It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Derapaj urat + Obisnuite de prin Bucuresti

Adăugat de Adi37
Raportează ca șters! 188

Detalli despre situatiile prezentate in ordine cronologica:

1. Unul reuseste sa duca arta trecutului pe culoarea rosie a semaforului la un nivel superior – trece de 2 semafoare consecutive pe culoarea rosie.

2. Astazi din pacate DA – s-a bagat cu tupeu. Pana la un anumit punct nu cedez dar totusi tin la tabla. Dupa ce i-am dat un claxon scurt si flash lung si-a cerut scuze. Data viitoare va face la fel.

3. Am sa descriu numai finalul fazei – Din ce am vazut cu ochii mei si se vede si pe filmare cat de cat, cel cu Opel Corsa albastra inainte sa iasa din ultima curba la stanga a franat scurt (nu cunosc motivul exact). In momentul acela a pierdut aderanta si a intrat pe contrasens. A tras tare de volan dreapta ca sa revina pe sensul lui de mers. Mai departe se vede pe filmare ce s-a intamplat. Am oprit sa vad daca soferul e bine. In afara de speritura zdravana el nu avea nimic. Masina in schimb la ce am apucat eu sa vad avea jantele din aliaj pe puntea spate deformate rau, cauciucurile pe spate explodate amandoua – plus ce o mai fi pe dedesubt cu siguranta – bordura e destul de inalta in locul respectiv.

17 comentarii

  1. Urat a fugit masina la ultima faza. Frana a fost la 1:10, dupa care a inceput tambalaul. +

  2. + pentru oprire… o lectie cam scumpa a invatat cel cu Opel Corsa.

  3. Mie-mi pare ca intrase deja in derapaj cand a piscat frana..oricum urat. Viteza prea mare pentru conditiile alea.

  4. teddycarebears

    faza se vede perfect pe 1080HD … urat de tot s-a dus si cred ca poate sa aprinda o lumanare la biserica pentru faptul ca nu s-a rasturnat … oricum dedesubt masina a fost lovita zdravan … n-au cum sa ramana fara urmari serioase alea 3-4 sarituri … si ma surprinde si ca airbagul nu s-a declansat mai ales ca masina a fost zdruncinata serios de tot …

  5. @ teddycarebears: cu partea din fata a „muscat” doar cu roata stanga fata dupa care a ricosat cu spatele in cealalta bordura. Nu sunt 100% sigur (va rog sa ma corectati) dar din cate stiu airbagul se activeaza doar daca o serie de senzori se activeaza simultan. De ex. oprire brusca de la o anumita viteza la zero+pedala de frana apasata puternic+scaunul soferului/pasagerului se deplaseaza din locul fixat+etc. Localizarea evenimentului:

    View Larger Map

  6. Mihai.Ctg

    Cunosc zona, apar mereu pe-acolo grabiti de-astia care înainte de trecerea de pietoni se baga pe banda 1 care e varza, atât de la niste lucrari de mântuiala facute asta-vara cât si de la zoaiele aruncate de locuitori direct în strada si care mai si îngheata. Dupa trecere accelereaza ca disperatii si croseteaza. Acum o sa fie unul mai putin (în ideea absurda ca i-a venit mintea la cap). 😀
    P.S. Nu stiu de ce apar înregistrat ca Mihai Ctg., sunt Dan1 de fapt. 🙂

  7. Cred ca a vrut sa franeze si sa faca dreapta. A pus frana a vazut ca nu e chiar ca-n filme, apoi i s-a taiat.

  8. Vezi ca si tu te tineai in spatele lui cam cu aceeasi viteza. Mergi si tu mai incet…asta in caz ca nu vrei sa filmezi pe viitor propriul tau derapaj 😀

  9. Nasol moment. Dar totusi, trebuie sa ma leg si de tine. B2 all the way, iar apoi oprirea imediat dupa trecere. Puteai provoca alt accident si in cele 5 secunde cate ai stat. Cei doi centi ai mei …

  10. Orlando Catalin

    Am prins faza. Și eu era să mi-o iau original când eram începător și nu știam cum stă treaba cu mâzga. M-au salvat stâlpișorii ăia care despart sensurile de pe Șoseaua Cotroceni, că altfel intram pe contrasens și o beleam.

  11. Oricui i se poate intampla sa derapeze,insa unii stiu cum trebuie procedat in asemenea situatii,altii nu,dovada si gagiul prezentat in clip,din ce am vazut,mai mult ca sigur s-a infipt in acceleratie,nu voit,s-a prins bine de volan si a avut siguranta ca se tine bine…Sa retinem ca nimeni nu a fost nascut invatat!
    +

  12. balancez0r

    Eu sunt cel cu opelul; iar acum sa va povestesc cum s-au derulat evenimentele:

    La iesirea din curba am retrogradat a 4-a pentru frana de motor, iar in acel moment a balansat fundul spre dreapta si a inceput sa ma impinga spre banda 2. Am incercat sa corectez spre dreapta dar s-a dus spatele spre stanga si abia atunci am calcat frana si am tras tare de volan.

    Masina nu a avut decat janta dreapta spate sparta, radiatorul de racire crapat, si bara fata foarte putin crapata undeva pe sub masina.

    OP: Multumesc pentru faptul ca ai oprit sa ma intrebi daca sunt ok.

  13. La cum a fugit de fund, foarte probabil sa fi avut cauciucuri de vara pe spate.

  14. balancez0r

    cauciucurile sunt toate dunlop winter sport, deci nu, nu au fost de vara.

  15. @balacez0r, ai facut shift lock urmat de lift off din cauza ca nu ai corelat turatia motorului cu viteza avuta.
    Saraca masinutza…

  16. Mihai.Ctg

    @balancez0r: Poate te-nveti minte, acolo limita de viteza e de 60 ca e înca oras si, de luni de zile, doar eu merg ca fraieru’ cu 60.
    In plus, soseaua e foarte prost construita în curbele alea doua, adica în loc sa fie mai lasata la interiorul curbei si mai ridicata la exterior (ca sa compenseze forta centrifuga) ea e exact pe dos.
    Iar cauciucurile de iarna sunt un moft pe vremea aia, dovada!

  17. @ Retex: Mai mult de 60km/h nu aveam. Nu de alta dar chiar am nevoie de permis. Stiu ca si la o viteza mai mica de atat se poate pierde aderenta dar fiecare din noi isi asuma anumite riscuri cand se urca la volan. Acum depinde de fiecare in ce masura si pana in ce limite isi asuma aceste riscuri.

    @ MihaiS: Prefer sa folosesc B2 acolo din urmatoarele motive:
    1. Asfaltul pe B2 se afla intr-o stare mult mai buna decat B1 asa cum a spus si colegul Mihai.Ctg sau Dan1 🙂
    2. La cativa metri dupa trecerea de pietoni unde am oprit eu faceam stanga la prima. De pe B1 te lasa mai greu sa intri in B2 ca sa poti vira la stanga pe strada cu pricina. Oricum sunt destui care fac stanga de pe B1 acolo – nu vreau sa ma numar printre ei.
    3. Inainte de trecerea de pietoni oprise deja si cel cu Seat-ul negru care era mai in fata si a vazut mai bine toata intamplarea.
    Pe langa asta toti din spatele meu au incetinit ca doar au vazut si o parte din ei ce tocmai se intamplase – probabil si-au dat seama ca aderenta nu e tocmai OK in zona respectiva.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!