Adaugă comentariu

20 comentarii
  1. Robot power!

    Se pare ca si „robot brains”, dar e vorba de robotu’ de bucatarie.

  2. Nou

    minus.
    Obligaţiile conducătorului depăşit:
    0:11 – Să circule cât mai aproape de marginea din dreapta a părţii carosabile, 0:17 pt. ca se poate.

    • Macar scoate-ti acel „ing.” din nume ca faci de ras pe restu’ inginerilor.

      Vezi ca ai citit pe sarite, inainte de obligatiile celui depasit mai sunt si ale celui care depaseste, iar la articolul urmator obligatiilor celui depasit sunt restrictiile depasirii. Din toate alea incalcate de cel cu Loganul tu dai vina pe autor ca nu o mers tot timpul pe marcajul rezonator cat era depasit neregulamentar de un idiot? Scuza-ma dar daca asa gandesti inginer nu esti… esti doar absolvent de scoala de balet a Politehnicii.

    • Daca tu esti „ing.” promit sa-mi ard diploma cand ajung acasa…

    • Nou

      Sper ca nu ai permis!

    • Nou

      @ RebounD11 Nu am spus ca dau vina exclusiv sau majoritar pe autor. Ci doar pune un procent mic, dar periculos spre riscul producerii unui accident, chiar daca este din vina unui, cum ii spui d-ta.: idiot. Consider ca a procedat corect autorul in situatie, dar nu a respectat clar art. citat mai sus, nici macar o schitare, ci a facut-o observabil doar cand ar fi putut fi prea tarziu.

    • @ing.tudor: mie mi se pare că a mers suficient de pe dreapta. La o adică dacă ăla consideră că poate să depășească și autorul nu a mers mai spre stânga, nu văd nici o încălcare de articol.

      Oricum ești obligat să circuli cât mai pe dreapta, nu trebe să mergi și mai în dreapta când ești depășit.

      Ce ai văzut a fost o reacție de conservare, prin care mi se pare că a ieșit de pe carosabil (a călcat acea linie continuă de delimitare) că să se ferească de posibilele resturi de la potențialul impact.

      P.S.: Cum poți spune că consideri că a procedat corect când dai minus pentru nerespectarea unei obligații care ar trebui să apară doar în cazul unei manevre regulamentare a celuilalt? Dacă spuneai si de nepastrarea distanței laterale suficiente a celuilalt, poate avea vreo noimă, dar așa tot mi se pare că ai găsit doar tu nodu-n papură.

    • Nou

      „Cum poți spune că consideri că a procedat corect când dai minus pentru nerespectarea unei obligații care ar trebui să apară doar în cazul unei manevre regulamentare a celuilalt?”

      Consider ca e depasire si trebuie respectate reguli, problema Loganului daca e incalcata o regula sau mai multe. De fapt a fiecaruia.

      „Conducatorii autovehiculelor cu regim prioritar POT INCALCA regimul legal de viteza sau ALTE REGULI DE CIRCULATIE, cu exceptia celor care reglementeaza trecerea la nivel cu calea ferata, atunci cand se deplaseaza in actiuni de interventie sau in misiuni care au caracter de urgenta.”

      Uite manevra gresita clara a celuilalt si autorul are de platit ca nu si-a respectat si obligatia lui: https://www.trafictube.ro/accident-declarat-culpa-comuna/

    • @ing.tudor:
      O dată spui că consideri că autorul nu a greșit. Înainte de aia spui că i-ai da minus, după spui că consideri că trebuia să respecte obligațiile depășirii.

      Hotareste-te, o greșit sau nu?

      Până te hotărăști, dacă tot ești la capitolul exemple nerelevante, dă-mi te rog unul în care a fost scos vinovat (chiar și culpa comuna) unul depășit pentru că mai avea 10 cm de carosabil în dreapta.

      Și încă o dată te rog, gândește că titlul din nume. Un idiot depășește pe linie continuă în curbă foarte aproape de autor si aproape face accident cu cel de pe sensul opus, si tu te iei de autor ca nu o riscat sa traga dreapta riscând să iasă de pe drum decât când a vrut să nu fie prins în potențială tamponare din fata lui? Pai nu ești cam nedrept si măgar? Ca să nu zic mai urât…

    • Nou

      „Oricum ești obligat să circuli cât mai pe dreapta, nu trebe să mergi și mai în dreapta când ești depășit.”

      Corect, foarte bine punctat.

    • Poate are cont la ing si se mandreste, dar asta nu inseamna ca este si inginer 🙂

  3. ing.tudor….te-ai lovit la cap?

  4. Nou

    ing. cateodata vine de la ingalat..

  5. De câteva minute am primit răspuns la mail:
    „Buna ziua,

    Multumim pentru sesizare. Compania noastra este atenta la respectarea normelor legale inclusiv cele privind circulatia pe drumurile publice si bineinteles ca deja analizam cele intamplate. Totodata, va informam ca persoana care conducea autoturismul la data reclamata isi va inceta raporturile de munca in data de 01.09.2016.

    Cu stima,

    Echipa Macht Klasse Batterien
    Romania
    http://www.machtbatteries.ro

    • Pe scurt, il durea la 2m in spate, masina era de firma, el era in preaviz…

      Dadea de unu’ mia zelos sau de cineva mai aproape pe contrasens si mai inceta cateva chestii.

  6. Legat de comentariile de mai sus (nu că ar trebui să mă justific în fața cuiva) se poate observa de la începutul filmării că botul mașinii este ieșit mai mult pe linia din dreapta benzii pe care rulam eu decât pe linia ce separă sensurile de mers (chiar dacă aceste cote sunt imaginare și date de unghiul și poziția camerei).
    În momentul în care „pejo”-ul termină depășirea și calcă frâna se aude clar pe filmare că am luat piciorul pe accelerație acțiune menită să păstreze distanța între mine și el apoi instant frână pentru cel cu loganul.
    Nu a fost niciun ultim moment sau chestie la limită din partea mea, toate acțiunile desfășurându-se logic și instant.
    O acțiune riscantă/la limită în trafic nu înseamnă automat că tabla se îndoaie și oameni sunt răniți/omorâți însă asta nu înseamnă că ar mai fi lipsit mult.
    Datele care influențează acest aspect variază între limite foarte mici (atenție, prevenție, experiență, aptitudini la volan etc).

    • Nou

      Experienta de coliziune cu a unui vehicul ( poate fi LOGAN) ce te depaseste si plezneste un contrasensual, iar masuratorile franelor tale dovedesc ca erai cat mai aproape de marginea din stanga si declaratia Logan ca ai tras spre el (fals, dar se ia in considerare de la premisa ca trebuia sa fi cat mai in dreapta), lipseste. Adica in ce cuantum esti despagubit intr-o astfel de situatie. Adica care e tendinta actuala a asiguratorilor.

Vezi si...