau sa te iei la bataie cu toti dobitocii mai bine faci asa. Oricum vina este exclusiv a autoritatilor , ori sa desfinteze acostamentul ala ori sa largeasca soseaua iar acostamentul sa devina BANDA 1 de circulatie …….

    • @adfox, dacă ți-e greu să înțelegi, vezi printre clipurile mele poate găstești un răspuns.

  6. Exaxt. Are 2.5m in loc de 3.5m. deci nu e pentru circulatie. Bravo! Ma gandeam ca nu stie chiar nimeni.

  7. Nou

    Sincer, nu-ti mai pune mintea cu prostii, ca vorba aia te bat cu experienta. Desi nici mie nu-mi convine sa-i las pe flashuitori imediat in secunda aia pe care o vor ei, prefer sa nu-mi fac nervi. Insa uneori le-o intorc, mai ales celor care dau flash-uri in continuu de parca arde cerul, dar numai cand sunt singur in masina si situatia permite. Dupa ce trece, imediat inferioara si apoi ii dau eu flash-uri si ma tin scai de el pana cedeaza psihic. Oricum, paza buna trece primejdia rea…

  8. Incapatanarea ta (obsesiv-compulsiva) idioata de a nu-l lasa sa treaca , pe cel mai rapid ca tine (indiferent de motivul lui) , face parte din genul de gandire : “ si a mea e masina , de ce sa ma dau la o parte “ , si , in ziua de azi , in secolul vitezei , e cauza din pacate , care cauzeaza multe accidente . Probabil cu atitudinea ta , intr-o zi vei omora pe cineva , doar pentru ca TU aveai dreptate ….

    • Haha…
      Incapatanarea lui cauzeaza accidente? Nu faptul ca ala avea loc liber pe sens opus sa depaseasca regulamentar, dar dadea flash-uri ca sa mute autorul pe acostament, BA, acostament, intelegi?
      Eu stau in zona unde se afla e85, stii cate accidente se fac din cauza la dobitocii care te forteaza sa te bagi pe acostament?
      Dupa logica ta, daca are dreptate trebuie sa se dea ca e ala mai rapid ca el, tu prietene unde ai luat permisul, si pe ce? daca ai, desigur. Eu sper sa nu.

    • Nou

      ai niste fracturi de logica de nici ortopedia americano-asiatica nu le poate rezolva. in fiecare zi multi prosti mor fix pe barba lor pentru ca iau decizii proaste, uneori in deplina cunostinta de cauza, si indiferent de domeniu, rutier sau nu, aleg sa incalce legi, reguli, norme, normative, indicatii, recomandari, etc.

    • @TYBOR Numai OCD-iștii nu vor să meargă pe băndulița aia. Doamne, chiar nu-i înțeleg… Dacă mergi ca melcul, mergi dracu’ pe bănduliță, dacă nu… stai naibii acasă. Nu? Pana mea… Ăștia care respectă legile obsesiv-compulsiv chiar sunt periculoși și pot omorî oameni. Bănduliță = jumate de bandă = bandă de urgență acostament de urgență de dat la o parte cât mai pe dreapta. Ce e așa greu? /s

  9. Nou

    INCREDIBIL ce adunatura de c****i astia cu ‘da de ce nu il lasai sa treaca’!!! Pentru ca e ILEGAL!! cat e de greu de inteles?

  10. Serios ? Dupa logiga voastra , autorul ar fi trebuit sa stea si nu sa depaseasca pe cel cu LOGAN , care din bun simt s-a ferit pe ce numiti voi acostament …. Aceeasi situatie in oglinda …Jmekerilor ….

    • Autorul l-a depasit pe cel cu logan intrand pe sensul opus, lasand spatiu suficient, e fix problema celui cu loganul ca vrea sa mearga pe acolo, nu e bun simt e inconstienta.
      Faptul ca tu aperi un dobitoc care in loc sa depaseasca pe linie discontinua regulamentar, fiindca AVEA SENS OPUS LIBER, a preferat sa dea flash-uri si sa puna frana in fata, nu denota decat ca esti fix ca el si ca ar trebui sa predai permisul la cea mai apropiata sectie.
      Si nu-l numim noi acostament, in caz ca nu ti-ai dat seama, asa e definit si in lege.
      Fiind portiune mica, se gasesc mereu 2 destepti ca asta din video sa depaseasca IN ACELASI TIMP, si ce crezi, NU AU LOC, si se lovesc ca doi prosti ce sunt.

    • Nou

      E fix problema aluia cu Loganul ca el circula pe acostament. Autorul nu a facut nici un fel de presiune, mai mult a efectuat depasirea ca la carte, regulamentar si perfect legal, pe sensul opus de mers si cand era liber din fata.

    • Nou

      Ca sa efectueze depășirea Loganului, trebuie și la cel din spate sa se asigure ca nu a inițiat, adică „flash-Man”, o astfel de manevra.

    • @TYBOR, păi asta e… că nu l-a depășit, că Loganul merge pe banda mică. Ar trebui și tu să te hotărăști, că nu poate fi depășire dacă nu e bandă.

      @ing.tudor, dacă Loganul e deja pe băndulița de viteză mică, nu e depășire, e ocolire… nu ai ce să depășești. Corect? /s

    • timemachine , este depasire, nu (ocolire’ cum zici tu) toata ziua (de la secunda 25) atata timp cat intra pe banda de pe sensul opus si revine pe BANDA 1 DE CIRCULATIE (de la secunda 29).
      ‘Bandulita’ aia de care zici tu si de care inventezi legi (Bănduliță = jumate de bandă = bandă de urgență acostament de urgență de dat la o parte cât mai pe dreapta) NU ESTE DE CIRCULAT PE EA , ai mai jos definitia acostamentului din LEGISLATIA RUTIERA :

      Definitie – Acostamentul este zona dintre partea carosabila si marginea platformei de drum care este adesea confundata cu o a doua banda de circulatie. Este extrem de important ca toti soferii sa fie bine informati in legatura cu scopul pe care il serveste acostamentul si anume acela de stationare in caz de urgenta.

      Legislatia rutiera in vigoare interzice circulatia in zona de acostament, indiferent daca pe unele drumuri nationale sau pe autostrazi acesta ajunge sa aiba o latime similara cu cea a benzii de circulatie. Acostamentul este cunoscut si drept banda de urgenta si poate fi folosit pentru circulatie doar de catre biciclisti, atunci cand nu exista piste de biciclete special amenajate.

      SI PS : Pe tronsonul ala eu circul ca cel cu loganul cand vin meseriasi din astia ca tine , desi legal gresesc prefer sa intru in sicanari.
      SI PS2 : Iti doresc sa sofezi prin vestul Europei sa vezi ce zen esti cand toti nu inventeaza legi ca tine , o zi buna va doresc tuturor care aveti ceva cu OCD-istii 🙂

    • @adfox, repede, vă aprindeți… ar trebui să-i lăsați să conducă doar pe șoferii adevărați cum sunt TYBOR și ing.tudor

  11. Nou

    @ing.tudor – cine zice ca nu s-a asigurat?

  12. Nou

    nu ma mai mir de ce mor mii de oameni in fiecare an. din cauza unora ca astia care dau comentarii ma tampite decat ei. timemachine-banda e la tine in creierul al de gaina.

    • @traffICON, dacă ar fi să zicem că gândesc așa, nu m-ar ajuta nici creierul de găină. Problema adevărată aici e că găinile și cocoșii pot obține permis de conducere, iar curcanii nu fac nimic altceva decât să se înfoaie :))

  13. Un mare +++++ pentru autor.. Sunt din Iasi si circul foarte des pe porțiunea asta de drum. E simplu, daca te grăbești, aștepți pana poți face depășirea corect, dacă nu, iarăși aștepți și mergi legal în spatele celuilalt.
    Au fost momente când m-am grăbit și nu am dat flash-uri sau claxoane.. Sunt conștient ca respectivul nu trebuie sa îmi facă pe plac și sa se dea la o parte.. Iar pentru asta pot aștepta.
    Răbdarea e un lucru important.

  14. Nou

    E putin neobisnuit tipul asta de drum cu acostament mai lat si multi soferi chiar cred ca se pote circula pe „banda” aia. Cred ca era uit ca sumplimentar sa fie cateva indicatoare care sa indice ca circulatia este interzisa pe acolo.

  15. Nou

    Legat de clip… pana mea legea e lege..DAR pana cand nu ne civilizam ca natie pe drumul asta cand un imbecil da flash-uri sau mai stiu eu cum te preseaza, daca te poti da pe acostament (da ,stiu e ilegal) in conditii de SIGURANTA este benefic pentru altii sa te dai.

    Si acum sa va spun de ce consider eu asta, poate gresesc, sa nu imi sariti in cap.

    Pai cel cu flash-urile sau cu lipitul de masina din fata, este clar ca nu are educatie (educatie in general, nu neaparat rutiera) si nu poti sti ce are in cap cretinul, si cat de slabi are nervii, si poate in prostia lui adunata cu multa frustrare sare pe contrasens sa te depaseasca exact atunci cand vine ceva din fata si atunci cretinul are 2 posibilitati:
    1.intra in tine si te arunca in decor;
    2.se izbeste in cel din fata si de multe ori cel din fata nu e tirist ci este cu o masina mica;

    • mitica, legat de comentariul tău … pana ta … vrei civilizație dar nu faci nimic în aceasta privință. Din contră participi la perpetuarea unui fenomen din cealaltă emisferă: nerespectarea legii și tu, domnule educat, consideri acesta un lucru benefic.

      Întâmplător drumul unde se practică asemnea ajutor poartă numele de drumul morții? Oare circulatul pe bandă (și nu pe acostament) este cauza?
      Rezolvarea este una foarte simplă (dar greu de implementat): respectarea legii. Legea este benefică pentru siguranță, nu circulatul pe acostament. Nu respecți legea ești imprevizibil în trafic.
      Uite aici rezultatele circulatului pe acostament:
      https://www.trafictube.ro/moare-e85-permis-luat-buzau/
      https://www.trafictube.ro/live-accident-live-e85-haret-focsani-adjud/
      https://www.trafictube.ro/acostament-e85-aproape-accident/ – și Matiz a vrut să ajute. S-au întâlnit 2 imprevizibili.

    • Nou

      @T.C. „Rezolvarea este una foarte simplă (dar greu de implementat): respectarea legii. Legea este benefică pentru siguranță, nu circulatul pe acostament. Nu respecți legea ești imprevizibil în trafic.”

      Nu ai inteles comentariul meu.
      Si ce ai spus legat de matiz nu are nici o legatura cu ce am spus eu.Am folosit cuvantul „Siguranta”.Cel cu matizul este o leguma iar cel ce depaseste un imbecil.

      Eu m-am referit strict la cei care stau si te preseaza cand TU CIRCULI REGULAMENTAR. TU NU INTELEGI CA ACEI IMBECILI NU ISI DAU SEAMA CA TU CIRCULI REGULAMENTAR SI IMI SPUI MIE CA VREI CA AIA SA RESPECTE LEGEA CAND AIA NU STIU CUM E FACUTA LEGEA. AIA AU IMPRESIA CA ACOLO SUNT 2 BENZI.

      Decat sa fiarba si sa tasneasca in altul de pe contrasens prefer sa ma dau pe acostament DOAR DACA SE POATE si in conditii de siguranta pentru mine. Ca sa fiu sigur ca intelegi comentariul meu iti mai zic o data.TE ROG NU MAI VENI CU ARGUMENTE PROASTE GEN FILMULETE CU ACCIDENTE, ATAT TIMP CAT EU INCA O DATA ITI SPUN AM FOLOSIT CUVANTUL „SIGURANTA”. IN CE MI-AI ARATAT TU MIE NU SE REGASESTE ACEST CUVANT.

      Gandeste-te ca la volan se afla un incepator si vine unul care preseaza, incepatorul nu se da ca respecta leagea, apoi maimutoiul dupa ce depaseste ii pune frana in fata si doamne fereste se busesc. Nu ajunge incepatorul la spital sau poate si mai grav cu dreptatea in mana ? Nu cumva daca nu are camera vina pica tot pe el ? Eu prefer sa nu ajung in groapa sau altii din jurul meu cu dreptatea in mana.

  16. Pana la urma totul e simplu si tine de educatie si bun simt . Doua exemple in antiteza in acelasi clip, spun totul despre caracterul postacului . Cu toate ca avea unde , e drept , fara nici o obligatie legala , sa se fereasca si sa faca loc unuia mai rapid decat el , prefera sa injure si sa arate ce si cum este . Insa in timpul manevrei pe care el o incrimineaza , profita fara nici un scrupul de gestul soferului de LOGAN , care a inteles in contextul circulatiei aglomerate din zilelel noastre sa fie un exemplu pentru altii .. RESPECT pentru el ….

    • Nou

      Adica autorul trebuie sa incalce legea pentru ca un prost care nu stie cum se efectueaza o depasire, nu-l poate depasi regulamentar?

  17. @traffICON Va mai trece ceva timp pana se vor prinde unii soferi neatenti, tupeisti sau habarnisti ca portinea aceea e acostament consolidat. Apoi dupa ce vor invata si la ce foloseste poate vom vedea mai rar astfel de faze.
    +

Vezi si...