Adaugă comentariu

15 comentarii
  1. Bine ai revenit:)
    Voia sa isi etaleze cei 7 ani de acasa,cu care ai lui i-ay luat Merțanu’ ….

  2. https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art80

    (2) Marcajele de ghidare au rolul de a materializa traiectoria pe care vehiculele trebuie să o urmeze în traversarea unei intersecţii ori pentru efectuarea virajului la stânga, fiind obligatoriu a se realiza în cazul în care axul central ori liniile de separare a benzii de circulaţie nu sunt coliniare.

    Primaria Cluj a reparat-o pe aia din fața Operei și a stricat-o pe asta. Cineva de la Sistematizare e total pe dinafară acolo. Dar, nah… De ce trebuie să știe și meserie ca să fie angajat/ă?

  3. Cineva de la sistematizare ar trebui impuscat, pentru ca de aproximativ 2 ani e varza logica in tot mai multe intersectii din Cluj-Napoca. Si e tot mai rau de la an la an.

  4. Nou

    Astazi deja e altfel. Cum era inainte. Doua benzi de stanga si 3 de inainte. Dorel din primarie nu doarme. Aici greseala, in sensurile gratorii Izlazului-Campului si Calvaria au modificat in 2 saptamani de doua ori prioritatile … Au aparut pe Primaverii-Clabucet 2 treceri noi nemarcate, existand doar indicatoare postate dupa masinile parcate sau intr-un unghi unde soferul nu-l poate observa (Primaveri colt cu Clabucet). Alta trecere de pietoni nou infintata este in statia de tramvai de langa parculetul de pe Primaveri. Nemarcat pe carosabil … Dorel la lucru …

  5. Cand se modifica nu e rau, macar soferii nu intra in rutina. La oradea nu se schimba niciodata nimic 😆 nu mai sunt bani de trasat nici macar marcajele vechi

  6. Chiar si asa, cu toate modificarile pe genunchi pe care inteleg ca edilii le tot produc in urbe, ramane un singur mare si amar adevar: nici jumatate din soferi nu privesc benzile si marcajele si nu fac decat sa mearga in linie dreapta, iar trei sferturi conduc din amintiri, pentru ca nu mai fac minimul efort de a fi clipa de clipa, chiar pe un drum cunoscut, atenti la trafic, la semne, la marcaje, la semnele politistilor care dirijeaza intersectiile.

    • Intervine rutina, luna trecuta statea radarul in localitate non stop. Dar ghici ce? Localitatea nu avea indicator de intrare in localitate ci doar de iesire. Normal ca smecherii stateau la ciupeala pe cei ce intrau in sat si intr-o zi m-am oprit de le-am atras atentia astora de la radar si i-am zis unui de il amendau atunci ca pe intrarea respectiva nu exista indicator de intrare in localitate, am semnat ca martor (ca deh, daca tot am vrut sa fiu bunul samaritean…) si nu m-a sunat niciodata soferul respectiv… dar astea sunt detalii.
      PS: surpriza, azi a aparut indicatorul (nu am mai fost de o luna pe acel traseu) falnic, proaspat, alb, il vedeai de la un kilometru

  7. @mccdrive Era o prostie acolo. Cel care era incadrat pe B1 inainte de intersectie nu putea merge decat drept (pana la 0:33), dupa care se trezea in fata unui scurt B2 si B1, cu B1 obligatoriu la dreapta.
    La fel se intampla mai ales cu troleibuzele care datorita traseului nu puteau intra nicicum pe acel B1 la dreapta, ci continuau inainte, mergand practic B1-B2-B1 in cca 80 m (ca si Skoda) 🙁
    Cel de pe B3 ajungea pe sensul opus, nas in nas cu autobuzul / cei care vireaza la dreapta de pe banda pentru inainte 😆 sau trebuia sa schimbe directia de mers, intrand peste cel de pe B2 care continua inainte, avand deseori in dreapta unul care pleca de pe B1 🙁
    +

  8. Am trecut ieri pe acolo si s-a remediat problema. 2 benzi fac stanga si 2 inainte …

  9. Nou

    Cretinii de la siguranta circulatiei-primarie sau cine dracu a infintat o noua trecere pe Plopilor (sub Calvaria). La distanta enorma de 25 de metri de vechea trecere. Asa in 90 de metri avem 3 treceri de pietoni. Bineinteles, semnalizate doar cu indicator, fara marcaj. Oare cine e imbecilul din primarie care propune-permite modificari peste noapte?