Din pacate am ramas stupefiat de cea am putut aduna in cateva drumuri mai lungi facute anul acesta in tara… se pare ca depasirile „la moda” sunt din ce in ce mai riscante.
Incepem cu Episodul 1… sper sa nu va dea fiori reci… totusi, era iarna 🙂
Filmat 4:3 cu lentila wide… obiectele din imagini sunt mai aproape decat par!
11 comentarii
Cioban mare ala care a facut depasirea aia cu avant si in antiteza…. 😆
Ai uitat-o pe aia de pe munte! 😉
ai fost si tu putin ciobanas pe ici pe colo 🙂
nu mai pune clipuri filmate noaptea ca nu se intelege nimic.
+
@xyz… asta mi-e zx1 ma bazez ca se distinge ceva gen faruri, stopuri, semnalizari…
La depasirea cu avant ai avut noroc cu vantul din spate,nu? 🙂 [+]
La cati cai putere aveam sub capota (100cp pentru 2tone si aerodinamica unui tren) … a contat mult 🙂
0:32 Il vede pe cel cu dubita ca semnalizeaza si intra in depasire si totusi vrea sa fie el primul. Asa inteleg unii regulile privind depasirea. Frumos din partea lui si gestul de la 0:51. De obicei le multumesc dupa depasire.
+
@areveul – supratureaz-o nitzel cand incepi depasirea, adica treci brusc in viteza inferioara cand te hotarasti sa depasesti. Castigi vreo cativa metri care s-ar putea sa fie esentiali la repliere… 🙂 Nici eu n-am multi cai sub capota (vreo 90 la 1.4 tone), dar trucul asta ma ajuta de multe ori.
@Kor +1 Subscriu, mai ales cand pleci in depasire de la o viteza relativ apropiata de a celui din fata ta. Decat o depasire lesinata intr-o treapta superioara, mai bine una dinamica, mai scurta si sigura in treapta inferioara.
P.S. Valabil si daca ai mai multi CP sub capota 🙂
@Kor si Gelu… inteleg perfect ce spuneti… masinile, nissan navara model 98 (88cp) si 01 (100cp) (amandoua apar in clip) au viteza a doua foarte scurta a 3 si a 4 mai lungi putin iar a 5-a parca nici nu exista, depasirile s-au facut mai mult in viteza a 3-a mai putin cea cu avantul care era intr-a 4-a cutia nu permite mai mult iar plaja de turatii este foarte mica, maxim 4000rpm si se plafoneaza undeva pe la 3500-3800rpm, motoare diesel veritabile :))
@areveul – aaaaa, Diesel… Asta explica lenea masinii tale, intr-adevar 🙂