Camera auto DVR 70mai A500S Dash Cam Pro Plus 2.7K 1944p, IPS 2.0", 140 FOV, ADAS, GPS, Night Vision, Wi-Fi

Produs din oferta Xiaomag.ro

459,00 lei

459,00 lei

Vezi detailii

De ce nu poţi merge cu 200 pe autostradă

Adăugat de zoso
Raportează ca șters! 67

Plm, vrei să îi dai în goarnă, să apari la tv cu „tânărul rula cu 220 chilometri la ora pe autostradă după ce a stat două ore în curul tuturor tirurilor şi căruţelor”, dar nu se poate, nene! Hai să înfiinţăm Mişcarea pentru Eliminarea Limitelor de Viteză pe Autostradă (MELVA)!!!

Ce mai caută lumea:
  • cat poti merge cu 200 km\h
  • viteza minima cu care poți merge pe autobandă
  • ce viteza are un tir

27 comentarii

  1. doubleghe

    Daca el avea de depasit a depasit, ce conta ca vine altcineva din spate

  2. La cati km de autostrada avem in Romania, nu e de mirare ca multi nu stiu cum sa mearga pe ele.

  3. @Andreiu – sau vad 2 benzi acolo unde nu-s 🙂

  4. si daca se elimina limitele de viteza crezi ca o sa mearga lumea mai tare? … Crezi ca o sa se uite unii sau altii mai de in oglinzile retrovizoare … NU!

    Limita este 130 si cu toate astea se merge si sub 100.

  5. Titlul corect era: „De ce nu poti merge cu 130 pe autostrada”!

  6. Ca de obicei – video pus de zoso : „+10 (from 26 votes)” dau cu clicku pe minus si motoristii ca pula mea, ei merg cu 100 pe autostrada…

  7. Daca nu se vor ridica limitele de viteza maxima de pe autostrada, in viitorul cod rutier se va specifica viteza minima pe autostrada ca fiind variabila, in functie de cea cu care merge zoso, dar niciodata mai mica decat a lui caci astfel devi automat „spamer jegos”. Iar daca ai curajul sa treci pe banda 2 la 140 pentru a depasi un TIR de pe 1 ce are 90 iar zoso e in spate cu 200, primesti ban pe viata pe autostrada. Alice in Tara Minunilor

  8. daca treci pe banda a doua ca prostu, fara sa te uiti intai daca din spate vine unul mai prost sau mai destept ca tine, risti la un moment dat sa te impinga fie in, fie sub tir.

  9. Pe A1 exista si indicatoare rutiere. Camioanele NU au voie sa foloseasca banda 2.

  10. Aici ai dreptate. Nu inteleg de ce rating-ul arata asa (dar banuiesc).
    Foarte periculoase situatii. Cine n-a rulat la viteza mai mare, intelege greu. Cred ca, mergand pe autostrada, intervine si un fenomen de relaxare la depasiri. Nu vine nimic din fata, nu mai trebuie sa te asiguri, poti sa depasesti pe cel din fata ta (banda intai) cand doresti.
    Cativa km de Autobahn i-ar putea invata cate ceva in privinta asta. Din pacate sunt cam departe pentru Romania.
    P.S. Exact acelasi fenomen apare si la vecinii nostri de la vest (Ungaria). Unii se tarasc pe banda intai la 90-100, vii tare din spate si deodata in fata ta il loveste inspiratia si se baga in depasire. Atunci ai mare nevoie de skill 🙂

  11. Aici ar merge sistemul american cu limita MINIMA de viteza pe autostrada. Din pacate Camionagiu a stabilit ca nu-i bun acel sistem 😉

  12. Din câte știu și în Europa există limită de viteza minimă pe autostradă.. undeva pe la 60 km/h (în condiții normale).

    Thumb up tras de păr… dacă băgai doar ultima depășire era curat.

  13. Pai, da… mergeam cu 140 pe banda din dreapta si ajungeam din urma un TIR care avea vreo 100. Din urma venea un coleg de trafic cu o viteza considerabil mai mare decat a mea. Evident ca e de la caz la caz, dar vine intrebarea: ce e mai corect, sa franez eu si sa treaca el sau sa franeze el (pana la 140) si sa depasesc eu inainte sa treaca el?
    Legal e sa franeze el. „Smechereste” e sa dea flash-uri el si sa se ofuscheze la maximum daca nu am stat „in banca mea”. Dincolo de Ungaria, unde oamenii au mers mai des cu viteza mare, stiu sa isi coreleze viteza cu a celor din jur.
    Da, e extrem de enervant sa franezi! Dar nu se poate sa te infigi vitejeste cu 200 pe langa unii care sa tarasc cu 100 SI nu stii daca se asigura la depasire!!!
    Deci, @zoso, I feel your pain, dar nu vreau sa planga bloggerimea ca te-a impins vreun TIR in parapeti la 200…

    ;D

  14. pana sa scoata limita de viteza mai ar mai trebui bagata cel putin inca o banda, sa fie cel putin 3 benzi pe sensul de mers, sa nu mai spun ca ar trebui refacut drumul … nu cred ca o sa te simti foarte bine cand mergi cu 200 si iei o groapa mica, nu?

  15. „omule”, in momentul cand te uiti in oglinda presupui ca ala pe care-l vezi la 300m merge cu 130, NU CU 200, deci ai timp sa depasesti.

    in al doilea rand, cata vreme are viteza maxima admisa poate sa-si bata pula de tine si sa stea pe ce banda vrea el- cel putin aici, ca-s 2. daca merge cu 130 vrei sa dea in frane, sa intre in spatele tirului care merge cu 90 ca sa treci tu?

    de aia da lumea minus.

  16. @leqoo nu cred ca ai dreptate. În primul rând, când cineva vine pe banda a doua, se cam consideră că depăşeşte (altfel n-ar avea ce căuta pe banda aceea). Tu, fiind autovehicolul depăşit, ai câteva obligaţia, printre care acelea de a nu accelera şi de a merge cât mai aproape de marginea din dreapta a drumului.
    Neglijând treaba asta, tu când schimbi banda pierzi prioritatea. Deci nu te bagi tu la depăşit în faţa altuia că ai obstacol în faţă.

  17. Aici nu e vorba ca cineva merge incet pe banda 2. Problema este ca multi taie fata, dovada ca nu se uita in oglinzi, nu se asigura cand depasesc.

    Adormiti care merg incet pe banda 2 in conditiile in care banda 1 e libera gasesti chiar si pe mult-slavitele autostrazi nemtesti. Si nu sunt est-europeni.

  18. Aseară pe A1. Majoritatea celor care-mi săreau în faţă, deşi vedeau că vin pe banda a 2-a, cu viteză, erau şoferii de TIR. Trebuia să reduc de la 140 la 95. Toată lumea e a lor. Par că spun: Intră în mine dacă nu-ţi convine!

    Dar nu-ţi mai spun şi de autoturiştii care-mi dădeau mie flash-uri după ce eu trebuia să stau în spatele TIR-ului care era în depăşire, cu 95. De parcă eu eram de vină. Sau trebuia ca eu să mă bag între TIR-urile care mergeau pe banda I cu 90, ca să cedez locul din spatele TIR-ului de pe banda a 2-a.

    E lumea varză pe şosele. Am început să mă minunez când mă întorc întreg acasă după câte un drum prin ţară.

  19. @Sergiu: limita minima este de 50 km/h

  20. cand n-ai cu cine cum sa pui 200…alaltaieri un coleg de’al meu a intrat in fundul unui camion d’astea cu sindromul „masinii mari”…si bineinteles ca mergea cu 160 iar vina a fost a lui(desi nu acordase prioritate nea’ masina mare)…rezultatul o masina distrusa si’un camionist fericit ca a facut legea ah si 2 ajunsi in spital (ceea ce poate fi considerat un miracol considerand viteza in joc)
    Numai atunci cand vor inchide camioanele pe o singura banda delimitata de blocuri d’alea de ciment armat o sa se mai poata vorbi de ridicarea limitei…pana atunci noroc ca este

    (A4 – Torino/Trieste in dreptul Bergamo)

  21. La noi spune legea, daca nu ma insel, ca nu au voie sa patrunda pe autostrada rablele care au viteza maxima constructiva sub 60 sau ceva. Deci daca mergi cu un bugatti veyron cu 15Kmph e perfect legal, asta daca nu se da jos motorul la tine si-ti impinge niste pistoane peste ochi.

    Apoi, cind intri in depasire sau schimbi banda te uiti indelung ca sa poti aprecia viteza cu care vine cel din spate. Poate vine cu 130 iar tu daca ai 120 poate ai, poate nu ai timp, dar daca tu ai 90 si ala vine cu 150+… FAIL.

    Ah, si de ce mergem cu 150-200 pe autostrada acolo unde se poate? Pai din 2 motive:
    1. Ca sa dea toti cretinii click pe minus pe clipul unuia care are o masina care prinde mai mult de 90, cind a lor nu prinde, sau prinde dar ei merg la consum, cu a 5-a cu 40, ca le-a spus lor taximetristul Gica ca orice motor pe benzina sub 1500rpm sau diesel sub 1200, cind tot managementul injectiei e in cap, de fapt rabla o sa le consume mai putin (FAIL);
    2. si pentru ca nu am putut merge cu 100 constant cap-coada pe europeanul de pe care am intrat pe autostrada, pentru ca la noi europenele sint de fapt drumurile facute de daci si romani si care legau satele intre ele, motiv pentru care, si acum din cauza ignorantei, neputintei intelectuale si a lipsei de vointa aceleasi drumuri pe care au mers si turcii si toti noi le latim, le transformam din 2 benzi in 2 benzi + cite un acostament (marcat ca banda de circulatie – DN2 FAIL), sau alte manelisme idiotice dintr-astea.

  22. bre, articolul asta are numai plusuri. nu stiu unde vezi tu minus 🙂

  23. @dan – argumentul asta cu ‘daca merge cu 130 kmh poate sa-si bata pula de tine’ e defectuos, pentru ca implica ca mergi mereu cu exact 130 kmh, nu? Adica… pe logica ta, daca ai 129 sau mai putin / 131 sau mai mult imi bat eu pula de tine, tu avand dreptul sa-ti scoti apendicele doar in rarele situatii cand ai exact 130 kmh. Fail.

  24. Pe autostrada nu ai voi sa circuli cu o viteza care este mai mica cu 50 decat viteza maxima admisa. 130 – 50 = 80 km/h viteza minima de autostrada….

  25. de departe

    nu degeaba sa pus limita de 130km/h pe a-strada,o viteza la care supravietuieste omul (daca are si o masina mai tare)la un impact,posibil cu un mic lesin de cateva secunde,dar de la 140km/h in sus sansele la un impact sa se mai trezeasca sant „0” asa ca multe din organe se rup iar creierul se lipeste de partea frontala …nu sant impotriva vitezei,deseori o calc si eu la maxim si nu numai pe autostrada,detin 480hp si adrenalina care mi-o da herghelia mi-o poate lua orice curcan la margine drumului..

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.