Adaugă comentariu

7 comentarii
  1. Bravo că nu te-ai lăsat provocat! Ducă-se în plată Domnului idiotul…
    „If I were a betting man”, aș zice: un permis „proaspăt” care le știe el cel mai bine pe toate și trebuie sa le arate celorlalți că au greșit și cât de bine știe el să conducă 😉

    • – Daca faceam stanga ( paraseam la a 3-a iesire ), ma duceam in B3 si nu aveam treaba cu el
      – Oare daca el era pe B2, le taia pe toate 3? :))

      Drumuri bune !

  2. Problemă este că sunt mulți asemenea retardați care nu știu să țină banda, și care, culmea, cred că ei au dreptate și ceilalți sunt idioți.

  3. Păi da, că cei de au tras marcajele au făcut-o doar ca să cheltuie vopseaua…

    • Autorul are dreptate. Totusi, daca aia ar fi trasat si cheltuit cu cap, ar fi trasat si un marcaj de ghidaj, ca sa fie mai clar. Scopul acelor marcaje este fix de a le usura… unora… intelegerea asupra modalitatii de traversare a intersectiei in cazuri atipice (intersectie cu o geometrie diferita de standard / in curba, benzi multiple pentru viraj catre aceeasi directie, sau – cum e cazul aici – doua benzi care se continua cu 3). Asta nu elimina idiotii, dar le poate scadea considerabil numarul. 🙂 In lipsa lor, se intampla ceea ce se poate vedea si in aceasta intersectie. Urmele de pe asfalt vizibile in imaginile din satelit arata ca majoritatea considera (gresit) ca de pe b1 te poti incadra pe banda din mijloc…
      https://www.google.com/maps/@44.4789197,26.137719,51m/data=!3m1!1e3?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIwOS4wIKXMDSoJLDEwMjExMjMzSAFQAw%3D%3D
      Se vede clar care e traiectoria cea mai folosita.

    • @DriveTM: nu numărul, doar manifestările. Numărul rămâne constant 😉

    • @Eric: 😀 Corect!

Vezi si...