It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Depasire periculoasa

Adăugat de Adrian Ilie
Raportează ca șters! 139

La iesirea din Strunga spre Roman, un TIR intra in depasire, impingand masina de pe banda 1 pe contrasens. Pe contrasens venea un alt autovehicul. Noroc ca au fost inspirati cei doi conducatori auto si au evitat un accident.

Ce mai caută lumea:
  • depasire neregulamentara
  • depasirea neregulamentara cand din partea opusa vine masina

37 comentarii

  1. Pfai sa-mi bag p–a ce erau sa se pupe.

  2. Am uitat sa intreb daca ai habar de ce erau atatia opriti acolo?

    • Este un izvor cu apa potabila acolo si deobicei opresc multe tiruri sa „alimenteze”

  3. Daca fiecare ar circula pe banda lui si nimeni nu ar intra in depasire cand vine cineva din contrasens, n-as fi intamplat asta. Au avut noroc.
    PS: Eu vad altfel faza dacat autorul. TIR-ul circula partial pe acostament si a revenit pe banda de circulatie fiindca era un obstacol (o masina) pe acostament. Masina mica depasea TIR-ul, partial trecand pe sens opus (deja de la 0:25 cand veneau altii din fata). De ce naiba a intrat in depasire cand vine cineva din sens opus?
    Evident si TIR-istul trebuia sa se uita in oglinda si sa nu circula pe acostament.

    Deci TIR-ul nu depasea nimic, numai masina mica era in depasire.

  4. Iti dai seama ca nici cel cu Audi nu avea voie sa depaseasca. Ca s-a tras tirul pe acostament e alta mancare de peste. Cel cu masina a vazut ca vine masina din fata. In cazuri deastea nu ai ce cauta sa depasesti. Per total, doi idioti. Unul mai mare (la propriu) decat celalalt.

    • La ce s-o fi gandit cel cu audi in momentul in care a vazut basculanta oprita , ca o sa zboare tirul peste ea

    • @Alexs s: din cauza unghiului probabil nici n-a vazut-o

  5. Sudsemnatu

    omg

  6. Doar asa se intampla accidentele la noi. Se gaseste cate un prost care sa se bage in depasire, chiar daca vede ca ii vine masina din fata, pe principiul „Lasa ca ma fereste el”

    Oricum, per total, sunt bucuros de reflexele ambilor sofer, dar mai ales de soferul din masina parcata, rosie, care se duce la cel cu Audi pentru o mustrare 🙂

  7. Bine macar ca cel cu audi si cel cu golfu` de pe contrasens au avut un pic de reflexe bune, altfel daca se panica vreunu` din ei, era catastrofa.
    PS: De aceea nu e bine sa depasesti cand cineva sta pe acostament. Eu de ex. poate sa ma blitzuiasca, sa dea flashuri sa ma injure ca tot nu ma trag pe acostament sa aiba el loc sa ma depaseasca. Cel cu Audi e cam prostovan rau.

    • Sunt de acord cu Augustin. Acest filmulet este o dovada clara ca circulatul pe acostament este foarte periculos. Si eu sunt unul dintre cei injurati si claxonati/flashuiti pentru ca nu se trage pe acostament atunci cand acesta este liber. Consider ca este mai bine pentru toti asa, chiar daca cel din spate cosidera ca nu am dreptate. Pe de alta parte ma simt si mult mai in siguranta circuland linistit pe banda mea, decat sa stau cu grija ca ma poate depasi unul fara a tine o distanta laterala suficienta (si sigur asa se intampla cand il depasesti pe unul care circula pe acostament). Sper ca unii au de invatat dintr-un asemenea filmulet.
      Desigur, asta nu inseamna ca cel cu TIR-ul nu este vinovat pentru ca nu s-a asigurat, dar acest lucru putea fi evitat daca se respectau regulile de circulatie si daca se adopta un stil de conducere preventiv.

  8. cea mai mare parte de vina o are cel cu tirul. niciodata nu se merge pe acostament, daca acesta este lat, pentru a lasa loc celorlalti conducatori sa depaseasca. de multe ori te indeamna la incalcarea regulilor de circulatie, de exemplu, sa depasesti pe linie continua. tir-ul daca se deplaseaza cu o anumita viteza trebuie sa ramana pe banda lui, iar cine vrea sa il depaseasca sa o faca, dar sa nu-i implice si pe altii.

  9. O fază din care ambii au de învățat.
    E bine că a avut finalul pe care l-a avut și nu unul cu tablă îndoită sau chiar victime.
    În cazul în care ar fi avut loc o tamponare cred că ar fi fost culpă comună, deși nu pot să-mi dau seama dacă ar fi fost în egală măsură sau în procente diferite.
    E drept că cel cu Audi-ul nu trebuia să se bage, dar nici camionul/tirul nu a procedat corect. Probabil era atent și la altceva decât la drum pentru că dacă vedea obstacolul din față din timp nu se mai trăgea pe acostament, cel puțin așa ar fi logic.
    Totuși, bascula aia oprită ca o balegă în drum, vă place? e ditamai parcarea acolo…

  10. Cam asta e motivul pentru care nu depasesc niciodata un tir in curba.
    Dupa tir nu vezi asa ca e risc ce se intampla acolo.

  11. Sudsemnatu

    Drumul ala e super liber, ai vreo 35 de km cu un singur sat, virajat frumos, poti sa mergi lejer cu 120. Idiotul ala cu Audi chiar nu imi dau seama de ce s-a grabit sa depaseasca, o putea face in urmatorii 500 de m.
    Multi prosti pe lumea asta, dar sa se duca si sa se infiga in primul stalp, nu sa ia si alte vieti nevinovate dupa ei.

  12. Eu l-as bate pe ala cu tiru cu oglinda ca sa mai caste si ochii in ea data viitoare.
    Iar in legatura cu acostamentul sa nu me mai >>>> pe noi, ca toata lumea circula pe el.

  13. mi se pare cel putin ciudat pentru un sofer profesionist sa faca asemenea manevre… sa treaca pe acostament parand ca face loc pentru depasire desi avea un obstacol la 200m in fata si apoi sa revina in halul ala….

  14. Sa le iau coliva neamuilui la intors astora care mai sustin circulatul pe acostament. Din bomboana in bomboana.
    Russian style, astept cu interes si filmarea din alt unghi.

    • Adrian Ilie

      Doar o singura camera am montata pe masina. Poate mai erau alti conducatori auto cu camera pe bord.

  15. Dap. riscurile circulatiei pe acostament (aparitia unui obstacol in cale) in combinatie cu o ocolire brusca si fara asigurare (TIR-ul) si o tentativa de depasire neregulamentara si complet neinspirata acolo (Audi), cu trafic venind pe sens opus.
    S-au sincronizat bine pana la urma cei doi soferi implicati. Cel din VW desi a avut initial intentia de-a evita prin dreapta (0:28), a „citit” manevra Audi-ului si-a redresat la timp, evitand tamponarea prin stanga si ramanand totusi pe sensul de mers.
    P.S. De remarcat si reactia preventiva a autorului la 0:30 🙂
    +

  16. wtf did I just see… mama cum a fost asta…

    + (dar sper sa te fereasca Dumnezeu de asemenea video-uri de acum…)

  17. Afara de circulatia pe acostament (si depasirea celor care circula pe acostament) care a devenit o marota…
    Eu vad situatia un pic altfel: N-a fost „inspiratia” din partea soferului vinovat de depasire perciulasa… A fost doar un noroc chior.
    Regula de baza: nu trage de volan inainte sa te asiguri. Niciodata!
    Regula particulara in cazul de fata: nu trage de vola ca sa eviti un tir care ti-a intrat pe banda fara sa te asiguri.
    Regula si mai extema: NU trage de volan nici macar ca sa eviti camionul care vine frontal catre tine daca inainte de asta nu te-ai asigurat… Nici daca vine cometa..
    Reflexul corect este de a frana! Franezi reflex (adica fara sa gandesti) din prima clipa, tragi de volan abia dupa de evaluezi situatia si esti convins ca tragand de volan eviti ( sau minimizezi) impactul.
    La masina alba s-a vazut reflexul corect: franezi si nu virezi dreapta ca sa eviti idiotul care vine de pe contasens. Nu virezi nici daca e evident ca vine in tine. Virezi abia atunci cand poti sa eviti fara a intra pe contrasens.

  18. iar o dati cu acostamentul…mi-am mai spus parerea, din punctul meu de vedere va legati de faptul ca acostamentul e cu ctiva cm mai ingust si din cauza asta nu se poate circula pe acolo. Inteleg foarte bine ce scrie in lege, trebuie insa sa faceti niste excursii pe E85 ca sa intelegeti ca e mult mai periculos sa depasesti pe contrasens – daca nu s-ar circula si pe acostament, ar fi mult mai multe accidente. In filmulet nu apare brusc ceva pe acostament (care la fel de bine putea fi si B2, hai sa nu ne legam din nou de cm…), masinile alea erau oprite iar tiristul le observa de la o distanta considerabila. El nu incetineste nicio secunda, vireaza insa brusc stanga. Cel cu Audi nu a fost in stare sa prevada acest lucru, poate ca din unghiul lui nici nu a vazut ca exista masini parcate pe dreapta, vina este insa a tiristului.

    • Si cum se face ca pe alte drumuri fara acostament se poate circula normal? De ce numai pe E85 „daca nu s-ar circula si pe acostament, ar fi mult mai multe accidente.” De ce pe celelalte drumuri fara acostament se circula in regim normal, chiar daca traficul e foarte mare. Si mai vrem autostrazi… Unde exista si banda de urgenta.. Dar romanul nu o vede asa.. O vede ca pe o banda ca doar incape o masina pe acolo, de ce sa nu cirulam pe ea? Nu? Pana nu scapati de gandirea asta nici nu meritam autostrazi ca in Ungaria si alte tari.

    • nici pe drumul din fata blocului meu nu exista acostament. Nu exista insa nici traficul de pe E85. Cred ca e momentul sa renunt sa mai explic acest aspect celor care nu circula pe E85, un drum foarte aglomerat, cu autobuze, camioane, dubite, tiruri, incepatori etc. Daca nu s-ar circula si pe acostament, s-ar forma coloane interminabile. Repet, drumul este aglomerat in ambele sensuri, este mult mai riscant sa depasesti pe contrasens. Sau, bineinteles, poti sa nu depasesti si sa faci un drum de la Bucuresti la Roman in 2 zile. Comparatia cu autostrada este aberanta, diferenta intre o banda si 2 benzi pe sens este uriasa.
      De fapt, hai sa renuntam la masini, si sa mergem cu trenul.

    • @DTC +1 , inca suntem bananieri in ceea ce priveste domeniul auto si tot ce tine de acesta… nu merita nici asfalt la cat de incuiati suntem.
      Deci avem asa: E85, 1 banda + acostament, romanul circula pe acostament
      Autostrada, 2 benzi + acostament, romanul circula pe b2
      Si apoi sa nu ii impusti domle.

  19. dincolo de contextul acesta, de reținut un lucru clar: faptul că pe dn2/ e85/ e583 circulă atât șoferi care consideră că fiecare sens are o bandă și un acostament larg, cât și cei majoritari care consideră că drumul are 2 benzi pe sens (nici nu mă pot gândi cum s-ar circula între antibiotice iași și tg frumos, unul dintre sectoarele „roșii” din țară după nr. de mașini ce-l tranzitează, dacă s-ar circula pe o singură bandă – foarte probabil doar bară la bară, cu maximum 40 km/ oră) este absolut irelevant. ce contează, în cazul depășirilor, este asigurarea (în cazul de față, din față). șoferul de pe audi nu văzut nimic dincolo de tir, nici ce e pe acostament/ banda 1, nici, mai ales, ce se întâmplă pe contrasens. or, asta-i rețeta simplă a dezastrului.

  20. Reteta perfecta pentru morga la unii:
    1. acostament
    2. tir pe acostament
    3. bascula parcata pe acostament
    4. unghi mort la tir
    5. idiot cu audi care depaseste desi vede ca din fata vin masini si mai e si ditamai magaloaia parcata pe dreapta
    6. idiot cu tir care circula pe acostament
    PS: mi se pare mie sau liniile de delimitare a acostamentului sunt egale cu cele de delimitare a axului?

  21. Slashu Marius

    in umila mea parere, tirul trebuie sa fii vazut camionul din fata oprit pe acostament, nu inteleg de ce s-a bagat mai mult pe acostament facandu-i practic loc la audi sa depasesca!? sau macar putea sa dea semnal stanga sa-l avertizeze…

    • Corect, TIRul lasa impresia ca doreste sa faciliteze manevra celui cu AUDI, dupa se urca pe el, Daca TIRul si-ar fi pastrat „banda”, AUDI s-ar fi incadrat fara probleme fara sa fie nevoie sa intre pe contrasens. Cel din Audi a fost orbit de tir si nu avea cum sa vada imaginea in ansamblu, in schimb cel din TIR da. Manevra cu durere in **** din partea TIRului…unii conduc de parca ar fi singuri pe sosele..trist!!!

  22. Dar va rog, mai sustineti ca mersul pe acostament e ok si ca nu dauneaza, dar va rog…

  23. Ce macel iesea la rusi dintr-o faza de-asta …

  24. cristy sb

    Ce-ati fi vrut ? Sa se asigure cel cu tirul ca vine masina din sens opus, pentru idi otul in depasire. Sau sa se infiga in camionul oprit ?
    Norocul a fost ca nu au avut reflexele in aceeasi parte. Noroc 50%. +

  25. Rondolfini

    Vina e a amandurora. Cel cu Audi trebuia sa vada obstacolul din fata, ca il vedem noi din spatele si dreapta lui, la 0:25, si nu trebuia sa se lanseze in depasire. Cel cu tirul a virat si el criminal spre Audi. N-am inteles ce voia cel din masina rosie din sens invers, ce a coborat, ca el era oprit acolo dinainte de eveniment, nu a franat brusc, ca sa fie suparat.

  26. Salut, ai mesaj pe YT. 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!