Raspunsul este unul simplu: faci la fel ca soferul din clip – circuli fara lumini. De data aceasta nu a fost nimeni ranit. Data viitoare, nu se stie.
Filmarea a fost pe drumul DN15, in apropiere de Reghin, judetul Mures, in exact acelasi loc cu prima filmare din acest „serial„.
Filmat cu: 5.0MP Wide Angle Digital Car DVR Camcorder
L.E.: soferul e tot tata.
26 comentarii
anfachinbilivabal !
si inca un mare + pt. atentie
Toamna trecuta intr-o duminica pe la 10 seara veneam linistiti spre casa. Drum judetean fix pe o portiune neiluminata, soferu incearca sa faca o depasire. Norocul nostru a fost (avand cam 80 km/h) ca in momentu cand a iesit jumate de masina pe contrasens a reflectat numaru si a tras asta brusc de volan bagandu-se inapoi. A trecut linistit pe langa noi un aro de armata cu farurile stinse.. Ca sa-l citez pe sofer: sa-mi bag **** daca era putin mai obosit nu-l mai vedeam.
Deci VAI?!?! OMG, WTF. Pacat ca nu i se vede numarul de inmatriculare. Ce idiot, Dumnezeule!
Si tu ai cam fortat depasirea. Trebuia sa iei o mica pauza dupa ce l-ai depasit pe primul.
si eu am patit ceva de genul in ungaria pe drum national chiar atunci se facea zi si in depsasirea unui tir, vad la un moment dat un punct mare si negru care venea tot mai aproape de mine care de fapt era un TIR fara becuri, noroc ca am apucat sa intru inapoi pe banda si sa finalizez depasirea
Sunt idiotii care nu inteleg sau nu le pasa ca trebuie sa fie observati in timp util de ceilalti. Ii vezi (daca mai apuci 🙁 ) dimineata si seara in lumina crepusculara ca niste fantome rutiere.
+
Asa am patit noi cand mergeam spre mare vara asta.. La noi a fost si mai nashpa ca era deja intuneric.. si cand sa depasim tirul.. doi dobitoci, cretini, idioti (ca nu le pot spune altfel) erau pe scutere fara lumini sau ceva reflectorizant pe ei 😐 Putin mai lipsea si ii doboram ca pe popice.
n-ai cu cine. daca am avea si noi o amenda de 150 de euro pentru treaba asta+cativa politisti din tari cu baie in casa, cred ca s-ar rezolva problema.
trist sa vezi asa ceva, absolut tulburator 🙁 . Eu personal si ziua, in oras circul cu luminile aprinse…
presupunem ca lovesti frontal un astfel de specimen, tu aflat in depasire. Se scoate culpa comuna ? Sau culpa celui fara becuri aprinse ?
@razorsbk: Dovedeste ca era cu farurile stinse. Asta daca ai camera si scapa intreaga dupa accident…
trecand peste treaba cu farurile care e evidenta si la care nu am ce comenta: soferul ce cauta sa mearga pe contrasens de la sec 12 pana la 20? in niciun caz nu se depaseste asa. plus ca nu stie sa foloseasca un pic de faza lunga in depasire
@M – pt ca drumul era liber, cel putin pana la ala fara faruri, e in regula manevra. Daca folosesti faza lunga in depasire nu vreau sa ma urc cu tine in masina.
@VladCatalin – Asta e a2a, roaga-te ca a3a sa nu fie cu noroc! Astia trebuie lasati fara permis nu infractorii aia care merg cu 61 in zona de 50:|.
astaroth: am zis UN PIC de faza lunga ca sa nu mergi in orb. asta inseamna un flash, desteptule.
iar manevra nu e in regula. fa abstractie de faptul ca erau doua masini acolo(una in fata si una in spate) si explica-mi cum e in regula sa mergi atata pe contrasens.
@M eu sunt din reteaua alora care nu dau flashuri cand depasesc. Stiu ca conform art. alin. din codul rutier depasesti o masina odata si nu coloana formata, DAR daca se baga si inapoi nu apuca sa finalizeze depasirea mcv-ului pt ca dadea peste ala fara lumini.
Deci pana nu am vazut ca ai tras brusc dreapta nu am realizat ca vine ceva ! + mare pt atentie. Drum bun.
La viteza de depasire nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca nu se reincadra tatal tau in banda. Era un impact de minin 70+70 km/h
@Cristian Iosub: 70+70=70 dacă cele două maşini implicate au aproximativ aceeaşi masă şi deci rămân pe loc un urma impactului.
astaroth: daca nu dai flashuri atunci succes la carute si biciclete.
uita-te la film. depaseste o masina, merge pe contrasens, depaseste alta. unde vezi tu coloana? daca mai zici o data ca e ok asa zau ca mi se face scarba sa-ti mai raspund.
Îmi mai plac şoferii cu maşini închise la culoare sau care se camuflează bine în peisaj şi merg fără poziţiii sau fază scurtă, când afară plouă, ninge ş.a.m.d.
Este posibil să le sosească factură de la ENEL (curent)?! :))
@Andi
Cum adica cu pozitii? Pozitiile se folosesc doar cand masina sta pe loc, ca de aia se cheama lumini de pozitie.
Folosirea numai a pozitiilor este la fel de gresita si periculoasa, ca si atunci ca nu ai deloc lumini. La fel de gresita este si folosirea proiectoarelor de ceata, atunci cand nu este ceata sau a pozitiilor impreuna cu cele de ceata, cum am mai vazut (am impresia ca li se pare cool la retardati).
Da, dar nu sunt folosite nici măcar alea, care într-adevăr ar trebui folosite în momentul în care maşina nu este pusă în mişcare.
În schimb, aşa cum ai spus şi tu, le place să meargă cu proiectoarele aprinse şi de cele mai multe ori, le veţi vedea legate de poziţii. Este o modă să mergi pe înserat, cu poziţiile şi proiectoarele aprinse.
@ Thomas,se poate dovedi usor daca a avut becurile aprinse,am vazut la un documentar despre cum se trateaza accidentele in Anglia.Cica iti cauta becurile,si se uita la filament la microscop.Daca in momentul impactului au fost aprinse,o sa gaseasca urme de sticla lipite pe filamentul care atunci era fierbinte(cica apar de fiecare data).Daca erau stinse filamentul e rece si sticla nu se mai lipeste.Intrebarea e alta…politia romana face astfel de cercetari?
@gms80sixtreme: Ia-ti CI-ul si uita-te in el… daca scrie ROMANIA poti sa stai flexat, nu se intampla asa ceva pe-aici 🙂
Cam mult te plimbi pe contrasens. Minus –
Sunt tari in care circulatia cu farurile aprinse este obligatorie, indiferent de tipul de drum, indiferent de ora zilei. Avantajele sunt evidente: esti mai vizibil in trafic, si asta ar putea sa-ti salveze viata. N-ar fi rau sa se introduca si la noi regula asta.
Pentru mine, inca din primele ore de condus, mi-am format un reflex: aprinsul farurilor este primul lucru pe care il fac dupa ca introduc cheia in contact. M-am obisnuit sa circul intotdeauna cu farurile aprinse.