Camera auto 70mai Omni 360 Dash Cam, filmare 360⁰, 64GB, detectie AI miscare, GPS&ADAS, control vocal, X200

Produs din oferta Xiaomag.ro

1.099,00 lei

1.099,00 lei

Vezi detailii

Derapaj la 130 km/h

Adăugat de Flaviu
Raportează ca șters! 39

Filmarea din interior e facuta cu Prestigio Roadrunner 300 iar cea din exterior cu Apple Iphone 4. M-am „grabit” intr-un viraj la dreapta luat cu 130km/h. Temperatura exterioara era 3 grade Celsius; cauciucuri de vara Vredestein 205/55 r16

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/derapaj-130km/
  • viraj periculos de abordat
  • cum gestionezi greutatea masinii in viraje

74 comentarii

  1. Flaviu tată. Cu filmarea asta și cu cea anterioară, cu mâna pe inimă, îti recomand să nu mai urci la volan.

    Stai acasă, uită-te la un Discovery, ia un chill-pill.

  2. Se putea terminai rau.. Felicitari pentru control si calm ! 😀

  3. Nasol moment. Cred ca mergeai putin cam tare.
    Btw. Ce masina ai ? tractiune spate?

  4. uite-asa te omoara cate unu’ pe drumurile patriei. cauciucuri de vara la 3°C plus inconstienta… de data asta ai scapat. nu te invata cu asta!

  5. Tu prin publicarea acestui tip de video-uri nu stiu daca o sa inveti ceva. Ma gandesc ca te-ar ajuta mai mult daca ai fi interzis si asa poate te mai trezesti la realitate putin. Ca in rest vad destui tampiti pe strazi, chiar nu nu ma incanta cu nimic sa-l urmasesc pe unu care face din astea si mai si se lauda cu asta.

  6. esti un pericol public…si tu si prietenul tau care trage sa se tina dupa tine….
    cele doua clipuri postate ti-au pus eticheta deja: „REISAR inconstient”. prima masina depasita pare sa aiba numar de Vrancea…sper sa fi fost ratacit prin vestul tarii si sa nu ne gasim pe drumurile Moldovei si ale Munteniei…

  7. deci clipul asta ar trebui sa fie aratat la scoala de soferi, sub titlul „cel mai prost moment sa franezi”. asta a fost toata „smecheria”…

    ori franezi inainte de curba… ori… deloc :)) ideea ( in caz ca nu stiai) e urmatoarea, erai in timpul curbei, masina undeva la limita aderentei. tu ai franat, s-a mutat greutatea pe fata => rotile spate au pierdut aderenta aia putina pe care o mai aveau…

  8. Bun reflex, insa situatia era de evitat daca mergeai cu o viteza decenta.. Nu stiu ce ai vrut sa demonstrezi cu asta..

  9. te-a ajutat mult si frana in curba…sa pierzi controlul zic 🙂

  10. „Ăăăăă, bo$$, fwţi tot asa de prost cum conduci ?”

  11. Alexandru Anghelina

    As fi vrut sa nu ai ESP si ABS si toate alea….

  12. Nu stiu de ce dar nu mi-ar fi parut de te-as fi vazut in sant.
    Adica mna, franare in curba, smucit de volan, 3 grade gume de vara, apropiere localitate, viteza mare, sofer inapt mai pe scurt.
    Minus stai jos lasa permisul acasa.

  13. Reisari..Vedea-v-as in zid!

  14. Ai avut mare noroc de data asta. Ai mare grija, asa de usor se produce un accident. Vezi ca timpul nu poate fi dat inapoi. Merita pentru o prostie din asta sa-ti traiesti restul vietii in regrete?
    Deja ti-am vazut doua filmari care nu te avantajeaza. Daca esti mai coleric si simti nevoia de senzatii tari iti recomand sa-ti iei 2,3 prieteni si sa mergeti la karting. Fa asta si o sa-mi multumesti.

  15. Un prieten îmi zicea, ca airbagurile îți salvează viața, și esp-ul îți salvează airbagurile. Câteodată, și e bine să nu uităm NICIODATĂ asta, oricâte sisteme ai avea pe mașină, și oricât de nava spațială ar fi mașina ta, nimic nu te mai salvează, în fața propriei prostii și a inconstienței. Păcat este, că în România, Inconstiența UNORA, IA viața altora, cinstiți și legali. Imaturitatea ! Eu sincer de fiecare dată, când mă urc la volan mă gândesc la 2 chestii. Și cred că mulți sunt aceia care gândesc la fel. 1. Există întotdeauna cineva care se va gândii la mine și mă va aștepta acasă întreg și nevătămat ! 2. Există întotdeauna un părinte, un copil, o familie care așteaptă alt șofer ACASĂ ! Aceste 2 lucruri, mă ghidează și mă ajută în luarea unor decizii, la volan, decizii, de care pot depinde viețile unor oameni. Și chiar dacă unii zic, ok am jeep, las că tu trăiești pe lângă ceilalti, să stiți că nu e așa. Statistic s-a dovedit, că ești mai ferit și ai mai multe șanse de supraviețuire într-o mașină mică, decât într-un GIP. Consider acest clip educativ, dar cu toate acestea îi voi acorda minus. De ce ? Deoarece prea mulți tineri, conduc mașini puternice, oferite de părinți inconștienți, care după – aceea îi plâng „de ce copii cuminți erau” când ei au luat 3 vieți nevinovate și au murit la rândul lor, din propria inconștiență !

  16. radumanea1

    O combinatie MORTALA! Lipsa de experienta (mai mult ca sigur), + o masina puternica (probabil) + doza de inconstienta si teribilism (specifica varstei) = acest filmulet, care din fericire, s-a terminat cu bine (de data asta)
    Pariez ca esti tare mandru de aceasta reusita de exceptie.
    BRAVO! FELICITARI!

  17. Nu eram sigur daca sunt pe tt sau pe 4tuning

  18. Vai de capu’ tau de [edit] inconstient!
    1.Prost facut gramada pentru ca faci circ pe strada punand in pericol oameni nevinovati.
    2.Prost facut gramada ca habar n-ai sa misti volanul si sa folosesti trasa ideala. Tu ai creat balansul masinii si automat derapajul, nu din cauza pneurilor.
    3.Prost facut gramada ca ti-a trecut prin cap sa faci circ, desi erau 3 grade si tu cu pneuri de vara.

    Altu’ care atarna de volan. Cand mai au si impresii de soferache, urmeaza tragedia.

  19. Daniel93**

    russian style =))

  20. Uite (si ) pentru soferi inchipuiti ca tine exista limita de viteza , sa stii ca daca ai luat permisul ( cum numai tu stii ) nu inseamna ca esti sofer ( filmarea o dovedeste) . Iti propun sa mergi la Hungaroring , platesti o suma de bani, si poti sa-ti forjezi cazanul pana ii sar pistoanele, strada nu este pista de curse, nu uita, daca iti aparea o bicicleta nesemnalizata, o caruta, un tir, nu stiu daca acum mai erai printre noi .

  21. fast-snail

    Cea mai mare – dat de mine.
    Degeaba ai pus acest video pe TT, pentru ca nu ai invatat nimic din el, doar l-ai pus sa te mandresti cu el. Degeaba crezi, nu esti sofer bun, unul bun n-ar face asa ceva, mai ales nu in apropierea unei localitati, unde iti poate sare in fata orice sau oricine … si atunci? Pot sa ai bmw ultra extra … nu te salveaza sa fii unul dintre ucigasii de pe drumuri … din pacate ….

  22. @Ruhestand : Dacă e să o luăm pe regiuni, omul are nume de ardelean. Cu toate astea, cei din cealaltă mașină au fix accent de sudul Moldoveni cu ceva transformări suferite după o perioadă petrecută la București. Știu ce spun că de acolo sunt. Deci, aproape sigur sunt de prin zona Vrancei. Păcat că nu i se vede numărul să ne ferim de el.

  23. Ursa_Mare

    Excelent. Asa se procedeaza cand intri in derapaj: te infigi in frane. Pfuah !

  24. Fara oameni ca tine, stirile de la ora 5 ar fi inexistente.

  25. comentu’ de pă feisbuk a disparut. Well, nu-i problema…
    Daca nu avea ESP nu o mai redresa si vedeam un russian style. Vrei sa mori ? Fa-o singur fratioare, nu cu alte persoane in masina si NU pe drumuri publice (dute-n padure). E grav cand te bazezi pe masina si nu pe creier + picioare. Prima data nu vazusem decat filmarea „interioara” – aia fara sunet, dar ulterior am vazut-o si pe cealalta de pe itelefon. Distractie mare pe tine, ce mandru erai. Ai urcat video asta aici probabil sa ne arati ce zmeu esti, dar e fix invers.
    Rusine. La coteț!

  26. Trebuie sa iti spun ca mai ai nevoie de exercitiu in materie de reflexe. Simplu norocul te-a facut sa scapi la faza asta. Cand iti fuge masina in curba tu franezi? Gandeste-te doar o secunda la ceea ce se intampla….tu ai lipsa de tractiune/aderenta pe puntea spate in momentul respectiv iar prin franare tot ce faci este sa transferi o buna parte din greutatea masinii pe puntea fata, fapt care ajuta si mai mult la pierderea aderentei pe puntea spate. De aceea ai avut nevoie de mai multe manevre ptr a redresa masina. Tot ce trebuia sa faci era sa controlezi volanul si sa mentii acceleratia constanta. Stiu ca e usor de vorbit cand nu esti la fata locului dar reflexele bune inseamna diferenta intre a ajunge la destinatie sau in copac.
    PS: dupa re-urmarirea fazei din interior, se vede ca ai tras mult prea brusc si prea repede de volan in aceea curba. tu chiar nu simti drumul prin volan? Iti dai seama imediat cata aderenta ai si mai ales ca ai cauciucuri de vara care la 3grade C are trebui sa fie beton de tare cauciucul pe ele. Si invarte de volan mai incet, la 130 la ora esti de-a dreptul inconstient daca tragi asa de volan.

  27. cetateanul turmentat

    drumul public NU ESTE PISTA DE CONCURS!!!!!

  28. si daca la 120 ramanea fara frane cum am patit eu ? numai eu stiu , cum a fost senzatia si nu o doresc la nimeni … Am scapat nevatamat , si fara alte pagube materiale . Multumesc Doamne !

  29. Multi de aici nu inteleg ironia cu care am spus-o. „mergi putin cam tare… dăăăăăăăăăăăă.

  30. Super, m-am logat special sa-ti dau minus –

  31. „Temperatura exterioara era 3 grade Celsius; ”

    Iar cea din capul soferului 0 grade Kelvin.

    Flavius, frate, daca tu esti cel de la volan, si daca tu ai fost la volan si in toate postarile tale de pana acum, uite ce sfat iti dau eu: Vinde draq si Prestigio Roadrunner 300 , si iPhonu’, si, daca ma gandesc mai bine, vinde si masina, iar de banii luati mai fa o data scoala de soferi. Pentru siguranta, fa de 3 ori consecutiv, la 3 scoli diferite. Si ia-ti un Matiz, dupa aia. Sau, si mai bine, o trotineta.

    Minus.

  32. @Kor, degeaba il pui sa mai faca scoala de soferi, pentru unii daca stiu la ce foloseste pedala din dreapta si maciuca dintre scaunele din fata, au absolvit cu brio examenul pt permis… (din pacate)

  33. Voi va dati seama ca el e „drifter”, da? Adica l-a pus pe ala din spate sa filmeze ce tare e el…

    Sincer nu mi-ar fi parut rau sa te vad intr-un sant, Flavius! Ai inceput bine, cu o depasire pe linie continua (asa pare, nu?).

    – mare, fireste

  34. Nu stiu de ce va chinuiti sa ii expicati de linie continua, viteza regulamentara, frana inainte de curba accelerare la iesire, scoli de soferi etc. Asta a vrut el sa faca, o liniuta cu un amic un fel de dick measurement, pana la partea cu derapajul ii iesise perfect. El este si asta face. Un cretin care nu se gandeste la ceilalti de pe sosea. Si ce ar mai plange coana masa ” Era un baiat cuminte si respectuos de ce s-a dus ?!?!?!?! „

  35. Daca te filmezi in timp ce conduci cu 130 km/h noaptea , faci depasiri pe linie continua si franezi in curba ( 😆 ) si te mai pui si pe net , ESTI CLAAAAR SOFER ROMAN !!

  36. Flaviu Tamas

    Masina nu are ESP, si nu am pus acest video ca sa ma laud! L-am pus ca sa vedeti ce se poate intampla daca ai viteza prea mare in curba.

  37. de parca noi nu am stii :))) :-j

  38. Eu credeam ca ai pus video-ul ca sa te faci de ras , nu stiu de ce credeam asta …

  39. @Flavius Tamas: Incearca te rog sa citesti un pic si printre randuri la comentariile de aici. Da, o parte din lume o sa faca misto de tine si o sa te numeasca in diferite feluri, dar tu trebuie sa intelegi mai departe ceva din toata experienta asta… cum sa devii un sofer mai bun. Nu viteza a fost cea care te-a facut sa derapezi. Iti garantez ca multi soferi ar fi luat aceea curba in locul tau fara probleme in aceleasi conditii si la aceeasi viteza. Ideea sau concluzia pe care trebuie sa o tragi tu este ca daca nu ai experienta nu trebuie sa te arunci inainte. Invata mai intai sa fii sigur pe tine si sa iti antrenezi reflexele, citeste un pic mai mult despre dinamica autovehiculelor in diferite circumstante si ia-o treptat. Vrei sa inveti sa controlezi un derapaj…du-te iarna cand e zapada sau gheata intr-o parcare goala sau undeva in afara drumurilor publice si antreneaza-te… la viteze care nu te pot omori. Mai departe, incearca sa faci cateva ture ale unui sens giratoriu (CAND NU E CIRCULAT) si vezi cum se comporta masina in diferite ipostaze (cand accelerezi, cand tragi prea tare de volan, cand franezi, cand e ud pe jos, cand e frig afara…etc.) dar din nou ia-o incet si treptat si maresti viteza abia cand te simti in deplin control pe situatie.

  40. Pai n-ai inteles nimic. Nu patesti nimic daca ai viteza mare in curba, patesti doar daca pui frana cand nu trebuie. Cu cele mai bune anvelope de iarna si drum uscat tot asa te duci in curba daca pui frana. Cum spunea cineva mai sus „frana ori o pui inaintea curbei ori nu o mai pui deloc”.
    Iar viteza mare nu-i egal cu viteza exagerata !!

  41. Discordless

    Filmare din exterior… si pune filmare din interior de pe telefon. Bun asa. Dupa glas pareti niste putoi carora inca nu li s-a uscat cerneala pe plastic. Taticul tau stie cum incerci sa te sinucizi cu masina lui?

  42. @Flaviu Tamas: Buna. Nu m-am logat ca sa iti tin morala (este strict problema ta), ci ca sa iti dau minus (sper ca esti constient ca il meriti) si sa te rog, ca pe viitor, sa ai mai multa grija, pentru ca prin zona cu „Aproape…” mai ajung si eu (nu am caroserie si airbag-uri sa ma protejeze)…daca iti place viata, ia o pauza si analizeaza toate mesajele (bune, rele, cum sunt ele) primite la postarile tale…sper ca vei invata ceva, si noi odata cu tine. Sa ne intalnim doar le benzinarii, cand alimentam. Numai bine si distractie placuta 😉

  43. Daca o sa fac vreodata prunci, n-o sa le dau sa conduca veci pururi masina.
    Sau le cumpar un tico cu carburatorul reglat ‘la consum’ sa aiba vreo 15 cai 😛

  44. >Flaviu Tamas: „L-am pus ca sa vedeti ce se poate intampla daca ai viteza prea mare in curba.”
    Noi stiam. Acum stii si tu. Sper sa tii minte pe viitor.

    also
    >2013
    >not having ESP
    >street racing
    are you trying to get rekt ?

  45. Pot spune ca si masinuta te-a ajutat foarte mult.Daca era una mai stock…..nu stiu daca mai scapai nesifonat.

  46. Cocalar care se crede sofer ca stie sa accelereze in linie dreapta (de parca ar fi al naiba de greu), iar la prima curba nu e in stare sa mai controleze masina.

  47. @Flavius : Stim ce se poate intampla cand ai viteza prea mare intr-o curba. Nu trebuie sa incercam sau sa ne arati tu. E la mintea cocosului. Trebuie doar sa GANDESTI… Aaa scuze, nu vad ca ai facut asta.

  48. mare greseala ai facut.
    eu nu votez 🙂
    sper ca urmatoarea curba pe care o iei…sa nu fie cu asa viteza:) totusi nu esti pe autostrada:)

  49. Reactia comunitatii cred ca e foarte clara. @Flaviu Tamas, daca vei reusi sa-nveti ceva de-aici, sa ramai in viata in anii urmatori si sa nu omori pe altii, poti considera ca reprezinta un real castig.

  50. Iar cocalari ? Cauciucuri de vara , iarna ? Hai ca esti SOFER ROMAN !!!

  51. Thomas,daca fwte cum conduce,nu o face doar prost o face si repede!

  52. nu numai prost si repede, dar si pe langa 🙂

  53. Incostienta infantila. Si nu te ascunde dupa banii si influenta parintilor in caz de accident. A se vedea cazul Placinta si in curand fiul bancherului. Probabil esti un prieten de al lor si vrei sa faceti o reuniune la Jilava.

  54. in conditii normale de asfalt umed fara alte chestii nu prea ar trebui sa derapeze asa…
    cred ca a trecut peste vreo pata de ulei ceva sau a fost o zona cu noroi ceva de la vreo caruta…
    altfel nu-mi explic…

  55. tras de volan + frina = FAIL.
    tras de volan fara frina si eventual un pic de acceleratie = WIN.

    Sint lucruri care se mai intimpla si asta nu inseamna ca soferul e nepriceput, ca e incepator sau ceva, ci doar ca in acel moment mergea un pic prea tare si a facut o manevra putin prea brusca pentru cum se prezenta drumul in acel moment.

    Am patit si eu ceva asemanator in vara asta si pneurile sint mult mai bine decit vrederFAIL-urile lui Flaviu (de iarna fac foarte bune, de vara – reevaluati).

    Desi e un segment de drum pe care stiu absolut fiecare crapatura din asfalt, cu ceva timp inainte (2 ore, doua zile, nu stiu) a iesit ceva de pe un drum lateral care vine din cimp si a murdarit drumul. Rezultatul… mai jos, daca nu acceleram (sistemele de siguranta ale masinii ma impiedicau sa accelerez mai tare sa ies din tangaj) probabil luam capul ala de pod:

    [removed]

  56. @Mituc: ne-am uita dar nu ne lasi 🙂
    „Acest videoclip este privat.”

  57. Mda, problema e ca nu mai am acces la contul de pe care l-am sharuit.

  58. @Mituc
    Ai luat oricum virajul prea larg pentru viteza aia, indiferent ca era ceva sau nu pe sosea 🙂 . Am facut repede un desen, dar ar trebui sa intelegi. Chiar daca stii, strict pe filmarea asta nu se vede 🙂 .
    Chestii de baza pentru eliminarea fortei centrifuge mari care duce la derapajul in curbe: inainte de viraj-exterior; in viraj-interior; iesire viraj-exterior. Alegerea incorecta a trasei coroborata cu viteza este principalul motiv al derapajul.

  59. Linia verde este total gresita si periculoasa.

  60. razvantrc

    la 130 cat ai avut tu, mai mult ca sigur te-a ajutat ESP-ul, de multe ori se intampla sa… 4 scanduri, la viteza aia nu ai timp sa opresti in siguranta mai ales NOAPTEA!!! Asa este cand scapi din „camașă”

  61. @GeluCJ
    Exact 🙂 .

    @Mituc

    Am vazut ce a facut linia rosie la tine, ca pe sosea nu se vede absolut nimic 🙂 . Sa le spui si pilotilor profesionisti treaba cu linia verde periculoasa. Ar rade copios.

    Desenul nu l-am inventat eu. L-am vazut acum multi ani in niste explicatii de-ale lui Titi Aur despre trasele ideale fara sa-ti parasesti propria banda. De-a lungul timpului am experimentat. Nu se compara siguranta si viteza oferita de trasa cu verde.
    Pe trasa rosie, forta centrifuga este cu mult mai mare, masina suporta o viteza mai mica, si este tot timpul la limita. Practic, stabilitatea ramane doar in baza masinii si a pneurilor. Daca e masina cu o dinamica buna, sportiva, stai, daca nu, zbori, derapezi.

    „Meseriasi” care taie virajul stanga pe contrasens (de cele mai multe ori inutil) vezi peste tot. La dreapta mai rarut, desi este acelasi princpiu 😆 .

  62. AragazCuBuleDeAer

    @Dadi, unde pui ca uzezi mai putin cauciucuri ,rulmenti,bucse ,etc. iar caroseria este mai putin supusa fortelor de care vorbeai,intrarea in viraj este mai lina . 🙂

  63. Precizez ca eu am apucat sa vizionez filmuletul pus de Mituc: viraj lung la dreapta, aprox. 150 km/h, conform GPS-ului cu care este dotata camera lui si un scurt derapaj. 🙂

  64. hazbizarai

    Flaviu, nu te lăsa învins de frustrările celor care nu au curaj să treacă de obzej’ la oră! Continuă să faci ce faci, perfecţionează-te!

  65. Dadi, linia verde desenata de tine este o trasa de circuit pe care mergi cu o masina cu tractiune spate si abordezi acel viraj in premisa ca el e urmat ori de o linie dreapta ori de un viraj la stinga. Aceeasi situatie se abordeaza putin diferit cu o masina cu tractiune fata sau integrala de exemplu.

    In plus, linia verde desenata de tine este abordata de foarte multi cretini prezenti in clipul urmator, doar ca ei au viraje la stinga. Si tot in acel clip vei vedea unde e ideal sa incepi sa te apropii de margine si respectiv unde s-o stergi usor (ma rog, acolo unde nu sint fortat sa calc linia de separare a partii carosabile prematur, din cauza idiotilor cretinoizi de care am avut parte in cei 5-6km).

    Nu-mi spune ce-a spus Titi Aur, el la cursurile lui expune chestiuni generale pentru a stimula procesul de gindire al cursantilor, nu expune situatii particulare decit ca exemple. Daca vrei contacteaza-l si intreaba-l de acest caz particular.
    In plus, niciodata nu desenezi o trasa doar prin prisma unui singur viraj ignorind ce urmeaza, indiferent ca vorbim de o abordare pe strada respectind regulile de circulatie sau una de concurs.

    http://www.youtube.com/watch?v=yq3jy2aIQsQ

  66. A, si inca ceva: clipul de mai sus contine expresii si indicatii pretioase care ar putea da idei gresite despre procreere minorilor.

  67. @Mituc Te consumi prea mult pe drum pentru altii, dar la astea ai dreptate: lipsa lumini de intalnire, circulatie pe marcaj sau partial pe sensul opus, mers la „aspiratie” etc. Totusi, ma indoiesc ca aia au inteles ceva din acele claxoane, in afara poate de: „Uite iarasi unul care se impiedica in claxon” 😀
    P.S. Am o masina cu tractiune fata si te asigur ca sta foarte bine in astfel de viraje 😉

  68. Gelu, e una din putinile dati cind mi-a sarit mustarul. Dupa o zi de munca de ckt (mai mult noapte) mai vor si diversi sa te omoare pe europeana in drumul spre casa.

    Insa ideea era alta ca discutiile pornisera de la trase si abordari, si anume pe drumul public nu tai, nu sari de pe banda ta, etc. Daca ai de taiat sau de sarit de pe banda atunci inseamna ca mergi prea repede pentru starea drumului, pentru masina, pentru sofer, trafic, sau combinatii de doua sau mai multe.

    Comentariul meu cu privire la gradul de periculozitate al liniei verzi a primit numai voturi negative. E ok, ma ajuta sa inteleg citi „soferi” de pe aici cauta forte centrifuge mici cu pretul integritatii masinii in care se afla sau chiar a corpului lor.
    Referinte:
    http://www.trafictube.ro/circuit-cimp-drum-public/
    Sau, uite aici capatul liniei verzi (unde in imaginea postata de Dadi e sageata), uite cum trebuie sa redreseze la secunda 32-34 sa nu dea cu oistea-n gard:
    http://www.trafictube.ro/singuri-in-tara-nimanui-de-pe-planeta-tuturor/

    Poate cu exemple reale intelege lumea despre ce e vorba.
    Desigur, nu asta a fost problema lui Flaviu, lui pur si simplu i-a plecat spatele pentru ca a pus prea multa apasare pe fata masinii (uneori e suficienta si o frina de motor intr-o treapta relativ inalta ca sa se intimple treaba asta daca e mizerie pe jos).

  69. Desigur nu se pune problema de a parasi sensul de mers, uneori nici chiar banda de circulatie si nici de a face racing pe drumul public. Ideea era de a adapta cu anumite limitari bineinteles o serie de sfaturi, practici si experiente ale celor „pro” tocmai pentru a evita cele amintite inainte.
    Nimeni nu vrea sa vada asa ceva pe drum: http://www.trafictube.ro/mirajul-sensului-opus/
    mai ales faza de la 1:56 🙁

  70. Ursul Grizonat

    Donatorul ideal: tanar, teribilist, nefumator, nebautor, fara boli.

  71. @Mituc

    Nu, nu asta-i problema din clipul lui Flaviu. Daca n-o vezi e clara treaba: pe tine te ajuta doar masina.
    Daca erai in alta masina , derapai. Nu stiu ce masina ai, dar ar fi corect sa zici. Eu am o Vectra B din 1997 si iau virajele(aceleasi viraje) de pe acelasi drum pe care l-ai pus tu (Iasi-Vanatori) cu 110, constant fara sa se simta mai nimic in masina. Vorbim de o masina veche de 17 ani.
    Nu-mi dau seama ce masina ai, dar pun pariu ca e ceva mult mai nou, si chiar bine inchegata.

    Eu iti demosntrez oricand, ca mai pot adauga inca cel putin 10 km/h la viteza ta din curbe, fara sa fiu la limita, cu masina ta.

    Evident, fara sa tai curba pe contrasens. Ii urasc si eu din tot sufletul pe aia.

  72. Dadi, stiu, toti ar fi soferi mai buni ca mine daca ar conduce masina mea. Nu e prima data vad asta in scris sau aud spus fata in fata.
    Nu vreau sa intru intr-o polemica aici si acum insa vezi ca o diferenta de 10Kmph in plus te impinge binisor peste limita.
    Eu nu merg nici la limita masinii nici la limita mea (ambele sint o idee mai sus decit ce vezi pe strada), eu merg la limita bunului simt, nu ma intrec cu nimeni, iar telul meu pe strada este sa ramin pe banda mea si nu pe contrasens sau acostament, sa nu incomodez, intimidez sau sa pun in pericol pe ceilalti, nicidecum trasa ideala de circuit. Pentru competitii daca vrei te invit la o etapa de VTM amatori cind va si prin preajma sa te masori cu cine doresti.

    10Kmph peste viteza cu care am mers eu pe acolo inseamna 135-137Kmph pe GPS adica vreo 150 pe bord. Probabil nu constientizezi diferenta de la 110 la 150 pe bord, sau macar de la 110 la 120. Tu poti incerca sa demonstrezi oricui orice, dar eu iti recomand sa cresti diferenta aia de 10Kmph treptat, cite maxim 5.

    Pina una-alta eu asta cred ca s-a intimplat in clipul lui Flaviu, atit cit se poate vedea. Constanta cu care gestionezi surplusul de forte aparute in viraj, pe linga anumite tehnici (pe care uneori, cind esti luat prin surprindere, nu mai apuci sa le pui in aplicare si reactionezi doar din reflex) iti dau sau iti iau aderenta pe care o mentii in viraj.

    Ah, si pentru ca ai intrebat de masina: am o masina albastra cu pneuri de iarna vechi de 6 ani.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.