Deci așa arată o dimineată perfectă…
Pentru cine nu a fost prin zonă în ultimele luni: pe acolo se circula groaznic din cauza lucrarilor la pasajul pe care vor sa-l faca. Faptul că unii intră pe linia de tramvai, de cele mai multe ori și pe cea de pe sensul opus, pentru ca apoi să ne înghesuim de pe 4 benzi pe 2, transformă aproape fiecare drum prin acea intersecție un iad. Iar dacă ești cu adevărat norocos și ești la ora potrivită acolo, poți sta până la 40 de minute pentru 200-300 m până treci de nodul acela.
Azi de dimineață era chiar liber, deci era un motiv în plus să rămâi pe bandă. Dar deh…obișnuința…
20 comentarii
MiaMi-a picat bine cafeaua urmarind video-ul tau 🙂PS: O amenda nu ar fi stricat.
Daca ar face mai des actiuni de genul acesta, poate nu ar mai fii atatia nesimtiti care sa fenteze coloanele.
auzisem vorbe ca ar sta politia acolo, dar nu credeam sa faca treaba asa de buna…si nici nu ma asteptam la pozitionare aia…cred ca o sa incep sa circul din nou pe acolo 🙂
De obicei e politia acolo, la fluidizare, mai ales dimineata. Si sa stii ca se simte cand sunt ei pe acolo, se merge o idee mai bine.
Dar ca astazi, pe linia de tramvai, nu i-am vazut niciodata.
ultima data cand am trecut pe acolo, acum mai bine de 1 luna, nu era nimeni…atunci am ajuns la concluzia ca mai bine ocolesc pe Splai ca sa ajung la SunPlaza 🙂
Pai nu sunt tot timpul, ce-i drept. In general ii gasesti dimineata si seara. In timpul zilei nu i-am vazut dar recunosc ca si eu evit cat de mult pot sa o iau pe acolo.
Dimineata nu am de ales, trebuie sa ajung la Timpuri Noi si e chiar cea mai usoara varianta, dar seara nici nu ma apropii de zona.
Am vazut un documentar despre un studiu al fluidizarii traficului si concluzia a fost ceva de genul: Daca toate masinile ar merge cu viteza maxima legala, fara a exista depasiri si schimbari de benzi, s-ar ajunge mai repede la destinatie decat atunci cand sunt cativa de schimba benzile continuu, taie fata, merg pe linia de tramvai etc.
Ceva de genul. Deci da, se simte imediat cand toata lumea merge regulamentar. 🙂
Made my day +
Desigur ca asa este. Problema e ca pe unii ii „doare la basca de ceilalti” si doar timpul lor e important.
Stau in zona si stiu in detaliu povestea cu masina de politie pe sina. Cand e aglomeratia ff mare (cam pe la 7:50-8:30), coloana de pe sina nu este intoarsa ca aici in clip, ci doar fortata sa se replieze pana in intersectie. Doar cei care vin pe contrasens sunt intorsi. Si nicio contraventie, lucru pe care nu il inteleg. Ticalosii care fac manevra aia nu ar trebui iertati, politia ar trebui sa dea mii de amenzi si suspendari de permis acolo pe saptamana. Romanu nu stie decat de frica, iar cand e iertat repeta greseala cu buna stiinta. P.S: este la moda sa existe 1-2 creiere spalate cu rahat care da(u) cu minus la asemenea clipuri. Cei care administreaza site-ul ar trebui sa scoata optiunea de „-„, intrucat are o relevanta aproape inexistenta.
@Alin Dumitrescu (FB) facem si noi diferenta intre marcajele de pe jos si cele care despart 2 benzi de circulatie? Sunt pe telefon si imi e greu sa caut acum, dar sunt sigura ca gasesti si singurel daca o sa cauti.
LE: http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/mijloace-semnalizare-rutiera/marcaje-longitudinale/
Frumos, elegant, cat de cat….
Eu nu sunt de acord cu faptul ca a fost intors din drum.”Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens şi cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axa drumului, conducătorii de vehicule pot folosi banda pe care este amplasată linia tramvaiului, fără să incomodeze circulaţia acestuia”…..cel mult il obliga sa se incadreze in banda pentru ca urma intersectie si zona de preselectie a benzilor…
Corect. E linie discontiua. Poate nu cunosc eu zona dar din ce se vede in filmare nu vad de ce i-ar fi interzisa circulatia pe linia de tramvai, atata timp cat nu a blocat circulatia vreunui tramvai…
PS: era ceata mare? sau si politia locala a inceput sa conduca „smechereste”?
dar cu depasirea coloanei stationate la semafor esti de acord? toti care merg pe linia de tramvai trebuie sa se bage inapoi in coloana la semafor pentru ca nu mai au unde sa se duca? si toti o fac marsaveste abia in fata si cu tupeu maxim. asta ti se pare in regula?…cat despre circulatia tramvaiului…acum e drept ca nu mai circula din cauza lucrarilor, dar pe vremea cand circula pierdea zeci de minute la semaforul ala din cauza TARANILOR!
@Lesch-Nyhan & @da-luk Nu conteaza numai ca e linie discontinua, conteaza si ce tip de linie discontinua e acolo. Poti folosi banda respectiva pe care e amplasata linia tramvaiului … daca este amenajata si ca banda de circulatie pentru (auto)vehicule.
De exemplu aici:
sau aici:
Vedeti cum arata marcajele de pe jos in acest caz 😉
@Alin Dumitrescu: si daca stai in zona iti cumpara waze-ul elicopter?
cum gasesc unii solutii si scuze pentru bizoni…
…cat despre rutele ocolitoare…de la Dristor spre Vitan-Barzesti, de cand s-a imputit de tot treaba la Piata Sudului, stai in coloana cativa km….pe partea cealalta spre centru nici n-am curaj sa incerc…si oricat as folosi waze-ul tot n-o scot la capat 😉
@Mihaela Cat mai multe astfel de dimineti perfecte 😀 +
+, desigur.
In alta ordine de idei, vad, in continuare, ca bucuresteanul clasic nu intelege cand, si peste ce marcaje, are voia sa circule in lungul linilor de tramvai, ca pe o alta banda. De fapt zonele unde se piate folosi si linia tramvaiului sunt rare in Bucuresti.
Oamani buni, acel tip de marcaj discontinuu nu e similar cu cel care separa benzile. E, de fapt, un marcaj cara separa partea carosabila, accesibila tuturor celorlate vehicule, de partea rezervata tramvaielor. Puteti sa virati stanga, eventual sa intoarceti, pe ea, fara sa incomodati tramvaiele, si cam atat.
Dar, deh, asa e cand unii obtin permise a la Pitesti. Mai nou, Teleorman 🙂
Subscriu la ce a explicat Kor! Iar proiectoarele MCV-ului erau aprinse pentru ambiguizare, nu e clar? :))
+