Adaugă comentariu

17 comentarii
  1. Omul era obligat sa intre in banda 1 ca avea vizibilitatea obturata de taxiu si de pom,ce sa faca? Am citit pe net ca e risc foarte mare in intersectia aia.Daca nu ar mai parca masini si s-ar pune o oglinda rutiera,sigur se vor evita multe accidente.

    https://www.google.ro/maps/@45.7545446,21.2458609,3a,55.5y,269.92h,80.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRDyD5fCuKf4k2aRJq3nGjQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    • E foarte dificil sa te asiguri mai ales cand ai masini parcate pe B1. In cazul de fata, masinile parcate nu erau pe B1.
      Prima poza din clip este cu un accident petrecut in aceasta intersectie.
      Daca si eu eram mai aproape de el, sigur faceam poc. El inainteaza cat de cat incetisor, dar privirea lui era in dreapta. A oprit masina complet si a intors privirea doar la auzirea claxonului, asta e ingrijorator.

    • DTC, soferii vad prin geamurile laterale si parbriz, nu prea vad cu virful capotei. De asta masinile parcate acolo pe trotuar obtureaza total vizibilitatea, pentru ca traectoria vizuala e pe trotuar, nu pe banda 1.
      In cazul de fata puteai sa intelegi situatia si sa-l ocolesti pe B2 in loc sa-l pui sa dea inapoi, omul a inteles situatia defavorabila in care se afla (e greu de spus „greseala”), te-a salutat si a dat inapoi. Daca reducem totul la litera legii si nu ne mai folosim judecata si bunul simt vom ajunge sa luam decizii ca robotii, pe baza de 0 si 1.

  2. Sau stai pe B2 dacă nu ai reflexe bune 😀
    Să nu se înțeleagă greșit iară, făceam doar o observație pe marginea fenomenului cu B2, nu că DTC n-ar avea reflexe.

    • Am inteles. 🙂
      Nici eu nu am nimic cu soferul Ibizei. Poate doar ca a oprit masina abia dupa ce am inceput sa claxonez. In rest, tot respectul. Si-a cerut scuze si a dat inapoi.

  3. Cam exagerat de data asta. E drept ca a iesit cam mult si poate cam brusc (te-a si vazut tarziu pentru ca circulai pe B1 :)), dar respectand legea ca la carte (botul masinii sa nu depaseasca marginea bordurii), cum te procedezi acolo? Cobori din masina ca sa te asiguri?
    In cazul de fata, eu il ocoleam pe B2, nu cred ca e vorba de nesimtire/inconstienta ca sa-l fac sa dea inapoi.

    • Pe B2 aveam putin mai in spate masina. Eu nu trag de volan niciodata stanga. Risc sa feresc pe unu si sa intru in altul, ala sa plece linistit iar eu sa fiu vinovat ca am intrat in alalalt. Nu, multumesc.

    • Pai aproape te-ai oprit si masina din spate tot nu te-a ajuns. Nu e vorba de nesimtire/inconstienta sa-l faci sa dea inapoi dar e o fortare nejustificata a situatiei in conditiile in care-l puteai ocoli in siguranta.

    • Scuze, m-am exprimat si am fost inteles gresit. Nu e vorba de nesimtire/inconstienta din partea celui cu Ibiza ca sa merite dat inapoi, asta voiam sa spun.

    • @Mituc : Da, nu a ajuns masina de pe B2 ca a franat si ea. L-a vazut pe cel cu Ibiza iesit in totalitate pe B1 si ma gandesc ca a crezut ca se baga, asa ca a franat si el pana aprape de oprire.

  4. Am studiat clipul postat de tine, DTC, si am citit si ce au comentat colegii. Intr-adevar, Ibiza (legal) nu trebuia sa depaseasca marginea bordurii cu botul masinii, dar totusi, masinile fiind parcate corespunzator langa trotuar, precum arata si indicatorul, e situatia cea mai a draq acolo, vizibilitatea fiind… cam DELOC. Cine e de-al casei si stie situatia, poate sa previna, atat pe drumul cu prioritate, cat si pe drumul secundar. Dar, cine vine rar pe acolo sau..pentru prima data… face BUBA. Ideea cu montatul oglinzii este una foarte buna…SAU… poti iesi in intersectie cate un pic, cate un pic, ciupind din „cascaval”, pentru ca altii sa te vada din timp si sa franeze, sa te fereasca. Modul cum a iesit Ibiza este genul „NU faceti ca ei”. Clar nu trebuia sa iasa asa brusc, ca nici cel de Sus nu il mai salveaza! + pt video.

    • Circul des prin intersectia aceea din directia celui cu Ibiza. Da, e greu sa te asiguri dar nu imposibil. Niciodata nu am fost pus in situatia de a da cu spatele. Si nu, nu m-a lasat nimeni. :)) As fi vrut eu. Da, ar merge puse oglinzi pentru asigurare.

    • @andrei – total de acord cu cele spuse de tine.
      Sunt foarte multe intersecții, când nu ai vizibilitate să te asiguri, respectând legislația și nepunând traficul în pericol, iar cea mai bună soluție găsită de mine, este să intri în intersecție, căte puțin, treptat, până ai vizibilitate, astfel micșorând riscul de a avea evenimente.

  5. @DTC Dap, a iesit mult prea mult si prea repede pe toata B1. Daca se asigura prima data in stanga cum e si normal, nu mai ajungea probabil in situatia de a fi nevoit sa mearga inapoi.
    +
    P.S. La Multi Ani! 🙂

  6. Asa e, acolo se iese groaznic, nu e vizibilitate. Dar totusi ati vazut pe filmare cum ala iese fara sa se uite in stanga si ii luati apararea.
    Ala putea iesi putin cate putin, nu asa tipic romanesc pana in drum si dupa aia ‘vedem noi’.
    Bine ca nu a venit un biciclist sau motociclist.
    Totusi, avand in vedere ca nu ai vizibilitate, iesi cate un pic uitandu-te in directia aia unde vezi mai putin, nu?

  7. +. Pentru ca daca nu ai vizibilitate intri cat de incet poti, cu ochii beliti in stanga. In dreapta te uiti o data la inceput si dupa aia inainte de a trece de axul drumului.

    Bon… Deci cum ramane cu amendarea soferilor care parcheaza fix in intersectie si cu ridicarea masinilor lor?

  8. Nu a fost vorba de nesimtire din partea celui cu Ibiza. Chiar a fost un domn. Problema e ca se asigura in dreapta cand era iesit in totalitate pe B1. Eu cand circul din directia lui, am ochii in stanga si mai trag o privire si in dreapta. Dar privirea imi e atintita spre stanga si ies incet-incet.
    O zic din nou : Daca eu eram mai aproape de el, ar fi iesit cu poc. Privirea lui era in dreapta (se vede clar) cand masina inca mai inainteaza!