Adaugă comentariu

5 comentarii
  1. La ultima faza nu sunt 100% de acord cu tine. Ca sa fie cat mai scurta coada ar trebui sa fie folosite toate benzile pana la momentul in care nu se mai pot folosi apoi sa se intre pe rand: o banda apoi alta banda (fermoar). In final si tu erai pe o banda care se termina si ai fost lasat sa te incadrezi pe banda care continua. Pentru cei care nu stiu regula fermoarului se poate folosi si un astfel de indicator: https://i.imgur.com/2UtU4cj.png

  2. Eu am venit pe B1, acolo banda aia din dreapta se face de ieșire și mai în spate e banda de intrare. Nu aveam cum sa ma bag pe ea din prima.

    Meseriașii s-au dus pe lângă indicatoarele de ocolire, mai puțin cel cu vw care a intrat în spate. Aici vorbim deja de încălcarea legii, pe lângă nesimțire.

    Și sa fim serioși dacă s-ar face coada pe toate benzile cei care sunt pe ultimele 2 ar intra cu greu pe cea de ieșire, ar fi mai rău și s-ar sta mai mult.

    Regula fermoarului am aplicat-o cu drag celui cu skoda și o aplic mereu cu cei care au bun simt în trafic.

    • Pana la BMW si Toyota (6 si 7 cred) nu se vede pe filmare ca cei dinainte ocolesc acele indicatoare care daca suntem sinceri sunt puse aiurea.

      Personal mi se pare ca „nu aveam cum sa ma bag pe ea din prima” e in contradictie cu „daca s-ar face coada pe toate benzile cei de pe ultimele ar intra cu greu pe cea de iesire”. Daca aplici regula fermoarului nu ar intra mult ai greu si o coada pe 4 benzi ar fi de 2 ori mai scurta decat una pe 2…

      Aici e o problema (din ce vad) de semnalizare a lucrarilor mult mai mare decat a nesimtirii.

    • RebounD11, deci se scuza faptul ca au intrat printre indicatoare ca-s puse aiurea, e problema de semnalizare, n-au vazut baietii coloana si nici marcajele care te anunta ca se strang benzile, dar cumva au stiut ca prin fata pe langa indicatoarele de ocolire au loc sa se strecoare.
      Hai sa fim seriosi.

    • Nu se scuza… doar am spus ca problema mai mare e altundeva si solutia nu e aratatul cu degetul a celor 0.x% care vor sa fenteze.

      Doar FYI: https://en.wikipedia.org/wiki/Merge_(traffic)#Late_merge
      „The late merge method has not been found to increase throughput (throughput is the number of vehicles that pass through a point in a given period of time). However, it considerably reduces queue („backup”) length (because drivers use the ending lane until its end) and reduces speed differences between the two lanes, increasing safety.[3] The late merge operates at a nearly 20 percent higher capacity than a conventional merge.[2]”