Adaugă comentariu

5 comentarii
  1. Pentru faza de la 1:39, chiar daca in cazul acesta drumul este bine marcat, exista o explicatie destul de simpla, si intalnita frecvent: e genul de „curajos” cand sta in spatele tau, vrea mai repede si sa fie el primul, dar dupa ce depaseste afla brusc ca noaptea nu-i ca ziua, si ca e mult mai complicat sa conduci coloana, sa observi si sa anticipezi drumul, curbele, etc. folosind doar lumina farurilor proprii (mai ales daca drumul e prost marcat, murdar, sunt curbe multe, etc). Cand nu esti primul, te poti ghida mult mai usor dupa cei din fata… Urmaresti luminitele rosii… cand ele o iau la dreapta/stanga, urmeaza curba la dreapta/stanga. Cand se fac mai luminoase, trebuie sa franezi. Mult mai simplu. 🙂

    • Saaau… poate fi si genul de idiot ca cel pe care l-am intalnit ieri: mergea pe autostrada pe b1 cam cu 130, ca mine, de minute bune, distanta dintre noi constanta. Am intrat eu in depasirea unui camion, a venit si el dupa mine, accelerand. Fara sa am vreun motiv real, cumva m-am simtit prost fiindca brusc a inceput sa se apropie de mine, si am accelerat si eu pana la 150, ca sa nu il tin in spate. Chiar si asa (!), m-a ajuns rapid si statea la 2-3m in spatele meu (fara flash-uri, dar prea aproape), desi deja semnalizam dreapta ca ajunsesem in dreptul cabinei camionului. Dupa ce am trecut inapoi pe b1 eu am incetinit, el a accelerat din nou, m-a depasit rapid, a mai depasit o masina, apoi mai in fata a redus la 120 acolo unde era : pe b2, unde a mai stat o vreme pana cand masina de pe b1 a trecut din nou de el, apoi s-a repliat in spatele ei si a iesit de pe autostrada… Zero logica, zero creier, zero anticipare. Astia nu gandesc si nu vad mai mult de 5 metri in fata capotei. 😐

    • Pai si asta inainte cu 1 localitate doar ce-l depasisem, cred ca era suparat ca a fost depasit.
      Treaba e ca urmatoarea localitate l-am depasit iar. :))

  2. Mai sterge si tu lentila la camera ca e defocalizata rau.