It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Derapaj pe dealul Negru

Adăugat de rebelbikers
Raportează ca șters! 314

Evenimentul s-a petrecut pe 27 octombrie 2012. Veneam de la Bucuresti si ma indreptam spre Oradea. Dupa ce am iesit din Pitesti pe DN7, chiar dupa Zamfiresti, a inceput sa picure, drumul devenind alunecos. Un „jmecheras” cu un Golf2 aflat chiar in fata mea, intr-o curba stransa s-a panicat si a apasat frana. Rezultatul? A facut o pirueta de 180 de grade oprindu-se bot in bot cu mine. Din fericire nu ne-am atins, din pacte insa nu aveam camera pornita. La nici 1 minut dupa ce am pornit camera, individul cu Fiat-u a a derapat intr-o curba din cauza vitezei. Intr-o prima faza am avut senzatia ca o sa il lovesc, pe urma ca el ma va lovi. Din fericire nu ne-am atins. Dupa „dansul” pe care l-a efectuat, a mai facut o pirueta de 360 de grade, oprindu-se. Pe parcursul drumului am mai asistat la 4 accidente destul de grave. Viteza, carosabilul umed si prostia nu sunt compatibile, rezultatul poate fi unul dramatic.

Ce mai caută lumea:
  • curba stransa umed viteza
  • fiat panda derapaj

39 comentarii

  1. pinguinu nuclear

    ala cu fiat-ul nu v-a evitata la limita, ca nu mai controla el masina. A trecut pe langa voi la limita. Ati avut noroc.

  2. a fost masina mica, daca era cu un S nu scapati nici tu nici ala din spatele tau! desi daca era cu un S numai derapa…

  3. @pinguinu nuclear m-ai asteapta putin sa intre cei care au comentat si pe aici: http://www.trafictube.ro/avut-noroc-au-avut-noroc/ . Iti vor explica ei ce manevre miraculoase a facut soferul sa controleze derapajul…:)))

  4. Asta inseamna sa franezi cand ai rotile bracate. La revedere aderenta.

    eu vad ca are toate rotile blocate cand trece pe langa tine, dar cred ca-i iluzie optica.

  5. In video sa vede ca are rotile pe spate blocate.Sa nu fi incercat frana de mana ca atunci e un mare idiot.

  6. areveul - off

    Are toate rotile blocate! Nu a tras nici o frana de mana! Doar s-a sprijinit in frane…

  7. si ce ar fi trebuit sa faca in opinia voastra?

  8. pinguinu nuclear

    @o – mi-a luat ceva timp sa imi dau seama daca cel din filmul lui audstele a avut noroc sau stiinta. Ultima lui manevra m-a derutat. Tot asteptam sa vina unu sa zica: „”eu sunt soferul de pe Audi si sunt bun. Shumi de la mine a invatat” 🙂

    @un muc – concomitent cu micsorarea intensitatii de apasare a pedalei de frana trebuia sa mareasca ardoarea cu care urla rugaciunile. Eventul sa inchida ochii.

  9. Scuza-ma ca spun, dar a evitat pe ma-sa! Avea rotile blocate, deci calcase frana la fund, deci cea mai proasta decizie pe care o poti lua intr-o astfel de situatie, decizie care a dus la pierderea stabilitatii in viraj. Mai mult ca sigur a franat tarziu pentru ca s-a trezit ca intra prea tare in viraj si s-a dus pe moasa-sa. Ai avut noroc, si tu, si cel din spate. Niste idioti. +++

  10. @un muc, am patit acelasi lucru in pasajul Unirea, in al doilea an de condus. Eu am patit-o din propria vina, am intrat intr-un viraj cu 110 si am acvaplanat din cauza unei balti. Cum piscam frana, cum fugea spatele in directia opusa. Ce am facut eu este: am lasat-o in viteza, am manevrat volanul ca pe un bibelou si am asteptat sa franeze de la sine din frana de motor. NU ambreiaj, NU frana pana la fund ca te duci sanie, doar prezenta de spirit, volan si frana de motor. Frana de serviciu trebuie folosita cat mai putin sau deloc (poate fi apasata in momentele in care masina este dreapta). Asta am facut eu si am scapat. My two cents.

  11. @un muc

    Sunt niste reguli ELEMENTARE pe care nu le inveti la vreo scoala de pilotaj, ci chiar la scoala de soferi. Le-a explicat „Vulpea” mai sus.
    Bine, ca cei mai multi n-au indemanarea si calmul necesar pt. a le aplica, asta-i alta treaba, dar sa nu le stii nici teoretic…asta-i grav.

  12. Mdea. Cum se numeste melodia?
    +, evident

  13. ZZ Top – La Grange

  14. Cine draq i-o fi invatat sa franeze in curba, cand au rotile bracate?…

  15. Era sanie Fiatul . Nu mai avea control asupra masinii , a derapat deoarece a luat curba prea strans , era sa iasa in decor . Apoi a tras tare volan stanga si a franat in curba si … s-a dus cum a vrut masina . Profesionistii spun ca in caz de derapaj cu o masina cu tractiune fata trebuie sa tii volanul drept si sa accelezi puternic ptr. a indrepta masina , nicidecum sa incerci sa contrabrachezi rotile !!
    Ai avut mare noroc !

  16. In al doilea rand mai bine te duci in sant decat sa risti un impact frontal cu o alta masina.

  17. Am condus fiat panda, e o masinuta buna, prinde viteze chiar mari, eu m-am dus cu max 150km/h, dar cand vine vorba de oprire/incetinire e jalnica masina. Se blocheaza rotile la 50km/h daca incerci sa franezi brusc si te duci ca sania chiar si vara drum uscat temperaturi de peste 30 grade C, asa ca doar un miracol a fost ca nu a intrat pe contrasens sa va faca praf.

  18. @Kor Sa stii ca banuiesc ca asa erau unii invatati mai demult. Si taica-meo imi zice „franeaza pana la mijlocul curbei si apoi poti accelera”. I-am zis ca eu nu fac asa, cu-atat mai putin pe suprafete care nu sunt uscate.

  19. Ce stiti voi, el driftuia pe dealul negru:)
    Serios acum, daca a reusit supravira cu tractiune fata e un mare mister cum a trait neasistat pana la varsta minima de carnet…

  20. Este vorba de un Fiat Panda 4×4 şi cred că lucrul ăsta l-a ajutat.

    P.S. Puteai şi tu să pui doar subiectul cu pricina…

  21. @Andi

    Si cum anume l-a ajutat tractiunea 4×4 daca a blocat toate rotile :)?

  22. @Dadi, parcă din ce am văzut (o singură dată), mi-a dat impresia că a încercat o scurtă accelerare…

  23. Nu stiu de ce bagati (unii) in discutie treaba cu invatatu’ la SCOALA DE SOFERI indiferent ce aspect al condusului vreti voi, si indiferent in ce conditii, la noi in judet se preda, in proportie de vreo 75%, arta vorbitului la telefonul mobil ! Ce instructiuni sa dea nea instructoru’ elevului sau, cand el are, aproape in permanenta, telefonul mobil atasat de cea mai draga ureche ? Sa fim seriosi, timpul trece, leafa merge….!

  24. Daca va uitati mai bine la reluare,se vede clar ca a iesit de pe drum cu roata dreapta fata,s-a speriat si a bagat frana pana la podea.
    Parerea mea.

  25. Daca va uitati mai bine la reluare,se vede clar ca a iesit de pe drum cu roata dreapta fata,s-a speriat si a bagat frana pana la podea.
    Parerea mea.
    L.E. pe la min.1:24-1:25.

  26. d.bogdan2012

    @Andi, nu stiu ce te face sa crezi ca era un panda patru ori patru… I-ai vazut cardanu’ ?!

  27. @ d.bogdan2012 .. + de la mine 🙂

  28. audstele01

    Ai avut noroc 😛 si tu si ei.

  29. @Vulpea Ai avut 110 kmh in pasaj la Unirii sau n-am inteles eu bine????

  30. s-a speriat cand a vazut curba care nu se mai termina a blocat rotile si a iesit cu roata fata dreapta de pe carosabil, apoi a luat piciorul de pe frana iar cand a vazut ca se duce pe contrasens s-a infipt definitiv in frana blocand rotile din nou

    la revenirea pe carosabil se ridica fata semn ca a lasat frana….sau cel putin asa pare

  31. Sa fie si consecința încălțării neadecvate cu cauciucuri de iarna?

  32. Vulpea,
    nu tin mine sa fie vreo curba in pasajul unirii. vorbim de bucuresti?

  33. @d.bogdan2012

    http://img651.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=panda4x4.jpg

    Nu trebuie sa vezi cardanul. Trebuie doar sa stii diferentele de design dintre cele doua modele.

  34. d.bogdan2012

    @Dadi, poate omul are la masina pachet look. Mai stii ?!

  35. Nu exista asa ceva. Sunt doua masini complet diferite. Nu ai ce pachet sa-ti pui.

  36. Facem teoria echipării modelului respectiv…

    Nu mai contează. Cert este că am crezut la început că a redresat un pic maşina, încercând o accelerare, fiind ajutat şi de faptul că este 4 by 4.

  37. Oricum nu-l ajuta cu nimic 4×4 in situatia asta. Masina aia nu are electronica necesara incat sa-l redreseze.

    Daca nu punea frana brusca cand se indrepta spre tine eu zic ca te julea. Se vede la jumatatea drumului ca a lasat frana si se invarteau rotile, pe urma a franat si a luat alta traiectorie masina.

  38. un muc,
    daca ai trecut vreodata prin pasajul unirii atunci inchide ochii si retraieste drumul; ca sa iesi cu bine din acel pasaj trebuie sa folosesti volanul, atat spre stanga, cat si spre dreapta.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!