It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Data viitoare nu mai pun frana!

Adăugat de HamuTraffic
60

ATENȚIE: Conține limbaj licențios!

Impresia smecherului ca daca are masina scumpa are si prioritate in orice situatie. Data viitoare nu mai pun frana, smechere!

33 comentarii

  1. Ar fi de apreaciat dacă ați cenzura puțin limbajul sau măcar avertismentul de limbaj în descriere ?
    Deși de preferat prima variantă.

  2. Andrei Ciocan

    Minus. Pentru ca :
    – Arta de a conduce inseamna a anticipa.
    – Arta de a conduce inseamna a nu te enerva.

    Evident ca respectivul e dus de acasa, dar asta e. Daca ai fi mai calm ar fi mai bine.

    • Ciocane ce ai fumat??
      Pai noi sofam sau facem arta pe sosele?

      Stii diferenta dintre sofer amator si sofer profesionist?

    • Sunt oameni care au pulsul si tensiunea mai mici cand injura fara sa respire decat au oamenii in medie cand dorm.

      Dar nu exista oameni care sa stapaneasca ‘arta’ de a bate campii ca tine.

  3. Ce naiba de are atatea minusuri? Ati innebunit cu site-ul asta?
    Ce vreti sa vorbeasca din luceafarul cand ii taie fata?
    Clar plus

  4. Andrei Ciocan

    Da Ciobi, o stiu, chiar foarte bine. In situatia prezentata absolut tot timpul iau in considerare ca cel din fata ţâsneşte la limită.
    Repet, a anticipa si a nu te enerva sunt cel putin doua calitati care fac diferenta intre soferii profesionisti si cei amatori. Mai sunt si altele.
    A, si incă ceva, claxonul acela din final e inutil, arată că la un test psihologic pe bune nu iesi cu punctaj maxim. Astept argumente din partea ta ( a voastra ) ca nu e asa.

    • Ce spui tu nu mai e conducere preventivă, ci paranoia pe șosea. Ai fi uimit sa afli ca si profesionistii se enerveaza si injura. 😉
      Norocul nostru ca ne- a înzestrat natura și cu reflex rotulian, ca să putem frâna.
      Drumuri bune !

    • Ciocane esti offroad rau de tot.
      Soferii amatori suntem noi astia care ne caram cururile in masinile personale ca sa ajungem din punctul A in punctul B.
      Soferii profesionisti sunt aia care care persoane, marfuri etc.

      Pot sa pun pariu ca nu ai permis si nu ai condus ever. Daca ai avea permis insa chiar nu as vrea sa te vad pe strazi, trebuie sa fi un regulament ambulant or smthing.

  5. Adevarul: Autorul a fost mai mult decat policitos in reactia practica fata de tembel. +
    Fantezia unora: Autorul nu a condus preventiv, a fost recalcitrant, a mers pe B2, nu e sofer.

    In opinia unora, a fi sofer (amator sau profesionist) inseamna sa lasi tembelii sa isi bata joc de tine in ultimul hal, sa ajungi sa opresti pe drumul cu prioritate pentru ca tembelul are SUV si nu acorda prioritate, sa mergi cu 10 km/h pe orice tip de drum pentru ca nu se stie ce tembel apare de dupa colt, sa astepti la culoarea verde a semaforului, pentru ca exista tembeli daltonisti, sa faci manevre de evitare (sant, copac, acostament, alte masini) cand tembelul intra in depasire si pe contrasens sunt masini care circula legal…si lista poate continua.

    PS: E doar parerea mea de sofer amator 🙂

    • Like, ai pus punctul pe i.
      DIn ce in ce mai multi useri de aici sunt razna rau de tot.
      Eu as propune o intalnirea a userilor si fiecare dintre noi sa mergem in masina cu fiecare user de pe site. Cred ca am avea niste suprize mari ( gen sa facem un drum prin bucuresti ar dura vreo 3 ore)

    • HamuTraffic

      multumesc ca le-ai raspuns in locul meu. numai bine!

    • @traficMadrid foarte bine punctat

    • +

    • @Filip_24, ideea ta este interesanta, dar tot o data, ar fi cam dificil/useless ca utilizatorii de prin toata tara sa se abata pana in bucuresti doar pentru un „drive test” cu alti useri :))
      Ori cum, se tot vorbeste de 5 ani de o intalnire „officiala”, era vorba ba prin sibiu, ba prin targu’ mures.. Etc.. :)) Poate o data si o data, tot o’ fi acea intalnire.

      PS: Sunt de acord cu ce a spus @TraficMadrid

    • TraficMadrid in sfarsit un comentariu pertinent. De cate ori intru pe TT imi fac nervi. Lumea nu mai stie ce e drept si ce nu. Sunt multi care traiesc intr-o alta realitate. Nu mai stiu ce inseamna sa respecti cat de multi poti legea si sa nu deranjezi ceilalti participanti la trafic doar pt ca esti mai tupeist , ai masina mai scumpa/puternica sau crezi ca ai dreptul sa ti se faca loc pe oriunde treci. Sunt unii care comenteaza si zic : hai domne’ ca aveai loc, puteai sa il lasi , hai domne ca nu a comis-o rau toti mai facem… Cand e o greseala si omul isi cere scuze e totul ok. Dar cand ala face cu intentie, te sfideaza , eventual te si injura, pe prioritatea ta… Atunci ce mai e de comentat ?

  6. Ca sa destind putin atmosfera si fiindca se potriveste tare bine cu ce se intampla pe drumurile patriei, haideti sa citim urmatorul banc si daca se poate sa zambim…

    Un tip se suie în taxi. La primul semafor, taximeTRISTUL trece pe roşu. Mai merg ei un pic şi la alt semafor, bineînţeles aceeaşi poveste. Pasagerul înfuriat:
    – Bine, domnule, ce faci, vrei să mă omori?
    TaximeTRISTUL:
    – Domnule, stai fără griji, sUnt meseriaş.
    Următorul semafor este verde şi taximeTRISTUL pune o frână bruscă.
    Pasagerul:
    – Bine, nene, acum că-i verde pui frână!
    La care taximetristul răspunde:
    – Ahh, dar dacă vine alt meseriaş din sensul opus?!

  7. Si totusi… Voturile negative sunt pentru injuraturi ?

  8. Nu s-au sincronizat undele… el credea ca tu vei sta pe b1 tu in schimb ai schimbat banda, chestie care o puteai evita daca schimbai inapoi banda… dar na, in fine.

    • HamuTraffic

      in acea zona sunt multe canale de gaze, unul dupa altu, iar la 50 de metri este un magazin de pompe funebre care are cosciugele pe prima banda, de aceea m-am mutat pe b2.

  9. ScaniaR800

    Tot mai putini fac diferenta dintre profesionisti si amatori. Dar multi se lauda ca ar sti.
    Profesionisti: cel care respecta regurile de circulatie, este calm, nu face abuz de sistemul audio al autovehicului, nu conduce „sportiv”, nu se comporta grosolan, nu injura ca un boi/vaca – chiar daca au dreptate, verifica masina inainde de a pleca la drum, isi pune centura, se asigura de firecare data.
    Amatori: fiecare face ce vrea intrafic, nu il intereseaza de centura, sa muzica prea tare…. si multe altele.

    • Nu chiar.

      Aş schimba din definiţiile de mai sus
      Profesionist cu şofer (normalitatea)
      Amator cu posesor de permis .

      Şofer profesionist înseamnă altceva.

    • Vorbim dupa lege sau dupa ureche?

      Dupa lege soferul profesionist este cel care din asta isi castiga traiul adica sofeaza. Explicat, soferii profesionisti sunt cei care conduc mijloacele de transport in comun, TIR-istii, taximetristii etc

      Restul suntem toti soferi amatori.

      PS: ScaniaR800, cred ca ai vrut sa spui soferi responsabili si civilizati. In niciun caz profesionisti.

  10. ungadrian

    e foarte simplu el credea ca tu vei sta pe b1 si avea timp sa treaca fara sa te sicaneze
    + video ,daca nu INJURI inseamna ca nu esti atent in trafic

    • HamuTraffic

      in acea zona sunt multe canale de gaze pe b1, destul de deranjante, unul dupa altu, iar la 50 de metri este un magazin de pompe funebre care are cosciugele pe prima banda, de aceea m-am mutat pe b2.

  11. Nu conteaza ca autorul era pe B1, pe B2 sau schimba de pe B1 pe B2 (motivele il privesc), prioritatea de trecere nu se acorda in functie de banda de circulatie.
    +
    P.S. … dar se poate totusi si cu mai putine injuraturi 😉

    • @GeluCJ – E, se poate, dar nu intodeauna. Pana si mama a zis ca un sofer adevarat injura la volan ca un birjar, diferenta de 7 ani de acasa o face injuratul in interiorul masinii si in exteriorul masinii 😉 , deci cat mai multe injuraturi in masina sa nu iti injuri seful din greseala 😆

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!