It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Depășiri oltenești, și nu numai…

Adăugat de Kor
Raportează ca șters! 85

ATENTIE! 18+ Conține oareșce limbaj ROGVAIV!

Recomand 1080p HD. Si sonor, daca nu sunt minori pe langa dumneavoastra. Mai mult pentru comentariile pasagerilor 😉

Nota: lentila wide deformeaza distantele frontale. Ele sunt mai mici in realitate.

16 comentarii

  1. N-ai sunat să bem o bere!

    • Meh, am fost presat de timp si la dus, si la intors. Si nu beau nimic, cat timp mai am de condus in acea zi. Trebuia sa ajung la Baile Herculane, a doua zi la Resita, iar a treia sa ma intorc. Am avut un weekend de sofer. Dar o sa mai trec prin zona, si neaparat vorbim. Am numarul tau de telefon? Intreb pentru ca in materie de telefoane sunt zapacitul perfect 🙂

  2. Passat B6

    Plin de cretini la volan pe acolo. Totusi, explica-mi te rog si mie, de ce la prima faza circuli pe b2? Nu vad nici un motiv aparent. Plus oricum.

    • De aia am lasat si faza ceva mai lunga, ca sa vedeti ca m-am repliat pe b1 cand am avut loc. Idem in faza a doua.

      A, nu mai spun ca la o intersectie m-am nimerit in mijlocul orasului, care pare un santier, pe b2, care, fara presemnalizare, fara nimic, s-a facut brusc obligatoriu stanga. Ce sa fac? Am virat stanga, am facut dreapta pe niste stradute, apoi iar dreapta unde am putut, si m-am chinuit sa reintru pe traseu. Deci, nu, nu e cazul sa ma suspectezi de rea vointa in trafic:)

      La intrare, cum nu cunosc Craiova si mergeam ghidat de GPS, unica banda pe care veneam devenea b2, iar in dreapta se deschidea b1. Pana sa ma lamuresc vizual ce e cu banda aia, si unde duce (ca doar nu te repezi in orase automat pe orice banda din dreapta ta, nu? Pentru ca se poate face obligatoriu dreapta la prima intersectie.) – deci pana sa analizez ce si cum – din oglinzi l-am vazut pe crosetac venind in viteza pe b1. Evident ca nu riscam sa-i tai calea. Mai apoi, in spatele lui s-a pozitionat pe b1 o masina albastra. Cum amandoi mergeau sensibil mai repede decat mine, unde sa ma fi dus? Ai vazut ca m-am repliat in final pe b1 cand am putut s-o fac, n-ai vazut? Nu mai mentionez ca eu aveam cam 60 km/h, rezonabil zic, in localitate, pe cand toti ceilalti goneau cu peste 70, 80 la ora.

      Si mai e ceva, nu e cazul in clip, unde cred ca am lamurit pozitia, dar intreb si eu, in general: oare sunt obligat sa ma repliez pe b1, cand vad clar un obstacol pe b1 in 50, 100 m, cand merg cu viteza maxima admisa, ba chiar plusez in limitele tolerantei de 10, doar ca sa-i fac loc unui bizon care vine din spate cu dublul vitezei permise? Crezi ca legea ma obliga sa fac asta? Intreb si eu…

    • Salut Kor, vazand clipul fara sa apuc sa citesc comentariul , m-am intrebat de ce b2 fara nici un motiv? e drept ca nu se vede daca aveai pe cineva pe b1 in spate, dar la cum a trecut primul nu parea sa fi avut …
      a doua chestie, la intrebarea ta in general: daca vezi un obstacol pe b1 la 50-100m evident tii b2, ce pot totusi sa spun e ca o masina care ruleaza pe b1 la 50-100m in fata ta cu viteza egala cu a ta nu mai e un obstacol pentru ca vei continua sa tii b2 ocupata la nesfarsit in speranta ca ala franeaza si de vine obstacol pe b1. Deci replierea pe b1 chiar daca nu pare a fi obligatorie, e de bun simt in orice situatie in care este posibila replierea.

      SI nu in ultimul rand, faina muzica din masina ta 🙂

    • @Arthur – chestiunea e ipotetica. In practica ne repliem pe b1, cum zice legea „de cate ori este posibil”. Ori formularea asta e cam vaga, desi nu vad cum ar putea fi altfel…

      Oricum, circulatia in orase e mai complicata, si nu se mai aplica intotdeauna replierea asta. Acuma e absurd sa critici pe cineva – nici eu n-o fac – pentru ca in orase cu trafic intens pare a sta 2-3 secunde in plus pe o banda superioara. Deja asta e chitibusereala…

      In plus, in clipul meu nu se pune problema ca as fi incomodat pe cineva. Omul ala care a facut slalom avea de fapt treaba 300 de metri pe dreapta, deci n-avea ce sa caute pe b2. Din punctul meu de vedere a facut o manevra perfect inutila. L-a depasit in viteza pe cel din fata lui pe b1, dupa care i-a taiat din scurt calea si a virat dreapta. Din punctul asta de vedere pozitia mea – repet, justificata – pe b2 nu are relevanta. Nu pe mine m-a depasit pe dreapta, ci pe cel din fata lui l-a depasit pe stanga, dupa care i-a taiat calea virand dreapta. Asta e problema adevarata, zic.

    • daca obstacolul se tot departeaza,sau se metine aprox aceeasi distanta …da, de ce nu pe b1 ? au trecut 11 secunde(probabil mai multe din filmul original)( stand pe b2, pana cand a aparut bizonul 😉 iar in fata pe b1 la viteza dvs…erau sanse sa se considere obstacol decat daca punea frana brusc.

    • @catalinp – las-o balta, nu mai tot insista, ca nu erai tu la volan, si nu poti aprecia din fotoliu daca trebuia sa ma repliez pe b1 in secunda 8,87 sau in secunda 10,43. E absurd. Asa am decis atunci, ca e periculos sa ma bag pe b1 in fata vitezistului, din cauza diferentei de viteza, urmand sa ma repliez cand credeam eu de cuviinta s-o fac – si am facut-o! – nu cand vi se pare voua, cu cronometrul si cu sublerul in mana, ca trebuia.

  3. @Tavi Ciobanul (fb) – cu mandrie te informez ca eu sunt nascut si crescut in „Imperiul Bucovinei”. Acum mi-s stabilit in „Anarhia Miticilor”, recte Bucuresti 🙂 N-ai vrea sa simti pe pielea ta cum se circula aici, in Capitala. Restul tarii e parfum… 🙂

    N-am zis cu rautate „Republica Oltenia”. Tocmai pentru ca am nenumarati prieteni si acolo, ca peste tot in Romania, am simtit nevoia doar sa subliniez particularitatea regiunii. Mi-s la fel de dragi toti, dar fiecare in parte, si fiecare zona in parte, toate si toti au ceva al lor, care ii face pe fiecare special. Te-ai suparat? Esti oltean? Automat esti prietenul meu, daca esti om de buna credinta. Dar puteai sa fii de oriunde, si tot aia era. 🙂

  4. Passat B6

    @Kor: merci de explicatie. Dupa cum am mai spus, din clip nu e EVIDENT de ce mergeai pe b2. Banuiam ca ai un motiv intemeiat.

  5. Pe DN65, la urcare spre Cerbu (acolo unde te-ai intalnit cu loganul alb ce a hacuit benzile) intotdeauna devansez pe B1, tirurile merg mai repede decat „depasicii” de pe B2.

    Daca treceai cu aproximativ o ora mai tarziu pe acolo ne intersectam ( eu veneam de pe DN65A spre DN65 ) – presupunand ca data si ora sunt corecte pe filmare.

    • Si eu mi-am dat seama ca pot devansa usor pe b1, dar omul ala era neatent si ori nu s-au uitat la benzi, ori a vrut, dar cu mare intarziere, sa-mi faca loc pe b2, n-o sa stiu niciodata ce a fost in mintea lui.

      Da. Data si ora sunt corecte.

  6. @Kor Foarte buna prima faza. Eu eram gata-gata sa cred ca nu exista depasiri pe drumuri cu mai multe benzi pe sens: 😀
    http://www.trafictube.ro/uite-mori/

    si indicatoare ca acela de interzicere (0:19) sunt complet gresit instalate de Dorel care si-a facut de cap in alte locuri pe drumurile din tara (inclusiv autostrazi): 😀
    http://www.trafictube.ro/uite-mori/#comment-334310
    http://www.trafictube.ro/uite-mori/#comment-334544
    N.B. Bineinteles, atunci nici indicatorul de anulare a interzicerii (0:24) n-ar mai fi avut vreun sens.

    1:07 Nu avea suficienti CP sa treca mai repede? La 1:25 poate a crezut ca esti un B2 lover si nu vrei sa circuli pe „prima banda” 😀
    1:37 E exemplul perfect de „vizibilitate maxima”, „n-am pe cine sa incurc”, bla-bla, deci ma bag 🙁
    +

    • @GeluCJ – exact. Uitasem sa precizez ca mai era un motiv pentru care am trecut atat de greu pe b1: din loc in loc erau ba o linie continua, ba o trecere de pietoni.

  7. Daca se intalnea cu tirul pe pod, cineva iesea pe acostamentul lichid…si nu cred ca iesea cel cu tirul.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!