It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

De ce?

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 147

Si nu caut raspunsul „de ce nu?” 😀

25 comentarii

  1. Problema e la tine, că o folosești, nu la ei 😂

    P.S: Mulți se cred șoferi, puțini sunt cu adevărat

    Drumuri bune ! ” + „

    • Adevarul e ca asa merge din pacate logica majoritatii. Si cand ma gandesc ca am facut drumul ala doar sa ajung sa votez, ma simt util ca semnalizatorul in BMW 😆

  2. La fel si eu ma intreb, si asta de ani de zile, insa ce e si mai curios este cum de afara totusi respecta regulile de circulatie iar cand ,,sofeaza” in tara devin lighioane

  3. Au gresit ambii, insa e periculos sa depasesti prin dreapta un camion, chiar daca tu ai procedat corect insa prin gestul tau te-ai expus unui posibil pericol, tu le-ai aratat ca nu asa se intra pe autostrada
    Firesc era sa astepti, fara sa accelerezi, sa-i lasi in nebunile lor, oricum prin ceea ce ai facut tu corect de altfel, nu au inteles nimic

    • Inteleg ce zici… nu o sa vreau sa deschid polemica cum ca (conform legislatiei din Romania) ce am facut eu nu e depasire. Daca unul sare de pe banda de accelerare la 60 la ora pe B1 peste linie continua, ce imi spune ca nu o sa o faca si pe B2… in plus daca intram si eu in spatele lor trebuia apoi sa ma asigur in 2 directii odata daca vreau sa ii depasesc: in fata sa nu schimbe banda iara peste mine pe B2 vreunul din ei si din spate ca nu cumva vreun grabit din aia nu sare direct pe B2 chiar daca eu semnalizez ca urmeaza sa fac asta.

      P.S.: Suntem 2 care mergem corect, multi (2 doar in fata) care au sarit peste linia continua ca prostii.
      P.P.S.: Aveam 120 la ora cand se termina clipul, la 40 la ora am inceput accelerarea pe banda de accelerare, si fiind cu TIR in fata, mi-am permis sa o fac din treapta a 4-a din 5, deci in nici un fel sportiv. Cu toate astea inca ma indepartam de toti, chiar si de cei care or sarit direct pe B2, deci ei nici nu se grabeau, dar s-au dus direct pe B2… cam asta e nivelul.

  4. Probabil ca soferul camionului are printre rudele apropiate niste pestisori de acvariu (despre care se afirma ca au memoria de doar cateva secunde). Deja cand l-ai depasit el uitase ca aia e banda de accelerare, parca il si vad cum povesteste el prietenilor ca a vazut un tembel pe autostrada care il depasea pe banda de urgenta cand banda a 2-a era libera. Astfel, s-a trezit responsabilitatea in el si a tinut sa te admonesteze pentru o situatie potential periculoasa (desigur, dat fiind gradul de rudenie cu pestisorii mai sus mentionati, nu isi aducea aminte ca acea situatie a fost declansata chiar de el)

  5. Probabil este soferul retardat, probabil nu era atent/obosit sau probabil asta se intampla zilnic acolo. Toata lumea vorbeste de soferul de tir dar despre Banda aia de accelerare de r*hat nu zice nimeni nimic?

    Proiectantul ar trebui sa se lase de meserie. Nu asa se face o banda de accelerare, mai ales una ce deserveste unui oras ca Timisoara. La fel este si cea de decelerare. Spatiu ingust…si peste pod… si parapet in dreapta. Nici macar o sageata pe jos. Linia aia continua mai mult de baga in ceata decat sa te ajute.

    • „Banda aia de accelerare de r*hat nu zice nimeni nimic?”
      De ce zici ca ii de rahat? E suficient de lata, e lunga sa ai timp si cu ultimul harb sa ajungi la viteza de autostrada… din ce am vazut prin o gramada de tari, e chiar OK, in jumatatea superioara a calitatii benzilor de accelerare.

      „La fel este si cea de decelerare. Spatiu ingust…si peste pod… si parapet in dreapta”
      Pai parapet in dreapta e ok… iar pana ajungi la pod ai timp suficient sa decelerezi pana sub limita de viteza care e 40-60 in general in functie de cat strans este virajul. Nu mi s-a parut ingusta, cel putin nu pentru ceva ce poti conduce cu B-ul.

      „Nici macar o sageata pe jos. Linia aia continua mai mult de baga in ceata decat sa te ajute.”
      Sageata e pe indicatoare care sunt de cele mai multe ori repetate… nu cred ca e suficient de lunga cat sa uiti de cand ai ajuns pe ea pana iesi care e scopul ei si de ce esti acolo. Iar linia continua nu vad de ce te-ar baga in ceata… desi la cum sar unii peste ea inteleg de unde vine comentariul.

      „ce deserveste unui oras ca Timisoara”
      Timisoara e cam la 90 de km de locatia din clip. E efectiv mai aproape de Deva… dar nu as putea spune ca deserveste nici Deva 😆

    • Pentru un sofer de tir nu este destul de lata. Sincer la cum arata in video mi se pare ca si ptr o masina este destul de ingusta. Cum ar fi daca in locul tau ar fi un alt camion sau asa ceva. Sau daca ai avea in spate o platforma, rulota, etc.

      Pentru un sofer decent nu ar fi o problema dar stim amandoi ce atenti sunt majoritatea.

      Sorry, am vazut ca tu esti autorul si am presupus automat ca este intrarea de la Giarmata

    • „Pentru un sofer de tir nu este destul de lata. Sincer la cum arata in video mi se pare ca si ptr o masina este destul de ingusta.”
      Puteam sa merg cu usile deschise dreapta si stanga si treceam pe langa TIR… nu e ingusta. E garantat mai mult de 2.5m (cat e banda de urgenta spre care se ingusteaza) as zice chiar 3m… uita-te la duba din fata mea care e cam cu 10cm mai lata decat masina mea. Mai ai loc de minim jumatate de duba in dreapta fara sa atinga linia continua. Iar soferii de TIR teoretic sunt profesionisti. Ar trebui sa aiba precizie mai buna.

      Vezi ca e posibil sa te deruteze si unghiul larg si orientarea camerei. Eu nu am avut probleme nici cu dube, chiar daca nu conduc prea des duba 😆

      „Sorry, am vazut ca tu esti autorul si am presupus automat ca este intrarea de la Giarmata”
      De cand cu pandemia si restrictiile de calatorie nu am mai vazut iesirea sau intrarea de la Giarmata…

  6. Nu stiu cum o fi pt altii, dar pt mine este o ambitie sa conduc cat mai „ca la carte”. Iar chestiile astea precum incadrarea corecta pe banda la semafor, folosirea benzii de accelerare, etc, imi aduc satisfactie. In schimb, in Romania, daca ai pretentii de la ceilalti, vei ramane cu frustrari.

    • „Nu stiu cum o fi pt altii, dar pt mine este o ambitie sa conduc cat mai „ca la carte”.”
      Pt mine e reflex 😆 Sincer nu inteleg puterea mentala a unora de a nu opri la rosu sau a merge pe banda gresita sau a taia curbele sau … sau …

      „In schimb, in Romania, daca ai pretentii de la ceilalti, vei ramane cu frustrari.”
      Pretentii, asteptari… nu am. Sperante, da. De aia nu am frustrari, am dezamagiri momentane… dar si surprize placute 🙂

  7. Andrei Ciocan

    Banda de accelerare e prea îngustă pentru 130 km / h ! De ce nu are aceeași lățime ca și benzile obișnuite ?

    • Pentru cine e prea ingusta pentru 130 km/h? Imi pare rau, dar vehiculele pt care ar fi periculos nu merg cu viteza aia, iar 130 e limita superioara… da, ma enerveaza daca intru pe autostrada in spatele unui Mercedes de ultima generatie la 60 la ora, dar e alegerea lui atata timp cat o face legal. Ma enerveaza si mai tare cand acelasi Mercedes intra pe autostrada si peste linia continua. (Mercedesul e ipotetic aici…)

      Nu stiu sa iti zic de ce nu are latimea unei benzi normale, desi cred ca ar trebui dpdv legal.

  8. Pinzariu Teodor

    Nu o respecta nimeni pentru ca e evident ca nu are ce sa vina din spate pe banda 1, de acolo incepand tronsonul de autostrada. Recunosc ca acolo si eu parasesc „banda de accelerare” in primul moment posibil si de obicei trec direct in B2 ca sa depasesc toate vehiculele care m-au tinut cu 30 la ora pe Cosava. Dar fac asta doar acolo si doar pentru ca de acolo porneste autostrada. Peste 10 ani cand or face banditii astia si ciotul de autostrada lipsa problema asta nu va mai exista.

    • Aha, deci respectam regulile doar cand ne convine… e inevitabil un accident acolo cand 2 o sa sara direct pe Bx deodata pe principiul ca „nu are ce sa vina din spate” si unul va fi mai sprinten decat celalalt.

      „de obicei trec direct in B2 ca sa depasesc toate vehiculele care m-au tinut cu 30 la ora pe Cosava.”
      Sa inteleg ca asa prost stai cu nervii ca dupa 15 km la 30 la ora, inca 300m de respectat o regula simpla este de neimaginat? Spune sincer, pana la Timisoara ramai tot pe B2 sau nu? La Remetea oare ce scuza mai ii ca si acolo fac asta foarte multi? Iti zic eu, scuza nu e… explicatia e ca asa faceau si cand era capat de autostrada si acum le-a ramas in reflex.

    • Pinzariu Teodor

      „e inevitabil un accident acolo cand 2 o sa sara direct pe Bx deodata pe principiul ca „nu are ce sa vina din spate” si unul va fi mai sprinten decat celalalt.” – Exagerezi inutil. Fac drumul asta cam de 2 ori pe luna si niciodata nu s-a pus nici macar pe aproape problema sa „fie unul mai sprinten decat celalalt” si sa se creeze o stare de pericol. De aia am oglinzi cand incep manevra si de aia am pedala de frana daca s-ar ivi vreodata situatia data de tine in care vre-un Ferrari sau Lamborghini sau Buggati sa tasneasca atat de rapid incat sa fie pe B2 inainte sa fiu eu acolo (si daca as avea asa ceva in spate cred ca ma duce capul ca va face asta si il voi lasa pe el inainte sa se duca). In schimb am vazut situatii in care unul ca tine a respectat legea la sange pana a ajuns sa nu o mai respecte pentru ca ala de pe B1 „a tasnit si nu s-a lasat devansat”, cel corect ajungand sa se replieze pe B1 de pe banda de urgenta.

      „Spune sincer, pana la Timisoara ramai tot pe B2 sau nu?” – Simplu, nu. Merg cat se poate de corect, si nici flash-uri nu dau daca depasesc vre-un camion in spatele unuia care depaseste acelasi camion cu 100 la ora. Imi astept cuminte randul si aia e.

      „Sa inteleg ca asa prost stai cu nervii ca dupa 15 km la 30 la ora, inca 300m de respectat o regula simpla este de neimaginat?” – Vremurile cand stateam prost cu nervii la drum lung au apus de mult. Cand intru pe autostrada vreau doar sa scap rapid de aglomeratia aia plina de personaje de tot felul de la intrare si sa imi vad de drum in ritmul meu. Dar in cazul asta specific, cand oricum nimeni nu respecta regula, este de 100 de ori mai safe sa faci cum fac eu, decat sa te incapatanezi sa respecti legea si sa te trezesti in situatii ca cea explicata de mine mai sus. Stiu. E frustrant gandul ca e lege, dar cand nimeni nu o respecta trebuie sa te gandesti ce e mai sigur pentru tine. Si pietonii au prioritate de trecere pe trecerea de pietoni, si cu toate astea zilnic moare cate unul cu legea in mana pentru ca nu se si asigura ca soferii ii respecta prioritatea.

      „La Remetea oare ce scuza mai ii ca si acolo fac asta foarte multi?” – Iti zic sincer foarte rar am vazut sa tasneasca vreunul de pe banda de accelerare inainte de vreme pe acolo, si cand am vazut, nu se vedea nimic venind din spate in oglinda retrovizoare.

      Sper ca mi-ai inteles argumentatia. Nu zic deloc ca e corect ceea ce fac eu, dar in opinia si experienta mea consider ca e mult mai sigur asa (din nou, doar in cazul asta specific). Drumuri bune!

    • „Exagerezi inutil. Fac drumul asta cam de 2 ori pe luna si niciodata nu s-a pus nici macar pe aproape problema sa „fie unul mai sprinten decat celalalt” si sa se creeze o stare de pericol.”
      Similar cu mine… eu am vazut cateva scene urate exact cum am descris.

      „Cand intru pe autostrada vreau doar sa scap rapid de aglomeratia aia plina de personaje de tot felul de la intrare si sa imi vad de drum in ritmul meu.”
      SI aia din clipul meu ce scuza or avut? Eu aveam 120 la ora cand se termina filmarea si ma indepartam de ei? AI sarit pe B2 ca sa mergi cu 100 cand TIR-ul a sarit si el pe B1 ca sa mearga cu 90? Poate la tine merge scuza, dar in clipul asta nu are logica.

      „De aia am oglinzi cand incep manevra si de aia am pedala de frana daca s-ar ivi vreodata situatia data de tine”
      Asta nu are cum sa duca la asta:
      „In schimb am vazut situatii in care unul ca tine a respectat legea la sange pana a ajuns sa nu o mai respecte pentru ca ala de pe B1 „a tasnit si nu s-a lasat devansat”, cel corect ajungand sa se replieze pe B1 de pe banda de urgenta.”
      Pentru ca ai oglinzi si frana si pe banda de accelerare si daca dau (s-a intamplat) de un capos care poate sa accelereze la fel de tare ca mine franez eu si ma incadrez in spatele lui. Nu exista scenariu in care sa nu pot sa ma inscriu corect pe B1 si fara pericol.

      „Dar in cazul asta specific, cand oricum nimeni nu respecta regula, este de 100 de ori mai safe sa faci cum fac eu, decat sa te incapatanezi sa respecti legea si sa te trezesti in situatii ca cea explicata de mine mai sus.”
      Sunt curios pe ce iti bazezi statistica asta. Daca e pe experienta personala, in primul rand nu e relevanta, in al doilea rand, a mea spune exact invers.

      „Iti zic sincer foarte rar am vazut sa tasneasca vreunul de pe banda de accelerare inainte de vreme pe acolo, si cand am vazut, nu se vedea nimic venind din spate in oglinda retrovizoare.”
      Esti mai norocos… eu am vazut inclusiv accidente pe acolo si cateva au fost si pe la stirile locale.

      „Sper ca mi-ai inteles argumentatia. Nu zic deloc ca e corect ceea ce fac eu, dar in opinia si experienta mea consider ca e mult mai sigur asa (din nou, doar in cazul asta specific). Drumuri bune!”
      Am inteles-o, dar mi se pare exact acelasi tip de argumentatie ca a celor care taie curbele: „nu incurc pe nimeni”, „e mai sigur ca nu fortez masina”, „o fac doar cand e vizibilitate maxima” etc. Nu o pot accepta si nu cred ca ar trebui acceptata.

      Drumuri bune si tie, mai ales ca din ce zici par comune 🙂

      P.S.: Nu stiu de unde scoateti argumentele cu frustrarea… nu e nimic frustrant ca nu mi s-a luat nimic si nu mi s-a impiedicat accesul la nimic.
      P.P.S.: Analogia cu pietonii e trasa de par… o inteleg, dar discutam de altceva. Chiar si asa, argumentul ala oricat de valid ii nu schimba cu nimic vinovatia si problema.

  9. esti un frustrat. ce corect mergi, felicitari. conteaza mai mult sa mergi preventiv decat sa faci riscuri inutile.

    • Ce riscuri inutile? Am riscat sa ce?

      Sa inteleg ca daca saream direct in B2 ca si colegul de mai sus era preventiv?

  10. Ne plangem tot timpul ca n-avem infrastructura, ca sunt multe accidente, etc, dar cand vine vorba sa respectam un cacat de lege, toti o interpretam dupa bunul plac. Ce este atat de greu? Ai banda de acceleratie, mergi pe ea pana incepe linia discontinua. Indiferent ca esti singur pe toata autostrada. Dar noooooo….. Romanul e primul la drepturi si ultimul la obligatii.

  11. Ai perfecta dreptate, nu o data am vrut sa filmez anumiti „profesionisti” care folosesc banda de accelerare la minim, de turisme nu mai zic…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!