Chiar nustiu ce castiga aia care se infig asa pe prima banda , in rest faze normale + ! 😀
Nou
balmariuz
Se fac bani pe TIR ?
Nou
Huffy
Daca nu se fac bani multi, se fac nervi cu gramada. +
Nou
Verdenporn
Ce as vrea sa fiu si eu pasager pe tir. Sa ma plimb o saptamana de colo-colo sa aud claxonul atat de aproape.
Nou
Razvan
@ xmmd : da,tot 22
@ balmariuz : momentan in materie de soferie e cea mai bine platita.
Nou
Verdenporn
Razvan la ce suma se invarte soferia daca nu te superi? Stiu ca acum 2 ani de zile o cunostinta si-a luat plasma intr-un timp relativ micut si alte minunatii.
Nou
Razvan
@ Verdenporn : eu lucrez doar pe relatia RO-TR , in jur de 850-1000 E pe luna, in functie de numarul curselor.
Nou
Theo0607
Tre` sa fie frumos tare acolo sus 😛 Multa bafta
Nou
Papu
850-1000 de E pe luna si ajungi si acasa e bine, sunt unii care lucreaza pe comunicate la banii astia sau mai putini, ~~+~~
Nou
Verdenpom
RO-TR? Tr=?
Toata ziua stai pe scaun si conduci atata tot?
😆 Cred ca nu ai ce face hah? Am muscat-o asta este. Oricum nu sunt bani putini.
Nou
Razvan
@ verdenpom :Nu sunt chiar 500 de km,sunt vreo 700 de la Bucuresti la Istanbul,si nu toate cursele merg acolo.
De aici vine si diferenta de bani, castigi in functie de locul incarcarii / descarcarii.
Si da,se platesc bine cursele de TR in special datorita faptului ca se lucreaza cu carnet TIR (putin mai complicat decat lucrul pe comunitate doar cu CMR si factura) .
Nou
Verdenpom
Si nu te doare curul de la atata stat? Adica ma gandesc ca, conduci 7-8 ore fara oprire.
Nou
Razvan
Dupa care urmeaza inca atatea de stat prin cozi la vama.
Nou
Verdenpom
Pana la urma lucrezi 16 ore pe zi? Din acele 7-8 ore poti dormi cateva?
Nou
Razvan
Cateodata si mai mult,dar mai apuc sa si dorm.
Nou
Verdenpom
Esti imparat domnule atunci. Si cu toaletarea cum e? Ma gandesc ca, cabina de dus nu ai in tir.
Nou
Razvan
Suntem in 2013, majoritatea parcarilor de camioane sunt dotate cu dusuri cu plata.
Nou
cezar
„+”…pentru imagini…”-„…pentru faptul ca asemeanea „monstri”(tot ce trece de 7,5 tone) nu au ce cauta pe drumurile din oras….fara suparare asta e parerea mea…
Nou
Verdenpom
@Cezar, poate omul are autorizatie sa traverseze centrul orasului. Se fac si exceptii stiai?
Mna brici, asa e fain ce sa zic spor la munca. Macar apuci sa vizitezi ceva orase, zic pe jos desigur.
Nou
Razvan
@ Cezar : si de ce nu ar avea ce cauta ?
Daca nu ai observat traficul peste 7.5 t in oras se desfasoara in general pe la periferie.In orice oras e permisa si circulatia de mare tonaj,daca nu ar fi, s’ar cam impotmoli toate lucrurile.Tot ce inseamna aprovizionare,constructii,transporturi speciale s.a.m.d tine de camioane.Nu ai cum fara ele. Nu camioanele incurca circulatia cat incurca soferii de autoturisme care nu iti lasa spatiu de manevra,opresc unde e drumul mai ingust sau pe coltul intersectiei sa nu poti vira dreapta sau stanga.
Nou
Mituc
Ha! Uite ca avem si un coleg de blog/forum care conduce o planeta.
Totdeauna am avut un respect deosebit pentru modul cum conduc in general tiristii. Pe la mijlocul/sfirsitul anilor ’90 si inceputul anilor 2000 erau cam… batuti in cap unii, de ceva timp rar mai vezi pe vreo unul care nu e atent, care nu-ti da de inteles ca face o manevra care te va face la rindul tau sa faci una, etc.
Si uite ca acum vedem si prin ce trec tiristii cind dau de idioti cu trotinete in trafic.
Nou
Marius Buz
Dacă nu te dădeai în dreapta pentru dobi cu duba ce se întîmpla ? Nu l-ai ajuns să-i zici vreo 2 ? Că staţie nu avea să-i bagi carne.
Nou
Nic_Bv
Bravo pentru stilul de condus si atentia in trafic. Plus cu felicitari!
Nou
Razvan
@ Marius Buz: nu stiu ce se intampla, m-am dat in dreapta pt. ca am crezut ca va incerca sa intre intre noi.
E greu de prins din urma un autoturism,mai ales cand esti incarcat.
29 comentarii
@offtopic: Razvan, in oras tot pe 22 stai ?
Chiar nustiu ce castiga aia care se infig asa pe prima banda , in rest faze normale + ! 😀
Se fac bani pe TIR ?
Daca nu se fac bani multi, se fac nervi cu gramada. +
Ce as vrea sa fiu si eu pasager pe tir. Sa ma plimb o saptamana de colo-colo sa aud claxonul atat de aproape.
@ xmmd : da,tot 22
@ balmariuz : momentan in materie de soferie e cea mai bine platita.
Razvan la ce suma se invarte soferia daca nu te superi? Stiu ca acum 2 ani de zile o cunostinta si-a luat plasma intr-un timp relativ micut si alte minunatii.
@ Verdenporn : eu lucrez doar pe relatia RO-TR , in jur de 850-1000 E pe luna, in functie de numarul curselor.
Tre` sa fie frumos tare acolo sus 😛 Multa bafta
850-1000 de E pe luna si ajungi si acasa e bine, sunt unii care lucreaza pe comunicate la banii astia sau mai putini, ~~+~~
RO-TR? Tr=?
Toata ziua stai pe scaun si conduci atata tot?
@verdenpom RO-TR = Roman – Teleorman 😛
La o cursa de nici 500 km castigi 850 euro? Mama si eu vreau asa.
era o gluma…
TR = Turcia…
😆 Cred ca nu ai ce face hah? Am muscat-o asta este. Oricum nu sunt bani putini.
@ verdenpom :Nu sunt chiar 500 de km,sunt vreo 700 de la Bucuresti la Istanbul,si nu toate cursele merg acolo.
De aici vine si diferenta de bani, castigi in functie de locul incarcarii / descarcarii.
Si da,se platesc bine cursele de TR in special datorita faptului ca se lucreaza cu carnet TIR (putin mai complicat decat lucrul pe comunitate doar cu CMR si factura) .
Si nu te doare curul de la atata stat? Adica ma gandesc ca, conduci 7-8 ore fara oprire.
Dupa care urmeaza inca atatea de stat prin cozi la vama.
Pana la urma lucrezi 16 ore pe zi? Din acele 7-8 ore poti dormi cateva?
Cateodata si mai mult,dar mai apuc sa si dorm.
Esti imparat domnule atunci. Si cu toaletarea cum e? Ma gandesc ca, cabina de dus nu ai in tir.
Suntem in 2013, majoritatea parcarilor de camioane sunt dotate cu dusuri cu plata.
„+”…pentru imagini…”-„…pentru faptul ca asemeanea „monstri”(tot ce trece de 7,5 tone) nu au ce cauta pe drumurile din oras….fara suparare asta e parerea mea…
@Cezar, poate omul are autorizatie sa traverseze centrul orasului. Se fac si exceptii stiai?
Mna brici, asa e fain ce sa zic spor la munca. Macar apuci sa vizitezi ceva orase, zic pe jos desigur.
@ Cezar : si de ce nu ar avea ce cauta ?
Daca nu ai observat traficul peste 7.5 t in oras se desfasoara in general pe la periferie.In orice oras e permisa si circulatia de mare tonaj,daca nu ar fi, s’ar cam impotmoli toate lucrurile.Tot ce inseamna aprovizionare,constructii,transporturi speciale s.a.m.d tine de camioane.Nu ai cum fara ele. Nu camioanele incurca circulatia cat incurca soferii de autoturisme care nu iti lasa spatiu de manevra,opresc unde e drumul mai ingust sau pe coltul intersectiei sa nu poti vira dreapta sau stanga.
Ha! Uite ca avem si un coleg de blog/forum care conduce o planeta.
Totdeauna am avut un respect deosebit pentru modul cum conduc in general tiristii. Pe la mijlocul/sfirsitul anilor ’90 si inceputul anilor 2000 erau cam… batuti in cap unii, de ceva timp rar mai vezi pe vreo unul care nu e atent, care nu-ti da de inteles ca face o manevra care te va face la rindul tau sa faci una, etc.
Si uite ca acum vedem si prin ce trec tiristii cind dau de idioti cu trotinete in trafic.
Dacă nu te dădeai în dreapta pentru dobi cu duba ce se întîmpla ? Nu l-ai ajuns să-i zici vreo 2 ? Că staţie nu avea să-i bagi carne.
Bravo pentru stilul de condus si atentia in trafic. Plus cu felicitari!
@ Marius Buz: nu stiu ce se intampla, m-am dat in dreapta pt. ca am crezut ca va incerca sa intre intre noi.
E greu de prins din urma un autoturism,mai ales cand esti incarcat.