Camera auto 70mai Omni 360 Dash Cam, filmare 360⁰, 64GB, detectie AI miscare, GPS&ADAS, control vocal, X200

Produs din oferta Xiaomag.ro

1.099,00 lei

1.099,00 lei

Vezi detailii

De ce tot eu? De ce tot acolo?

Adăugat de A7
Raportează ca șters! 63

32 comentarii

  1. CraiovaTube

    Pentru ca sunt niste marcaje infecte si cine s-a gandit la modalitatea asta de trasare a benzilor ar merita suturi in fund?

    • gemcupaine

      Si asta inseamna ca nu trebuie sa le respecti?

    • gemcupaine

      Rectific, poti sa nu le respecti, dar nu peste altii 🙂

    • CraiovaTube

      @gemcupaine

      Initial, drumul are 2 benzi. B1 langa bordura, B2 langa axul drumului.

      Daca circul pe B1(din 2 benzi initiale) si vreau sa mentin directia de deplasare pe „inainte”, brusc banda mea devine B1 (obligatoriu dreapta).
      La fel, daca circul pe B2(din 2 benzi initiale), banda mea devine B3 (obligatoriu stanga).

      Parerea mea este ca in acest caz nu trebuia sa fie trasate astfel benzile, ci in felul urmator:
      1.B2 initiala sa devina B 3 (obligatoriu stanga).
      2. B1 initiala sa devina B 2( obligatoriu inainte).
      3. Sa se creeze B1( obligatoriu dreapta).
      Astfel, cei care doresc sa mearga pe directia inainte, circula pe B1 initiala care devine B2 si se mentine directia „inainte”.
      Cei care doresc sa faca la stanga, circula pe B2 initiala, care devine B3.
      Iar cei care doresc sa faca la dreapta, circula pe B2 initiala iar apoi semnalizeaza dreapta si trec pe B1 care se constituie ulterior, cand se creaza o noua banda de circulatie.

    • CraiovaTube

      Rectific, in loc de ” La fel, daca circul pe B2(din 2 benzi initiale), banda mea devine B3 (obligatoriu stanga).” , am vrut sa scriu ” La fel, daca circul pe B2(din 2 benzi initiale), banda mea ramane B2 (obligatoriu inainte).

  2. Ai probleme de logica

  3. O scrisoare/email la primarie ai facut? Asta daca intelegi de ce, eu as fi mirat sa intelegi

  4. Spre rușinea mea, am făcut exact ca in clip, de pe B1 m-am trezit pe b2. De ce? Pe lângă presemnalizarea de rahat, te baga in ceață și faptul că marcajul de pe B1 e obligatoriu la dreapta, bine că nu am încurcat pe nimeni.

    • doctor faust

      presemnalizarea nu exista. ce arata el la inceputul clipului e un indicator de orientare.
      trebuia pus un indicator cu doua benzi serpuite, 1 si 2, cu numere sub ele, si ala de stanga.
      dar chiar asa, vorbim de indicatoarea in care ies idiotii din cedeaza/stop si zic ca „nu le-au vazut” sau care intra pe interzis, desi vad semnul, c-asa le zice waze. deci, vorba romanului „despre ce vorbim aici?”
      daca nu esti imbecil, te uiti in fata si te prinzi. daca esti, degeaba ai semne…

  5. Marcajele trebuie respectate. Foarte mulți merg ca trenul – drumul drept. Pe de altă parte, suspicionez că autorul are bară/aripă dreapta de reparat :)))))

  6. rusty_hawk

    Dupa cum observi jumatate din masinile din clipul tau nu sunt din zona.Marcajele sunt puse aiuream.Nu inteleg comportamentul tau, desi ii vezi paralel cu tine si ca nu trage de volan sa schimbe banda tot tu te urci pe ei chiar daca legal ai dreptul( aici e un fel de semi-abuz de putere din partea ta ).

    • doctor faust

      ei bine, asta nu inteleg nici eu, inversunarea asta inutila dar hai c-ai inventat ceva deosebit.

      vinovatii au talentul asta deosebit, de-a gasi scuze si de a-i imputa ceva tot celuilalt: „semi- abuz de putere”?…puterea ti-o da raportul din obligatie si drept – atunci cand merg corelativ.

      de exemplu, eu am prioritate (drept) – nu trece nimeni, n-am nicio putere
      eu am prioritate (drept) – tu ai cedeaza (obligatie) – te simti inferior? eu am putere?
      si daca e reglementat frumos, clar si limpede ca daca tu nu cedezei trecerea si eu intru in tine, care e abuzul? care e semi abuzul? daca nu te vad e ok, dar daca te vad imi impui tu obligatia sa nu intru in tine ca sa nu abuzez au semi abuzez?

      apropo, ca sa nu uiti, vezi ca folosirea acestui termen aici e cvasi-eronata intrucat nu ti se confera un „drept” efectiv, in sensul juridic al cuvantulu, ci sunt niste reguli de reglementare.

      de exemplu, in acelasi mod, e dreptul tau sa stationezi daca stai pe scara rulanta pe partea dreapta, asa cum e si obligatia ta sa urci, daca „circuli” pe partea stanga a scarii rulante, cand iesi de la metrou. cu toate astea, cand ajungi sus, sau jos, nu esti mai bogat in lista ta de drepturi patrimoniale sau nepatrimoniale.

      revenind:
      man, da-te jos si tine o prelegere acolo 2-3 zile pe saptamana…

    • Si pentru cei care nu sunt din zona, acele marcaje nu sunt valabile? Au alt Cod Rutier? WTF! De unde tot apareti?

    • rusty_hawk si eu as vrea sa intru peste tine sa-ti iau permisul dar faptul ca legea nu-mi permite as zice ca faci un semi-abuz, crezi ca ai putea sa-l predai tu singur? :))

    • rusty_hawk : Intreb si eu si daca autorul vrea sa mearga inainte ce sa faca? Sa se incadreze pe banda de stanga si sa nu il deranjeze pe cel care nu respecta un marcaj vizibil? Sa preselecteze pe banda unu si apoi sa mearga si el inainte pe doi … sau pe unu si sa se duca pe unu etc. Chiar sunt curios cum ai face daca ai fi in situatia lui?

  7. Clar tu esti vinovat. Ca n-ai vazu ca vine un dobitoc ce nu stie regulile de circuilatie? Si noi ca popor ce ducem ipocrizia la alt nivel…trebuie sa cedam in fata prostiilor.
    Pana una alta pentru comentatorii de aici: Invatati in curul meu sa respectati regulile de circulatie. Nu esti apt sa le respecti, mergi dracului cu trenul/autobuzul/taxi/bicicleta (ba nu…nici cu asta…ca si cu asta trebuie sa respecti regulile). M-am saturat de zmei pe sosele…care au impresia ca au mostenit soseaua si sun t adevarate printese ce trebuie protejate…alfel se rupe ***** si nu se mai pot marita ca virgine…

  8. Ochiul Nevazut

    „De ce tot eu?” …
    Pentru ca, tu (ca si mine si multi altii ca noi) esti boul care sta la bariera, iar cateii trec pe sub ea, leii trec oricum peste cu girofar

    „De ce tot acolo?”…
    Pentru ca, drumul cel mai scurt dintre 2 puncte este linia dreapta

    P.S. Nu doar Sibiul are ciudateniile lui, vezi si
    https://www.google.ro/maps/@44.4264494,26.0907379,3a,75y,189.92h,82.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMrigVet5120TdCVh2p2jmw!2e0!7i13312!8i6656

  9. Cine a gandit marcajele alea, a fost clar idiot. Intai ai panoul de informare care iti spune ca B1 si B2 merg inainte ca apoi sa te trezesti pe B1 cu obligatoriu la dreapta. Cum puii mei ajungi legal sa mergi inainte de pe B1 la semafor (unde ai si sageata de obligatoriu inainte)?!? Apoi B3 apare brusc pe B2. Acolo trebuia o insulita hasurata, B1 si B2 duse pe directiile lor (eventual cu linii continui iar B1 sa fie de inainte si dreapta) si apoi sa se desprinda B3 din B2. Marcajul care deviaza B1 spre dreapta abia daca e vizibil (semn ca prea multi il ignora), daca nu esti din partea locului cazi foarte usor in capcana.
    Concluzia mea e ca avem o semnalizare deficitara intr-o zona atipica unde multi gresesc din aceasta cauza iar autorul profita de acest lucru pentru a-si testa indelung claxonul. Mai bine ar fi daca s-ar gasi mai multi care sa semnaleze problema autoritatilor.

    • Sigur…si faptul ca marcajele au fost puse prost…justifica faptul ca nu respecti legea? Ca nu esti atent si nu casti ochii. Cand te pui la volan…iti asumi o responsabilitate.
      Pana se schimba responsabiltiatea ta ca participant la trafic este sa respecti legea si sa casti ochii. Iar ca cetatean sa faci sesizare organelor abilitate.
      Dar nah…este mai usor sa gasim justificari ipocrite

    • Nu e nicio justificare ipocrita, e doar o explicatie a faptului ca autorul are parte de un eveniment aproape de fiecare data cand trece pe acolo. Si Rebound are o anume intersectie in care mai mereu se gaseste cate unul care incearca sa se urce pe el (desi acolo marcajele chiar sunt clare). Faptul ca marcajele sunt puse prost si nu sunt vizibile nu justifica incalcarea legii, dar favorizeaza greselile iar cei care cunosc problema de acolo ar trebui sa fie atenti si pregatiti oricand pentru un cascat, dar nu neaparat cu claxonul. De exemplu, la prima faza, masina de BV vine mai tare din spate pe B1, autorul il lasa apoi accelereaza un pic cat sa-l prinda exact in portiunea buclucasa (poate gresesc, dar asa mi se pare). A treia faza, merge usor in spatele BMW-ului apoi iar face in asa fel incat sa ajunga odata cu el in locul unde se schimba directia benzilor. Adica face exact ceea ce eu, daca as cunoaste zona, as evita. Adica, nici nu accelereaza sa o ia in fata celui de pe B1, nici nu incetineste un pic sa ramana in spate, prefera sa ajunga in paralel cu el acolo. Ca sa nu mai zic de claxoane… un claxon usor mai lung pentru „boule, nu te uiti pe unde mergi?” e suficient: daca omul a gresit isi cere eventual scuze, daca e nesimtit, oricum il doare in partea dorsala de claxoanele autorului. In schimb locuitorii din zona s-ar putea sa sufere mai mult.
      Dar ce-mi place e ca pe TT gasesti numai asi ai volanului si profesori de legislatie care circula fara nicio greseala, merg numai cu ochii beliti si nu rateaza niciun indicator ascuns de vegetatie sau vreun marcaj sters aproape complet. Eu nu sunt ipocrit si recunosc ca, daca as trece vreodata pe acolo, as putea fi surprins de configuratie si poate as gresi precum unii din filmare. Astept cu nerabdare sugestiile de mers si predat permisul.

    • doctor faust

      in primul rand, panoul de informare iti arata unde ajungi in functie de directia pe care o urmezi, n-are nicio legatura cu benzile.
      restul e perfect valabil si da, cea mai buna solutie ar fi o petitie la ADP-ul respectiv in loc de cancan gratuit.

    • @doctor faust, si atunci de ce sunt doua sageti spre inainte (Bucuresti)?

    • alladin – marcajul si indicatorul nu sunt in concordanta. Acel indicator trebuia instalat la inceperea celor 3 benzi sau dupa intersectie sau in paralel cu semaforul, nu inainte pe 2 benzi.
      Indicatorul corect ar fi fost acesta doar ca fara limitele de viteza si inversat, b2>b2/b3, b1>b1 doar ca din nefericire unde nu este un strop de creier se vede. Desigur, politia se face ca nu vede ca de obicei
      https://soferonline.ro/img/roadsign/308.png?v27

  10. oameni pe care logica si bunul simt elementar ii depasesc… in Bucuresti sta sau chiar trec pe banda 1 la semafor, in mijlocul intersectiei si dupa ea sunt pe banda 2. Eu de pe 2 trebuie fie sa franez, ori sa ma duc pe banda 3, iar ala de pe banda 3 sa-l arunc pe linia de tramvai. De ce? va spun eu, ca am intrebat cateva dintre specimenele astea… „eu am mers drept” asta e argumentul lor, ca ei n-au schimbat directia de mers. In mintea lor, faptul ca ajungi de pe o banda pe alta la trecerea printr-o intersectie, nu inseamna ca au schimbat banda pentru ca n-au schimbat directia de mers, ei au mers drept… iar restul de oameni trebuie sa le permita lor orice.

  11. Am scris eu sa schimba ceva acolo. Problema este nu doar acolo, uitati clipurile mele, pe fiecare strada poti schimba ceva. Problema este mai mult mentalitatea, egal cum faci marcajele, nu le intereseaza.
    https://www.trafictube.ro/mergem-unde-banda-stam-rand/
    https://www.trafictube.ro/doar-fraieri-stau-rand/
    https://www.trafictube.ro/asteptam-rand-mergem-banda-bicicleta-linea-continua/
    https://www.trafictube.ro/invata-scoala-conduci-gresit/

  12. Am scris si pentru problema in giratoriu aici si acuma au facut marcajul mai clar.
    https://www.google.com/maps/@45.7911377,24.148573,3a,75y,311.71h,77.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv97L6G82YUuvWfheXfLdsw!2e0!7i13312!8i6656
    O problema a fost aici ca nu a vazut, sau nu au acceptat linia continua si au mers toti din giratoriu pe B1.
    La fel si aici unde linia continua nu a interesat pe nimeni:
    https://www.google.com/maps/@45.8036781,24.1534122,3a,75y,293.75h,80.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1so6R8OkwIFbywKVxTkMO8qw!2e0!7i13312!8i6656
    Acuma au facuto mai clar, parca nu a fost clar, dar daca nu vrei sa vezi ceva nu o vezi.

  13. Eu nu sunt sibian. Cumva, am reusit de fiecare data slalomul pe benzile respective. Hai sa zicem ca de fiecare data, dar de fiecare data, a fost o greseala (desi eu nu ma pot impiedica sa suspectez ca o parte a fost doar nesimtire 🙁 ).

    Totusi: daca ceva se intampla atat de des, problema e sistemul si nu utilizatorii lui.

    PS: sunt constient ca traim in Romania si ca oricat de fain ar fi „sistemul”, tot se mai trezeste unul sa fie mai cu mot, dar daca inlaturi macar erorile e mai bine decat la inceput.

    PS2: Intr-o zi un „meserias” de-asta din trafic mi-a zis ca nu inaintam ca natie pentru ca suntem incapatanati si nu lasam de la noi. Continui sa cred ca respectarea regulilor ne-ar ajuta mai mult.

  14. ionescu.catalin7

    Acolo se poate rezolva simplu cu niste piloni din plastic de orientare ca sa-i vada si boierii de drum drept

    • am spus-o acum 5 ani de zile, la roman poti sa-i pui si lumini de ghidaj ca la pista de aeroport, cu aprindere succesiva… tot ca bolovanul o sa mearga

  15. Cum merg benzile e destul de clar vizibil in marcaje… dar cine a pus acel obligatoriu la dreapta acolo in loc de inainte sau la dreapta e un imbecil.

    Fa o sesizare la Primarie si la rutiera, atasaeaza clipul asta si tine-te de ei pana semnalizeaza corect zona conform cu art. 30. alin. (2)… dupa care o sa ajungi la concluzia ca oamenii is prosti si degeaba o semnalizeaza corect si de la distanta, tot o sa se urce pe tine. 🙂

  16. astia de ziceti ca benzile astea serpuite sunt o prostie: nu ati rezista mult prin strainatate, dar macar ati afla rapid care e legea si ca se poate chiar aplica.
    dar romanul stie doar de drum drept. ‘eu am mers drept, drumul a facut la dreapta’.
    la un accident soferul care a trecut pe rosu i-a spus celuilalt ‘nu puteai sa ma eviti?’
    au facut si in timisoara niste benzi din astea serpuite si tot asa fac soferii, ei merg drept ca prin lanul de porumb.
    marcajul ala de obligatoriu dreapta chiar e tampenie.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.