Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB

Produs din oferta Xiaomag.ro

699,00 lei

699,00 lei

Vezi detailii

Depasire periculoasa

Adăugat de epuru
Raportează ca șters! 185

Am intrat in depasirea Loganului, iar in acelasi timp dubita Volkswagen care se afla in spatele meu a inceput sa depaseasa si ea Loganul, dar prin partea dreapta. A intrat inaintea mea pe banda si m-a obligat sa raman pe contrasens mai mult timp.

Ce mai caută lumea:
  • depasire dreapta ics

45 comentarii

  1. Romanika…tara tuturor posi…ahhh, prostilor! Oare politia nu se poate autosesiza la astfel de imagini?

  2. Un oligofren!

  3. Si tu cam cu cat mergeai prin acea aparenta comuna domn’ sofer? Asa ca fapt divers…

  4. Se vede ca e de la noi din Maramures :))

  5. dan danel

    a vrut sa iti arate el….interesant !!! 🙂

  6. BuGabriel

    Ce tembel.

  7. Cluj-Dej?

  8. Da, mai exact Cluj-Gherla, localitatea Fundatura.

  9. Exact ce se discuta de acea portiune de acostament care este destul de mare. Ajungem la concluzia ca acolo ori se mai faca o banda ori nu o mai faceau asa de lata pentru ca se ajunge la situatii de genul acesta.

  10. sincer, greseala este a MCV-ului. daca mergea si el frumos mai pe dreapta cum o facea acel golf din fata, nu punea pe nimeni in situatia de a fi depasit prin dreapta.
    daca sunt „doua” benzi pe sens, de ce sa nu profitam de ele? mai bine ne dam rotunzi si tinem banda corecta ca sa trebuiasca cel din spate sa te depaseasca mai greu.

  11. cel cu logan mergea foartea corect.si epuru a depasit corect.banda aia din dreapta ,mai ingusta,nu este pentru circulat ci doar pt stationare.cel putin asa e data la carte.cat despre idiotul ala din mm….numai de bine.sper sa nu traga si altii dupa el intr-un accident

  12. Daca ar merge toti ca mcv-ul acela, s-ar forma cozi de masini pentru ca nu tot timpul este asa libera soseaua, nu mai zic de tiruri.

  13. Si totusi, ala-i acostament, nu e banda.
    Latimea ei, marcajul , toate arata asta. Nu e banda.

  14. @gogaldau: Loganul mergea cat se poate de corect, incadrat frumos pe banda si cu 70 km/h cat este limita in localitatea respectiva.

    Drumul asta are 1 banda pe sens si mi se pare extrem de prost proiectat. Puteau sa-l faca ori cu doua benzi pe sens ori cu o singura banda si cu un acostament mai ingust delimitat cu linie continua. Asa cum ii acum fiecare circula pe unde vrea.

  15. Partea asta de video o puteai introduce in celalalt video al tau ”Un mare haos” parerea mea ++

  16. Eu va inteleg ca aia nu e banda ci e acostament, dar de ce sa nu usuram circulatia si sa ne dam mai pe dreapta cand vin altii din spate mai tare? Nu zic sa se circule tot timpul pe acostament, ci spun sa ne dam pe dreapta cand vin altii tare din spate, ca sa le facilitam depasirea. Dupa aia, revenim pe banda de circulatie. Oricum, + pt video, si da, soferul dubitei e mare tantalau. 😉

  17. Dupa cum vad, te-a mancat dubita de mic dejun :))

  18. Vad ca lumea tot discuta de ‘legalitatea’/’ilegalitatea’ mersului pe ‘acostament’…
    Eu personal merg si incurajez mersul pe ‘acostament’ daca e suficient de lat si vin masini mai tare din urma…
    Ce nu spune nimeni e ca standardele de contructii sunt si alea stabilite tot prin legi, mai obscure ce-i drept, dar sunt la fel de valabile si alea… si chiar mai valabile decat codul rutier care e aprobat prin hotarare de guvern. Daca imi arata cineva un stas de drumuri si poduri cu doua portiuni de acostament, si acostamentul de asfalt cat banda de circulatie promit solemn sa-l mananc. :))
    Doi la mana apropo de viteza prin localitati si legalitate: Localitatea Fundatura nu exista dpdv legal. Legea administratiei publice recunoaste 3 feluri de localitati: comune, orase si municipii. Daca cineva tinea sa repecte legea pune tabla de localitate cu ‘Comuna Iclod’… Ma rog, comentariul lui epuru nu face decat sa adauge la lista de localitati inexistente care au tabla de intrare (si in care se sta cu radarul). Pentru cine cauta nod in papura la contestatul radarelor lista e imensa (Tisita e de fapt orasul Marasesti; Neptun+Olimp+Venus+…+Saturn sunt Municipiul Mangalia) and so on…
    Deci da, cu era vorba aia? Faceti ce spune popa nu ce face popa…

  19. ‘On motorways, the shoulders should normally include a continuous stopping strip (emergency
    stopping strip) of at least 2.50 m (3 m if heavy vehicle traffic so justifies), stabilized and paved so as
    to permit stopping.
    On ordinary roads, the provision of stabilized lateral strips of at least 0.7 m width, clearly
    differentiated from the carriageway, is recommended. ‘
    Nu prea le am cu limba chineza dar primul alineat pare sa se potrivesca la autostrazi si al doilea la drumuri normale. Si nu cred ca au scris degeaba ‘stabilzed and PAVED’ la autostrazi si ‘stabilized’ si atat la restul. Deci, daca e asfaltat ori e risipa ori e bun de circulat.
    Multumesc pentru link, e necomestibil, dar foarte bun ca informatie.

  20. Cel cu duba e clar ca-i idiot,depasirea lui a pus in pericol siguranta celorlalti,iar prin dreapta se depasesc numai tramvaiele,acostamentul nu e banda pentru circulatie.

  21. Inca din secunda 0:10 puteai sa te bagi in depasire, dar probabil erai prea ocupat cu rotile in loc sa calci acceleratia cand te bagi in depasire. Uite asa din cauza unora care dorm cand se baga in depasire altii sunt provocati sa faca manevre nu tocmai legale. Cu tot respectul te aflai in localitate si nu cred ca ceilalti 2 conducatori din fata ta mergeau asa incet incat incat in urma depasirii tu nu ai depasit viteza legal (50km/h)

  22. @anonim: cred ca tu dormi pe tine sau ai nevoie de ochelari. La secunda 10 era linie continua. M-am bagat in depasire la secunda 14, exact in drept cu indicatorul care permitea depasirea.

    Si daca nu ai fi dormit pe tine si ai fi fost in stare sa citesti toate posturile ai fi aflat ca in localitatea respectiva limita de viteza este de 70 km/h, eu avand cam 75 km/h cand am intrat in depasire si cam 100 km/h cand m-am repliat in fata Loganului si cand am depasit si Golful. La 100 km/h nu cred ca dormeam.

    Scuza-ma, dar cum poti sa afirmi ca depasirea mea regulamentara l-a fortat pe boul cu dubita sa faca o manevra ilegala? I-am pus pistolul la gat si l-am obligat sa depaseasca prin dreapta? Putea foarte bine sa se tina dupa mine si sa depaseasca si el regulamentar prin stanga.
    Iar ca o completare, chiar daca nu am scuza, mi-am permis sa accelerez pana la 100km/h fiindca am vazut ca la vreo 500-600m mai in fata se termina localitatea.

  23. cristiann

    @ics : ai facut un drum de genul asta(cum ar fi E85 de la Bucuresti la Roman – 350 km)? Iti dai seama ca la cat e de aglomerat nu ar mai depasi nimeni daca s-ar circula cum zici tu? Daca tir-utile nu ar folosi „acostamentul”? Sau un incepator care trebuie sa mearga cu 10km sub limita?

  24. @cristiann: se depaseste la fel ca pe o sosea care nu are acel acostament. E atat de greu?

  25. LE: de genul astuia: http://g.co/maps/qgnkc

    Este E70, pleaca din Bucuresti catre tara. Si e destul de circulat.Cum or depasi bietii oameni pe acolo?

  26. Deci chiar exista atat de multi dobitoci care sustin manevra dubistului?

    O chestie interesanta am vazut ca au facut intre Sebes si Sibiu. Au eliminat porcariile astea de acostamente si au facut 3 benzi, cate una pt fiecare sens plus una in mijloc pentru depasire. Cand nu vine nimeni pe banda din mijloc depasesti tu. Unul din sensuri are 2 benzi, dar cei de pe celalalt sens au linie discontinua, deci pot depasi cand e liber. Mult mai bine decat in situatiile astea din imagine, cum era inainte.

  27. @Mihaela, se largeste si E70. De la Alexandria spre Craiova se lucreaza cu spor, va fi (o parte e deja) exact ca E85, o banda si „ceva”.

  28. @Mihai St si daca ai avarie si ai nevoie sa opresti unde o faci?
    Pe sensul care are o singura banda, blochezi banda.

  29. cristiann

    @Mihaela: nu m-ai inteles. Drumul este foarte aglomerat. Daca cineva din diverse motive circula cu 70km si toti ar proceda cum zici tu ar face o coada in spate de la buzau pana la bucuresti. Ce te costa sa te dai putin intr-o parte sa poata trece ceilalti mai „grabiti”?

  30. Ramai perplex,usor usor ii intrecem pe Rusi . . .
    +

  31. cristiann

    @ics: ok, ramane cum zici tu, daca e lege nu e tocmeala deci nu mergem pe acostament ca asa zice la lege. In acelasi spirit al legii vrei sa vezi ca de pe o strada unde ai cedeaza trecerea nu poti iesi nici dupa3 ore de asteptat? Insa oamenii isi dau seama ca e aberant sa te lase sa astepti la nesfarsit si te lasa desi conform legii nu au nicio obligatie

    • @cristiann: si circuli pe acostament pentru ca ce? Sa-l lasi sa ce? Nush ce dracu’ de comparatii faceti voi. Mai uita-te inca o data la clip poate iti dai seama despre ce e vorba.
      Ce urmeaza? Sa-mi spui ca e ok sa talharesti pentru ca n-ai serviciu?
      Vrem sa fim civilizati, dar sa fim respectati nu si sa respectam.

      P.S. Nu va mai dati cu parerea fara referinte legale. Deocamdata circulatia pe drumurile publice se face cu respectarea codului rutier. Cand se va circula pe drumul public ca pe camp mai vorbim.

      P.P.S. Tu la examenul de permis ai raspuns dandu-ti cu parerea sau raportandu-te la legislatie?
      E diferenta intre cum circuli intr-o intersectie „la intelegere” unde viteza e de 15km/h si un drum expres unde viteza maxima legala este de 100 de km/h (adica 27,8 metri intr-o secunda), iar viteza de reactie a unui conducator auto depaseste 1,5 secunde (41,7 m).

  32. cristiann

    sorry dar ai luat-o rau prin balarii. Ti-am aratat ca poti muri cu legea in mana ca esti nevoit sa o incalci. Asa cum ne intelegem in intersectii asa putem sa fim intelegatori si acolo unde drumul permite. Ce treaba are talharia?Te musca cineva daca incalci linia aia DISCONTINUA? Dude, relax…referinte legale? Referitor la clip sunt de acord cu voi: ala cu duba a fost un mare bou.

    • @cristiann: pai urmarind principiul tau, de ce e un mare bou? A fost la intelegere, doar. Nu? Adica a avut loc.
      Nu l-a muscat nimeni ca a incalcat linia discontinua, s-au „descurcat” si alte comentarii idioate…
      El a ridicat din sprancene, dar daca @epuru nu l-a inteles 😆
      Asa se intampla accidentele cand un idiot isi da cu parerea si nu respecta. El crede ca…

  33. cristiann

    Ok ics. Nu ajungem la nicio concluzie, fiecare o va tine pe a lui. Fac destul de des drumul Bucuresti – Roman, aproape toata lumea foloseste acostamentul si se merge fluent. Rar se intalneste cate unul care e de aceeasi parere ca tine si merge regulamentar pe banda lui. Gues what: situatiile periculoase apar in cazul acesta (din diverse motive). O intrebare: tu respecti toate limitarile de viteza?

    • @cristiann: imi place comentariul tau anterior: „Rar se intalneste …si merge regulamentar pe banda lui” , dar asta nu inseamna si ca e bine. Spirit de turma parca ii zice? 😀

  34. cristiann

    ics: raspunzi la intrebare te rog. Stiu ce am scris si a fost voita exprimarea

  35. @cristiann, incerc 🙂 Tu incerci sa stai pe banda si nu pe acostament?

  36. cristiann

    Pai vezi? Incerci, dar ce te opreste? Fuga la politie si preda carnetul ca nu ai respectat legea. 🙂

    • @cristiann: despre asta era vorba? Era vorba despre ce promovam si sustinem. Ma vezi pe mine ca iau apararea celor care depasesc limita de viteza, pentru ca si eu fac?
      Nu-mi mai bat capul. Deja sunteti prea multi.

  37. Luati exemplu de la cel cu golful! El circula corect! Daca mergi mai incet nu mergi pe mijlocul drumului, sau chiar si daca nu mergi incet si vezi ca unul vrea sa te depaseasca de ce sa nu ii faci loc?

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.