Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
6 comentarii
Nou
Nikkos
Desi nu e bine sa generalizam, din experienta mea e cam asa:
– soferii de Dolj sunt cunoscuti si prin Bucuresti, au ajuns sa fie mai imuni la reguli chiar decat bucurestenii, ceea ce e chiar o performanta 🙂
– soferii de Alba au ramas la fel de cand sunt ei, conduc in mare lor majoritate incet si prost sau repede si prost, dar „prost” e constanta :). O spun cu durere in suflet, am debutat in ale soferiei cu permis de Alba acum mai bine de 20 de ani.
– daca vrei sa-ti repari masina pe banii altuia cel mai bun loc e Ploiestiul cand ploua 🙂
– trebuie sa te feresti de de cei cu numar de BV, cred ca aerul tare de munte le cam afecteaza puterea de concentrare la trafic uneori 🙂
– soferii de IF au, in cea mai mare parte un caracter ciudat, e mai bine sa nu te pui cu ei ca dai in altele 🙂
– soferii de Bucuresti nu respecta regulile, conduc destul de agresiv dar in marea lor majoritate cam le au cu condusuil dpdv tehnic 🙂
– soferii de HD sunt aproape la fel precum cei de Alba
– soferii de CT sunt agresivi in trafic dar stau mai prost cu soferia decat cei din Bucuresti 🙂
– soferii cu numar de Germania (si Austria) respecta regulile numai la ei in tara, afara isi dau in stamba mai mult decat oricare altii.
Cam asta am remarcat eu pe drumurile patriei in cei aproape 1 milion de km la volan :):)
Ohooo, mai sunt destule. Desi am condus destul de mult si prin zona Cluj (vreo 11 ani mai precis, Salaj, MM, BN si chiar si prin Moldova, de la Suceava pana la Galati, nu pot sa spun ca am simtit nevoia sa generalizez asa cum am facut-o in cazul de mai sus. Fiecare zona are „specimene” dar ij cazul unor judete „specimenele” ori ies toate in acelasi timp din casa si se urca la volan, ori domina peisajul :):)
Nou
Vasile
Câteva completări:
– șoferii de IF este normal să fie ciudați, pentru că sunt o sdunătură din toate județele limitrofe/apropiate de București, și au pretenție de bucureșteni.
– șoferii de București: îi cam supraestimezi.
– șoferii cu număr de germania/austria de principiu nu circulă ca „la ei în țară”. Ei sunt de obicei „țărani” de românia, obosiți de atâta cules de căpșune, care atunci când vin pe acasă au impresia că li se cuvine totul.
Nou
Nikkos
Cu soferii de Bucuresti, probabil ca ai dreptate
In privinta celor cu număr de germania/austria ar fi cum ai spus tu doar daca i-as fi vazut doar in Romania. Insa i-am observat cam prin toata Europa, deci nu, nu se aplica doar mioriticilor cdespre care aminteai si care intr-adevar sunt si ei o „specie” interesanta 🙂
Nou
Harvey
Acolo la gara nu inteleg de ce nu se poate scapa de toate acele masini parcate imediat dupa curba. Din tot orasul se pot ridica masini in cateva minute, dar acolo practic banda e transformata in parcare ilegal, bine stiut, cunoscut de toti care au avut treaba in zona macar de 2 ori, si totusi, ramane asa. Dar e bine ca domnu primar ne povesteste pe facebook si in stiri despre cum vrea sa redea orasul pietonilor si mai taie din locurile de parcare.
6 comentarii
Desi nu e bine sa generalizam, din experienta mea e cam asa:
– soferii de Dolj sunt cunoscuti si prin Bucuresti, au ajuns sa fie mai imuni la reguli chiar decat bucurestenii, ceea ce e chiar o performanta 🙂
– soferii de Alba au ramas la fel de cand sunt ei, conduc in mare lor majoritate incet si prost sau repede si prost, dar „prost” e constanta :). O spun cu durere in suflet, am debutat in ale soferiei cu permis de Alba acum mai bine de 20 de ani.
– daca vrei sa-ti repari masina pe banii altuia cel mai bun loc e Ploiestiul cand ploua 🙂
– trebuie sa te feresti de de cei cu numar de BV, cred ca aerul tare de munte le cam afecteaza puterea de concentrare la trafic uneori 🙂
– soferii de IF au, in cea mai mare parte un caracter ciudat, e mai bine sa nu te pui cu ei ca dai in altele 🙂
– soferii de Bucuresti nu respecta regulile, conduc destul de agresiv dar in marea lor majoritate cam le au cu condusuil dpdv tehnic 🙂
– soferii de HD sunt aproape la fel precum cei de Alba
– soferii de CT sunt agresivi in trafic dar stau mai prost cu soferia decat cei din Bucuresti 🙂
– soferii cu numar de Germania (si Austria) respecta regulile numai la ei in tara, afara isi dau in stamba mai mult decat oricare altii.
Cam asta am remarcat eu pe drumurile patriei in cei aproape 1 milion de km la volan :):)
Nikkos: mai ai 2-3 județe și ai acoperit țara 😄
Ohooo, mai sunt destule. Desi am condus destul de mult si prin zona Cluj (vreo 11 ani mai precis, Salaj, MM, BN si chiar si prin Moldova, de la Suceava pana la Galati, nu pot sa spun ca am simtit nevoia sa generalizez asa cum am facut-o in cazul de mai sus. Fiecare zona are „specimene” dar ij cazul unor judete „specimenele” ori ies toate in acelasi timp din casa si se urca la volan, ori domina peisajul :):)
Câteva completări:
– șoferii de IF este normal să fie ciudați, pentru că sunt o sdunătură din toate județele limitrofe/apropiate de București, și au pretenție de bucureșteni.
– șoferii de București: îi cam supraestimezi.
– șoferii cu număr de germania/austria de principiu nu circulă ca „la ei în țară”. Ei sunt de obicei „țărani” de românia, obosiți de atâta cules de căpșune, care atunci când vin pe acasă au impresia că li se cuvine totul.
Cu soferii de Bucuresti, probabil ca ai dreptate
In privinta celor cu număr de germania/austria ar fi cum ai spus tu doar daca i-as fi vazut doar in Romania. Insa i-am observat cam prin toata Europa, deci nu, nu se aplica doar mioriticilor cdespre care aminteai si care intr-adevar sunt si ei o „specie” interesanta 🙂
Acolo la gara nu inteleg de ce nu se poate scapa de toate acele masini parcate imediat dupa curba. Din tot orasul se pot ridica masini in cateva minute, dar acolo practic banda e transformata in parcare ilegal, bine stiut, cunoscut de toti care au avut treaba in zona macar de 2 ori, si totusi, ramane asa. Dar e bine ca domnu primar ne povesteste pe facebook si in stiri despre cum vrea sa redea orasul pietonilor si mai taie din locurile de parcare.