1. M-am apropiat cam mult de VW in incercarea de a depasi.
2. Am lasat sa mearga filmarea mai mult pentru a se vedea ca majoritatea participantilor la trafic sunt civilizati si se repliaza imediat dupa depasire.
3. Eram curios cum e la 200 km/h (pe unele autostrazi in Germania nu este limita de viteza).
10 comentarii
Un german mi-a spus ca in acest caz ai voie sa folosesti flashuri (una-doua) sau semnal stanga pentru a avertiza pe cel adormit.
de obicei se dau flash-uri. nu e nici o rușine în asta când ai +200km/h
Flashu poate fi considerat „comportament agresiv in trafic” , cel flash-uit sună la polițe si pe drum riscam eu sa fiu oprit de vreun echipaj, să dau socoteală. 200 am avut spre finalul clipului, in panta 🙂
legende din RO. când ai 200km/h ești deja „agresiv”.
apropo, se mai întâmplă ca poliția să-i amendeze pe cei adormiți de pe benzile superioare dacă prin asta îi forțează pe șoferii mai rapizi să depășească prin dreapta.
amendă poți să-ți iei pt arătat degetul mijlociu spre ex.
A8 spre Munchen ?
200 e putin prin Germania. Vezi ca e plin de blitzere in apropierea oraselor mari, unde sunt si limitari.
A6 (Nürnberg)
Sa stii ca nu sunt multi care merg cu peste 200, se merge mai mult pe siguranta si „la consum”.
P.S. Multumesc de infos
se merge destul de tare în DE. de obicei Blitz-erele sunt încorporate în pasarelele care indică limita de viteză. Unele au radare, cele mai multe nu sau nu sunt active. în principiu se conduce „cuminte” când se trece pe sub o pasarelă, apoi tare până la următoarea și tot așa. amenzile sunt de obicei mici (40-60€). Am reușit să scap fără amendă până acum.
ca fapt divers: mi-am luat des flash-uri la 210km/h (eram prea „lent”, tractorașul meu duce max 230km/h)
Felicitari, ai mers cu 200 prin germania pe autostrada!! Tu si altii 40.000.000. Nu e nimic deosebit.
@2: da, majoritatea soferilor sunt civilizati si se repliaza pe benzile infeioare cand nu depasesc. Exceptie sharanul si TU! Cand vor intelege soferii romani ca, indiferent de viteza pe care o ai, daca banda 1 este libera trebuie sa o folosesti?? Nu de alta, dar in Germania SIGUR te va depasi cineva, poti sa ai si 300…
multumesc, pentru mine a fost pentru prima data cu 200. nu vreau sa iau oscaru’ pentru aceasta filmare 🙂
la2: as zice ca nu am abuzat de b2, din spate nu venea nimic, si mergeam ceva mai repede decat ceilalti. cred, totusi, ca ma puteam replia dupa fiecare depasire.
@chicano La 0:47 a fost mult prea aproape (cel putin asa se vede pe filmare), iar in caz ca apare ceva neprevazut e greu sa mai eviti o tamponare din spate. Colegii care au comentat mai sus au dreptate, ai depasit si apoi te-ai repliat inapoi pe banda, pentru a lasa cel putin o alta banda libera (de exemplu 3:15-3:40 desi chiar si-acolo cred ca se putea putin mai repede). Din toate invatam cate ceva, care ne prinde bine data viitoare.
+
P.S. Prima data la 200 pe Autobahn? In toate exista un inceput 😆