De data asta am scăpat

Adăugat de AdrianT
Raportează ca șters! 155

După ce a trecut a și ieșit în câmp. Am impresia că a pișcat tare frâna în curbă și s-a pierdut.

Locația: Timișoara -> Peciu

Ce mai caută lumea:
  • de unde stiu daca am esp sau doar tc

40 comentarii

  1. Pe acel sector de drum, anul trecut au fost exact 10 accidente…. urate ca sa spun asa.

  2. Puteai sa te opresti sa vezi daca are/au nevoie de ajutor etc..

  3. Când vom înțelege că frâna în curbă sau exact la intrare în curbă este periculoasă? Mai ales pe un sector de drum înghețat… Doh. Puteai să opreşti totuşi.

  4. A intrat putintel prea tare in curba. Din video pare alunecos pe jos.

  5. FILMAREA NU ÎMI APARȚINE! ESTE „ÎMPRUMUTATĂ”

    • citez: FILMAREA NU ÎMI APARȚINE! ESTE „ÎMPRUMUTATĂ”

      Sa intelegem ca si profilul este „imprumutat”? In toate clipurile ai filmat din aceeasi masina 🙂

      Carcotasul din mine :))

    • Time stamp de pe filmare spune că este altă cameră. (galben v.s. alb+gps)

    • „De data asta am scăpat”… Ce ai scapat, laptele pe jos? Daca nu e filmarea ta, macar pune in titlu „De data asta a scăpat” 🙂

    • Cum adica ? imprumutat ?
      Baga detalii si citeste

      http://www.trafictube.ro/reguli/termeni-si-conditii/

      Ridicarea conţinutului şi postarea comentariilor implică garanţia din partea autorilor şi comentatorilor că sunt titularii tuturor drepturilor de autor asupra conţinutului, precum şi / sau că au obţinut consimţământul necesar postării acestora pe Site de la titularii drepturilor. În plus, prin ridicarea conţinutului şi postarea comentariilor pe Site fiecare dintre autorii şi utilizatorii Site-ului întelege şi acceptă că este singurul responsabil şi va despăgubi Site-ul, administratorii acestuia sau terţii pentru orice prejudiciu ce decurge din acţiunile sale.

      Administratorii Site-ului vor înlătura orice conţinut sau comentariu cu privire la care au fost notificaţi că încalcă drepturilor de proprietate intelectuală ale terţilor. Administratorii Site-ului îşi rezervă dreptul de a înlătura orice conţinut sau comentariu fără o notificare prealabilă a autorului.

    • Ursule, am acord, nu e bai.
      Legat de titlu editeaza te rog si pune-l in ghilimele.
      Si ca o completare in masina din care se filmeaza sunt doua doamne. Una la volan si una in dreapta. 🙂

  6. Eu stau si ma intreb , astia care ies cu masinile pe patinuar de genul ala , domne nu pot sa-i inteleg , pune mai nene la o vit de 40-50 kmh , pune frana si vezi cum se comporta masina vezi cam ce distanta ai de franare la viteza aceea si asa iti cam dai seama cum se comporta masina pe un asemenea carosabil si in genul asta adaptezi viteza la conditiile de drum si nu mai ajungi in situatia aia periculoasa de a patina in timp ce tu habar nu ai sa conduci pui frana in curba pe gheata.Mare noroc a avut autorul clipului.

    • ion zapada, nimic nu stii… ei e soferi, de vina sunt autoritatile ca nu fac drumuri drepte. cum se comporta masina, iara spui prostii… de aia isi cumpara romanul masina cu 15 airbaguri, abs, esp, pms, add, etc ca sa nu isi bata el capul cu soferia

  7. Dar nici cu autoru’ nu îmi este rușine. 200Km/h înainte de curbă !!!!

  8. Foarte mare bulan ca s-a redresat cat de cat, altfel nu se mai evita nimic

  9. Doamne ce credeam ca intra in tine…. am strans din….fese involuntar!! 😀

  10. VW jetta fara esp?? Nu credeam ca s-au vandut. Sau e vreo masina „de batranica cu 80.000 din jermania” si merge cretinu cu bradu de craciun aprins in bord. ESP-UL ar fi trebuit sa previna plecatul curului in halul asta.

    • Depinde esp-ul te ajuta pana intr-un punct, de acolo mai departe cel de sus cu mila… Eu am patit de nu stiu cate ori sa fuga spatele iarna la fosta masina (roti de 14 cauciucuri subtiri, masina de cart la propriu) si niciodata nu am iesit cu ea de pe carosabil. Cu masina curenta ce are esp mai rau ma incurca, daca vrei sa iesi cu scart nu poti ca ma blocheaza, daca fuge spatele ea franeaza, eu contravirez… niciodata nu se pupa astea. Probabil ca soferilor de genul feminin (cu exceptie Mihaela 😀 ) li se potriveste de minune esp-ul.

    • @verdenpom – ESP-ul e bun. Cu conditia sa stii ce fel de sistem ai, sa simti masina si efectul ESP, si nu i te opui virand brusc si haotic in toate directiile, cuprins de panica. Dar daca ai viteza prea mare…. nici mama mamei ESP-ului nu te mai scoate din bucluc 🙂

  11. eu zic ca nu e gheata pe jos…
    sa zicem ca e umed, dar gheata nu e.
    daca era gheata nu avea nici un fel de control asupra directiei nici autorul fimarii si nici soferul de pe contrasens (uitati-va la sfarsit sa vedeti ca masina se redreseaza cat de cat).

  12. Buah. Urat s-a dus. Viteza prea mare. Nu e mare lucru sa simti cum merge masina pe diverse suprafete si sa nu fortezi cand simti ca nu-i a buna, dar pentru asta trebuie si sa te preocupe chestiunea, nu sa sofezi iarna la fel cum sofezi vara 🙂

    Mai bine apasa abreiajul la jumatate, in loc de frana, sau trecea rapid intr-o viteza inferioara. Asta daca nu e masina cu transmisie automata (nu-mi dau seama acum nici ce marca e – privesc de pe smartphone clipul).

    • La cum s-a dus mai bine acceleratia la podea avand in vedere ca e tractiune fata. Dar oricum nu cred ca il lasa ESP, si oricum cred ca atata noroc a avut si el: ca a contrabracat si ESP-ul a incercat ceva ceva si pe final i-a iesit. Sau poate a luat el piciorul de pe frana si de aia s-a redresat, nu pot spune. Prea complicata dinamica ca sa ma pronunt.

    • i-a iesit un rahat, a salvat-o de pe contrasens si a trimis-o-n lastarisul din dreapta

    • Nu toate sistemele ESP (sau ESC) controleaza si motorul, asadar tot tu ca sofer trebuie sa stii ce ai la bord si sa simti miscarile masinii. De aia e bine, cateodata, sa-ti testezi, cand drumul e liber, si cum se comporta masina si cauciucurile pe carosabil umed sau inghetat si franezi putin, la viteza mica, tragand usor de volan.

      In diminetile cu polei, imediat dupa ce plecat, eu fac asta intotdeauna unde nu e pericol sa lovesc ceva sau pe cineva. Testez putin aderenta, franele si ESP-ul, sa stiu din vreme cam ce ma asteapta.

    • Cand a nins la oradea in 70 de km cred ca am facut vreo 15 teste de aderenta… toate au iesit bune, in unele locuri am si incercat sa vad cum se comporta masina la un viraj brusc, a avut aderenta destula cat sa depasesc 2 bmw-uri cu tractiune spate ce mergeau taras cu 40 de km/h…

    • @verdenpom – nu am condus prea multe marci de masini la drum lung, vreo 4, cred. Dar ESP-ul la Ford e suficient de discret. L-am simtit la lucru doar de 3-4 ori in 6 ani, si asta numai pe Dealul Negru, cand mi-a compensat putin supra virarile, inevitabile cand cate un destept se gasea sa fie b2 lover si trebuia sa trec eu pe b1 ca sa trec de el.

    • La opel e de rahat, e prea sensibil, nu e decuplabil decat daca ti-ai ales optiunea sport…. (care costa suplimentar normal).
      Nu zic, cand e de facut treaba si-o face prea bine, dar faptul ca nu iti poti decupla esp+tc cand esti in zapada/mocirla e de maro, dar faxul e luuuuuuuuuung de tot.

    • In video este o Jetta model anterior, care in configuratie standard nu are decat ASR (NU ESP), iar dupa cum s-a dus as miza pe faptul ca nu avea ESP. Eu nu am reusit niciodata cu Jetta si Octavia sa duc masina in situatia aia cu ESP ON (in conditiile in care am incercat in mod special sa fac asta sa vad cum se comporta). Este extrem de bine realizat sistemul pe marcile din gama VW, isi face treaba perfect si intra la timp, nici mai devreme nici mai tarziu. In afara de situatia in care pe jos e doar gheata, fara pic de aderenta, ESP-ul nu te lasa efectiv sa supravirezi mai mult de 1 secunda pana restabileste directia masinii.

  13. Urat de tot…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!