It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Depasiri #3: Alegeti „campionul”

Adăugat de GeluCJ
Raportează ca șters! 222

Depasiri, episodul cu nr. 3. De aceasta data, o compilatie a unor manevre cu adevarat periculoase, executate la limita in localitate sau pe DN/E, foarte aproape de un posibil accident.

Episodul 1: Depasiri #1

Episodul 2: Depasiri #2: In zona interzisa

44 comentarii

  1. 2011Ascanio

    Si atunci de unde parerea generalizata despre cei cu limuzine scumpe (vorba vine scumpe) gen Audi-BMW-Mercedes sunt cocolari etc?

  2. Locul 1 ala cu Opel-ul break.

  3. @Alexandra Multumesc, am uitat sa pun in titlu ghilimelele de rigoare 🙂

    @2011Ascanio Nu stiu 😀

  4. ala cu mercedesu alb trebuia speriat unpic sa te tina minte prea relaxat depasea

  5. adicristea

    Gelu, unde ii gasesti pe astia?? :))

  6. @TwinS O situatie frecvent intalnita pe E576 Cluj-Dej si in care prefer sa evit pe acostament (bine ca exista). Si-a calculat gresit distanta, demarajul sau era neatent.

    @adicristea Cam peste tot 🙂

    @Matrixu Multumesc de raspuns, las sa decida cei care vizioneaza clipul 🙂

  7. Andrei M.

    Remiza zic eu … boul cu Opel Vectra combi si domnul cu Audi A6:)

  8. Situatiile cele mai periculoase tot cei cu masinile de fite le-au creat,asa ca…

  9. Nimbostratus

    Si uite asa te omoara un dobitoc d-asta care considera ca masina lui zboara si poate face depasiri peste tot, pe ala cu opel`u de urca pe deal trebuia luat de un tir la plimbare si dus cam vreo 2km taras.

  10. @Alexandra, la scoala de soferi si la traseu se fac depasiri in afara localitatii? Te testeaza militia daca stii sa le faci corect? 🙂
    Oricum totul pleaca de la legislatia muci, cele 30 de ore sunt frectie la piciorul de lemn, ar trebuii minim 100 de ore, cu traseu iarna si vara, ca la finlandezi.

  11. Twins-si eu m-am gandit la fel in prima faza.speriat nitel ala cu mercedesul alb.dar…daca se speria prea tare si avea de gand sa evite accidentul tragand stanga de volan? nu-l lovea pe gelu?sau mai rau:punea frana brusc si dintr-un motiv sau altul,derapa…ce se putea intimpla?
    mercedesurile derapeaza si ele…:))

  12. la minutul 0:49 ai filmat dijaba, te-ai umflat in pene dijaba si aimai si pus reply dijaba. sunt 2 benzi pe sens, fiecare cu o banda de urgenta.
    avand in vedere ca tara asta este lipsita de drumuri/autostrazi, acele benzi de „urgenta” sunt ideale pentru a face loc cuiva care depaseste sau te depaseste.
    pe traseul sebes-sibiu este o portiiune identica, portiune unde eu tin mai pe dreapta, mai mult pe banda de urgenta. daca este posibil sa profitam de aceste lucruri unde se poate, de ce sa nu?

  13. @Gelu… la faza cu metzanu’ (min 0:50) nu-ti dau dreptate, erai pe mijlocul drumului, trosonul ala e latit cu un scop, chiar daca nu sunt 2 benzi intregi pe sens! + pentru celelalte faze

  14. @areveul, când mergi pe autostradă, treci pe banda de urgență dacă vine unul tare din spate ? 🙂
    „Banda” din dreapta este un acostament, nu este prevazut să mergi pe el. Te retragi doar dacă e o urgență, cum a făcut @GeluCJ din cauza nesimțitului, dar nu pentru orice.
    Tocmai din cauza celor care le fac loc s-au învățat să meargă așa.

  15. ultimele doua sunt criminale la propriu si figurat.
    ++

  16. La faza 3 mai era un clip aproape identic pe TT cu un tip cu numar de OT, l-am mai cautat dar nu l-am gasit.
    Se pare ca pe Buna Ziua numai de-astea ai parte. Drumuri bune!

  17. BMW-ul de la ultima faza, de fapt soferul, e campion.
    A treia faza vine pe locul doi, pentru ca o parte din vina cade si pe cel cu Audi. Daca Opelul intra in fata ta ala cu Audi era intr-o situatie super de cacat.

  18. + Fazele de la final… Bombe!

  19. cred ca e OFF topic:
    pe acest DN2 ar trebui facut ceva pt ca mereu este cate unul care considera ca trb sa te dai in dreapta,pe aceasta banda de stationare,ca sa treaca el

  20. @ics,multam de info! deci e o posibila parcare, pe cateva sute de km :)) … mi se pare destul de stupid, sincer… anyway eu merg cu jumatate de masina pe acostamentul ala…

    • @spike10 sunt lucruri mult mai clare pe care multi nu le cunosc.
      Situatia respectiva nu e numai pe DN2 este si pe DN1 si pe alte drumuri nationale. Modernizarea drumurilor e prost inteleasa de romani. Daca s-a pus asfalt pe acostament nu inseamna ca este obligatoriu sa mergi pe acolo, ci ca poti face o oprire in caz de nevoie fara sa mai murdaresti anvelopele sau pantofii de noroi.
      Exista sectiunea marcaje care arata ce reprezinta marcajul, dar multi nu-i cunosc semnificatia.
      http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/mijloace-semnalizare-rutiera/marcaje-longitudinale/
      A se vedea: „Marcaj de delimitare a partii carosabile cu linie discontinua/continua” (dunga aia de pe marginea drumului)

      @areveul: si rau faci pentru ca incurajezi depasiri care pot duce la accidente grave.
      Poate de acum incolo ai sa corectezi asta.
      P.S. Nu confunda oprirea in caz de nevoie cu parcarea.

  21. @ics, voi incerca, dar sunt sigur ca ma voi expune unor injuraturi… din pacate DN2 sau „Soseaua mortii” cum a fost supranumit in trecut a fost modernizat doar cu un acostament marit, totodata s-a rezolvat stramutatul crucilor mai departe de zona carosabila, ca „influentele” sa fie minime!

  22. Imi place ca cel cu mercedes are luminile de ceata aprinse, dar farurile ba 😀

  23. @vulpea, alea nu sunt proiectoare de ceață, sunt DRL-uri (Daytime Running Lights).
    Adică sunt aprinse automat la pornirea motorului, foarte bune pentru cei care uită de obicei să aprindă farurile. Când aprinzi farurile (automat când lumina scade la acel Mercedes), DRL-urile se sting singure.

    De un an, toate mașinile noi vândute în Europa sunt obligate să aibă așa ceva.
    http://www.zoso.ro/masini-noi-numai-cu-lumini-de-zi/

  24. @tutorialelogan In primul rand, trecand peste forma comentariului, nu ma mira o astfel de opinie observand cum circula destui soferi pe astfel de portiuni. De acord, te mai ajuta uneori faptul ca ei folosesc acostamentul, dar d.p.d.v. al circulatiei este incorect. In al doilea rand, poate ai remarcat o situatie in care, intr-o zona de depasire permisa, iti poti pierde foarte usor permisul de conducere. Daca nu, vezi te rog OUG 195/2002 art. 100 (contraventii clasa a II-a), alin. 3, lit. e) si explicatia in Regulament art. 120 (interzicerea depasirii), alin. 1, lit. j). Multumesc.

    @MihaiS Se mai intampla din cand in cand. Multumesc, la fel!

    @Enter E „preferatul” meu, dar nu doresc sa influentez pe nimeni.

    @EscFreak Da, pacat ca nu sunt niste „bombe sexy” 🙂

    @ics Multumesc pentru document. Ar fi bine sa-l cunoasca cat mai multi si sunt sigur ca ar circula mai corect (nu pe acostament) daca ar avea aceasta informatie.

    • @GeluCJ: e de ajuns legislatia rutiera, rubrica marcaje. Documentul ala e pentru ca la noi daca ii spui cuiva cum e sau ii dai din lege nu te crede. Trebuie sa vada stampila si semnatura.

  25. @ics Asa ar fi normal. Insa documentul prezentat este o dovada in plus ca ceea ce sustii tu, eu si altii aici nu este doar o opinie personala sau tine de o anumita interpretare deformata a realitatii, ci este un adevar confirmat si de cei care au creat acele drumuri.

  26. Pe DN2 Bucuresti Suceava lumea foloseste ‘acostamentul’ ala pe post de banda de circulatie… e drept, la mica intelegere si oarecum ilegal. Totusi se rezolva problema depasirii camioanelor si cu (mare atentie) incap chiar doua depasiri odata – adica patru masini in acelasi timp.
    In Ardeal am vazut ca intr-adevar camioanele nu se dau pe dreapta si nu se depaseste daca vine cineva de pe contrasens. Asta e solutia legala.
    Intrebarea mea oarecum retorica e urmatoarea: ce sens are in cazul asta un acostament asfaltat lat aproape cat o banda de mers. Daca il faceau pentru parcare se putea amenaja din balast cilindrat la un sfert de pret.

    • @Vali1111: ce rol are banda de urgenta pe autostrada?
      Acostamentul asfaltat este in special pe drumurile national europene (E) unde limita de viteza in afara localitatii este de 100 de km/h.
      Acostamentul ala iti da un plus de confort si de siguranta. E diferenta cand circuli cu 100 de km/h pe un drum in care benzile au aceeasi latime, dar unde acostamentul este pietruit si aici cand acostamentul este asfaltat. Chestie de perceptie si un plus de siguranta.
      In caz de nevoie ai un spatiu rezervat pe care te poti retrage cu o viteza de 70-80 de km/h si termini franarea acolo fara riscul de a fi acrosat din spate.

  27. @ics: Ai dreptate, daca asfaltul ala tot exista acolo e bun si dpdv psihologic si ca siguranta. Sau daca tot suntem in Romania, pentru evitat carute.
    Treaba asta are insa un miros de ‘lucru romanesc’: ori se putea face drum de 4 benzi cu un efort in plus minim si fazele de mai sus dispareau, ori daca tot vroiau acostament asfaltat ajungea si un metru. Oricum intre acostamentul de asfalt si sant mai este o ‘a doua banda de acostament’ de piatra.

    • @vali1111: gandirea e perfecta, doar ca e prost inteleasa.
      Stii vorba aia: da-i omului un deget ca-ti ia toata mana? Asa si aici: daca e acostament, de ce sa nu-l folosim ca banda? E destul de lat.
      Simplu: e acostament, asta ii e destinatia, trebuie folosit ca atare.

  28. pinguinu nuclear

    dar tipii sunt OK ma, toti au logan de 1.6. Daca ii tine masina, se baga. Sunteti voi invidiosi, cu loganurile voastre de 1.4. 😀

    @all care cred ca acostamentul ala e banda de circulatie – 20 de flotari cu mainile la spate. Legate. Pentru ca idiotii care se baga in depasiri pe acolo gandesc fix ca voi.

  29. pinguinu nuclear

    @ics – „E destul de lat.” – nu, nu e destul de lat. E cu jumatate de metru mai ingust decat o banda de circulatie. Iar benzile de circulatie au o latime minima cu un motiv.

  30. pinguinu nuclear

    @ics – tu crezi ca dau ca surdu-n clopot? Explic si eu cui pricepe si ma aproba. 😀

  31. e nevoie de adrenalina..drogurile sunt scumpe. bun filmul

  32. @pinguinu nuclear Stii cum sa pui punctul pe „i” 🙂

    @ics Mai avem un pic de lucru pe tema asta pana se vor lamuri cei care folosesc curent acostamentul ca si banda de circulatie normala.

    @gopo Merci, apreciez 😀

  33. incepatorul

    Pacat ca traiesc dinastia printre noi.Mercedes trebuie sa-si selecteze clientela pe baza iq-ului :))). Nu pot vota 🙁 plus bineinteles.

  34. Si daca nimeni n-ar folosi acostamentul de pe dn2, cam cate accidente ati estima voi c-ar fi?

  35. Ma bucur ca mai sunt oameni care inteleg ce-i ala un acostament marcat ca atare.

  36. La ultima faza nu s-a intamplat in acelasi loc cu testul elanului? Era parca ceva cu un taxi cred si o opel corsa.

  37. @ghitaCJ In timp, vor intelege din ce in ce mai multi. Sper …

    @AvadaniiG Ai dreptate, este aceeasi zona 🙂

  38. clar ultimu e criminalu de la volan.. aka „campionul”

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!