It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Depasiri #26: Cand „plasa” e prea lunga …

Adăugat de GeluCJ
Raportează ca șters! 62

Depasire in „plasa”: primul trece, al doilea cu greu … al treilea a trebuit „ajutat” altfel era rau. „Plasa” era prea lunga.

Fundal sonor: Miza & Arc North – Dark Space.
Music provided by Frequency:
https://www.youtube.com/channel/UCPSX-g40Ti1c5C7sbGNtGzA

17 comentarii

  1. Manevră făcută cu ochii închiși, la noroc.
    +

  2. robytza_94@yahoo.com

    Tare le e sila la unii sa franeze in spatele carutei sau bicicletei (in alte cazuri) sa astepte.

  3. george.abaza

    Al trei-lea se numeste DOBITOC!

    • @george.abaza Daca doresti sa fii amabil poti sa-i spui si asa. Eu n-am fost deloc amabil in acest caz.

  4. Aia merg pe principiul: „Daca intra ala din fata, intru si eu !”

    • Artie Dap, dupa cum se vede e o greseala mare sa intri in orb in depasire. Daca cel din fata reuseste sa se replieze in ultimul moment cam ramai fara optiuni si trebuie altcineva sa rezolve situatia (daca mai e posibil).

  5. A avut mare, mare noroc ca l-ai evitat.
    Carosabil rece, probabil umed, un incepator avea toate sansele sa ajunga in sant sau sa intre in derapaj si ajungea sub TIR-ul/Passat-ul din spatele retardatului, incercand sa il evite…

  6. Din păcate chestiile astea se întâmplă din ce în ce mai des. Sunt pe principiul: „Da’ ce, las’ că poa’ să tragă dreapta că are loc”.

    • T.C. Asta tine pana cand cineva nu mai are unde sa traga in dreapta sau nu mai apuca s-o faca. Dupa aceea, uneori e prea tarziu pentru alte principii mai sanatoase.

  7. O să-mi ”săriți în cap” și aici (mai e comentariul cu duba), dar, în cazul de față, se vedea din timp ce se întâmplă și autorul putea să circule cât mai aproape de marginea din dreapta a drumului, spațiu se vede clar că era, fără a ieși pe partea de pământ a acostamentului. Ho, nu săriți, că nu le țin partea ălora, dar puteau fi ajutați fără tam tam și manevre bruște.

    • Dey N-am sa-ti sar in cap, dar am sa incerc sa explic cateva chestiuni 🙂

      In mod normal nimeni nu trebuie sa ajunga in situatia de a fi ajutat (fara ghilimele) sa faca o depasire. Daca se poate o faci, daca nu, astepti un moment prielnic in care masina, soferul si conditiile de trafic permit efectuarea manevrei in siguranta. Sa nu mai zic ca daca trebuie sa fii ajutat sa depasesti o amarata de caruta avand o masina capabila ca cea din film ceva nu e deloc in regula cu soferul 😉

      Pot exista intr-adevar unele situatii mai deosebite in care o exceptie duce la o anumita toleranta, ca de exemplu obstacole nedorite pe drum + coloane lungi formate, zona cu accident si resturi etc., dar astea sunt mai rare.
      In secventele din film nu a fost vorba de o asemenea situatie. Individul s-a bagat in fundul celui din fata fara sa se asigure ca poate depasi in siguranta si sa se replieze la timp inainte de a fi prea tarziu. La viteza aceea nebuna pe care o avea in spatele carutei si cu masina respectiva nu era nicio problema cand m-a vazut (0:28 si in reluare 0:50) sa reduca putin, sa astepte doua secunde si apoi sa treaca, chit ca era si linie continua acolo.
      Nici macar semnalizarea n-am vazut-o a fi in functiune.

      Spatiul de manevra nu e chiar atat de generos pe cat pare, limita partii carosabile e destul de aproape de sant si mai exista si-o succesiune de podete pe care cred ca e indicat sa nu ajungi in derapaj de pe drum. Stii la fel de bine ca mine ca o camera cu unghi larg reda putin diferit distantele. Fa te rog un stop-cadru la 0:51 si vezi cat de aproape a ajuns, chiar cu manevra de evitare in ultima clipa. Banuiesc ca daca in locul unui turism avea in fata un TIR nu mai era chiar atat de viteaz in depasire.

    • Nici să vrem și nu am putea să-ți sărim.
      Mă găndesc totuși dacă situația prezentată aici este la fel de gravă ca aceasta din clipul tău:
      https://www.trafictube.ro/dn1-valea-prahovei-prost-2/

  8. Gelu, pe principiul „nu ar trebui să se ajungă aici”…așa am fost și eu până să văd că nu interesează pe nimeni și că poliția, oricât i-ar lăuda unii sancționează doar un segment de abateri. Tot pe același principiu am fost și până să am două daune totale fără să fiu de vină. Dar, trăim într-o țară în care e haos în trafic și autoritățile nu prea vor să facă ordine. Până să intre alți dobitoci în noi, nu putem face decât să ne protejăm curul cât mai bine. În principiu, conduc 75% pe drumuri lungi, și de la prima daună totală din 2014, sunt conștient și am încercat să-i previn și pe ai mei că e posibil ca la un moment dat, după ce mă urc in mașină să nu mai ajung acasă, ori la destinație, deloc. Și e frustrant că știu că nu aș fi eu de vină și nu face nimeni nimic în sensul ăsta. Am calculatorul prin de faze, dar am obosit să tot stau să le montez pentru pură vizualizare.
    T.C. nu știu care e mai gravă, poți să-ți zic doar că eu acolo nu aveam cum să-l văd pe cel cu Audi dinainte. Sunt destui care fac asta în curbe și cum am zis în clipul cu duba, cel care nu e în stare să țină o mașină pe banda ei în curbă, nuno va ține nici pe drum drept.

    • DeyPână să intre alți dobitoci în noi, nu putem face decât să ne protejăm curul cât mai bine.
      De acord, asta fac si eu de mult timp, poate prea mult timp 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!