Se pare ca l-a asteptat pe cel din stanga sa intre pentru a merge impreuna.
Nou
AlexMFA
Sa sti ca prost obicei al tiristilor de a sta lipiti unul de altul, era sa fac un frontal urat din aceasta cauza. Dupa ce ca pe urcare unde aveau banda de repliere ca sa ii pot depasi linistit, ei stateau pe B2, deci 0 sanse, dupa ce am avut vizibilitate, crezand ca e loc de repliere intre ei, incep depasirea. Ei aveau o viteza de 80km/h. Accelerez in treapta a patra, iar cand ajung in drept cu capul tractor al primului tir constat ca sunt lipiti unu de altu si nu pot intra intre ei (erau max 4m intre ei), si in acel moment in fata din sens invers apare o alta masina. Decizia ce era sa imi fie fatala a fost sa continui depasirea si pe cand am ajuns in drept cu capul tractor al celuilalt tir, milimetric am intrat printre el si cealalta masina (din care imi era aratat semnu` pacii, omul fiind preocupat sa ma apostrofeze pentru manevra cretina, decat sa franeze ca sa pot reintra pe drum). Daca ma panicam si faceam un frontal de zile mari? Ajunsesem la 140 in a patra treapta, masina urla ca toti dracii (masina e fara turometru, banui ca aveam turatie maxima, tinand cont ca la focus 1.8 la 140 am 4000rpm, asta cu 80cai habar n-am cat avea la momentul respectiv). Celalalt era intr-un vw polo, desi putea sa fie si cu seria 7 nu cred ca scapa prea bine la un impact cu 1200kg ce vine cu 140. Aia cu camioanele nimic, nici-o frana. De atunci nu mai depasesc tiruri ce sunt unu dupa altu` pana nu consider ca e liber 500-600m sa ii pot depasi linistit.
Nou
SxN
am patit cu 5 buc stationate unul in fundul altuia , pe carosabil. nici o sansa sa ved cati sunt inainte de a incepe depasirea.
Prostul obicei se numeste „drafting” si se face in schimburi pentru a economisi carburant.
Nou
aladdin
Poti detalia? De unde vine economia, nu le mai bate vantul din fata?
No offence intended, chiar nu cunosc termenul.
Nou
DjAlphonius
Dupa ce am vazut documentarul depre acest subiect pe DiscoveryChnl, la MythBust am facut experinentul. A1. Carrefura Buc. Centura- Carrefura Pitesti (centura catre Craiova), in kur de tir, media 90-100 km/h, consum 4 l/100km Reno Symbol benzina 1.4 / 8 valve. Nu economisim ?
Nou
aladdin
5. Tare, a blocat circulatia ca sa iasa ala. Oare se cunosteau?
PS: Imi aduce aminte de un clip in care pietonul a coborat din masina de pe dumul fara prioritate pentru a traversa pe trecere blocand traficul de pe drumul cu prioritate a.i. masina din care coborase sa poata patrunde pe acesta.
Draft in romgleza sau mai taraneste in limba noastra bananiera, mers la plasa. Si da, reduce frecarea cu aerul de unde rezulta economie de carburant crescuta. Chestie intalnita la ciclisti. https://www.youtube.com/watch?v=y18mewmFNOQ
12 comentarii
la 5 …. wtf?!
Cetateni ai acestei tari….
5 a fumat ceva stricat…
Se pare ca l-a asteptat pe cel din stanga sa intre pentru a merge impreuna.
Sa sti ca prost obicei al tiristilor de a sta lipiti unul de altul, era sa fac un frontal urat din aceasta cauza. Dupa ce ca pe urcare unde aveau banda de repliere ca sa ii pot depasi linistit, ei stateau pe B2, deci 0 sanse, dupa ce am avut vizibilitate, crezand ca e loc de repliere intre ei, incep depasirea. Ei aveau o viteza de 80km/h. Accelerez in treapta a patra, iar cand ajung in drept cu capul tractor al primului tir constat ca sunt lipiti unu de altu si nu pot intra intre ei (erau max 4m intre ei), si in acel moment in fata din sens invers apare o alta masina. Decizia ce era sa imi fie fatala a fost sa continui depasirea si pe cand am ajuns in drept cu capul tractor al celuilalt tir, milimetric am intrat printre el si cealalta masina (din care imi era aratat semnu` pacii, omul fiind preocupat sa ma apostrofeze pentru manevra cretina, decat sa franeze ca sa pot reintra pe drum). Daca ma panicam si faceam un frontal de zile mari? Ajunsesem la 140 in a patra treapta, masina urla ca toti dracii (masina e fara turometru, banui ca aveam turatie maxima, tinand cont ca la focus 1.8 la 140 am 4000rpm, asta cu 80cai habar n-am cat avea la momentul respectiv). Celalalt era intr-un vw polo, desi putea sa fie si cu seria 7 nu cred ca scapa prea bine la un impact cu 1200kg ce vine cu 140. Aia cu camioanele nimic, nici-o frana. De atunci nu mai depasesc tiruri ce sunt unu dupa altu` pana nu consider ca e liber 500-600m sa ii pot depasi linistit.
am patit cu 5 buc stationate unul in fundul altuia , pe carosabil. nici o sansa sa ved cati sunt inainte de a incepe depasirea.
Prostul obicei se numeste „drafting” si se face in schimburi pentru a economisi carburant.
Poti detalia? De unde vine economia, nu le mai bate vantul din fata?
No offence intended, chiar nu cunosc termenul.
Dupa ce am vazut documentarul depre acest subiect pe DiscoveryChnl, la MythBust am facut experinentul. A1. Carrefura Buc. Centura- Carrefura Pitesti (centura catre Craiova), in kur de tir, media 90-100 km/h, consum 4 l/100km Reno Symbol benzina 1.4 / 8 valve. Nu economisim ?
5. Tare, a blocat circulatia ca sa iasa ala. Oare se cunosteau?
PS: Imi aduce aminte de un clip in care pietonul a coborat din masina de pe dumul fara prioritate pentru a traversa pe trecere blocand traficul de pe drumul cu prioritate a.i. masina din care coborase sa poata patrunde pe acesta.
Draft in romgleza sau mai taraneste in limba noastra bananiera, mers la plasa. Si da, reduce frecarea cu aerul de unde rezulta economie de carburant crescuta. Chestie intalnita la ciclisti.
https://www.youtube.com/watch?v=y18mewmFNOQ
Sunt pline soselele de cazane la 500 euro.